Obudzisz się w śmietniku. Rozwal jego pokrywę, po czym wyskocz na zewnątrz. Wyjdź przed bar, tam stoi twój motocykl. Niestety, nie masz kluczyków. Otwórz z kopniaka drzwi do kantyny i chwyć barmana za kółko, które przyczepił sobie u nosa. Facet wymięknie i odda ci to, co nie należy do niego. Wskocz na motor i daj po garach. Po drodze zaatakuje cię jakiś oprych na skuterze. Rozwal mu ryj przy użyciu twej wirującej pięści i gnaj dalej przed siebie. Chwilę później odpadnie ci przednie koło, motor stanie w płomieniach, po czym wylądujecie na poboczu. Stracisz przytomność.
Ockniesz się w warsztacie Maureen na uboczach mieściny Melonweed. Dowiesz się, że dziewczyna zaopiekowała się tobą i poskładała twój bajk do kupy. Niestety wciąż nie jest on na chodzie. Brakuje benzyny, dopalacza i przedniego widelca. Wstań z łóżka i pogadaj z Maureen. Obiecaj jej, że załatwisz sprzęt. Weź z zakładu gumową rurkę i kanister i wyjdź na zewnątrz. Rzuć parę słów pod adresem dziennikarki, która odnalazła cię po wypadku, po czym udaj się do gościa mieszkającego w przyczepie na kółkach (zachodnio-centralna część miasta). Zapukaj doń grzecznie, a gdy podejdzie do drzwi, rozwal je kopniakiem. Mężczyzna straci przytomność. Przeszukaj jego lokum; w lodówce znajdziesz mięso, zaś w kredensie wytrych. Tuż przed szafką znajduje się oświetlona deska, to jest podłoga windy. Zjedź na dół, do pracowni gościa. W stercie rupieci odnajdziesz dopalacz, tudzież coś, co pomoże go naprawić. Oddaj to Maureen.
Tym razem skieruj się ku zbiornikowi z benzyną stojącemu we wschodniej części miasta. Otacza go mur. Brama zamknięta jest na kłódkę. Otwórz ją przy pomocy wytrychu, po czym schowaj do kieszeni. Wejdź na teren zakładu. Podejdź do drabinki i dotknij jej. Zawyje alarm. Schowaj się za beczkami i przeczekaj nalot policjantów. Gdy pójdą zbadać, czy przestępca nie skrył się na górze zbiornika, podejdź do ich maszyny. Odkręć bak. Zamontuj w nim rurkę, tuż obok postaw kanister. Zassaj nieco benzyny. Całość zanieś Maureen.
Po widelec do motoru musisz udać się na złomowisko w północno-zachodniej części miasta. Bramę zamknij na kłódkę, po czym wespnij się po łańcuchu na mur. Zeskocz na dół. Idź w lewo, aż ujrzysz psa. Wrzuć mięso do niebieskiego grata po swej prawej stronie, po czym wycofaj się na mur. Idź po nim w lewo, aż dotrzesz do sterówki dźwigu. Pobaw się dźwigniami i guzikiem. Podnieś samochód, w którym szaleje pies, na znaczną wysokość, i tak go zostaw. Teraz możesz bezpiecznie wrócić na teren złomowiska. W oświetlonej stercie złomu znajdziesz upragniony widelec.
Chwilę później twój bajk będzie już na chodzie. Niestety, wszystkie drogi wyjazdowe z miasta obstawiła policja. Pojedź do zbiornika z benzyną i po raz kolejny włącz alarm. Dzięki głupocie glin wymkniesz się cichcem z Melonweed. Trafisz pod dom Malcolma, jednego z bogaczy, których widziałeś poprzedniego dnia. Ktoś rozwalił mu łeb, na szczęście facet jeszcze dycha. Porozmawiaj z nim, dowiesz się, że załatwił go Ripberger i że prawidłowym dziedzicem fabryki motocykli Corleya jest Maureen.
Wróć do warsztatu dziewczyny. Okaże się, że Ripberger cię uprzedził. W kupie gruzu zdobiącej jej dom odnajdziesz zdjęcie rancza, w którym zwykła się w młodości ukrywać. Spróbuj wyjechać z miasta. Zapewne nie uda ci się; policja dowiedziała się o śmierci Malcolma i sądzi, że za jego śmiercią stoi twój gang. Jedź więc na północ. Trafisz do knajpy, w której rozpoczął się twój poprzedni dzień. W kontenerze na śmieci, w którym jeszcze niedawno siedziałeś, ukryła się znana ci dziennikarka. Dziewczyna sfotografowała śmierć Malcolma, niestety kliszę odebrały jej goryle Ripbergera. Weź od niej fałszywą legitymację FBI i wejdź do baru. Obejrzyj program w TV, dowiesz się, że twoi kumple już siedzą i jedynym pozostającym na wolności podejrzanym jesteś ty. Pogadaj z gościem bawiącym się nożem. Poproś go, by przerzucił cię za blokadę. Daj mu fałszywkę FBI. Koleś zawiezie cię do rancza wuja Maureen. Przy okazji zwinie ci przewód paliwowy.
Tak więc znów jesteś unieruchomiony. Wejdź do budynku po prawej stronie wjazdu. Okaże się, że ktoś zostawił klucz do kół samochodowych pod poduszką! Weź go i rozwal kłódkę blokującą wieko skrzyni. Wewnątrz znajdziesz rurkę, którą da się wykorzystać jako przewód paliwowy. Chwilę później usłyszysz dźwięk silnika. To Maureen uciekła przed tobą. Pogoń kończy się całkowitą porażką, co więcej, dojdzie do potężnej kraksy. Wóz pełen nawozu roztrzaska się o skalne pobocze szosy.
Udaj się w lewo. Gdy dojedziesz do miejsca wypadku, zejdź z motoru i odkręć wszystkie koła ciężarówki. Następnie zepchnij ją na drogę tak, by nawóz po raz kolejny zachlapał nawierzchnię. Weź odrobinę śmierdzącej papki, gdyż zawsze może ci się przydać. Wskocz na motor i udaj się w kierunku rancza wuja Maureen. Tam zobaczą cię goryle Ripbergera. Rozpoczną pościg. Ściągnij ich w rejony rozlanego nawozu, wówczas stracą panowanie nad kierownicą i rozwalą samochód. Ich szef będzie bardzo niezadowolony. Wróć na miejsce wypadku i wykręć z ich wozu wiatraczek odrzutowy.
Jedź dalej. Skręć w drogę wiodącą do starej kopalni. Wśród wąwozów spotkasz dawnego lidera twojego gangu, niejakiego ojca Torque. Porozmawiaj z nim. Wódz zdradzi ci tajemnicę lokalnych bandziorów, otóż aby dostać się do ich siedziby, trzeba mieć na nosie specjalne okulary. Jedź dalej. Napotkanych bikerów zrzucaj na ziemię. Rudą kobietę z piłą obrzuć nawozem, zdobędziesz jej broń, która przyda się podczas walki z łysym. Ten zaś pozostawi deskę. Gdy spotkasz jednego z lokalnych Cavefishów, trzymaj się od niego z daleka, gdyż rozlewa po ziemi śliski olej. Poczekaj, aż podniesie głowę do góry, wówczas walnij go deską. W ten sposób zdobędziesz okulary. Załóż je na nos. Odszukaj jaskinię i wjedź do niej. Na jej końcu znajduje się trójkątna rampa do skakania. Wejdź za nią, pchnij ku motocyklowi, a następnie przyczep do haka. Podjedź do zakrętu. Odczep rampę i przy jej pomocy rozwal światełka na drodze - Cavefishowie nie będą widzieć, gdzie jadą, i władują się w zionącą pustką otchłań. Wskocz na motor i opuść jaskinię.
Skok nad przepaścią, którą spinał niegdyś most, wyjdzie ci znakomicie. Pojedź zatem do miasta. Zejdź z pojazdu, udaj się pod stadion i porozmawiaj z namolnym sprzedawcą. Pobaw się też jego samochodzikiem. Gdy facet nie będzie się patrzył, zwiń żółtego królika. Zawieź go na pole minowe otaczające siedzibę żeńskiego gangu Sępów. Puść zwierzaczka swobodnie, biedaczek niemal natychmiast wybuchnie, tobie zaś pozostanie po nim bateria. Wróć pod stadion. Wsadź baterię do samochodziku. Odjedź nim w kierunku obrotowych bramek na stadion. Tam sprzedawca nie będzie go mógł złapać. Gdy facet pójdzie szukać swej zabawki, zwiń mu cały karton żółtych króliczków. Zawieź je na pole minowe. Puść zwierzątka swobodnie, po czym wyłap je, zanim zaczną wybuchać. Kicusie mają pomóc ci przedostać się na drugą stronę bombowych zasieków. Puszczaj je po jednym, po czym zajmuj miejsce, w którym wybuchną.
Okaże się, że wśród Sępów jest Maureen. Dziewczyna sądzi, że zabiłeś jej ojca. Twoja sytuacja drastycznie się pogorszy i dopiero tajemnicza ksywka Diappered Dynamo pozwoli ci wyjść z opałów. Razem obejrzycie zdjęcia zrobione podczas morderstwa i postanowicie się zemścić na Ripbergerze - ty za wrobienie gangu, ona za ojca.
Najpierw jednak musicie upozorować swoją śmierć i przy okazji ukraść cenny motor. W tym celu udacie się na Destruction Derby. Na początku rozwal brązowy samochód, najlepiej zeskocz mu na dach korzystając z rampy po lewej, po czym zepchnij go z drugiej. Gorylom Ripbergera zepsuje się wóz, wykorzystaj to i rozwal samochód Maureen. Wszystko wybuchnie. Ubranie na tobie zapłonie. Udając żywą pochodnię podpal bandy po przeciwnej stronie stadionu. Wskocz na brązowe auto, a z niego przeskocz na samochód goryli (wreszcie odpalił!). Ściągnij ich w kierunku płonącego wozu Maureen. Nastąpi jeszcze jeden wybuch...
Ripberger myśli, że nie żyjecie. Tymczasem wy siedzicie sobie najlepsze w bazie Sępów i planujecie zemstę. Przeszukaj części motocykla leżące na podłodze, znajdziesz tam szyfr (154492). Wskocz na swego bajka i pojedź na tyły miejskiej fabryki. Odszukaj mierniki i gdy przestaną terkotać, kopnij mur na prawo od nich - byle we właściwym miejscu! Chwilę później odsłoni się zejście na dół. Wejdź do gabinetu Corleya, otwórz klapę sejfu w podłodze i wstukaj weń szyfr. Weź szpulę z filmem i kartę, którą otwórz pierwsze drzwi po prawej, jakie ujrzysz w sąsiednim pomieszczeniu. Stoi tam projektor, który uatrakcyjnia wystąpienie Ripbergera. Pociągnij lewą dźwignię, a następnie dwukrotnie prawą. Film spłonie. Wyjdź z pokoiku i wskocz do sąsiedniego. Na sztaludze przed kamerą ułóż zdjęcia, obraz powędruje na salę konferencyjną do reszty kompromitując Ripbergera!
Grubas nie da jednak za wygraną. Ucieknie z fabryki, wskoczy w swój potężny wóz i zniknie. Parę dni później całkowicie niespodziewanie nadziejecie się nań na trasie E-66. Ripberger staranuje twoją maszynę, a ty wylądujesz na masce jego sprzętu. Zdejmij mu kratownicę z chłodnicy i podnieś klapę. Oślepiony Ripberger będzie chciał ją zamknąć, wówczas zabierz mu laskę. Rozwal nią wiatraczek obok silnika. Przedostań się pod maską na tył samochodu. Przetnij rurę paliwową po prawej, wówczas samochód zacznie zwalniać i wpadnie w sidła zastawione przez Sępy.
Mimo to Ripberger będzie się ostrzeliwał. Nie zważając na jego ogień dopadnij drabinki i wejdź do sterówki. Na komputerze pokładowym wybierz opcję Takeoff, Post Takeoff i Gear, wówczas samolot, w którym się znajdujecie, schowa podwodzie i zacznie hamować. Zatrzyma się jednak na milimetry przed przepaścią, nad którą skakałeś. Wskocz do kabiny samochodu Ripbergera i wejdź do opcji obronnych karabinu maszynowego. W panelu kontroli wyłącz go, a grubas spadnie w przepaść. Pozostało ci jeszcze się uratować. Wróć do samolotu i wskocz na swój motor. Daj mu po garach i ...
Koniec.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.