Osoby:
W czapeczce (technik): podnosi, używa
Magik: czaruje
Diabełek: wspina się, boksuje
1. bez kodu
Uderz prawą kolumnę
Zabierz róg
Użyj rogu
Zaczaruj patyk
Weź kilof.
2. kod: VQVQFDE
Zaczaruj czwarte jabłko
Uderz czwarte jabłko
Weź upadłe jabłko
Użyj jabłko na mostku
Zaczaruj drugie jabłko
Uderz drugie jabłko
Weź jabłko
Użyj jabłko na mostku
Weź kilof
Użyj kilof na diamencie
Weź diament
3. kod: ICIGCAA
Użyj diament na drzwiach
4. kod: ECPQPCC
Zaczaruj lewą roślinę
Wespnij się na lewą roślinę (diabełkiem)
Weź żółty kubek po lewej
Użyj kubka na prawej roślinie
Uderz w wielką książkę na biurku
Weź diament
Użyj diamentu na dłoni czarownika
5. kod: FTWKFEN
Zaczaruj roślinkę przy prawej dłoni posągu
Wespnij się na roślinkę
Uderz oko
Postaw tego w czapeczce na języku
Zaczaruj antenkę z trumny
[szybko] Postaw magika na języku
Uderz oko, poczekaj aż mumia przejdzie i wróci z powrotem
Uderz oko
Weź muchomor, poczekaj aż mumia się schowa
6. kod: HQWFTFW
Wespnij się na środkową nić
Pociągnij lewą krótka nić
Weź pistolet
Użyj pistoletu pod prawym pająkiem
Użyj pistoletu pod lewym pająkiem
Weź poduszkę
Połóż poduszkę pod środkowym pająkiem
Zaczaruj środkowego pająka
Weź butelkę z poduszki
7. kod: DWNDGBW
Zaczaruj woreczek z nasionami
Weź woreczek
Postaw rogatego obok staracha na wróble
Użyj nasion na grządce
[szybko] Kiedy przylecą ptaki uderz w staracha, aby je wystraszyć
Zaczaruj prawa chmurę nad strachem
Weź roślinę (próbuj aż weźmiesz)
Idź do czarodzieja, który się pojawił i daj mu rzeczy
8. kod: JCJCJHM
Zaczaruj szkielet
Zaczaruj kość
Weź flet, użyj go na wężu
Wespnij się na węża
Postaw maga na ruchomej desce pomostu
Uderz w skałę po prawej nad pomostem
Postaw technika na desce, uderz w kamień
9. kod: ICVGCGT
Weź mięso
Daj mięso krokodylowi
10. kod: LQPCUJV
Użyj mięso na lewej dolnej dziupli
Zaczaruj małą gałązkę z liśćmi (musisz być na wyższej gałęzi, aby to zrobić)
Weź łapkę ma motyle
Postaw technika na końcu wydłużonej przed chwilą gałęzi
Pociągnij z wystającą gałązkę nad dużym kamieniem po prawej
Postaw magika na końcu gałązki, pociągnij gałązkę
Zaczaruj korek, weź korek
Użyj korka na górnej prawej dziupli
Weź łapacz na motyle
Postaw technika obok środkowej górnej dziupli
Uderz w dolną prawą dziuplę (ptak)
Szubko użyj łapki na dziupli
11. kod: HNWVGKB
Użyj ptaka na krokodylu
Zaczaruj krokodyla
Uderz w lewe drzwi
12. kod: FTQKVLE
Weź pióro
Użyj pióro na stopie kościotrupa
Użyj kulki z patykiem na dłoni kościotrupa
Weź klucz
Użyj klucza na klatce
Zaczaruj pióro
Weź łapkę na muchy
Zabij muchę
Zaczaruj muchę
Weź dart
Użyj dart na obrazie (z ziemi)
Weź lalkę
Weź żółty eliksir
13. kod: DCPLQMH
Zaczaruj korzeń
Weź piszczałkę
Użyj piszczałki nad gniazdem
Weź eliksir
Postaw technika przed ogrodzeniem na środku ekranu
Poczekaj... uderz skaczące jajko
Zaczaruj jajko
Zaczaruj trąbkę
Użyj eliksir, przejdź w prawo
Weź marchewkę
Użyj marchewki na kreciej dziurze po prawej
Postaw diabełka przed ogrodzeniem
Zaczaruj kreta, szybko przejdź diabełkiem w prawo
14. kod: EWDGPNL
Zaczaruj płaski kamień na ziemi
Weź patyk
Użyj patyka w dziurce na końcu ogromnego kamienia
Weź polewaczkę
Podlej wszystkie krzaczki
Zaczaruj lewą marchewkę
Uderz lewą marchewkę
Zaczaruj trzecią marchewkę od prawej
Weź klucz, użyj go w dziurce
15. kod: TCNGTOV
Weź zapałki
Połóż zapałki obok działa
Uderz w stos kul, weź kulę
Uderz działo (skieruj je w górę)
Użyj kuli na dziale
Uderz działo (skieruj je w górę)
Weź zapałki
Użyj zapałki na dziale
Użyj zapałki na palenisku na dole
Weź marchewkę
Użyj marchewkę na działo
Uderz działo (skieruj je w lewo)
Weź zapałki
Użyj zapałki na działo
Uderz stos kul, weź kulę
Uderz działo (skieruj je w górę)
Użyj kuli na działo
Uderz działo (skieruj je w górę)
Użyj zapałki na działo
Zaczaruj marchewkę
Weź trąbkę
Użyj trąbkę na siedzącej myszy
Weź pałeczkę, użyj jej na gongu
Weź wahadełko
16. kod: TCVQRPM
Weź kamyk
Użyj kamyk na X
Zaczaruj kamyk dwa razy
Zaczaruj lewe drzewko
Uderz kilof
Weź kilof
Użyj kilof na trawie na środku ekranu na dole 4 razy
17. kod: IQDNKQO
Uderz stos drewna
Weź kłodę
Użyj kłody na pułapce
Odłóż kłodę
Zaczaruj nasiona
[szybko] Odejdź magikiem w lewo, aby ogień smoka cię nie spalił
Weź nasiona, uciekaj
Połóż nasiona w pobliżu stosu drewna
Zaczaruj kłodę
Weź dezodorant
Połóż dezodorant w pobliżu nasion
Weź nasiona, użyj nasion w pobliżu stosu drewna
Weź dezodorant, użyj go na stopie (jeśli ci się nie uda powtarzaj od zasiania nasion)
Weź stopę
Połóż stopę na lewo od smoka (tam gdzie były nasiona)
Postój trochę i uciekaj przed ogniem
Weź pieczeń
Użyj pieczeń na mostku pośrodku
Weź miecz
Połóż miecz na lewo od smoka i czekaj na ogień, uciekaj
Weź płonący miecz
18. kod: KKKPURE
Użyj miecza na sercu posągu
Połóż lalkę na prawej dłoni i odejdź
Weź klucz
Użyj klucza na lewym uchu posągu
Wejdź wszystkimi na prawą rękę posągu
19. kod: NGOGKSP
Uderz banany
Weź banana
Użyj banana na wilku
Weź mydło, użyj mydło na wilku
Weź czerwony nos, użyj nos na wilku
Poczekaj, weź książkę
Zaczaruj lewą bramę
20. kod: NNGWTTO
Zaczaruj obiekcik pod tarczą u dołu
Uderz rączkę
Zaczaruj korek
Użyj księgi na uchu
Zostaw tutaj księgę
Weź rybę (w górnej lewej wieży)
Weź naczynie (zostaw tutaj rybę)
Połóż naczynie pod lewym okiem posągu
Weź książkę, użyj jej na uchu
Weź naczynie ze łzami, użyj go na potworku
Weź procę
21. kod: LGWFGUS
Użyj procy na bananach
Uderz przełącznik
Wejdź wszystkimi na delfina
22. kod: TQNGFVC
Użyj procy na czarowniku
Zaczaruj kamień przy nodze ptaka (jak pałka basebolowa)
Przesuń diabełka na koniec skrzydła po prawej stronie ekranu
Zaczaruj nietoperza
Uderz żółwia
Użyj procy na nici nad diabełkiem
Weź worek i postaw go pod pająkiem na ziemi
Zaczaruj pająka
Weź worek z pająkami i użyj go w kociołku
KONIEC
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.