Noc 1
Z sejfu weź uzbrojenie (musisz mieć linę, wytrych, pistolet z przyssawką i batarang, resztę dobierz według uznania) i wsiądź do Batmobilu. Podczas jazdy zerknij na telewizor. Pojedź na Gotham Plaza. Zejdź na ulicę i przetrzep skórę bandytom, którzy cię napadną. Jeżeli będziesz miał okazję przesłuchuj pokonanych wrogów. Pytaj o dowódcę gangu. Od faceta przebranego za pajaca dostaniesz rybę. Wróć do samochodu i jedź do domu burmistrza. Weź kasetę video i wróć do swojej rezydencji. Wprowadź zdobyte dowody do komputera i przeanalizuj je. Idź spać.
Noc 2
Jedź na targ rybny po drodze oglądając TV. Porozmawiaj ze sprzedawcą - dowiesz się paru szczegółów o jego klientach. Jedź teraz do ZOO. Znajdź kasetę video i plakat cyrkowy. Pokonaj clowna, który cię zaatakuje i spytaj go o plany gangu. Uzyskasz cenną wiadomość o planowanym napadzie na bank. Jedź do śródmieścia i poczekaj do północy. Pokonaj bandytów (będziesz miał pierwszą okazję podziwiać niejakiego pana Pingwina). Wróć do domu i przed snem przeanalizuj nowe dowody.
Noc 3
Pojedź na targ rybny i porozmawiaj ze sprzedawcą. Niestety tym razem nie dowiesz się niczego ciekawego. Udaj się następnie do biura Shrecka. Za pomocą wytrychu sforsuj drzwi i wejdź do środka. Podnieś papier oraz notatkę z szuflady pod globusem. Jedź do ZOO i weź z ziemi starą reklamę cyrkową. Odwiedź dom burmistrza i zabierz z jego biurka kopertę ze zdjęciami. Wróć do domu. Przeanalizuj zdobyte przedmioty i idź spać.
Noc 4
Obejrzyj wiadomości w telewizji i pojedź na targ. Dowiesz się, gdzie mieszka Pingwin. Jedź do burmistrza i weź z biurka piórko. W domu wprowadź do komputera nowe rzeczy i połóż się do łóżka.
Noc 5
Jadąc do biura burmistrza obejrzyj telewizję. Z biura weź plany przebudowy budynku i fotografię. Wróć do swojej jaskini i przeanalizuj dane w komputerze. Poczekaj do północy i pojedź do mieszkania Pingwina. Wejdź do środka przez kanał wentylacyjny i zabierz z łóżka kasetę video. Wróć do domu, przejrzyj nowe dowody i kładź się.
Noc 6
Usiądź przy komputerze i obejrzyj wiadomości. Potem idź spać.
Noc 7
Zorientuj się, co nowego w TV a następnie udaj się na spoczynek.
Noc 8
Zapoznaj się z wiadomościami telewizyjnymi. Pojedź na targ - okaże się, że sprzedawca gdzieś zwiał. Nie przejmuj się tym i jedź na Gotham Plaza. Czeka cię teraz mały dowcip Pingwina - przejął kontrolę nad twoim samochodem. Nie musisz nic robić - cała akcja rozegra się sama. Podczas jazdy automatycznie nagra się na video przemowa Pingwina.
Noc 9
Włącz komputer i obejrzyj wiadomości. Czas na mały sabotaż. Puść w świat kasetę nagraną w Batmobilu za pomocą opcji TRANSMIT. Odmów komisarzowiprzekazania dowodów i pojedź do centrum. Zejdź na ziemię i rozwal narzucających się kolesi. Jedź następnie do starego ZOO i tam też zrób porządek z opryszkami. Pingwin ucieknie, a ty w pogoni za nim dojedziesz do kryjówki gangu. Jeżeli ktoś jeszcze stanie ci na drodzę, załatw go. Wreszcie spotkasz się sam na sam z Pingwinem. Daj mu w łeb batarangiem i obejrzyj zakończenie.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.