Witam w solucji do GTA 2. Dołożyłem wszelkich starań, aby podczas gry nie spotkała Cię żadna niespodzianka, i abyś jak najbezpieczniej dobrnął do końca gry. Jeszcze jedno: niemożliwe było opisanie misji w tej kolejności, jaką przyjmie gracz. Więc umówmy się, że będziesz wykonywał zadania w takiej kolejności, jaką podałem, tak, żeby nie było później niedomówień. Wszystko jasne? No to do roboty!
Kilka porad ogólnych:
• Pamiętaj, że możesz biegać tyłem. Bardzo przydatne do eliminowania grupek gliniarzy.
• Dobrze jest być posłusznym całkowicie jednej grupie. Wynikają później z tego rozmaite korzyści, jak na przykład ochrona przed policją.
• Porada dla weteranów pierwszej części gry. Tym razem nie liczcie na to, że wejdziecie pod jakiś samochód, a on się od razu zatrzyma. Jeśli jest rozpędzony, masz dużą szansę obejrzeć dokładnie asfalt. A zdarza się i tak, że umyślnie ktoś będzie w Ciebie celował.
• Radzę ci uważać na przypadkowych przechodniów. Bardzo często trafiają się złodzieje. Więc jeśli zobaczysz, że ktoś biegnie w Twoją stronę, po prostu go zabij!
• Pamiętaj, aby cały czas mieć najwyższy stopień zaufania dla jednego, wybranego przez siebie gangu.
• Jeśli nie uda Ci się wykonać za pierwszym razem jakiejś misji, to nie rwij włosów z głowy (to boli). Zazwyczaj możesz spróbować jeszcze raz.
• Gdy kradniesz samochody, bądź przygotowany na to, że właściciel nie będzie go tak łatwo chciał oddać.
================================
Misja I
Kasa do uzbierania: 1.000.000.
Grupy przestępcze: Zaibatsu (czarni), Loonies (zieloni), Yakuza (niebiescy).
Służby bezpieczeństwa: policja, odziały SWAT.
Najpierw zajmiemy się gangiem Zaibatsu.
Wrogami dla Zaibatsu są Loonies. Pozabijaj tych drugich i zacznij wykonywać misje.
Najpierw jedź do dzielnicy Omnitron (zielony kursor). Odbierz tam jeden z dwóch telefonów.
Zlecenie nr 1: Cop Car Crush!
Jedź do dzielnicy Zarelli i z parkingu weź auto policyjne. Potem jedź na stację kolejową w dzielnicy Avalon. Zabierz stamtąd człowieka w czarnym wdzianku. Potem zawieź go pod prasę w północno-wschodnim Zarelli. Za wykonaną misję otrzymasz 20.000 dolarów.
Kolejne zlecenie odbierz tam, gdzie poprzednio.
Zlecenie nr 2: Wheller-Dealing!
Jedź do dzielnicy Zarelli i zabierz walizkę, zawierającą pewne środki odurzające. Teraz w trzy minuty musisz porozwozić towar do różnych osób. Pierwszą działkę zostaw dla człowieka w dzielnicy Omnitron. Drugi znajduje się we Flotsam. Trzeci jest w tej samej dzielnicy trochę na południe. Został Ci już tylko jeden w dzielnicy Avalon. Po tej misji dostaniesz 20.000 dolarów.
Jedź jeszcze do dzielnicy Zarelli (żółty kursor). Odbierz tam telefon.
Zlecenie nr 1: Yutes Must Die!
Jedź do dzielnicy Funabashi na spotkanie z członkiem Loonies. Nie jest zbyt rozmowny, więc użyj poważniejszych argumentów w postaci pięści. Pamiętaj, że szef kazał Ci go nie zabijać. Po wymianie informacji jedź do doków we Flotsam i zabierz czarny samochód. Jedź nim do Altamount i weź z garażu kolesia z Loonies. Potem jedź z nim pod wskazany adres. Gdy wysiądzie, zaczekaj na niego. Gdy wsiądzie, podrzuć go jeszcze pod prasę w dokach we Flotsam. Gdy samochód wybuchnie, dostaniesz 40.000 dolarów.
Odbierz drugą robótkę z Zarelli.
Zlecenie nr 2: Big Bank Job!
Po mieście jeździ ciężarówka z banku. Przejmij ją, a następnie jedź do Zarelli i zabierz stamtąd dwóch ludzi do ciężarówki. Potem udaj się do banku w dzielnicy Flotsam. Po przejechaniu bramy, zabierz walizkę z forsą. Oho, ktoś włączył alarm. Uciekaj z banku i przy okazji uważaj na dwóch policjantów przy bramie, bo gotowi są zepsuć Ci całą zabawę. Uciekaj do Zaibatsu HQ i zostaw tam ciężarówkę w garażu.
Jedź teraz do dzielnicy Omnitron na spotkanie z gościem o imieniu Rollo Tomashi.
Da Ci walizkę i dopiero wtedy możesz go wykończyć. Z walizką udaj się do dzielnicy Flotsam i pogadaj z pewnym policjantem. Gdy jego auto wybuchnie, udaj się jeszcze do dzielnicy Omnitron i odstaw tam swój obecnie posiadany samochód. Dostaniesz za tę misję 40.000 dolarów.
No i ostatnia misja w Zarelli.
Zlecenie nr 3: Lick Those Loonies!
Pojedź do dzielnicy Fruitbat. Zabierz z parkingu firmowe auto Loonies. Zaminuj je w warsztacie nieopodal. Odstaw go tam, skąd je zabrałeś. Gdy wybuchnie, radzę Ci być daleko. Zaraz potem jedź do dzielnicy Avalon i zabierz z parkingu czarną ciężarówkę. Weź do niej pasażerów z Zarelli. Jednak zanim odstawisz auto do Fruitbat, zamontuj sobie karabinek do auta (dziesięć magazynków kosztuje 25.000), bo na miejscu czeka Cię mała rozróba. Gdy zabijesz wszystich Loonies, dostaniesz 40.000 dolarów.
Jedź teraz do Zaibatsu HQ (czerwony kursor). Odbierz tam telefon.
Zlecenie nr 1: Armored Car Clash!
Musisz zniszczyć dwa jeżdzące po mieście samochody, nafaszerowane ładunkami wybuchowymi. Są tak opancerzone, że zwykła broń na nie nie działa. Najlepiej zdobądź ciężarówkę z banku, bo jest ona bardziej wytrzymała na uszkodzenia, a ty będziesz musiał taranować auto przeciwnika tak długo, aż wybuchnie. Aha, masz tylko sześć minut na pomyślne wykonanie misji. Jeśli zniszczysz oba samochody, dostaniesz 60.000 dolarów.
Tę robotę odbierz tam, gdzie przedtem, czyli w Zaibatsu HQ.
Zlecenie nr 2: Bank Van Theft!
Jedź pod wskazany adres. Przywłaszcz sobie ciężarówkę z banku, ale uważaj, bo nie tylko ty chcesz ją zdobyć. Gdy już będziesz w środku, przygotuj się to, że Yakuza podejmą pościg za Tobą. Jedź szybko, nie zatrzymując się do garażu w Omnitron. Potem jeszcze wykończ ścigających Cię Yakuza. Za całkowicie wykonaną misję dostaniesz 60.000 dolarów.
Zakończyliśmy wszystkie zlecenia u Zaibatsu. Jeśli nadal nie masz wystarczająco forsy, wykonuj misje u Yakuza albo Loonies, dla których opis znajdziesz poniżej.
Teraz przyszła kolej na gang Yakuza.
Wrogami dla Yakuza są Zaibatsu. Zdobądź maksymalny stopień zaufania i wykonuj zlecenia.
Dostań się do dzielnicy Shiroto (zielony kursor). Odbierz tam telefon.
Zlecenie nr1: Get Zitzaki!
Weź auto, zaparkowane koło warsztatu w Funabashi. Jedź nim po doktora Zitzaki. Użyj klaksonu, a gdy wejdzie do środka, udaj się z nim do J-Lab w Funabashi. Odstaw go do garażu, a dostaniesz 20.000.
Odbierz drugą robotę tam gdzie przedtem.
Zlecenie nr 2: Bank Robbery!
Odbierz samochód, zaparkowany przy wejściu. Jedź nim do banku w Flotsam. Wejdź do środka i zabij dwóch gliniarzy. Potem ktoś wsiądzie z Tobą do auta. Od szefa dostaniesz 5.000 dolarów na przemalowanie samochodu. Jedź do warsztatu. Następnie odstaw auto do garażu w Funabashi. Dostaniesz 20.000 dolarów.
Jedź teraz do dzielnicy Funabashi (żółty kursor). Odbierz tam jeden z dwóch telefonów.
Zlecenie nr 1: Get Gama Rei!
Na początek zdobądź karetkę. Potem jedź do dzielnicy Avalon, zabierz stamtąd kogoś o nazwisku Gama Rei. Zawieź go do garażu w Funabashi. Aha, byłbym zapomniał. Twojego pasażera chcą dopaść Loonies. Za tę misję dostaniesz 40.000 dolarów.
Odbierz kolejną robotę w Funabashi.
Zlecenie nr 2: Follow That Traitor!
Szef podejrzewa jednego ze swoich ludzi o zdradę. Zlecił Ci śledzenie domniemanego zdrajcy. Pójdź szybko pod wskazany adres i idź za nim tak, aby Cię nie zauważył. Gdy wejdzie do garażu, jedź szybko na spotkanie w Funabashi z człowiekiem o imieniu Refried Noodle. Jest mistrzem tortur, więc powie Ci, w jaki sposób można ukarać zdrajcę. Udaj się z nim do kryjówki zdrajcy. Zastaniesz go w towarzystwie dwóch kumpli, więc musisz ich też zabić. Gdy to zrobisz, dostaniesz 40.000 dolarów.
No i ostatnia misja w Funabashi.
Zlecenie nr 3: Happy Gas Smash!
Jedź na parking uniwersytetu. Zobaczysz tam samochód Loonies oraz czarną ciężarówkę. Daj im znak, że tu jesteś. Gdy wysiądą i ruszą na Ciebie, zabij ich czym prędzej. Następnie musisz zdobyć ciężarówkę z lodami. Zaminuj ją w warsztacie w Avalon i odstaw do Fruitbat. Uzbrój bombę i uciekaj jak najdalej, bo wybuch będzie naprawdę potężny. Nie zapominaj również, że jesteś na terenie należącym do Loonies, a zapewne w tym momencie bardzo Cię nie lubią. Za tę misję dostaniesz 40.000 dolarów.
Jedź teraz do dzielnicy Ukita (czerwony kursor) i odbierz tam robotę.
Zlecenie nr 1: Swat Van Swipe!
Musisz zdobyć ciężarówkę SWAT. Aby tego dokonać, musisz popełnić tyle przestępstw, aby policja nie dała sobie rady z Tobą i wezwała oddziały specjalne. Tylko uważaj, bo oni już nie będą chcieli Cię złapać, ale wyeliminować. No dobra, gdy już będziesz za kierownicą ciężarówki, odstaw ją do garażu w dzielnicy Ukita. Dostaniesz 60.000 dolarów.
Odbierz zlecenie z tego samego telefonu, co poprzednio.
Zlecenie nr 2: Stop The Tank!
Jeśli znasz choć trochę angielski, wiesz już, co jest celem tej misji. Zanim ruszysz na czołg, upewnij się, że posiadasz w swoim arsenale coś, co go ruszy, bo pistolety i karabiny do takich nie należą. Jedź teraz szybko na spotkanie z czołgiem. Wykończ potężnie uzbrojoną obstawę i przygotuj rakietnicę lub co tam masz.
Gdy zniszczysz czołg i ocalisz auto szefa, dostaniesz 40.000 dolarów.
Tym samym skończyliśmy służbę dla Yakuza. Możesz jeszcze przyłączyć się do Loonies.
Wrogami dla Loonies są Yakuza. Zdabądź maksimum zaufania i rozpocznij wykonywanie robót.
Jedź do dzielnicy Fruitbat (zielony kursor).
Zlecenie nr 1: Pizza Cake!
Jedź na uniwersytet i zabierz stamtąd walizkę. Postaw ją na ziemi i W NOGI! Już po wybuchu? Dogoń teraz gościa uciekającego czarną ciężarówką i zabij go. Za wykonaną misję dostaniesz 20.000 kawałków.
Odbierz drugą robótkę w Fruitbat.
Zlecenie nr 2: Radio Za-Za!
Aby później nie było gadania, że Cię nie ostrzegłem, wiedz, że wszyscy sobie ubzdurali, by Cię zabić. Wszystko to za sprawą Zaibatsu i ich muzyki puszczanej przez radia w całym mieście. Kopnij się do dzielnicy Zarelli pod wskazany adres. Wejdź do budynku i weź walizkę z ładunkami wybuchowymi stojącą na schodach, ale uważaj. Jakiś głupek zaczął rzucać koktailami Mołotowa. Przebiegnij kawałek dalej i zeskocz z platformy. Podłóż materiały wybuchowe pod generator i uciekaj. Gdy wybuchnie, (prawie) wszystko wróci do normy, a ty dostaniesz 20.000 dolarów.
Kawałek dalej, też we Fruitbat, tyle że w części zachodniej (żółty kursor) odbierz kolejne zlecenie.
Zlecenie nr 1: Who's Mad?
Jedź do Altamount po kamizelkę kuloodporną. Wyjedź na ulicę. Wkrótce przyjedzie samochód Zaibatsu, a w nim Twoja ofiara. Wykończ faceta i przejdź kawałek w dół. Będzie tam drugi uzbrojony w karabin koleś, którego również musisz pokonać. Za wykonaną misję dostaniesz 40.000 dolców.
Tam, gdzie poprzednio, odbierz robótkę.
Zlecenie nr 2: Dimentia To Go!
Udaj się pod wskazany adres na spotkanie z pewnym człowiekiem. Potem skieruj się do Altamount, wjedź pomiędzy budynki i zgarnij zgromadzony tam arsenał. Zaraz potem jedź do Flotsam i odbierz kogoś z przystani. Jedź następnie do Flotsam. Podchodź w każde miejsce, gdzie zostajesz nakierowany. Potem przejdź przez schody i zatłucz strażnika. Rzuć koktailem Mołotowa w maszynę stojącą na górze. Teraz wsiądź do limuzyny i odstaw ją do garażu we Sunnyside. Za tę misję dostaniesz 40.000 dolarów.
No i ostatnie zadanie.
Zlecenie nr 3: Destroy J-Lab!
Jedź na uniwersytet i zabierz trochę materiałów wybuchowych. Jedź do J-Lab w Funabashi. Pozabijaj wszystkich strażników, aby nie utrudniali Ci życia. Z tyłu budynku są schody, którymi dostaniesz się na dach. Zostaw tam materiały wybuchowe i szybko wbiegnij na schody. Dostaniesz 40.000 dolarów.
Jedź do dzielnicy Sunny Side (czerwony kursor). Odbierz tam telefon.
Zlecenie nr 1: Taxi Drivers Must Die!
Szef kazał ci znaleźć trzy jeżdzące po mieście taksówki. Jedź po pierwszą. Gdy wsiądziesz do auta, zabij kierowcę taksówki. Potem odstaw samochód do doków w Flotsam. Teraz kolej na drugą taksówkę. Zrób dokładnie to, co poprzednio i odstaw ją tam gdzie przedtem. W przypadku trzeciej taksówki będziesz musiał wykończyć paru klientów. Potem odstaw ją tam, gdzie zwykle, a dostaniesz 60.000 dolców.
Następne zlecenie odbierz tam gdzie poprzednio.
Zlecenie nr 2: Gang War A-Go-Go!
Zacznij od kradzieży samochodu należącego do Zaibatsu. Potem jedź nim do Funabashi. Urządź sobie teraz polowanie na trzech uciekających Yakuza. Już skończyłeś? Dobra, weź samochód Yakuza i jedź do dzielnicy Omnitron. Tam zabij trzech wyznaczonych Zaibatsu, a dostaniesz 60.000 dolców.
No i zakończyliśmy etap pierwszy!
Misja II
Kasa do uzbierania: 3.000.000 dolarów.
Grupy przestępcze: Zaibatsu (czarni), The Redneck (niebiescy), SRS Scientists (żółci).
Służby bezpieczeństwa: policja, odziały SWAT, służby specjalne.
Od razu rozróba! Zabij biegnącego Rednecka, a dostaniesz w nagrodę strzelbę.
Najpierw Zaibatsu.
Wrogami Zaibatsu są The Redneck. Podobnie jak poprzednio, zdobądź maksymalny stopień zaufania i jedź do siedziby Zaibatsu.
Siedziba Zaibatsu to The Village. Jedź na południe (zielony kursor). Odbierz pierwszy telefon.
Zlecenie nr 1: Science Fiction!
Jedź na teren należący do The Redneck. Zabierz Pickupa, ale uważaj na rozstawione wokół niego straże. Jedź zdobytym samochodem do dzielnicy opanowanej przez SRS Scientists. Przed bramą rozwal generator z czegoś, co wybucha. Wjedź do środka i ustaw samochód przed wejściem. Uzbrój ładunki wybuchowe i uciekaj jak najdalej, bo ten wybuch będzie potężny. Za tę misję dostaniesz 30.000 dolarów.
Odbierz to zlecenie tam, gdzie poprzednio.
Zlecenie nr 2: Fire Truck Fun!
Na początek zdobądź auto policyjne. Przebierz się za policjanta. Teraz zatrzymaj ciężarówkę należącą do SRS Scientists. Przejmij ich pojazd i odstaw go do garażu w The Village. Następnie zdobądź samochód straży pożarnej. Jedź nim do The Village i zabierz stamtąd człowieka, który zamontuje Ci w samochodzie najprawdziwszy MIOTACZ OGNIA! Jedź tym samochodem do dzielnicy należącej do The Redneck i rozpocznij zabawę... tfu! rzeźnię! Gdy wykonasz misję, dostaniesz 70.000 dolarów.
Jedź znowu do siedziby Zaibatsu w kierunku na zachód (żółty kursor). Odbierz pierwszy telefon.
Zlecenie nr 1: Operation Z!
Musisz zdobyć cztery wyznaczone przez szefa samochody, należące do The Redneck. Pierwszy jest w dzielnicy Tabasco. Ma liczną obstawę, ale jeśli poradziłeś sobie z poprzednimi misjami, to nie sprawi Ci ona kłopotów. Pierwszy samochód odstaw do garażu w The Village (siedziba Zaibatsu). Następny samochód jeżdżący po mieście jak głupi, zawiera pewną substancję, na której zależy Twojemu szefowi. Zatrzymaj samochód i odstaw tam, gdzie poprzednio. Następna bryka to czerwona limuzyna. Znajdziesz ją w bazie The Redneck. Tyle tylko, że jest za bramą, której nie da się otworzyć. Musisz skorzystać ze skoczni, która znajduje się koło ogrodzenia. Zabierz czerwoną liuzynę, w której jak się okazuje, jeździł sam Elvis. Aby opuścić bazę The Redneck, musisz wyjechać z niej tak samo, jak wjechałeś. Poszukaj skoczni i odstaw limuzynę do garażu. Czwarty samochód to auto policyjne. Zdobądź ciężarówkę, abyś mógł doczepić przyczepę. Gdy już ją znajdziesz, jedź do bazy policji. Pech chciał, że ta dzielnica należy do SRS Scientists, więc musisz bardzo uważać, jeśli się nie lubicie. Doczep przyczepę z autem policynym i jedź do The Village. Odczep auto policyjne od przyczepy (możesz to zrobić pod wskazanym adresem). Wsiądź do samochodu policyjnego i odstaw go do garażu. Dostaniesz 50.000 dolarów.
Odbierz następną robotę tam, gdzie poprzednio.
Zlecenie nr 2: Law Enforcement Larceny!
Zacznij od przejęcia ciężarówki SWAT. Gdy już będziesz za kierownicą, odstaw wóz do tego samego garażu, gdzie dostarczałeś pojazdy w poprzedniej misji. Potem zdobądź samochód oddziałów specjalnych (szef jest chyba kolekcjonerem, jeśli chodzi o te rzeczy). Wprowadź samochód do garażu, a dostaniesz kolejne, uczciwie zarobione 50.000 dolarów.
Odbierz trzecie zlecenie.
Zlecenie nr 3: Valdez Alert!
Jedź do dzielnicy Stromberg i wejdź do budynku należącego do SRS Scientists. Aby się tam dostać, musisz zdobyć jakiekolwiek szybkie auto, rozwinąć maksymalną prędkość i dostać się na nieczynne tory kolejowe, wykorzystując znajdujące się obok nich rampy. Stamtąd możesz przedostać się do budynku. Musisz teraz uważać na strażników, bo oni zrobią wszystko, aby Cię wykończyć. Wykorzystując rakietnicę, rozwal dwa generatory fuzyjne. Do obu dostaniesz się bez nadmiernego kombinowania. Pamiętaj, aby w drodze do każdego generatora zabrać w odpowiednim miejscu kombinezon ochronny. Gdy zniszczysz obydwa, pozostaje Ci już tylko wyjść na zewnątrz. Twój szef zapewne uznał, że ta misja to nic trudnego dla Ciebie i daje Ci jedynie 50.000 dolarów.
Jedź w kierunku północno-wschodnim (za czerwonym kursorem). Odbierz tam robotę.
Zlecenie nr 1: Murder In The Mall!
Dostajesz do pomocy kilku ludzi. Możesz ukraść jakąś limuzynę, bo do niej wejdą wszyscy. Potem jedź do dzielnicy Xanadu i wstąp na pocztę. Wysiądź z pomocnikami i rozpocznij jatkę! Musisz zabić stu ludzi. Ta misja jest bardzo trudna, więc nie przejmuj się, jeśli jej za pierwszym razem nie ukończysz. No, ale załóżmy, że Ci się udało. Dostajesz za tę misję 70.000 dolarów.
Następny telefon odbierz tam, gdzie poprzednio.
Zlecenie nr 2: Distraction Action!
Jedź do wypożyczalni video w dzielnicy Morton. Ktoś zostawił tam dla Ciebie koktail Mołotowa. Wyjdź teraz na dach wypożyczalni. Wejdź na teren bazy policji. Musisz zniszczyć generator. Gdy wybuchnie, otworzy się przed Tobą brama wejściowa. Przechodź teraz tak mostkami, abyś dał radę dorzucić do niego koktailem Mołotowa. Gdy otworzysz bramę, uruchomi się alarm. Zejdź z dachu i wejdź do bazy. Uważaj na gliniarzy, bo tym razem zrobią wszystko, aby Cię zabić. Ukradnij ciężarówkę z samochodem na przyczepie. Teraz musisz opuścić bazę i nie dać się złapać policjantom w ciągu najbliższej minuty. Po upływie tego czasu dostaniesz 70.000 dolarów. Tym samym zakończysz służbę dla Zaibatsu.
Przejdźmy do gangu SRS Scientists.
Ich wrogrami są Zaibatsu. Co za tym idzie już chyba wiesz? Udaj się do ich siedziby.
Najpierw jedź do dzielnicy Stromberg (zielony kursor). Odbierz tam telefon.
Zlecenie nr 1: Sink Or Swim!
Rozpocznij misję od przejęcia taksówki. Udaj się nią do dzielnicy Arbo i spod wieży zegarowej zabierz jednego Zaibatsu. Po drugiego jedź na parking do dzielnicy Morton. Trzeci znajduje się na parkingu, również w dzielnicy Morton. Po ostatniego musisz jechać do dzielnicy Belmont. Teraz zawieź czwóreczkę do południowo-wschodnich doków i napawaj się jękami pokonanych. No, a oprócz tego dostaniesz 30.000 dolarów.
Odbierz następny telefon.
Zlecenie nr2: Fake Truce!
Ukradnij zaparkowany nieopodal czerwony autobus. Jedź nim do siedziby The Redneck. Zgarnij do środka dwie grupki Rednecków. Jedź teraz do The Village i tam też zabierz dwie grupki Zaibatsu. Zawieź ich teraz do siedziby SRS Scientists i zostaw ich na pastwę Twoich nowych kolegów. Zresztą możesz pomóc im zdetonować autobus... Kiedy wybuchnie, dostaniesz 30.000 dolarów.
Odbierz teraz telefony, ustawione obok siedziby gangu (żółty kursor).
Zlecenie nr 1: Labrait's Plan!
Zostanie Ci przydzielonych kilku ludzi. Udaj się z nimi wszystkimi do The Village. Musisz teraz uszczuplić armię Zaibatsu o 47 dusz. Gdy Ci się to uda, dostaniesz 50.000 dolarów.
Jedź tam, gdzie poprzednio i odbierz telefon.
Zlecenie nr 2: Redneck Attack!
Jedź pod wskazany adres. Ujrzysz tam trzy generatory. Obstawione są przez grupki SRS Scientists. Jednak nie zatrzymają oni nadciągających The Redneck. Musisz osłaniać generatory przez najbliższe dwie minuty. Bardzo pomocne jest szybkie ustawienie barykad z samochodów wokół generatorów. Gdy wykonasz pomyślnie zadanie, dostaniesz 50.000 dolarów.
Odbierz trzeci telefon.
Zlecenie nr 3: Gran'pa We Love You!
Jedź do bazy The Redneck. Na wyznaczonym parkingu znajdują się trzy auta. Weź którekolwiek. Musisz zabić trzech ludzi z Loonies (sic!) w trzy minuty. Potem wróć na parking i zabierz pickupa. Ktoś na Ciebie już czeka, wpuść go do samochodu. Musisz z nim pojechać jeszcze do garażu w dzielnicy Stromberg - teren SRS Scientists. Zapomniałbym Ci jeszcze powiedzieć, że ściga Cię ktoś, komu zależy, abyś nie dojechał na miejsce. Za pomyślnie wykonane zadanie dostaniesz 50.000 dolarów.
Odbierz telefon w bazie SRS Scientists (czerwony kursor).
Zlecenie nr 1: Taxi Traitor Test!
Wyjdź schodami, znajdującymi się we wschodniej części bazy. Weź urządzenie sterujące. Wyjdź na górę i zacznij sterować taksówką. Musisz wykonać pięć okrążeń, jadąc w kierunku odwrotnym do ruchu wskazówek zegara, a masz na to niecałe dwie minuty. Gdy Ci się uda, przejmiesz drugie auto; tym razem wykonasz prawdziwą robotę. Jedź nim do dzielicy Morton i odbierz człowieka spod pizzeri. Teraz tylko go zniszcz razem z samochodem. Pamiętaj, że Ciebie nie ma w środku, więc możesz zrobić, co Ci się spodoba (ja go wrzuciłem pod pociąg). Drugą taksówką jedź do dzielnicy Tabasco i podobnie jak poprzednio, zabij czekającego na Ciebie klienta. Trzecią taksówką jedź po człowieka w dzielnicy Cayman. Już Ci chyba nie muszę przypominać, co masz zrobić? Za tę misję dostaniesz 70.000 dolarów.
Odbierz telefon tam, gdzie poprzednio.
Zlecenie nr 2: Water Garry On!
Zostają Ci przydzieleni czterej pomocnicy. Jedź z nimi do The Village. Dostań się pod wskazany adres. Musisz teraz zniszczyć cztery turbiny. Możesz spróbować rzucić w nie koktailami Mołotowa przez płot, jeśli nie chce Ci się isć dookoła. Teraz musisz jeszcze zniszczyć generator. Aby się do niego dostać, musisz wrócić kawałek, wyjść po schodkach, następnie przejść przez mały mostek i zejść schodami do generatora. Gdy go wysadzisz w powietrze, uciekaj, bo strażnicy już idą Cię wykończyć. Wyjdź na mostek. Tak dostajesz 70.000 dolarów i kończysz służbę do SRS Scientists!
Został nam jeszcze tylko gang The Redneck.
Wrogrami The Redneck są SRS Scientists.
Jedź teraz do bazy The Redneck (zielony kursor).
Zlecenie nr 1: Blow Job!
Niedaleko Ciebie ktoś zostawił samochód, nafaszerowany ładunkami wybuchowymi. Zabierz je i odstaw pod wskazany adres. Pozostało Ci tylko uzbroić bombę i uciekać. Po wybuchu zabierz drugi taki sam samochód, jedź nim do dzielnicy Redemption i zostaw z uzbrojonym ładunkiem pod bramą. Dostaniesz 30.000 dolarów.
Odbierz drugi telefon
Zlecenie nr 2: Double-Cross Crush!
Zdobądź samochód Zaibatsu. Jedź nim do dzielnicy należącej do SRS Scientists. Musisz teraz wykończyć 50 ludzi, należących do tego gangu. Gdy już zaliczysz tę część misji, zdobądź auto SRS Scientists. Pojedź do dzielnicy należącej do Zaibatsu i powtórz to, co u SRS Scientists. Za tę misję dostaniesz 30.000 dolarów.
Jedź w kierunku wskazywanym przez żółty kursor i odbierz telefon.
Zlecenie nr 1: Benson Burner!
Na początku przejmij jeżdżący po mieście biały samochód. Każ zaminować go w garażu w dzielnicy Xenoton. Podstaw go pod dźwig w bazie The Redneck. Następnie zdobądź ciężarówkę. Podczep do niej przyczepę i jedź, tam gdzie zostawiłeś zaminowane auto. Gdy będziesz je miał na przyczepie, jedź do dzielnicy Dominatrix. Podstaw auto pod dźwig na parkingu policyjnym. Następnie wydostań się z parkingu. Wykonałeś misję, dostajesz 50.000 dolarów.
Odbierz drugi telefon.
Zlecenie nr 2: Tanks-Diving!
Jedź do bazy wojskowej. Przy wejściu zniszcz generator. Wejdź na teren bazy wojskowej. Uważaj na żołnierzy, bo będą chronić czołg, który ty musisz przejąć. Teraz po opuszczeniu bazy będą Cię ścigać oddziały wojska, a z nimi raczej nie zadzieraj. Barykady z czołgów nie obstawiają chodników - wykorzystaj to! Dotrzyj do bazy The Redneck. Odstaw czołg do garażu. Dostaniesz 50.000 dolarów.
Odbierz trzeci telefon.
Zlecenie nr 3: Greates Hits!
Wyjedź na ulicę koło warsztatu. Zostaną Ci przydzieleni pomocnicy. Rozpocznij eksterminację Zaibatsu. Po prostu stań na ulicy i oczekuj na kolejne ataki. Teraz jedź na parking w dzielnicy Morton obok stacji kolejowej. Zabij czterech Zaibatsu i zniszcz limuzynę. Problem w tym, że ma ona pancerną obudowę, więc pociski nie zrobią na niej wrażenia. Możesz ją poczęstować np. koktailem Mołotowa lub rakietnicą, ale uważam, że bardziej efektowne jest wepchnięcie samochodu z kierowcą pod pociąg. Nieważne jak to zrobisz, ale dostaniesz 50.000 dolarów, jeśli Ci się uda.
Jedź teraz w kierunku pokazywanym przez kursor czerwony.
Zlecenie nr 1: Gang Car Bang!
Jedź z przydzielonymi Ci ludźmi do dzielnicy, opanowanej przez SRS Scientists. Musisz teraz zniszczyć pięć samochodów, należących do tego gangu. Następnie udaj się do dzielnicy Zaibatsu i zrób to samo, tyle że z autami Zaibatsu. Dostaniesz 70.000 dolarów.
Odbierz zlecenie z tego telefonu co poprzednio.
Zlecenie nr 2: Penal Ties!
Jedź do dzielnicy Dominatrix. Zabierz samochód, zaparkowany przed barem ze... sam sobie dośpiewaj, z czym. Nie przejmuj się efektem Twojej pracy, bo było to zaplanowane. Jesteś w więzieniu. Znajdź człowieka, który powie Ci, co masz dalej robić. Idź do budynku, gdzie dostaniesz policyjne ubranko i karabin. Zabij teraz ośmiu gliniarzy, a to wbrew pozorom nie jest łatwe. Załóżmy, że Ci się udało. Znajdź teraz schodki, którymi dostaniesz się na górne poziomy więzienia. Wysadź tam dwa generatory. Po ich zniszczeniu wyjdź poza teren więzienia. Udaj się teraz do bazy The Redneck. Wskocz (dosłownie) do siedziby Elvisa i wejdź do garażu. Dostaniesz 70.000 dolarów.
Tak zakończyliśmy misję drugą!
Misja III
Kasa do uzbierania: 5.000.000 dolarów.
Grupy przestępcze: Zaibatsu (czarni), Russian Mafia (czerwoni), Krishna (pomarańczowi).
Slużby bezpieczeństwa: policja, odziały SWAT, służby specjalne, wojsko.
Najpierw zajmiemy się gangiem Zaibatsu.
Wrogami Zaibatsu są Krishana.
Jedź najpierw do dzielnicy Chemists (zielony kursor).
Zlecenie nr 1: Grand Theft Auto!
Udaj się do dzielnicy Tabernacle i wjedź na teren należący do Krishna. Weź stamtąd samochód, jednocześnie unikając strażników. Odstaw samochód do garażu w dzielnicy Escobar. Następny samochód, to krążące po mieście auto, należące do Russian Mafia. Odstaw je do tego samego garażu i jedź do dzielnicy Mad Island. Po samochód musisz jechać aż do doków. Jedź pod wskazany adres. Następnie idąc po schodkach do góry, dojdziesz na wysepkę, z której zabierzesz trzeci samochód. Używając skoczni, opuść wysepkę i odstaw go tam, gdzie zwykle. Ostatni samochód to wóz policyjny. Zdobądź ciężarówkę i jedź nią do dzielnicy Tedium, doczep przyczepę z wozem policyjnym. Musisz teraz jeszcze go zdjąć z przyczepy. Zrobi to za Ciebie dźwig w dzielnicy Escobar. Odstaw samochód policyjny i zabierz 40.000 dolarów.
Odbierz drugi telefon w dzielnicy Chemists.
Zlecenie nr 2: It Was An Accident!
Jedź do dzielnicy Narayana. Wjedź na plac. Przebiegnij po taśmie produkcyjnej i zeskocz na dół. Zabierz walizkę. W podobny sposób opuść plac. Jedź z walizką do dzielnicy Lubyanka. Daj ją pewnemu Ruskiemu. Gdy w końcu kopnie w kalendarz, zdobądź samochód przypominający Hot-Doga. Jedź nim do dzielnicy Sennora i zaproś do środka człowieka z parkingu. Gdy zatruje hot-dogi i wysiądzie, jedź do dzielnicy Maharishi. Weź pasażera, który na Ciebie już czeka, a gdy wysiądzie, po prostu zaczekaj na skutek konsumpcji nieświeżej żywności. Zwróć uwagę na kolor faceta, gdy w końcu się przekręci.
Teraz jedź do dzielnicy Bayano. Wyjdź na dach i pogadaj z człowiekiem palącym peta. Teraz będziesz zdalnie sterował limuzyną. Jedź do dzielnicy Pravda. Na miejscu zobaczysz wsiadających do samochodów członków Russian Mafia. Jedź z nimi do dzielnicy Maharishi. Uważaj na samochód kierowany przez Rosjan. Jeżdzą jak szaleńcy, co może Cię wpędzić w niemałe tarapaty. Podjedź do czekających Krishna. Zaczekaj, aż zniszczą samochód Russian Mafia. Gdy to zrobią, zdetonuj limuzynę. Dostaniesz 40.000 dolarów.
Po następne misje jedź do dzielnicy Sennora; zaparkuj w House Of Guns (żółty kursor) i odbierz telefon.
Zlecenie nr 1: Payback!
Jedź pod wskazany adres do dzielnicy Krimea na spotkanie z kilkoma członkami Russian Mafia. Zdobądź samochód należący do tegoż gangu i wróć do nich. Gdy dobijecie targu, jedź na stację kolejową w dzielnicy Bayano. Pogadaj z Zaibatsu. Wróć do dzielnicy Krimea i pogadaj z Russian Mafia.Powiedzą Ci coś, co bardzo wnerwi Zaibatsu. Zabij ich teraz wszystkich! Ufff... Po tej aferze Ruscy mogą Cię trochę znielubić. Gdy sie pozbierasz, udaj się do dzielnicy Sennora i pogadaj z Zaibatu stojącymi na schodach. Gdy się rozejdą, idź za tym z nich, który jest zaznaczony. Zostawi Ci walizkę z forsą. Zabierz ją i jedź do dzielnicy Pravda. Musisz wjechać przez bramę, ale cały dowcip polega na tym, że brama jest zamknięta. Wejdź na konstrukcję znajdującą się nieopodal. Idź na sam koniec dachu. Stamtąd rzuć jak najdalej koktailem Mołotowa tak, aby trafić w generator. Gdy brama się otworzy, zabierz szybko ciężarówkę i odstaw ją do garażu w dzielnicy Bayano. Nie zapomnij zabrać swojego honorarium - 40.000 dolarów.
Odbierz drugi telefon.
Zlecenie nr 2: Gang War!
Wykonywanie tej misji zacznij od kradzieży samochodu, należącego do Russian Mafia. Następnie jedź na tereny należące do Krishna. Musisz zabić 50 członków tego gangu. Potem zdobądź autobus Krishna i podobnie jak poprzednio zabij 50 członków Russian Mafia. Za tę misję dostaniesz 60.000 dolarów.
Odbierz trzeci telefon w House Of Gun.
Zlecenie nr 3: Lock-Out!
Jedź pod bramę w dzielnicy Tedium. Jest zamknięta. Zjedz kawałek na południe i spróbuj przy drugiej bramie. Niestety!... Mając na oku rzucającego koktailami Mołotowa wariata, wyjedź spod bramy i udaj się do dzielnicy Sennora. Pogadaj z człowiekiem czekającym na Ciebie. Jedź z nim pod drugą bramę w dzielnicy Tedium. Wysiądź z auta, a facet otworzy wejście. Wjedź do środka i jedź powoli za facetem. Gdy zabierze się za otwieranie drugiej bramy, zginie. Zdobądź teraz samochód Russian Mafia. Następnie wróć pod zamkniętą bramę. Musisz teraz wykonać skok nad wodą. Aby to Ci się udało, musisz wziąć maksymalny rozpęd. Gdy będziesz już po drugiej stronie, wsiądź do ciężarówki i opuść tę bazę. Tyle że brama dalej jest zamknięta. Wyjdź poza teren bazy drewnianymi schodkami i wydostań się na pobliski dach. Potem przejdź tam, gdzie ktoś rzucał koktailami. Zabij go i zabierz koktaile. Jednak to nie wystarczy. Pobiegnij dalej i wdrap się po drugich schodkach, zabijając jeszcze jednego człowieka. Pozbieraj wszystkie koktaile i z najwyższego punktu budynku zniszcz dwa generatory. Potem zabierz ciężarówkę i odstaw ją do garażu w dzielnicy Bayano. Dostaniesz 60.000 dolarów.
Udaj się do dzielnicy Escobar i wjedź do Power Core (czerwony kursor).
Zlecenie nr 1: I'd Like A Tank Please, Bob!
Na początek zdobądź ciężarówę SWAT. Odstaw ją do garażu w dzielnicy Escobar. Teraz zdobądź samochód oddziałów specjalnych. Zaholuj go do tego samego garażu. Teraz przyszła kolej na ... czołg. Aby zdobyć ten pojazd, musisz się trochę podrażnić z wojskiem, co wbrew pozorom nie jest trudne. Odstaw go tam, gdzie poprzednie dwa pojazdy, a za fatygę dostaniesz 80.000 dolarów.
Odbierz drugie zlecenie w Power Core.
Zlecenie nr 2: Army Base Alert!
Dostań się do dzielnicy Narayana, wjedź na teren bazy wojskowej. Wysadź w powietrze czołgi strzelające do Ciebie i zabierz wyznaczony czołg do tego samego garażu, gdzie odstawiałeś pojazdy w misji poprzedniej (dzielnica Escobar). Gdy wykonasz misję, dostaniesz 80.000 dolarów.
I tak zakończyliśmy ostatnią w grze kampanię dla Zaibatsu.
Teraz przyszła kolej na Russian Mafia.
Ich największymi wrogami są Zaibatsu. Zdobądź wystarczająco wysoki stopień ich zaufania i wykonuj misję.
Najpierw jedź do dzielnicy Krimea (zielony kursor).
Zlecenie nr 1: Hot-Dog Homicide!
Najpierw zdobądź autobus miejski. Najlepiej to zrobisz, jeśli zaczekasz na niego na dowolnym przystanku. Gdy już będziesz w środku, pokręć się nim trochę po mieście i zatrzymaj się na przystanku. Zaczekaj, aż autobus będzie pełny (szef Cię poinformuje). Pełny autobus odstaw do przetwórni mięsnej w dzielnicy Lubyanka. Teraz WEJDŹ na dach fabryki i czekaj w ustalonym miejscu. Popatrz sobie w dół ... Teraz zabierz podstawioną ciężarówkę z hot-dogami. Odstaw ją do garażu w dzielnicy Tedium. Smacznego! Aha, twoje honorarium wynosi 40.000 dolarów.
Odbierz drugi telefon w dzielnicy Krimea.
Zlecenie nr 2: Mmm, Russian Sailors!
Jedź do dzielnicy Tedium i zabierz zaparkowany samochód gangu Zaibatsu. Teraz jedź do dzielnicy Bayano i zabierz do samochodu czekającego na Ciebie człowieka. Drugiego zabierzesz spod szpitala w tej samej dzielnicy. Po trzeciego musisz jechać do Power Core w dzielnicy Escobar. Ostatni z nich znajduje się w dzielnicy Sennora. Teraz całą czwórkę odwieź do doków w dzielnicy Lubyanka. Podstaw ich pod dźwig i opuść tę dzielnicę. Dostaniesz 40.000 dolarów.
Udaj się do dzielnicy Pravda i wjedź do Brown-Eye Sewage Plant (żółty kursor).
Zlecenie nr 1: Officer Down!
Masz od tej chwili pięć minut na zniszczenie dwu samochodów policyjnych. Po wykonaniu tej części zadania, zniszcz ciężarówkę SWAT. Uff ... Teraz jeszcze tylko dwa samochody oddziałów specjalnych. Jeśli wykonałeś to zadanie w ciągu pięciu minut, dostaniesz 60.000 dolarów.
Odbierz drugie zlecenie.
Zlecenie nr 2: Tanks A Lot!
Po mieście jeżdżą trzy czołgi. Masz je zniszczyć, tyle tylko, że aby tego dokonać, potrzebujesz trochę potężniejszego arsenału. Gdy już go zdobędziesz, zniszcz wszystkie trzy czołgi, których położenia masz zaznaczone. Za ich zniszczenie dostaniesz 60.000 dolarów.
Odbierz jeszcze trzeci telefon.
Zlecenie nr 3: Karma Assassins!
Zejdź po schodkach i skieruj się w kierunku wschodnim. Wyjdź z bazy i stań na czatach. Musisz zabić ośmiu członków gangu Krishna, którzy będą nadjeżdżać autobusami z różnych stron. Gdy wykonasz tę część zadania, jedź do dzielnicy Tabernacle i zniszcz autobus. Ale żeby tak łatwo Ci nie poszło, wiedz, że pojazd jest silnie opancerzony. Zwykła broń nawet go nie zadraśnie. Możesz go zniszczyć za pomocą zaminowanego auta lub czołgu. Polecam to pierwsze, ale wybór należy do Ciebie. Gdy wykonasz zadanie, dostaniesz 80.000 dolarów.
Jedź do Russian HQ (czerwony kursor).
Zlecenie nr 1: Vedic Massacre!
Jedź do Azeri Heights. Wjedź na małe osiedle mieszkaniowe i weź do samochodu czterech ludzi czekających na Ciebie. Jedź z nimi do dzielnicy i wjedź do Vedic Temple. Zacznij strzelać do uzbrojonych członków Krishna. Po chwili włączy się zegar. Od teraz musisz utrzymać się na nogach jakieś dwie minuty, co wbrew pozorom wcale nie jest łatwe. Załóżmy jednak, że Ci się uda. Dostaniesz 80.000 dolarów.
Odbierz ostatnie zlecenie w Russian HQ.
Zlecenie nr 2: Super Grass Rescue!
Jedź do Power Core w dzielnicy Escobar i spróbuj otworzyć drzwi do garażu. Gdy próby zakończą się niepowodzeniem, odszukaj i zniszcz cztery generatory. Będziesz to mógł robić z określonych punktów, które znajdują się przy każdym generatorze. Gdy zniszczysz wszystkie cztery, otworzą się drzwi do garażu, a twoi kumple będą wolni. Podejdź do nich i eskortuj ich cały czas, ponieważ Zaibatsu zrobią wszystko, by ich zabić. Przy wyjściu czeka Cię niemiła niespodzinka - brama jest zamknięta. Aby ją otworzyć, musisz zabić trzech wytypowanych Zaibatsu. Gdy brama się otworzy, jedź z całą czwórką do dzielnicy Lubyanka i pogadaj z czekającym na Ciebie gościem. Gdy cała piątka sobie pójdzie, zdobądź samochód policyjny. Ruszaj w pościg za czerwonym samochodem jeżdzącym po mieście. Zmuś jego właściciela, aby opuścił pojazd i przekonaj go, by dalej nie uciekał. Gdy go poskromisz, wsiądź z nim do samochodu policyjnego (jak prawdziwy policjant). Zawieź go do doków w dzielnicy Lubyanka. Gdy zobaczysz małą grupkę członków Russian Mafia, wysiądź z auta i pozwól, by oni zrobili resztę. Dostaniesz za tę misję 80.000 dolarów.
I tak zakończyliśmy kampanię dla Russian Mafia.
Przyszła kolej na ostatni gang - Krishna.
Ich wrogami jest Russian Mafia. Zdobądź maksimum zaufania i zacznij wykonywać misje.
Dostań się do dzielnicy Narayana i wjedź do Hut Of The Hill (zielony kursor). Odbierz pierwszy telefon.
Zlecenie nr 1: Deconstruction Yard!
Udaj się do dzielnicy Lattero i wjedź na plac budowy. Oczywiście, brama jest zamknięta. Jedź do dzielnicy Krimea i wejdź po rusztowaniach. Pomóż facetowi rzucającemu koktaile Mołotowa zniszczyć generator. Wróć na plac budowy. Gdy otworzy bramę, pakuj się do środka. Zabij faceta stojącego na podwyższeniu, a następnie wysadź ciężarówkę Zaibatsu. Dostaniesz 40.000 dolarów.
Odbierz drugi telefon w Hut Of The Hill.
Zlecenie nr 2: Cop Car Scrap!
Zdobądź samochód policyjny. Jedź nim do dzielnicy Narayana. Podstaw go pod dźwig i zaczekaj, aż samochód przejdzie do historii. Teraz zdobądź inne trzy auta policyjne i zrób z nimi to samo. Dostaniesz 40.000 dolarów.
Jedź teraz do dzielnicy Tabernacle i wjedź do Krishna Krushers (żółty kursor). Odbierz pierwszy telefon.
Zlecenie nr 1: Sunbeam Contract!
Jedź do dzielnicy Maharishi i pogadaj z grupką członków Krishna. Jedź na tereny należące do Russian Mafia. Gdy dotrzesz na miejsce, otrzymasz pewne instrukcje. Zacznij strzelać do Rusków, a po chwili dostaniesz 60.000 dolarów.
Odbierz drugie zlecenie.
Zlecenie nr 2: Conversion Evasion!
Dostań się do dzielnicy Escobar i wjedź do Decon Labs. Od razu Ci powiem, że czekają na Ciebie trzy małe czołgi. Zniszcz je, a następnie przejdź dalej do grupki członków Krishna. No tak ... Musisz wrócić po autobus należący do Krishna, bo na piechotkę nie chce im się zasuwać przez pół miasta. Gdy już go będziesz miał, wróc po nich i załaduj ich do autobusu. Zawieź ich do garażu w dzielnicy Narayana. Dostaniesz 60.000 dolarów.
Odbierz trzecie zlecenie
Zlecenie nr 3: Cossack Conversion!
Udaj się do Lubyanka Warehouses w dzielnicy Lubyanka. Zabierz ciężarówkę i przy okazji uważaj na liczne straże. Jedź do dzielnicy Tedium. Zabierz stamtąd cztery grupy członków Russian Mafia. Jedź teraz do dzielnicy Tabernacle i odstaw do garażu ciężarówkę wraz z zawartością. Za tę misję dostaniesz 60.000 dolarów.
Jedź teraz do Vedic Temple (czerwony kursor). Odbierz telefon.
Zlecenie nr 1: Rooftop Rescue!
Jedź do Tower Square w dzielnicy Bayano. Podejdź do bramy. Aby ją otworzyć, musisz zniszczyć trzy generatory. Będzie mały problem, by się do nich dostać. Skorzystaj z północnego wyjścia z budynku. Zauważ budynek, obok którego są schodki. Wyjdź na dach i skacząc dostań się jak najbliżej generatorów. Teraz za pomocą koktaili Mołotowa zniszcz je. Otworzy się brama, z której wyjdą Krishna. Idź za nimi. Biegnąc po budynku na pewno zauważysz barykadę z samochodów. Zniszcz ją oraz zabij Zaibatsu. Wraki samochodów odepchnij tak, aby nie zastawiały drogi. Potem wsiądź do limuzyny. Eskortuj drugą limuzynę, aż do wyznaczonego miejsca w dzielnicy Krimea. Gdy Ci się to uda, dostaniesz 80.000 dolarów.
Odbierz drugą robotę.
Zlecenie nr 2: Power Station!
Jedź do Tabernacle i pogadaj z czekającymi na parkingu ludźmi. Potem jedź z nimi do elektrowni w dzielnicy Pravda. Teraz musisz umieścić cztery ładunki wybuchowe w wyznaczonych miejscach. Gdy będziesz blisko nich, zostaniesz odpowiednio poinstruowany. Gdy umieścisz wszystkie cztery ładunki na swoich miejscach, wyjdź na najwyższy punkt rusztowań i oglądaj efekt swojej pracy. Dostaniesz 80.000 dolarów.
I tak skończyliśmy kampanię dla Krishna.
I tak oto kończą się nasze niecne poczynania w przestępczym świecie GTA 2. Do zobaczenia w trzeciej części gry!
Solucja pochodzi z magazynu Cd-Action, autor Andrzej Partyka
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.