Otwórz plik Baldur.ini w edytorze tekstowym, znajdź w nim linijkę[Program Options]. Pod tą liniją dodaj:
Debug Mode=1, następnie zapisz plik i wyjdź z programu. Uruchom grę jak zwykle i naciśnij klawisze [CTRL] + [SPACJA] aby przywołać konsolę.
Wpisz kody w konsoli takie jakie tutaj widzisz, nawiasy cudzysłowy, duże małe litery, IDENTYCZNIE!
Punkty doświadczenia dla Twojej grupy:
Wpisz w konsoli:
CLUAConsole:SetCurrentXP("ilość punktów XP") naciśnij klawisz [ENTER] aby aktywować.
Notka:
Punkty doświadczenia w Baldurs Gate 2 są do 2,950,000 nie używaj cudzysłowów!!!
Złoto:
Wpisz w konsoli:
CLUAConsole:AddGold("ilość złota") i naciśnij klawisz [ENTER] aby aktywować kod.
Notka:
Nie używaj cudzysłowów!!!
Notka:
Punkty doświadczenia możesz dać wszystkim, albo wybranje postaci. Kliknij na daną postać, któej chcesz dać więcej punktów doświadczenia (XP) i wpisz kod na punkty doświadczenia - dana postać będzie podświetlona.
Aby dać wszystkim dodatkowe punkty doświadczenia, kliknij na małe pudełko w prawej stronie ekranu a zaznaczysz wszystkie postacie (będą podświetlone). Otwórz konsolę i wpisz kod na punkty doświadczenia.
Maksymalne statystyki:
Gdy postacie zostana wygenerowane i dodałęś linijkę debug mode=1 lub cheats=1, naciśnij klawisze [CTRL] + [SHIFT]+ [8] a da Ci to maksymalne staty.
Tworzenie przedmiotów:
Wpisz w konsoli:
CLUAConsole:CreateItem("nazwa przedmiotu",ilość)i naciśnij klawisz [ENTER]. Nie używaj cudzysłowu!!
Tutaj masz przykład, jak poprawnie wpisywać kod:
CLUAConsole:CreateItem("scrl75",100)
Wszystkie magiczne przedmioty, jakie w ten sposób stworzysz muszą zostać identyfikowane zanim je użyjesz.
Lista przedmiotów:chan06 - Drizzt's +4 Chainmail
leat08 - Studded Leather +3:Shadow Armor
plat05 - Full Plate +1
helm04 - Helm of Defense
shld04 - Medium Shield +1
shld06 - Large Shield +1
shld17 - Buckler +1
ring07 - Ring of Protection +2
ring08 - Ring of Wizardry
brac14 - Bracers of Defense AC 4
clck02 - Cloak of Protection +2
belt06 - Girdle of Hill Giant Strength
boot01 - Boots of Speed
staf08 - Martial Staff +3
hamm08 - War Hammer +2
sw1h09 - Short Sword +2
sw1h40 - Blade of Roses(LongSword +3 +2Cha)
sw1h49 - Ninja-To +1
sw2h09 - Warblade(2-H sword +4)
bow18 - Shortbow +2
bow17 - Longbow +2
slng03 - Sling +3
ax1h03 - Battle Axe +2
halb03 - Halberd +2
Tworzenie stworów:
Wpisz w konsoli:
CreateCreature("numer stwora")
Da Ci to potwory do walki, tu masz przykład:dragred - Red Dragon
dragblac - Black Dragon
dragsilv - Silver Dragon
demnabo1 - Nabassu
dempi01 - Pit Fiend
uddeath - Demon Knight
Przenieś do danego miejsca:
Wpisz w konsoli:
MoveToArea("nazwa lokacji")
Ten kod pomoże Ci przenieść sie w dane miejsce w grze. Bądź ostrożny, przy przenoszeni całęj drużyny. Poniżej masz przykład użycia:
Możesz przenieść się do innego miejsca naciskając klawisz [X].
AR0900 - Temple District
AR0800 - Graveyard District
AR0400 - Slums District
AR0700 - Waukeens Promenade
AR1000 - Government District
AR0500 - Bridge District
AR0300 - Docks District
AR0020 - CityGates
AR1100 - Umar Hills
AR2500 - Suldanesslar
AR2900 - The Nine Hells
AR1201 - Domain of the Dragon
AR1512 - Asylum Dungeon
AR0801 - Bodhis Dungeon
AR0516 - Astral Prison
AR0411 - Planar Sphere
AR0202 - Cult of the Unseeing Eye
AR0204 - Rift Dungeon
AR0414 - Demon Outerworld
AR1300 - De'Arnise Hold
AR2000 - Trademeet
AR1900 - Druids Grove
Cała mapa:
Wpisz w konsoli:
ExploreArea() a ukaże Ci się cała mapa
Natychmiastowe zabicie:
Klawiszami [CTRL] + [Y] zabijasz swojego stwora, na którym jest wskaźnik myszy.
Kody dodane przez: Juzbrig
Chcesz dodać kody do tej gry?
Opublikowane kody będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości kodów.
Musisz być zalogowany by dodać kody.