Darkseed Dzień 1
Po przebudzeniu, wstąp do łazienki zabrać z szafki nad umywalką proszki na ból głowy. Przy okazji weź zimny prysznic. Miń łazienkę. W następnym pokoju znajdziesz w szafce stary płaszcz. Przyjrzyj się mu dokładnie by wyjąć z kieszeniach kartę biblioteczną. Zejdź na parter. W pomieszczeniu po prawo, zaadaptowanym na bibliotekę, zabierz z biurka plan domu. Przejrzyj go poczym pchnij lekko prawy regał. Po drabinie wdrap się na górę. Podnieś linę i przejdź przez drzwi. Na korytarzu, skorzystaj z drabiny by wejść na strych. Przesuń kilkakrotnie skrzynię tarasującą wejście na balkon. Za trzecim odkryjesz zegarek leżący dotąd pod skrzynią. Dokończ usuwanie skrzyni z drogi i wyjdź na balkon. Przywiąż linę do posągu i zejdź po niej na dół. Po prawo odnajdziesz wejście do starej szopy służącej za garaż. Z bagażnika wyjmij łom. W środku samochodu włącz radio i otwórz schowek. Weź rękawiczki. Przed domem powinieneś znaleźć paczkę. Po jej oględzinach, wróć na strych. Przy pomocy łomu otwórz skrzynię. Wewnątrz odkryjesz pamiętnik. Poczekaj aż zadzwoni telefon. Odbierz w sypialni. Przed opuszczeniem domu, zajrzyj do salonu gdzie znajdziesz dołączoną do lustra karteczkę z wiadomością. Na dworze, podnieś dzisiejsze wydanie gazety. Udaj się do miasta. W tutejszym sklepie, zakup butelkę Whisky, stojącą na półce po prawo. Zaraz też pojawi się Delbert który wręczy ci swoją wizytówkę i odejdzie. W miejskiej bibliotece pomów z Sue. Pokaż jej kartę biblioteczną. Za jej wskazówki, wejdź między regały. Odnajdź ten oznaczony "C" i wyjmij z książki w zielonej oprawie wyrwaną część kartki z pamiętnika. Wychodząc z biblioteki, podnieś z ziemi przy biurku spinkę do włosów. Ścieżką na lewo od swego domu dotrzesz na cmentarz. Przy krypcie rodziny Tuttle, wciśnij w kolejności: lewy, górny i prawy kamień. Przejdź dalej do sali z urnami. Przeszukaj ostatnią po lewej na dole. Wśród prochów schowany był klucz. Ponieważ na dachu grobowca nie najdziesz nic ciekawego, wracaj do domu. Kluczykiem otwórz zegar w salonie. W sypialni poczujesz zmęczenie więc połóż się do łóżka.
Dzień 2
Następny dzień rozpocznij od proszków od bólu głowy i prysznica w łazience. W biblioteczce na dole oraz w sypialni otwórz sekretne przejścia. Poczekaj na dzwonek do drzwi. W pozostawionej paczce znajdziesz zgubiony odłamek lustra. Dopasuj go na swoje miejsce. W szopie, wewnątrz samochodu uruchom ponownie radio. Zamiast muzyki usłyszysz jakiś głos. Zapisz stan gry. W salonie przejdź przez lustro. W pomieszczeniu gdzie niegdyś była biblioteka, przejdź przez drzwi po prawo. Teleporter przeniesie cię na górę. Na tarasie podnieś lornetkę dzięki której będziesz mógł obejrzeć krajobraz. Używając rękawic, przełącz dźwignię między dwoma przejściami. Na dole, zostało odblokowane wyjście na zewnątrz. W miejscu gdzie powinien znajdować się cmentarz, stoi jaskinia z której weź łopatę. Poprzez lustro, wróć do rzeczywistości. Na cmentarzu, na prawo od grobowca odszukaj nagrobek J. McKeegana. Rozkop go łopatą. Przeczytaj znalezioną kartkę. Niestety, przed domem zostaniesz zatrzymany prze policjanta i osadzony w tutejszym więzieniu. Pod poduszkę włóż wszystkie posiadane rzeczy prócz butelki Whiskey, wizytówki Delberta, łopaty i lornetki. Kubkiem postukaj w kraty. Strażnikowi pokaż wizytówkę prawnika. Wychodząc, ze ściany zdejmij pistolet. Pod balkonem, poczekaj na Delberta. Ponieważ nie będzie on zbyt rozmowny, poczęstuj go Whisky. Podnieś z ziemi patyk i przejdź kolejny raz przez lustro. Teraz musisz się śpieszyć! Przed domem, skręć w prawo do miasta. Na moście, rzuć patyk w czeluść a potwór rzuci się za nim. Na komisariacie ponownie zostaniesz złapany i uwięziony w celi. Wyciągnij wszystkie swoje rzeczy spod poduszki. Spinką kilkakrotnie podłub w zamku. Na korytarzu, napotkasz Sargo, więźnia który obieca ci pomoc. Podaruj kosmicie spinkę. Zapisz stan gry. Przed drzwiami do biblioteki załóż otrzymaną bransoletkę i wejdź do środka. Szybko włącz komputer i popatrz na ekran. Po projekcji, natychmiast uciekaj z budynku. Wracaj do rzeczywistości. Połóż się do łóżka.
Dzień 3
Dzień zacznij od wzięcia proszków i zimnej kąpieli. Poczekaj na przesyłkę poczym wymknij się poprzez balkon do miasta. Kup w sklepie kolejną butelkę Whisky zaś w bibliotece, w pomieszczeniu po prawo obejrzyj mikrofilm w projektorze. Boczną drogą wróć do domu. W piwnicy odnajdź luźną płytkę na podłodze. Pod nią znajdziesz kluczyki. Wlej zawartość butelki Whisky do baku samochodu a następnie przekręć kluczyki w stacyjce. Wróć balkonem do domu. Zapisz stan gry. Teraz liczy się każda minuta. Przejdź przez lustro i biegnij do groty na cmentarzu. W ostatnim pomieszczeniu wrzuć płytkę do pieca. Połącz ją teraz z trzonkiem by uzyskać młotek. W małym pomieszczeniu obok wejścia do twojego domu znajduje się centrum kontroli statku obcych. Przy pomocy rękawiczek przestaw dźwignię i uciekaj na zewnątrz. Wróć do rzeczywistości i młotkiem rozbij lustro.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.