1. Znajdź domek, w którym jest miecz.
2. Zaopiekuj się zaatakowanym winiarzem, posłuchaj co ma do powiedzenia.
3. Pójdź do pijącego miśka i załatw go (kominek może być pomocny). Potem wejdź po schodach na górę, przeczytaj pamiętnik czarodziejki i obejrzyj przepis na zmniejszanie.
4. Znajdź pluszowego misia i oddaj go dziewczynce w stajni. Później idź za nią tak daleko jak tylko się da.
5. Weź biblię z kościoła i udaj się do zakonu za miastem. Pogadaj z mnichami.
6. U alchemiczki przygotuj wywar w kociołku (składniki znajdziesz: na drodze do klasztoru, na półce w składzie wina i pod wisielcem w kościele). Po wypiciu go zmienisz się w wiewiórkę.
7. Jako gryzoń pobiegnij do dziury, w którą nie mogłeś się wcześniej zmieścić. Po drodze unikaj węży.
8. Posłuchaj okrzyków rycerza i gwizdnij mu miecz. Zanieś go do jeziora (musisz wejść na kamień).
9. Znajdź swój stary miecz (będzie tam, gdzie zmieniłeś się w wiewiórkę).
10. Wejdź do zamku maga tylnym wejściem i pogadaj z nim.
11. W wieży otrzymasz formułę czaru (składniki znajdziesz bez problemu). Podziemia staną przed tobą otworem.
12. Schodami po prawej stronie zejdź w dół. Na dole załóż zbroję i weź księgę czarów.
13. Zejdź jeszcze niżej i załatw swojego brata. Idąc dalej spotkasz pozostałości po władcy tej krainy, który każe ci szukać świętej relikwii.
14. Wróć na górę. W zaklętym kręgu użyj księgi czarów.
15. W klasztorze wykończ mnichów i zabierz im relikwię. Wydostań się stamtąd tajnym przejściem z biblioteki.
16. Ponownie odwiedź zaklęty krąg. Tam weź w rękę księgę czarów, która stanie się świętą księgą czarów.
17. Wróć do wieży w zamku maga,jest tam nowe przejście, którym dostaniesz się do piekła. Tam spotkasz głównego mąciciela, Demona, który przedstawi ci swoją ofertę. Oczywiście odmówisz, załatwisz go i skończysz grę.
Solucja pochodzi z Gambler Pack
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.