Jest źle, budzicie się zakuci w dyby, ale jakimś cudem ktoś was oswobodził. Musicie dostać się do kuźni (niedaleko miejsca w którym startujecie). Pozbądźcie się kowala i zabierzcie miecz. Teraz będzie łatwiej walczyć. Skierujcie się do Wieży Strażniczej i wejdźcie na samą górę. Uwaga na pułapkę w górnym pomieszczeniu. Nie zbliżajcie się do przełącznika od przodu, tylko z boku. Podnieście klucz i otwórzcie nim drzwi na zewnątrz. Schodkami na dół na wieżę z nieaktywnym teleporterem (cztery szare posągi). Idźcie do podstawy Wieży Więziennej. Kawałek dalej, przy zamkniętej kracie, znajdziecie zbroję, która pozwoli wam podejść do Wieży Więziennej. Idźcie schodami w górę, do drugich (licząc od dołu) zamkniętych drzwi. Wyjmijcie klucz z kufra i udajcie się do drzwi niżej. Otwórzcie je kluczem i uwolnijcie kapłankę. Z powrotem teraz na sam szczyt wieży i podnieście leżącą tam magiczną laskę. Odłóżcie ją zaraz na miejsce i podnieście z powrotem miecz (magiczną laskę trzeba podnieść, żeby przywołać błyskawicę otwierającą przejście, z którego będziecie później korzystać). Udajcie się teraz na dół i przełączcie obydwa przełączniki przy podstawie wieży. Powinno to otworzyć kratę, przy której niedawno odnaleźliście zbroję. Idźcie tam i wejdźcie do wnętrza budynku. Znajdziecie niebieski przełącznik w który musicie uderzyć. Następnie pociągnijcie za niebieską dźwignię.
Otworzycie w ten sposób kratę, za którą leży klucz. Otworzycie nim drzwi tego samego koloru co klucz. W pomieszczeniu za tymi drzwiami wciśnijcie przełącznik i idźcie pociągnąć za dzwignię z prawej strony. To otworzy kolejną kratę, za którą jest następny klucz. Dzięki niemu otworzycie drzwi do komnaty w centrum. Tam uaktywnijcie ciemnozielony przełącznik. Wróćcie do dźwigni i przerzućcie tę w środku (zieloną). Ponownie udajcie się do centralnego pomieszczenia i przełączcie drugi znajdujący się tam przełącznik. We wnęce pod schodami powinniście znaleźć srebrny miecz. Teraz wciśnijcie znajdujący się tam przełącznik. Wróćcie na dziedziniec (możecie skorzystać z teleportu - traficie na parter Wieży Strażniczej). Kopnijcie w wielkie drzwi koło studni - powinny się poddać. Jeśli dobrze przeszukacie parter zamku, powinniście odnaleźć trzygwiazdkową broń! Udajcie się schodami na górę. Uważajcie tylko na skrzydlate potwory. Obydwa musicie wyeliminować. Po zabiciu drugiego otrzymacie pierwszy fragment pieczęci. Na piętrze znajdźcie i zabijcie Warlocka. Na korytarzu obok użyjcie kryształowej kuli. Wychodźcie z zamkowych komnat i udajcie się do stajni. W pomieszczeniu za koniem (drzwi na lewo od konia) zejdźcie po drabince. Na dole naciśnijcie przełącznik i idźcie dalej w dół. W piwnicach odszukajcie śpiącego stwora (uwaga tylko na jego czujnych przyjaciół). Ukradnijcie mu różową butelkę - powinna to być ta w środku i wracajcie na powierzchnię. Butlę dajcie potworowi w studni. Najprościej zrobicie to podbiegając od strony, gdzie stoi już jedna butelka - monstrum samo powinno wyrwać wam z ręki trunek i chciwie wypić. Po kilku sekundach potwór zniknie ( a mówią, że picie nie powoduje zaników-))) )Zejdźcie w głąb studni. Przełączcie trzy dźwignie i przejdźcie przez drzwi, które staną otworem. Wewnątrz znajduje się palenisko ognia z Gildii Rzemieślników - jak zobaczycie zupełnie wygasłe. Wracajcie na powierzchnię i idźcie w dół ekranu. Po czym wejdźcie w drzwi po lewej stronie konia. Schodami nad wodą wejdziecie do pomieszczeń Gildii Rzemieślników. Odszukajcie drabinę prowadzącą na górę. Na kolejnym piętrze jest jeszcze jedna drabina. Tym razem traficie na dach. Schodkami podejdźcie do wylotu komina i po prostu wskoczcie.
Zostaniecie przeteleportowani do katakumb. Schodami zejdźcie na dół i w korytarzach odnajdźcie trzy czaszki. Podczas swoich poszukiwań na pewno traficie na podziemne jeziorko. Możecie je przekroczyć jedynie po niewidzialnym moście. Gdy zbliżacie się do niego, zaczyna delikatnie świecić - uważajcie jednak, bo łatwo z niego spaść! Na drugim brzegu jeziorka, za przejściem z wielką czachą jest ostatnia z czaszek. Każdą z nich musicie zanieść do pomieszczenia z półeczkami i czaszkami na nich i położyć na dowolnej z nich. Gdy uzbieracie wszystkie potrzebne trzy sztuki, otworzą się drzwi do królewskiego grobowca. W grobowcu znajduje się drugi fragment pieczęci, mały krzyż ( nie dotykać tego z lewej strony) i czerwony diament ( po przeszukaniu króla). Dzięki diamentowi możecie otwierać teraz drzwi oznaczone czerwoną kropką. Wracajcie nad powierzchnię i udajcie się do pomieszczenia nad stajnią. Zabierzcie buty kwasoodporne. Dzięki nim przejdziecie przez świecącą zaporę koło Wieży Medyków. Wciśnijcie znajdujący się za nią przełącznik i w pomieszczeniach szpitala (otwierając drzwi oznaczone na czerwono i zakładając znalezione tam buty) znajdźcie czterogwiazdkowy topór. Ruszajcie do głównej bramy ze zwodzonym mostem. Kiedy przesuniecie dźwignię, spowoduje to opuszczenie mostu. Wyjdźcie na zewnątrz. Skierujcie się w lewą stronę ekranu, aż do wejścia na cmentarz. Dzięki małemu krzyżowi brama stanie otworem. Biegiem na tyły cmentarza i wejdźcie tam do podziemnej krypty.
Musicie się trochę pokręcić i odnaleźć zbroję. Gdy ją będziecie mieli, wracajcie na powierzchnię i biegnijcie do kościoła. Wewnątrz uderzcie w zgaszoną świecę, a otworzy się zejście do podziemi. Lochami dojdziecie do ogrodu ( na końcu podziemnego korytarza jest drabina). Pod żadnym pozorem nie wchodźcie do wioski, odnajdźcie za to polankę na której zaatakują was amazonki. Kiedy je zabijecie skierujcie się w górę, w lewo. Wewnątrz jaskini odszukajcie i pokonajcie czarodziejkę. Dzięki temu otrzymacie pierścień otwierający niebieskie drzwi. Zawróćcie na polankę i zabierzcie trzeci fragment pieczęci ( jest po prawej). Ponownie wejdźcie do jaskini i w głębi znajdźcie kryształową kulę ( użyjcie jej). Idźcie dalej do teleportu, który przeniesie was na cmentarz. Biegnijcie do zamku i przeszukajcie wszystkie poziomy Wieży Strażniczej. Na jednym z nich, w klatce z niebieskimi drzwiami, odnajdziecie pięciogwiazdkowy miecz. Wróćcie na dziedziniec i wejdźcie na zewnętrzne schody Wieży Strażniczej. Przejdźcie przez bujające się ostrze i wyjdźcie na balkon. Teraz skierujcie się do drzwi maksymalnie po lewej. Przejdźcie przez pokój z bombami. Po schodach na zewnątrz wieży dojdźcie do niebieskich drzwi ( uwaga na bomby ). Wewnątrz biegnijcie w przejście po prawej stronie drzwi wejściowych. Wspinajcie się po schodach, aż dotrzecie do końcowego teleportu. Na dachu wieży musicie zmierzyć się z Czarnoksiężnikiem i oczywiście go pokonać. W zamian otrzymacie kolejną zbroję. Udajcie się jeden poziom niżej i wejdźcie w przejście w prawym, górnym rogu pomieszczenia. Powinniście dotrzeć do komnaty z czwartym fragmentem pieczęci. Znajdźcie też obiekt, który otoczony był wcześniej wirującymi bąbelkami. To jeden z artefaktów umożliwiających zdjęcie zaklęcia z mieszkańców wioski. Zabierajcie go i idźcie na dół do drzwi z ogromną czaszką. Wyjdźcie na zewnątrz. Znajdźcie i użyjcie kryształowej kuli oraz teleportu. Ponownie traficie do ogrodu. Po prawej jest piąty fragment pieczęci. Zabierzcie go. Jeśli nie będziecie mogli tego zrobić, wróćcie po niego ponownie gdy uwolnicie mieszkańców wioski. Odnajdźcie wioskę ( droga po prawej ) i dotrzyjcie do studni. Wejdźcie do domu z balkonem wychodzącym na studnię i wskoczcie do niej. Wewnątrz znajduje się drugi artefakt w kształcie rozgwiazdy. Dzięki waszym staraniom wieśniacy będą wolni, a wy ruszajcie do kościoła we wsi i użyjcie kryształowej kuli. Skierujcie się tam gdzie wskazują mieszkańcy ( czasem pokazują ręką drogę ), aż dotrzecie do domku myśliwskiego. Będziecie się musieli nieźle spieszyć, bo klepsydra nieubłaganie będzie odmierzała czas, najlepiej byście się często sejwowali! Wejdźcie w teleport z podłogą wyłożoną posadzką w kratkę. Poziomy Wieży Arcymaga to raczej prosta zręcznościowa łamigłówka i jedynym sposobem jej przejścia jest długi trening. Ważny jest tylko przedostatni poziom. Musicie na nim znaleźć ostatni, środkowy fragment pieczęci i papirus z zaklęciem. Potem to pozostaje wam odnalezienie teleportera do komnaty Arcymaga i pokonanie go w uczciwej walce!!!! Oto i cała historia, ale zajmuje trochę czasu-))))
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.