http://www.solucje.prv.pl/
Alone in the Dark 3
Legenda: [Opc] oznacza, iż możecie (ale nie musicie) wykonać daną czynność. Radzimy jednak robić wszystko, co sugerują podpowiedzi. Solucja 1 - Wejdź do Slaughter Gulch (co samo w sobie okaże się pomyłką) 2 - [Opc] - Weź "Gas Can" na prawym końcu werandy salonu 3 - Wejdź do saloonu 4 - Weź klucz "Key" ze środkowego stołu 5 - Weź ze sceny marakasy "Maraca" 6 - Weź "Oil Can" z rogu saloonu 7 - [Opc] - Użyj "Gas Can" na projektorze 8 - W małym pokoiku prze barze znajdź i weź "Box of Matches" 9 - Wejdź za bar i pozwól, by rewolwerowiec cię ostrzelał (i tak guzik ci zrobi) 10 - Przeszukaj szafkę (cabinet) za barem 11 - Weź drzewiany spirytus "Wood alcohol" 12 - Weź "Bottle" 13 - Weź "Flask" 14 - [Opc] - Rzuć "Bottle" 15 - [Opc] - Weź "Token" 16 - [Opc] - Użyj "Token" z lewej strony pianina 17 - [Opc] - Weź "Oil Lamp" 18 - Pchnij lewy róg za barem 19 - Nie ruszaj się z miejsca, aż rewolwerowiec się wystrzela, a potem załatw go ręcznie lub ze swego wiernego sześciostrzałowca 20 - Weź "Ace of Diamond" 21 - Weź "Gold Bullet" 22 - I na dół przez drzwi zapadni 23 - Weź "Oil Lamp" (jeżeli nie posłużyłeś się żetonem przy pianinie 24 - Zapal lampę "Oil Lamp" (używając "oil", "matches", "lamp") 25 - Weź ze ściany "Cane" 26 - [Opc] - Obejrzyj poster 27 - Otwórz/przeszukaj lewe drzwi 28 - Użyj "Maraca", by uspokoić węże 29 - Wespnij się na drabinę i wejdź do celi 30 - Zabij rewolwerowca 31 - Weź "Stone" 32 - Użyj "Cane" obok drzwi celi 33 - Weź "Cell Key" 34 - Znów zabij rewolwerowca 35 - Rzuć "Stone" 36 - Weź "Amulet" 37 - [Opc] - Połóż przed pijakiem "Wood Alcohol" 38 - [Opc] - Weź "Flask" 39 - Otwórz i przeszukaj biurko 40 - Weź odznakę szeryfa "Sheriff's Badge" 41 - Weź amunicję do wichestera ("Bullets for a Winchester") 42 - Użyj "Key" i otwórz nim szafkę z bronią 43 - Przeszukaj szafkę i weź winchestera 44 - [Opc] - Przejrzyj postery 45 - [Opc] - Otwórz komórkę w sąsiednim pokoju i zatłucz naprawdę sporego SOBa 46 - Pchnij wielką szafę przed podwójnymi drzwiami 47 - [Opc] - Otwórz szafę 48 - [Opc] - Weź obrzyna - "Shotgun" 49 - Wespnij się po linowej drabince 50 - Weź bat "Whip" 51 - Przebiegnij pod pulsującą czerwienią (kiedy jest wyłączona) 52 - Weź linę wisielca "Voodoo Hangman's Rope" 53 - Weź "Cast Iron Plate" 54 - Weź "Cartridge Belt" 55 - [Opc] - Użyj "Cast Iron Plate" 56 - [Opc] - Użyj "Whipa" na rewolwerowcu. Weź wóz złotych monet "Bag Full of Gold Coins" 57 - Użyj (load) "Gold Bullet" i załaduj winchester 58 - Użyj "Winchester", by zniechęcić paskudnika 59 - Weź "Sack Full of Scorpions" 60 - Rozwal stalowe drzwi spluwą wedle wyboru 61 - W środku użyj lampy 62 - Kiedy stracisz dech, użyj "Voodoo Hangman's Rope" 63 - Użyj "Sack Full of Scorpions" na drzwiach zapadni 64 - Pchnij dźwignię 65 - Otwórz/przeszukaj przestrzeń za drzwiami 66 - Weź "A Stick of Dynamite" 67 - Weź "A Piece of Dried Meat" 68 - Po przejściu za róg zabij dwóch rewolwerowców 69 - Wejdź do małego pokoiku i Weź "Gatling Gun" 70 - Weź "Flask" 71 - Weź "Short Fuse" za beczułką 72 - Użyj "Short Fuse" 73 - Uważaj na kule typa co zamyka drzwi 74 - Otwórz drzwi 75 - Użyj "Stick of Dynamite", wtykając ją w szczelinę za beczułką 76 - Użyj "Box of Matches" i podpal dynamit 77 - Wyjdź i poczekaj aż wybuchnie 78 - Wróć, przedostań się przez dziurę i stań na kamiennej strzale 79 - Przejdź przez drzwi i dalej za róg 80 - Zabij kolejnego natręta 81 - Użyj "Sheriff's Badge" do maszyny 82 - Użyj "Whip" nieopodal maszyny, by ją aktywować - bicz czarci wezmą, ale to nic 83 - Przejdź przez drzwi, które właśnie się otworzyły 84 - Podnieś "Flask" 85 - Podnieś "Bullets for Winchester" leżące na końcu dechy 86 - Cofnij się i z rozbiegu przeskocz po desce na sąsiedni budynek 87 - Użyj "Matches" podpalając wszystkie lampy - tak naprawdę potrzebna jest tylko jedna 88 - [Opc] - Przeczytaj mapę na ścianie 89 - Weź płachtę gazety "Sheet from Newspaper" 90 - Użyj "Dried Meat" do zegara 91 - Weź "Token" 92 - Weź "Night Valet" z rogu 93 - Weź "Flask" obok obrazu 94 - Przejdź przez obraz 95 - Otwórz/przeszukaj łóżko 96 - Weź "Arrow" 97 - Użyj "Arrow" przy posążku Kupidyna 98 - Otwórz/przeszukaj szafkę 99 - Weź "30/30 Bullet" 100 - Weź "Bulb" 101 - Weź "Pearl" 102 - Pchnij zwierciadło 103 - Weź "Key" 104 - Wróć przez obraz do hallu 105 - [Opc] - Weź "Costume Jewelry Ring" 106 - Użyj "Key", otwórz drzwi i właź 107 - [Opc] - Użyj "Diamond Ring" 108 - [Opc] - Użyj "Diamond" na figurce 109 - [Opc] - Weź "Bullets for Winchester" 110 - Weź "Flask" 111 - Weź "Instruction Sheet" 112 - Weź "Diary" 113 - Przejdź przed drzwiami (za nimi na balkonie czai się rewolwerowiec) 114 - Połóż "Night Valet" i patrz jak rewolwerowiec pójdzie po własną śmierć 115 - Pchnij w dół okiennicę nad drzwiami 116 - Wejdź do pokoju i przeszukaj stół 117 - Weź "Key" 118 - Weź "Shutter Release" 119 - Weź "Instruction Sheet" 120 - Weź "Flash" 121 - [Opc] - Spójrz na obrazy na ścianie za zlewem 122 - Wróć do hallu 123 - Użyj "Bulb" 124 - Użyj "Shutter Release", by przygotować flachę 125 - Użyj "Key" i otwórz pozostałe drzwi 126 - Przejdź na prawo ku pojemnikowi na podłodze 127 - Użyj "Flash", unikając jednocześnie dwugłowego stwora - to go zabije 128 - Użyj "Token" do pianina 129 - Użyj strzałek na tablicy 130 - Przeszukaj szafkę 131 - Weź "Flask" 132 - Weź "War Stick" 133 - Przygotuj "Oil Lamp" ("oil"+"matches") 134 - Spuść się w dół 135 - Użyj "Lit Oil Lamp" 136 - Wiej, by nie dopadły cię gacki 137 - Skacz po kolumnach, dopóki nie spotkasz Indianina 138 - Użyj "War Stick" i przyłóż Indiańcowi (wtedy go ruszy) 139 - Weź "Box of Cartridges" 140 - Weź "Small Key" 141 - Skacz dalej z kolumny na kolumnę 142 - Trafiwszy na ślepy zaułek użyj "Indian Amulet" - co pozwoli ci się przedostać na drugą stronę 143 - Złój dupsko facetowi, co miota gwiazdkami 144 - Weź "Flask" 145 - Zabij strzelca 146 - Weź "Top Hat" 147 - Weź "Key" 148 - Użyj "Key" i otwórz podwójne drzwi z lewej 149 - Przeszukaj półki z książkami 150 - Weź "White Book" 151 - Weź "Watch Maker's Manual" 152 - Weź "Locked Book" 153 - [Opc] - Użyj "Small Key" (do otwarcia "Locked Book") 154 - [Opc] - Przeczytaj "Book on Navajo Traditions" 155 - Przeszukaj popiersie na ścianie 156 - Weź "Pocket Watch" 157 - Przeszukaj stół i weź "Printing Plate" 158 - [Opc] - Zapal stojącą na stole świecę 159 - [Opc] - Przeczytaj "White Book" stojąc blisko świecy 160 - [Opc] - Użyj "Printing Plate" i odbij w lustrze przy stole 161 - Wyjdź 162 - Użyj "Pocket Watch" przy kolejnym zestawie podwójnych drzwi 163 - Podejdź do faceta i weź "Story Board" 164 - Użyj "Top Hat" na posążku Lincolna 165 - Weź dwa "Boxes of Cartridges" 166 - Zabij zielonego 167 - Stań przed oknem i strzel w nie z winchestera 168 - Wespnij się po schodach w górę 169 - Użyj "War Stick" na platformie pośrodku cmentarza 170 - Użyj karty "Ace of Spades" (asa pikowego) na grobie 171 - Weź "Message" 172 - Przeszukaj stół i weź "Oil Can" 173 - Weź "Roll of Film" z podłogi 174 - Przeszukaj chatkę i weź z podłogi "Bag of Pemmican" 175 - Użyj "Oil Can" w kominku i wejdź do sali tanecznej 176 - Obszukaj tłuściocha i weź "Hammer" 177 - Obszukaj damę i weź "Box of Cartridges" 178 - Podejdź do sceny (unikając strzałów skrzypka) 179 - Przeszukaj adapter 180 - Weź "Guitar String" 181 - Weź nuty "Musical Score" 182 - Weź "Key to a Safe" 183 - Zabij faceta z kwiatkami i spluwą 184 - Wyjdź z sali tanecznej i przejdź do kuchni 185 - Obejdź chatkę i wejdź do hallu 186 - Na drzwiach użyj kuli "30/30 Bullet" 187 - Dołóż im potem "Hammer" 188 - Zbadaj model stacji kolejowej 189 - Weź "Blasting Cap" 190 - Weź "Map" 191 - Weź "Light Bulb" 192 - Użyj na stole "Guitar String" 193 - Użyj "Light Bulb" 194 - Użyj "Musical Score" 195 - Weź kombinację trzech cyfr (z "Musical Score") 196 - Użyj "Roll of Film" nieopodal stołu przy projektorze 197 - W innym pokoju przeszukaj stół 198 - Weź "Astronomy Book" 199 - Przeszukaj obraz 200 - Otwórz i przeszukuj, dopóki kod urządzenia wejściowego nie zrówna się z kombinacją, jaką już masz 201 - Wejdź do banku 202 - Użyj "Pearl" na wejściu do skarbca 203 - Użyj "Key to a Safe" przy wejściu do skarbca 204 - Zabij zombie i weź znów "Indian Amulet" 205 - W skarbcu idź i weź "Box of Cartridges" 206 - Weź "Hill Century's Money" 207 - Otwórz okno i baw się dobrze 208 - Weź od McCarthy'ego "McCarthy's Message" 209 - Przeszukaj siodło i weź "Flask" 210 - Przeszukaj drezynę 210 - Weź "Detonator Box" i "Box of Cartridges" 211 - Wejdź na stację 212 - Pchnij znak "Station" (by przydusić niemilca) 213 - Weź "Key" 214 - Przeszukaj stos szyn i weź "Eye-Bolt" 215 - Użyj trzykrotnie "Eye-Bolt" przy dzwonku 216 - Wybiegnij na zewnątrz 217 - Szybko użyj "Blasting Cap" przy płocie 218 - Użyj "Detonator Box" po drugiej stronie przy skałach 219 - Przy wieży ciśnień połóż "Hill Century's Money" i "Key" 220 - I umrzyj!!! 221 - Wybiegając z cmentarza ruszaj do saloonu 222 - Po połamanych schodach skieruj się w górę i przeskocz nad dziurą 223 - Wyskocz z okna na posąg przy dziurze w ścianie 224 - Weź "Golden Eagle" 225 - Pomiędzy budynkami przebiegnij do warsztatu McCarthy'ego 226 - Podejdź do beczki z łojem i zanurz w niej szpon 227 - Wejdź do drzwi budyneczku obok i zanurz pazur w "Cask of Silve Salts" 228 - Zabij wewnątrz wilkołaka 229 - Dobrze ci idzie, jeszcze jeden wilkołak jest na cmentarzu 230 - Pobiegnij do tunelu, gdzie zamieniłeś się w panterę 231 - Umieść w ogniu "Golden Eagle" 232 - Ożyj 233 - Weź "Soap" zza nagrobka 234 - Weź "Colt" 235 - Wróć do wieży ciśnień 236 - Rzuć na ziemię "Colt Gun" 237 - Podejdź do twego dublera i dotknij go - znów się zespolicie 238 - Podnieś porzucony pierwej "Colt Gun" 239 - Podejdź po drabinie 240 - Z deski w dół - brutalny upadek 241 - Umyj brudasa korzystając z "Soap" 242 - Weź "Metallic Brush" 243 - Weź "Flask" 244 - Użyj na trzpieniu - trzeba go oczyścić - "Metallic Brush" 245 - Na łeb w dół 246 - Weź "Engineer's Notebook" 247 - Weź "Dead Leaf" 248 - Użyj "Dead Leaf" na popiersiu Indianina 249 - [Opc] - Przejrzyj mapę na ścianie 250 - Schodami do góry - i zabij obu natrętów nie używając broni palnej 251 - Przeszukaj dziurę w ścianie i weź "Flask" 252 - W innej znajdziesz kilof "Pick-axe" 253 - Wejdź do drugiego pokoju i weź "Sheets of Paper" 254 - Przejdź nad przepaścią - mnie się udało często zapisując grę - nie pękaj i naprzód! 255 - Kilofiarza zabij z rewolweru 256 - W kolejnym pokoju zabij kilofiarza kilofem - kto z Mieciem wojuje, od Miecia ginie! 257 - Weź "Candlestick" z kolumny 258 - Weź "Water Pitcher" 259 - Weź "Jed Stone's Scratch book" 260 - Weź "Scorched Book" obok zapalonej świecy 261 - Weź "Needle" 262 - Użyj "Water Pitcher" do ugaszenia zapału strzelca w hallu 263 - Wejdź do elewatora 264 - Weź świnkę "China Piggy Bank" 265 - Rzuć "China Piggy Bank" 266 - Weź "Microscope Glass Plate" 267 - Pchnij dźwignię 268 - Użyj "Glass Plate" w mikroskopie 269 - Pchnij kolorowe kamienie w takim porządku, próbki w szybce 270 - Wejdź obok i przeszukaj stół 271 - Weź "Vial of Poison" 272 - Przejdź za róg 273 - Użyj "Vial of Poison" do zatrucia "Needle" 274 - Użyj "Vial of Poison" do destylowanej wody 275 - Po "zmaleniu" wejdź do celi 276 - Użyj "Poisoned Needle" na staruchu 277 - Weź "Piece of Straw" 278 - Weź "Key to the Goal" 279 - Weź "Bottle of Ammonia" 280 - Użyj "Key to the Goal" na drzwiach celi 281 - Użyj ponownie "Vial of Poison" na destylowanej wodzie 282 - Obejdź nogę stołu i wejdź do małej dziury w ścianie 283 - Użyj słomki i przebiegnij nad rozpadliną 284 - Weź "Vial with a Potion" 285 - Wejdź do sąsiedniego pokoju i szybko użyj "Vial with a Potion" na potoku lawy 286 - Weź "Bucket of Glue", nie wpadnij w sieć pająka 287 - Rozdepcz pająka 288 - Użyj "Bucket of Glue" 289 - Wespnij się do świetlika 290 - Szybko weź "Hammer's Head" 291 - Podejdź do dziury i rzuć "Hammer's Head" na dół 292 - Weź "Lead Ingot" 293 - Pchnij kowadło w bok 294 - Weź "Flask" 295 - Weź "Winchester" 296 - [Opc] - Pchnij kowadło w dziurę - nielicha uciecha 297 - Wejdź do pokoju obok i zabij Mr Cobrę 298 - Weź perukę Cobry (Cobra's Wig) 299 - Weź "Silver Dollar" 300 - Weź "Flask" 301 - Użyj "Silver Dollar" na posterze 302 - Wejdź 303 - Użyj przy tyglu "Box of Matches" 304 - Użyj przy tyglu "Lead Ingot" 305 - Weź "Scorched paper" 306 - Weź kostur - "Evil Wand with a Mineral Tip" 307 - Weź "Aztec Legend Parchment" 308 - Weź "Ammunition" 309 - Wejdź do tunelu i zabij takiego syna 310 - Weź "Knife" 311 - Rzuć "Bottle of Ammonia" o drzwi, przez które wlazłeś - aby obudzić Emily 312 - Użyj "Cobra's Wig" na haku nad drzwiami i otwórz drzwi 313 - Wbiegnij do środka 314 - Użyj szybko "Evil Wand with a Mineral" na posągu orła 315 - Weź "Flask" 316 - Wbiegnij dalej 317 - Weź "Rubber Glove" 318 - Użyj "Rubber Glove" 319 - Użyj "Knife" na przewodach 320 - Użyj kranu 321 - Biegiem dalej 322 - Weź "Sack of Coal" 323 - Właź na lokomotywę 324 - Użyj "Sack of Coal" 325 - Użyj "Box of Matches" 326 - Pchnij dźwignię 327 - ...i popatrz sie na koniec! 328 - Ciesz się, ukończyłeś grę! ;)
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.