DOM.
Bud
Wejdź do kibla: na półkach po lewej stronie leżą rolki papieru Gorgiousa - weź go, zabierz też kreta rurowego. Z lewej strony sedesu stoi przetykaczka - zabierz ją. Dla urozmaicenia możesz skorzystać z kibelka i spuścić wodę. Podejdź do okna (po lewej stronie) użyj przetykaczkę na papierze toaletowym Gorgiousa. A następnie tej kombinacji na oknie. Wejdź na górę. Na dachu: zajrzyj do komina i pogadaj z gościem. Wyjmij kreta rurowego i wlej do komina. Potem wskocz do środka.
W krypcie: obejrzyj to, co zostało dzięki tobie po Świętym Mikołaju. Z lewej strony znajdziesz puszkę kwasu siarkowego - weź go. Podejdź do regału i zabierz z niego łom i lejek. Idź do trumny. Za pomocą łomu otwórz trumnę, włóż lejek do ust zombie i nalej kwasu siarkowego. Zabierz klucz i wróć do regału. Idź na schody i dalej drabiną do góry. Kluczem otwórz kłódkę i wejdź do piwnicy. Z lewej strony stoi pułapka na myszy - podnieś ją. Idź na prawo do pomieszczenia z wyłącznikiem światła. Na podeście przy schodach użyj pułapkę na myszy. Wyłącz przełącznikiem światło. Wbiegnij na schody. Korytarz: idź na prawo do brązowych drzwi. Garaż: zabierz świetlne race. Wyjdź na korytarz i podejdź teraz do niebieskich drzwi (na lewo) Kuchnia: podejdź do szafek i z szuflady wyjmij zapalniczkę. Wyjdź na korytarz i idź na prawo, skręć do drzwi na lewo. Sala kominkowa: podejdź do kominka, użyj na nim racę -podpal jej lont zapalniczką. Wyjdź. Idź na schody, dalej na prawo do drzwi z prawej strony. W łazience: z pralki wyjmij klucz. Wyjdź, idź korytarzem do drzwi na lewo. Sypialnia Candy: podejdź do komody i kluczem otwórz szufladę. Wyjmij suszarkę do włosów. Podejdź do szafy i wyjmij rajstopy Candy. Wyjdź z pokoju, idź wyżej schodami na poddasze.
Poddasze: idź na lewo, otwórz drzwi. Jesteś w gołębniku: skręć na lewo i poszukaj w ciemności włącznika światła. Potem zamknij skrzynię, a następnie wskocz na nią. Weź korbę. Podejdź do okna znajdź dziurę (u dołu) użyj na niej korbę, wyskocz na zewnątrz. Znajdziesz tam opartą o dach deskę. Weź ją i użyj na gzymsie. Przejdź po niej. Wskocz do komina. Pokój z UFO: użyj rajstopy na kredensie. Wróć na górę po drabinie w kominie. Wróć do kuchni. Wyjdź przez kuchenne drzwi do ogrodu. Zamocuj rajstopy Candy na kosiarce. Wróć do kuchni i wyjdź na korytarz. Biegnij na schody, dalej w lewo na kolejne schody prowadzące na poddasze. Skieruj się do niebieskich drzwi.
Telewizornia: podnieś przedłużacz z podłogi, idź na prawo do brązowych drzwi. Wejdź do pokoju z UFO. Użyj przedłużacza na gniazdku elektrycznym przy drzwiach. Suszarkę do włosów podłącz do przedłużacza.
Etno
W tajnej pracowni: dwa razy skręć na prawo a potem idź prosto do niebieskiej walizki. Zabierz akumulator. Użyj go na gniazdku (dojdziesz do niego kierując się na lewo, na dół i ponownie 2 razy na lewo). Następnie podejdź do komputera i pogadaj z nim. Wybieraj opcje 2, 2, 1, 2, 2, 2. Użyj akumulatora na SMTV - kosmitomyszotransmutator. Usiądź na SMTV. Potem biegnij do sejfu, otwórz go i weź książkę-rozprawę. Wyjdź.
FABRYKA.
Gorgious
Jesteś na trzęsawisku: obejrzyj kurczaki i podnieś jednego. Idź w lewo 2 razy, przy rozwidleniu z drogowskazami skręć w lewo i dalej przed siebie Podejdź do włazu, spróbuj go otworzyć, wróć na prawo. Porozmawiaj z kurodzillą. Wskocz do włazu.
Candy
W podziemiu: idź przed siebie, korytarzem do drzwi. Użyj ich 2 razy.
Gorgious
Na krowiej platformie: idź przed siebie do drabiny - na górę. Skieruj się do windy - użyj przycisku. Na górze przez kładkę przez okrągły elewator - dojdziesz do ruchomego podestu z czerwonym guzikiem. Omiń go i idź wzdłuż okrągłego elewatora (na lewo) do windy - wjedź na górę. Biegnij po kładce do następnego pokoju. Wejdź po schodkach. Wyjmij z kociołka chochlę zamieszaj nią w kotle 2 razy. Zabierz gar i idź do następnego pokoju, Muzeum gnoju: przejdź przez pokój. Po schodkach z prawej strony na podwyższenie. Załóż na głowę kocioł i użyj młota. Wróć do poprzedniego pokoju, idź na kładkę do windy. Na dole podejdź do podestu - użyj przełącznika i wjedź na górę. Idź schodami na górę, dalej na prawo. Na dachu: walnij spawacza młotem, zabierz butlę gazową i wracaj schodami na dół do skrzyżowania kładek.
Idź do następnego pokoju: rzuć psu butlę z gazem, gdy "odleci" zabierz jego budę. Przejdź przez kratę, podnieś deskorolkę . Postaw psią budę przed skrzynią - wejdź na nią i zabierz wciągarkę. Wyjdź z pokoju, idź do kładki użyj ruchomego podestu i zjedź na dół. Skręć na prawo. Użyj wyciągarkę na krowie (na 3 od lewej) Potem użyj deskorolkę na krowie, kliknij na krowę, wejdź do windy. Pchnij krowę 3 razy, otwórz drzwi, pchnij krowę ponownie. Użyj haka. Użyj dźwignię.
Candy
Nora Nelsona: idź do drzwi z zasłoną, potem do następnego pokoju (na prawo). Otwórz szufladę w łazience i poszukaj żyletki. Weź oliwkę do ciała - stoi na wannie, wyjdź z łazienki. Idź na prawo przejdź przez pokój do części z barkiem i weź nadmuchiwany fotel. Wróć i zatrzymaj się przed drzwiami. Posmaruj zawiasy w drzwiach oliwką do ciała. Otwórz je i wyjdź przez nie, biegnij na lewo. Użyj na ziemi nadmuchiwany fotel - wskocz do niego, potem go przetnij żyletką. Zaplecze kuchni: otwórz drzwi i idź na prawo, weź rurę od odkurzacza, idź do następnego pokoju. Wskocz do skafandra nurka i idź przed siebie do żółtej łodzi podwodnej. Wejdź do niej. Skieruj się na lewo do drabiny, wskocz do okrągłego akwarium - weź rybę fugu. i wracaj do włazu, wyjdź z łodzi. Wyjdź z akwarium. Odstaw skafander i idź do kuchni: w dolnej szafce połącz rurę odkurzacza z butlą gazową. Odkręć butlę gazową i podejdź do kuchenki - odkręć kurek. Na stercie ryb koło gościa połóż rybę fugu, kiedy ją zje i się przekręci, podejdź do lodówki - nie otwieraj jej tylko zabierz stojące koło niej wiadro. Podejdź do windy i wejdź do środka wciśnij "2" wyjdź z windy, idź na lewo potem przed siebie, potem na prawo i znowu przed siebie - dojdziesz do ogromnych drzwi, wejdź i użyj czerwonego guzika, gdy cię sprasuje wyjdź i idź do żelaznej kurtyny - lekko uchylonej przejdź pod nią zejdź po schodkach na dół po (wg. Candy) prawej stronie masz puszki z chili - weź jedną i zejdź schodami na dół. Załatw głupka przy wózku, podejdź do drzwi ze sztabę, zdejmij ją i przejdź dalej. Idź do kuchni - na kuchence podgrzej puszkę chili i wróć z nią do okrągłego elewatora, gdzie stoi krowa. Daj jej chili i podstaw pod ogon wiadro.
WIĘZIENIE.
Stereo
Idź na dół, potem wróć i dalej prosto przed siebie do drzwi - wyjdź z sali. Przejdź przez pomost i idź do przełazu 1, potem 3 i 5. Dojdziesz do windy - wciśnij 1, wyjdź i idź przed siebie, aby wyjść z korytarza. Skręć do kotłowni w lewo, podejdź do butli gazowych, weź zieloną - jest pusta. Po przeciwnej stronie pomieszczenia znajdują się zawory gazowe. Podejdź do tego z karteczką, na której narysowany jest "uśmiech". Napełnij butlę gazem i wyjdź. Teraz wejdź do sali sekcyjnej. Za drzwiami skręć w prawo (wg. Stereo) otwórz żelazną kurtynę i podłącz do znajdującego się tam zaworu swoją butlę gazową. Idź na prawo do końca pomostu i zjedź windą na dół - podnieś stopę Igora (2 razy), zabierz leżącemu prof. Igorowi magnetyczną kartę. Wyjdź z pomieszczenia i biegnij korytarza prowadzącego do windy. Przywołaj windę i wejdź - naciśnij 2, wróć do sali więziennej - Area 13. Przejdź do sali, od której zacząłeś i po lewej stronie użyj na zamku elektronicznym kartę magnetyczną. Zabierz kosmiczną cegłę i wyjdź z więzienia. Przejdź ponownie przez przełazy 1-3-5 do windy - wciśnij 3, wyjdź z windy i idź przed siebie. Wskocz na ruchomą platformę i użyj stopy Igora na stopkontrolerze.
Candy
Pogadaj z muchą do momentu, gdy zgodzi się aby cię podwieźć (7 razy), idź przed siebie schodami po prawej stronie na górę. Teraz skręć na prawo, załóż na siebie "kombinezon" robota samicy.
Gorgious
Podnieś flaki i czachę obcego. Czaszką zaczerpnij zielonej radioaktywnej mazi. Idź dalej i podnieś małą kostkę obcego. Przejdź po krawędzi. Dojdziesz do dwóch okrągłych otworów w ścianie. Zrób kombinację kostki obcego z flakami i użyj tego na otworze z kratami. Dostaniesz się do niższego otworu, wyciągnij drewniany klin. Dostań się do drugiego otworu i wyciągnij jeszcze jeden drewniany klin. Czaszkę z mazią użyj na otworze z kratami., gdy wypalą się kraty, wejdź przez otwór. Chłodnia: idź przed siebie korytarzem - użyj drabiny. Wejdź na rurę, po lewej stronie znajdziesz metalowy hak - zabierz go i zejdź z rury. Idź do gazrórki (zaraz przy otworze wejściowym) i użyj na niej haka. Wróć do drabiny użyj haka na metalowych drzwiach. Wejdź do stołówki. Z prawej strony wisi na ścianie w czerwonej skrzynce toporek strażacki. Weź mały młoteczek wiszący obok i rozwal skrzynkę, zabierz toporek i idź na prawo, aby przejdź przez salę do wyjścia. Użyj toporka na taborecie. Idź do wyjścia. I dwa razy na lewo, aby się stamtąd wydostać.
Candy
Domek robota: podejdź do kanapy i wyjmij z niej trochę kasy. Wyjdź z domu i wróć do miejsca gdzie wysadziła cię mucha - daj jej pieniądze. Idź przed siebie, użyj kładki. Skorzystaj z kabiny teleportacyjnej nr 1, potem nr 3, następnie nr 8 i na końcu nr 21. Wyjdź z pokoju.
Stereo
Kliknij na pomieszczenie. Jesteś przy śluzie, idź 2 razy na prawo. Potem przed siebie, użyj teleportera, skieruj się na prawo - użyj pedał, gdy pojawi się czerwony guzik - połóż na nim kosmiczną cegłę. Wróć do teleportera, idź przed siebie, potem na lewo do sekretnych drzwi podejdź do układanki świetlnej. Musisz ułożyć sekwencję świetlną składającą się z 10 kawałków (czerwony, niebieski, żółty, zielony 3 razy żółty, zielony, żółty, niebieski. Gdy się pomylisz musisz zacząć układanie od początku. Wyjdź z pomieszczenia idź cały czas na prawo aż dojdziesz przejścia bezpieczeństwa. Podejdź do ogromnego biurka z krzesłem. Możesz obejrzeć schematy na ścianie po prawej stronie.
Bud
Biegnij przed siebie do kibelka po lewo. Wskocz do największego kibelka i idź cały czas na prawo - do następnego pokoju.. Ruchomą platformą zjedziesz do labiryntu. Aby go przejść: kliknij na dolną część ekranu i idź za napisem tędy, na prawo do flagi - skręć, kliknij na dolną część ekranu - za napisem idź tu, znowu kliknij na dół - za napisem tędy, dalej tą ścieżką za napisem tędy, dalej jw., kliknij na górną lewą część ekranu i idź dalej, teraz na lewo, na górę - za i znów na górę, i jeszcze raz na górę, na lewo, 2 razy na dół, na lewo, do góry, na dół - idź tutaj, na dół, na prawo, na dół. Podjedzie po ciebie ślimak i "porywczym" tempem podwiezie cię dalej. Wskocz do dołka golfowego. Weź zielonego kosmitę. Podejdź do robota i pogadaj z nim, zaproponuj mu masaż stóp, gdy się zgodzi i zdejmie buty, wciągnie go wiatrak. Odwróć się i przejdź miedzy skrzydłami wiatraka, gdy będziesz po drugiej stronie kliknij na robota, aby odblokować wiatrak. Pęd powietrza wyrzuci cię na zewnątrz.
Idź na zachód 3 razy, podnieś wąż hydrantu, idź na południe 2 razy, 6 razy na wschód. Zdejmij kamień z deski, weź czaszkę, idź na lewo, idź na północ 3 razy, podejdź do wielkiej skały. (zgraj się) Porozmawiaj z głuchofonem.
Etno
Szybko przed siebie, wskocz na sprężynę, aby wydostać się z tostera. Idź przed siebie wejdź do kabiny teleportacyjnej, użyj małej platformy, zejdź i podejdź do windy przy ścianie - wjedziesz na górę. Użyj drabiny idź na schody, biegnij przed siebie, na prawo i do małej platformy. Zejdź niżej, potem drabiną do góry, uwolnij szczura. Zejdź do pomieszczenia z małą platformą. Wejdź na nią i wciśnij zielony guzik. Zejdź z platformy i idź przed siebie. Naciśnij przycisk. Wejdź do sita.
Stereo
Przejdź przez pokój, idź do następnego pokoju.
Bud
Odejdź od trąbki, skręć na prawo, na wschód, na północ, na wschód, na prawo -użyj gumowego węża i czaszki, idź na lewo, na dół, do następnego pokoju. Dalej na dół - użyj pulpitu sterowniczego.
Candy
Idź przed siebie, schodami na dół (dwa razy), zeskocz niżej, użyj elewatora, biegnij na prawo. Podnieś przewód i zbiornik, na górę tam użyj ręcznej tarczy, przedostań się na górę. Użyj czerwonej dźwigni, po drabinie zejdź na dół, uruchom zapłon. Koniec
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.