Grand Theft Auto
Grand Theft Auto to gra w której, jak sama nazwa wskazuje, kradnie się auta i używa je. Zamieszczam tu dokładny opis każdej misji we wszystkich trzech miastach. Oprócz tego również spis ulic z ważniejszymi obiektami (życia, multiplikatory, czołgi, jakieś znaczące obiekty, itd.). Występuje tu pewien problem, ponieważ niektóre skrzynki pojawiają się dopiero po pewnym czasie.
LIBERTY CITY
Wschodnia Ameryka, Megalopolis. Wielkie miasto składające się z trzech wysp połączonych licznymi mostami i wiaduktami. Są tu tylko wieżowce i inne wielkie budowle.
1. Gangsta Bang
Musisz uzbierać milion dolarów za pomocą jedenastu misji. Cztery występują w telefonach, a reszta jest ukryta w samochodach stojących przy drodze. Jest siedem sekretów. Grę rozpoczynasz w parku, weź auto i skorzystaj z podanych propozycji.
Telefony w South Park (zawsze od lewej do prawej):
- Pierwszy:
Crazy Jimmy chce auto. Jedź na miejsce i weź niebieskie Mundano. Zawieź je do garażu w parku. Jimmy chce z tobą pogadać przez telefon w Southwest Park, daje ci na to kilkadziesiąt sekund, spiesz się. Okazało się, że wykonuje napad na bank, musisz wziąć taksówkę ukrytą między domami i jechać pod bank. Gdy facet wejdzie, uciekając przed policją i uważając na ich dość skuteczne blokady, jedź do garażu.
- Drugi:
tym razem musisz ukraść motor stojący w North Fort Law. Uwaga, nie jest to takie łatwe. Najpierw trzeba zabić stojących przed budynkiem ochroniarzy i szybko wziąć motor. A teraz uciekając przed policją i goniącymi cię motocyklistami, jedź do garażu (najlepiej między domami i przez wąskie uliczki). Gdy już się z tym uporasz szybko jedź do telefonu, a później do małego parku po walizkę. Jakiś dziadek ją weźmie i już skończyłeś misję.
- Trzeci:
jedna z najlepszych misji. Trzeba jechać do West Nixon Island i wziąć stojącą tam ciężarówkę z materiałami wybuchowymi (poniżej stoi skrzynka z kluczem). Jedź ciężarówką ostrożnie, bo bardzo łatwo wybucha. Chodzi o to, by zabić szefa policji przez zniszczenie jednego z posterunków policji. Wjedź do środka i gdy strzałka zniknie uciekaj na zewnątrz. Po wykonaniu tej części misji jedź do Southeast Hackenslash, żeby pogadać z stojącym tam facetem. Później zobaczysz brązowego biegacza, idź za nim. Dojdziesz do gromady ludzi, zabij ich (najlepiej przejeżdżaj, jadąc od drugiej strony budynku).
- Czwarty:
doki w South New Guernsey, to twój cel. Musisz tam zawieść dwa żółte auta (taksówki), jest to na zachodniej wyspie. Najlepiej jechać przez niedokończony most na zachód od parku. Jak już zawieziesz te auta, musisz szybko iść do telefonu w Northwest Guernsey, ponieważ dzwoni ontylko przez pewien czas. Facet zza drugiej strony kabla powie ci, że musisz zabić pewnego gościa. Siedzi on wraz ze swoim ochroniarzem w środku budynku. Nie można tam wjechać, więc najpierw uzbrój się w kamizelkę i jakąś broń. Samochody szefa (gdy do nich wejdziesz, zaczynasz misję):
Nord Park:
szef chce żebyś wziął taksówkę i zabrał jego dwóch kumpli do hotelu. Są oni na południu środkowej wyspy. Jak weźmiesz pierwszego, będzie on chciał od razu jechać do niego w Central Kings, ale najpierw jeszcze musisz wziąć drugiego, a dopiero potem jechać do hotelu.
- Suoth Tellberg:
auto które wziąłeś musisz przemalować, bo szefowi nie podoba się jegokolor. Później jedź do bramy. Niestety chcą cię sprawdzić, więc musisz jechać do pewnego telefonu, a później jeszcze do drugiego. Teraz możesz już spokojnie jechać do garażu.
- Northeast Fort Law:
proponuję tej misji nie wykonywać, bo jest dosyć trudna. Trzeba wziąć stojący autobus pułapkę i zacząć nim bardzo szybko jechać, ponieważ jeśli się zwolni to wybuchnie (coś w rodzaju filmu "Speed"). Musisz nim jechać tak długo aż się rozbroi (u góry będzie pisał czerwony napis). Gdy pierwsza część będzie skończona, porzuć autobus i weź sobie szybszy pojazd. Teraz jedź do doków w Nord Ardler i daj im dwa auta Mundano.
- Northwest Fort Law:
tym razem zabawisz się w terrorystę. Jedź na stację w West Schlechbery i wejdź do pociągu, a następnie szybko wyjdź i uciekaj. Pociąg wybuchnie. Zostaniesz poinformowany o ilości rannych i zabitych.
- Southwest Island Heights:
szefowi nie podoba się że jacyś dwaj faceci podrywają dziewczyny, zabij ich. Uważaj, mają broń. Następnie jedź zawieść brykę do garażu.
- Northwest Law Island:
Stojąca tu ciężarówka nie jest zwykłą ciężarówką, może ona rozwijać prędkości równe prędkością policji bądź innych szybkich pojazdów. Misja jest prosta, wystarczy ją zawieść do wyznaczonego miejsca.
- Northeast Island City:
Kolejny napad na bank. Musisz najpierw wziąć policję, a potem jechać odebrać mafiozę spod banku. Policje są szybkie, więc nie będziesz miał problemu z dojechaniem do South Tellberg. Gdy już uzbierasz okrągły milion dolarów lub więcej, jedź do North Park i pogadaj ze swoim szefem.
Życia: North Guernsey City, Northeast Island Heighst, West Tellberg
Wyspa z kluczem, multiplikatorem, życiem, karabinem maszynowym i motorem znajduje się na wschód od mostu w Central Law Island.
2. Heist Almighty
W drugiej części musisz mieć dwa miliony zielonych. Jest trzynaście misji, znowu część w telefonach i część w samochodach, dodatkowo jest siedem sekretów. Miasto jest takie same jak poprzednie, lecz będziesz walczył w innych rejonach. Rozpoczynasz w North Tellberg.
Pierwsza misja zaczyna się bez odbierania telefonu. Początek: Musisz szybko iść do telefonu w Northeast Ardler, ponieważ ta cała misja jest na czas. Gdy go odbierzesz masz 30 sekund na dostanie się do telefonu w Central Estoria. Teraz szybko jedź na most, by zrzucić z niego walizkę z pieniędzmi, łódka podpłynie i ją weźmie. Już się nie musisz spieszyć. Wystarczy że weźmiesz auto stojące w Central Eaglewood i zawieziesz je do wyznaczonego garażu.
Telefony w North Fort Law (zawsze od góry do dołu):
- Pierwszy
:kolejny napad na bank, tym razem przez jego wysadzenie. Musisz wziąć policyjne auto i wjechać nim do garażu od banku. Lepiej trochę się odsunąć, bo można się zapalić. Podczas jazdy policją nie można się zderzać, ponieważ może wybuchnąć. Do banku wejdą zielono ubrani mężczyźni, to banda Tommy'ego. Musisz zdobyć transport dla nich. W Northwest Hackenslash jedzie policja, weź ją i wróć do banku po Tommy'ego. Jedźcie do North Law Island.
- Drugi:
bardzo ciekawa misja. Musisz wejść do Repair Van stojącego w Northeast Guernsey City. Są w nim małe autka zdalnie sterowane, którymi należy rozwalić pewnego faceta jadącego Counthash'em. Gdy pod niego wjedziesz zdetonuj autko tak, żeby wybuchł.
- Trzeci:
West Guernsey City, stoi tam Pickap. Weź go i jedź pogadać z facetem stojącym w wąskiej uliczce. Powiedział ci, że musisz jechać do garażu, ale jeszcze przed tym trzeba naładować go materiałami wybuchowymi u Crazy Bob'a w East Hackenslash. Teraz wróć do tamtego garażu, wjedź do niego i uciekaj. Budynek wybuchnie i wyskoczy z niego człowiek z niebiesko-zieloną koszulką, zabij go.
- Czwarty:
tu będzie dużo trupów. Jedź do Southeast Estoria i zabij wszystko co się rusza, nikogo nie musisz oszczędzać. Następnie jedź do West Brocklyn i oddaj im samochód. Zabierz jadącą limuzynę i musisz jechać po pewną damę. Gdy już dojedziesz zobaczysz czerwonych facetów, wyjdź z limuzyny i idź ich zabij, a dopiero potem podjedź po kobietę (szara). Trzeba blisko podjechać, bo nie lubi daleko chodzić. Zawieź ją do Southeast Fort Law.
Samochody szefa:
- West Hackenslash:
ukradnij niebieskiego Challenger'a i zawieź go do East Island View. Teraz musisz iść na odsiecz Pablo, został schwytany przez policję. Jest w Southeast Estoria pilnowany przez wielu strażników, eskortuj go do bramy. Pablo ma zieloną koszulkę, a strażnicy czerwone i jasnoniebieskie, zabij wrogów.
- North Hackenslash:
Bubby jest w szpitalu. Musisz ukraść karetkę sprzed szpitalu w North Schlechberg i jechać po niego do West Eaglewood, a następnie zawieść do East Brix. Po wykonaniu tej części misji należy jechać po specjalne auto. Chcą cię zabić, ale ty im bez problemu uciekniesz do garażu w Northeast Island City.
- East Guernsey City:
ta misja odbywa się w ciągłym pośpiechu. Musisz odebrać telefon w Northwest Hackenslash, a później w Southeast Hackenslash i jeszcze w Northeast Brix. W tym ostatnim dowiesz się, że musisz jechać na most i zrzucić z niego walizkę z pieniędzmi do wody.
- Southeast Nixon Island:
tą misję wykonuj tylko wtedy gdy masz dużo żyć. Trzeba iść na stację do East Island Heights, wsiąść do pociągu i jechać. Pociąg wybuchnie, misja zostanie wykonana i Ty zginiesz (a szefowi będzie tylko przykro).
- West Nolaw:
jedź do szpitalu w Central Brix. Stoi tam Mundano, wsiąść do niego i jedź do Central Brocklyn, do od Mel'a Respray Shop. Takie pomalowane auto zawieź do garażu w West Brocklyn Dock. I to nie koniec. Teraz musisz wziąć policję i jechać nią do bazy wojskowej w North Fort Law. Jest tam facet ubrany na jasnoniebiesko, tego trzeba zabrać, a zielonych jeśli chcesz możesz zabić. Szef po serii przekleństw powie ci że musisz jechać do Southeast Kings.
- Southeast Brix:
znowu musisz kogoś ratować, tym razem jest to Boss. Siedzi w aucie w Central Kings. Wejdź do niego i uciekaj do hotelu w Northeast Tellburg. Po podziękowaniach jedź za Bulldog'em. Dojedziesz za nim do budynku w Northwest Hackenslash. Jedź po auto z bombą, wróć z powrotem do Northwest Hackenslash i wjedź do garażu. Budynek wybuchnie, a razem z nim Joe i Eddie.
- Southwest New Guernsey:
przyjaciel szefa potrzebuje dwa pickup'y. Jedź do doków w Southwest Brix i załatw sprawę. Następnie udaj się do Northeast Guernsey City i zabij stojących tam dwóch facetów. Na rozkaz szefa wróć do Southeast Guernsey City. Samochód koło stacji kolejowej w West Schlechberg to twój kolejny cel, ukradnij go i jedź nim do Respray od Chink'a. I zakończ misję zawożąc go do garażu w West New Guernsey.
- Southwest Kings:
Jimmy potrzebuje dobrego kierowcy. Samochód czeka na Ciebie w South Brocklyn Docks. Tym razem jego celem jest Bank Rezerw Państwowych w South Ardler. Czekaj tam na niego. Jak wejdzie do auta uciekaj na plac od Bubby'ego do Northwest Kings. Następne twoje zadanie to morderstwo Dumb Kurt'a przez zniszczenie jego auta. Będzie to trochę trudne ze względu na to, że jedzie najszybszym samochodem w mieście i raczej nie oszczędza silnika. Po uzbieraniu dwóch milionów dolarów jedź do biura szefa, do garażu w South Island City. Teraz będziesz walczył w San Andreas. Życia: Northeast Arder, South Hackenslash, South Fort Law, North Island City Multiplikatory: North Guernsey City, South Nolaw, Central Island City Czołgi: North Fort Law, Southwest Law Island (są tam dwa koło siebie) Wyspa z kluczem, multiplikatorem i wyrzutnią rakiet znajduje się na wschód od mostu w Central Law Island.
SAN ANDREAS
Zachód, Kalifornia. Zmieniło się wiele rzeczy, ale przede wszystkim zwiększyła się trudność. Miasto składa się z wysoko położonych północnych dzielnic i z niziny położonej bardziej na południe. 1. Mandarin Mayem Będziesz pracował z Chińczykami i przeciwko nim. Nawet twój szef jest Chińczykiem. Za pomocą osiemnastu misji i dwunastu sekretów musisz uzbierać dwa miliony dolarów. Misje są długie i krótkie. Występują tylko w telefonach, ale w jednym jest ich kilka. Zaczyna się w Northwest Richman.
Telefony w Central Market:
- Pierwszy:
jedź do telefonu w chińskiej dzielnicy, a potem szybko po auto w South Potato. Paląc gumy wróć do garażu w Chinatown. Masz na to 60 sekund. - po skończeniu tej misji masz znowu określony czas na wykonanie zadania, jest to 120 sekund. Musisz wziąć czerwone auto z Northwest Woodside, przemalować je w East Telephone Hill i wrócić do garażu w Southwest Chinatown. Jest to trudne.
- napad na bank, ta czynność ciągle powtarza się w tej grze. Jedź po auto od Pu Ling, potem nim do banku w East Sunview po Chu Yingi. Uciekaj do garażu w Southwest Chinatown. Nie jest to łatwe ze względu na duże odległości między bankiem, a garażem.
- Drugi:
odbierz telefon w parku w Southwest Atlantic Heignt. Misja ta polega na braniu walizek z forsą. Odwiedź kolejne parkingi: w Central Glen Wood, restauracji w East Wood Hill, w Southwest Aye Valley i w Northeast Wood Side. Kasę zawieź do biura szefa.
- Fu Ming ma problem z pewnym facetem, zabij go. Jeździ on sobie w najlepsze czerwonym kabrioletem.
- Trzeci:
w West Woodside jest mały lasek, a w nim telefon. Odbierz go. Jedź do Central Aye Valley i zabij rodzinę mafiozy. Trzeba to zrobić za pomocą karabinu, ponieważ nie można tam wjechać.
- następne twoje zadanie polega na rozbrajaniu samochodów. Jedź do South Richman i wejdź do stojącego tam auta. Masz 60 sekund na udanie się do West Woodside i z powrotem. Następnym pojazdem jest furgonetka miłości w Southwest Atlantic Heights. Jeździ ona wolniej więc masz 90 sekund na wykonanie tego zadania. Teraz jeszcze sportowe auto zza drugiej strony zatoki i limuzyna od Yakuza stojąca bardziej na zachód. Masz 60 sekund na rozbrojenie każdego z tych pojazdów.
- jedź do Northeast Sunview. Stoją tam cztery osoby. Uderz każdego pięścią, bo brzydko wyglądają. Rozwiń do tego stopnia bójkę, aż jeden spadnie do wody. Zaczną uciekać, szybko złap jednego i przyłóż mu jeszcze raz. Powie ci on o łódce przepływającej w South Sunview. Jedź tam i weź wyrzutnię rakiet. Gdy łódka podpłynie, zniszcz ją. Nie jest to łatwe.
- Czwarty:
odbierz telefon w Southeast Marina. Dowiesz się o tym, że Yo Pong nie żyje i że musisz wziąć jego auto z parkingu policyjnego w East Aye Valley. Żeby pokonać istniejącą tam bramę trzeba wziąć policję. Jedź nią do tego parkingu, weź auto od Yo Pong i uciekaj do Southwest Sailors Whart.
- Wun Tun Chun robi za dużo szumu. Zlikwiduj go po cichu. Jedź do Southwest Chinatown, a potem idź za nim aż do budynku w Southeast Glen Wood. On wejdzie do środka, a ty wejdź do jego auta. Jedź nim do Central Sailors Whart, żeby naładować go materiałami wybuchowymi, a potem wróć pod budynek Masz na to 60 sekund. Chun wejdzie do auta i go wysadzi.
Telefony w North Sunview:
- Pierwszy:
jedź do telefonu w East Sunview. Musisz wziąć obojętnie jaką policję i jechać nią do Aye Valley Ho Hung czeka tam na ciebie, żeby zmodyfikować twoją policję. Po założeniu materiałów wybuchowych jedź na parking w Southeast Telephone Hill i zaparkuj między policjami. Zdetonuj ją i uciekaj.
- jeżeli rozpoczniesz te zadanie w konsekwencji wpadniesz w zasadzkę. Bryson każe ci jechać po walizkę. Jest w niej ładunek C4. Żeby go rozbroić musisz odebrać kilka telefonów stosując się do jego poleceń. Najpierw masz 80 sekund na dojechanie do telefonu w South Marina. Wejdź do stojącego tam auta i jedź do telefonu w East Woodside. Masz na to 99 sekund. Po jego odebraniu w ciągu 30 sekund musisz dojść pieszo do innego telefonu w North Woodside. Weź stojące tam auto i jedź do telefonu w Southeast Soviet Hill. Bomba zostanie rozbrojona. Żeby ukończyć misję musisz jeszcze zabić kilku ludzi. Jest to niebezpieczne, ponieważ jeden ma karabin maszynowy, drugi miotacz ognia, a trzeci wyrzutnię rakiet.
- Drugi:
jedź do telefonu w Southwest Marina, a potem do faceta w Northeast Sailors Whart. Będziesz z nim konkurował. Musisz przed nim zabić faceta stojącego przy moście. Potem weź jakąś taksówkę i jedź do North Marina po Long Wang. Zawieź go do West Woodside. Wyjdzie on z garażu i pójdzie za tobą. Zabij go. - twoje zadanie jest bardzo proste. Musisz zabić sportowca i dwóch ochroniarzy, trenującego na północy.
- Trzeci:
jest to jedna z najlepszych misji. Pewien major chce wysadzić most. Najpierw jedź do telefonu w Southeast Market, a później po ciężarówkę jadącą autostradą. Jest w niej facet z pistoletem, więc najpierw musisz go zabić, a dopiero potem wejść do niej. Masz na to 120 sekund. Jedź nią do West Sunview po cysternę z materiałami wybuchowymi. Teraz już wystarczy jechać cysterną na most w Southwest Woodside i tam ją zdetonować, np. karabinem maszynowym.
- Don Traegeri jest w mieście, a razem z nim są Timio i Colini. Musisz ich wszystkich zabić. Najpierw lepiej znajdź kamizelkę i większą garść ołowiu. Za szczałką dojedziesz do jakiegoś gościa. Nie zabijaj go, tylko idź za nim do grupy ochroniarzy i ludzi stojących przed budynkiem. Naciśnij spust (najlepiej rozwalić limuzynę tak, że ich wszystkich zabije).
- Czwarty
- tą misję musisz wykonać dokładnie. Jedź do telefonu w Northeast Marina. Dowiesz się, że musisz usunąć konkurencję. Najpierw pan Kivlane. Przejedź go, chodzi gdzieś po Woodside. Potem pan Watersane. Zniszcz jego auto. Teraz zaczynają się komplikacje. Został jeszcze kurier, który idzie na policję. Jego też zabij. Trzecicel to pan Watsane. Jedzie on fioletowym samochodem. Trzeba poczekać aż on wyjdzie z auta i zabić go na znak szefa. Następny to Johnsane. Ma on sekretne dokumenty. Jedź do niego i postrasz, strzelając obok pistoletem. Ze strachu powie ci gdzie jest walizka. Jedź po nią do
North Sunview.
- masz 120 sekund żeby dojść do budynku w Southwest Aye Valley i wejść na dach. Jest tam Keih Ham Yel Tun, chce popełnić samobójstwo. Musisz z nim pogadać. Wskaże ci on twój kolejny cel i skoczy. Twoim zadaniem będzie zebranie dokumentów znajdują się w West Telephone Hill, Southwest Woodside, Northeast Wood Hill i Central Sailors Wharf. Gdy już będziesz dysponował dwoma milionami jedź do Rampant Dragon w Southeast Chinatown pogadać z żółtkiem. Będzie coś gadał o honorze, ale w sumie będziesz pracował dla innego mafiozy. Kill Frenzy: Southeast Chinatown, North Sunrise, South Sunrise, Northeast Market, South Sunview, Northwest Sunview,North Atlantic Heights Multiplikatory: Northwest Atlantic Heights, North Richman, Northeast Richman, North Woodside, North Sunview, West Aye Valley Czołgi: West Sailors Wharf (port), Southeast Woodside (wysepka koło mostu) Monster Bug: Central Richman
2. Tequila Slammer
Jak zawsze wzrasta poziom trudności. Szczególnie to widać w przypadku policji. Misje są dłuższe i nie takie proste. Trzeba tu zarobić trzy miliony poprzez szesnaście misji i dwanaście sekretów. Pracujesz dla Meksykanina El Burro. Zaczynasz w East Glen Wood.
Telefony w North Telephone Hill:
- Pierwszy:
w tej misji będziesz niszczył środki lokomocji. Jedź do telefonu w Central Eagleside, a następnie po wyrzutnie rakiet do Northwest Woodside Musisz zniszczyć autobusy pewnej firmy, która wozi nielegalnie ludzi. Stoją w parkingu w Aye Valley, a potem są jeszcze dwa na trasie.
- będziesz dużo jeździł. Najpierw po walizkę do South Potato, potem daj część Julio i Manolito, gościowi w Southeast Aye Valley i w East Sunview. Na koniec zabij glinę.
- Drugi:
odbierz telefon w Central Richman. Jedź do East Sunview pogadać z Paco. Odeśle cię do chłopców w West Woodside Nie są zbyt pokojowo nastawieni więc musisz uciekać. Paco cię wrobił. Zabij go, uważając na jego ludzi.
- misja na czas, 320 sekund na zniszczenie czterech samochodów od telewizji.
- Trzeci:
kolejna misja na czas. Najpierw jedź do telefonu w Southeast Excalibur. Potem masz 440 sekund na sprzątnięcie ośmiu agentów federalnych. Nie daj się złapać.
- jedź do posesji w East Sunrise. Stoją tam trzy auta: Portsmeuth, Vultur i Itali GTO. Zawieź je do East Woodside i zrzuć do oceanu.
- Czwarty:
w tej misji musisz ukraść cysternę z chemikaliami. Najpierw odbierz telefon w Southwest Wood Hill. Potem jedź autostradą w kierunku ciężarówki. Gdy ją opanujesz, jedź do respray w Southeast Sunview. Zawieź ją do garażu przy autostradzie.
- szef chce wyrównać rachunki z różnymi osobami. Musisz zabić kolejne osoby: faceta z Central Eagleside, jadącego samochodem po autostradzie, gościa w Northeast Woodside, Pedro, Alfonso w Northwest Atlantic Heights, Rodrigo jeżdżącego po Market i na koniec Chico. W sumie siedem osób.
Kolejne telefony znajdują się w Northeast Sailors Whart:
- Pierwszy:
jak większość misji i ta zaczyna się od odebrania telefonu, tym razem w North Potato. Musisz się skontaktować z Mike Tallon. Weź auto z Southwest Marina i jedź do terenu ogrodzonego murem, do Southwest Sunview. Powitają cię ludzie niezbyt pokojowo nastawieni, zabij ich wszystkich. Podczas tego zadania masz możliwość zdobycia multiplikatora, jest on na wschodzie tej posesji.
- w ciągu 120 sekund musisz dojechać na parking w South Atlantic Heights Przyjedzie tam policją Senor Tallon, wejdzie do budynku. Poczekaj aż się przebierze i wejdzie do drugiego auta. Jedź za nim. Gdy szef da ci sygnał, zabij go.
- Drugi:
jedź do telefonu w Southeast Sailors Wharf. Musisz odebrać przyjaciela od szefa z North Woodside. Jak dojedziesz na miejsce budynek wybuchnie i nie ma już co zbierać. Szef chce mieć sprawcę żywego. Jedzie on autem, zatrzym go i gdy wyjdzie daj mu w gębę. Potem możesz go zabić, dostaniesz specjalny bonus. Po wykonaniu tego zadania, weź jakieś auto i naładuj je materiałami wybuchowymi (np. w Central Sailors Wharf). Potem zaparkuj je przed budynkiem w Central Marina i zdetonuj. Załatwisz sprawcę.
- musisz zniszczyć trzy limuzyny od Yakuza. Pierwszą broni dwóch facetów z pistoletem, jest ona w West Sunview. Drugą, z South Sunview, broni dwóch facetów z automatami. Trzecią natomiast aż czterech. Jest to w Southwest Woodside. Meksykanin zamarzył sobie jedną limuzynę. Stoi ona w Southwest Sunview. Musisz ją zawieźć do garażu w Northeast Woodside. Będą ci w tym przeszkadzali chłopcy z karabinami.
- Trzeci:
twoim wrogiem jest Jefe. Jedź do telefonu w Woodside. Jefe stoi ze swoimi chłopcami w East Excalibur. Zabij ich. Została po nich walizka z kasą, weź ją.
- Jefe ma jeszcze laboratorium. Jedź do Northwest Sunview i wejdź do stojącej tam furgonetki. Jest w niej pięć autek zdalnie sterowanych z materiałami wybuchowymi. Musisz zniszczyć owe laboratorium w Aye Valley. Uważaj na strażników strzelających karabinami.
- Czwarty:
przed wykonaniem tej misji zgromadź w jednym miejscu karetkę, policję, Juggernaut (trak bez naczepy) i straż pożarną. Potem odbierz telefon w Southeast Potato. Ze swoich zbiorów weź karetkę i zawieź do West Glen Wood, następnie straż, Juggernaut i policję. Na dostarczenie pojazdów jest określony czas.
- jakiś anonimowy gangster każe ci jechać po auto do Central Sunview. Okazało się, że to znowu Bryson. Już kiedyś przez niego musiałeś latać po mieście z walizką. Tym razem także użył bomby. Musisz jechać tym samochodem do drugiego w East Soviet Hill, masz na to 2 minuty. Tym autem do następnego w East Sailors Wharf (2 minuty). Następnie, w ciągu kolejnych 2 minut, do South Atlantic Heights. Zakończ te błędne koło, zabijając wariata, który tobą kieruje.
Trzy miliony dolarów to sporo. Jak już je będziesz miał jedź do El Burro, do baru Red Clan w Northeast Aye Valley.
Kill Frenzy: Northwest Eagleside, East Woodside (są tam dwa), Southeast Woodside, West Woodside, East Chinatown, Southeast Sunview
Multiplikatory: Northwest Telephone Hill, Southwest Telephone Hill, North Woodside, Southeast Woodside, West Sailors Wharf, South Sunrise
Multiplikatory (pojawiają się później): West Sunview, West Aye Valley, North Richman, Northwest Atlantic Heights
Występują tu dwa czołgi, jeden w bazie wojskowej w Southeast Marina, drugi w Southeast Richman. Żeby się do nich dostać trzeba otworzyć bramy przez wjechanie motorem na wysepkę w Southwest Sunview.
UWAGA!!! W tym levelu nie trzeba zbierać tej całej sumy! Można jechać od razu do El Burro, bez zbierania kasy (jest to garaż ukryty pod kolorowym daszkiem w budynku w Northeast Aye Valley).
VICE CITY
Tym razem przeniosłeś się na Florydę. Są tu auta z poprzednich miast oraz kilka nowych. Teren jest płaski z licznymi zatokami. Jest tu dużo wiaduktów i mostów.
1. Bent Cop Blues
twój szef nazywa się Deever. Żeby przejść ten level musisz uzbierać trzy miliony dolarów. Jest szesnaście misji i piętnaście sekretów.
Dwanaście w telefonach na plaży w Vice Beach, w parku w Vice Shores i w Greek Heights, a reszta jest ukryta. Zaczynasz w West Mirmire.
Telefony w East Vice Beach:
- Pierwszy:
musisz odebrać dzieci szefa. Jedź po furgonetkę do North Fellcity, a potem do domu szefa w Banana Grove pogadać z Pauly. Powie ci żebyś zawiózł dzieci do hotelu. Następnie musisz ukraść kilka aut: od reporterów w South Coral City, jedź nim do Pauly. Po krótkiej rozmowie jedź do Northwest Greek Heights. Następnie auto na trasie. Jedź nim znowu na posiadłość szefa, a potem do Northeast Felicity. Kolejne auto jest w Greek Heights, jedź nim do Banana Grove, a potem do Greek Heghts, Deever czeka na ciebie.
- Drugi:
musisz ukraść limuzynę, jest w niej kierowca z pistoletem, zabij go przy okazji. Jedź nią do sklepu z bombami. Potem jedź pod klub w North Miramire. Jak wejdzie do niej facet, wyjdź i rozwal limuzynę.
- Trzeci:
kolejny zamach. Jedź po auto do East Felicity, a nim do sklepu od Crazy Bob. Podjedź tym samochodem pod dom od Big Ginge i rozwal go. Potem musisz jeszcze wziąć kasę od trzech facetów: w Northwest Little Bogota, w Southwest Colral City i North Miramire. Na koniec jedź do faceta w West Vice Shores.
- Czwarty:
misja jest krótka, ale niebezpieczna. Musisz zniszczyć ciężarówkę w West Little Bogota, uważając na ludzi z pistoletami i karabinami maszynowymi.
Telefony w Southwest Vice Shores:
- Pierwszy (górny lewy):
musisz bardzo szybko wyjść z parku i jechać za facetem. Zabij go, jak wyjdzie z auta i pójdzie do telefonu w Southeast Richman Heights. Odbierz za niego telefon. Masz 160 sekund na dostanie się na stację kolejową w North Vice Shores i zabicie stojącego tam gościa. Można tam się dostać przez wejście w West Vice Beach. Potem jedź do Central Banana Grove.
- Drugi (górny prawy):
w tej misji musisz ukraść motor i auto. Najpierw jedź po motor i zawieź go do garażu w North Greek Heights. Uważaj na policję i innych motocyklistów. Potem skasuj auto w Coral City i zawieź do innego garażu w South Greek Heights. Tym razem musisz uważać także na policję i na małe wybuchające autka.
- Trzeci (dolny lewy):
w tym mieście jest tylko jeden napad na bank. Auto, którym będziesz uciekał, jest dość szybkie. Jedź nim pod bank do Richman Heights po rabusia. Zawieź go do Central Banana Grove.
- Czwarty (dolny prawy):
dla szefa pracuje kilka glin. Musisz z nimi pogadać. Pierwszy jest na osiedlu w Little Dominica. Powiedział, że ma broń dla szefa. Następny to sierżant Robert, jest na rondzie w okolicach plaży. Ostatni jest w Northwest Richman Heights. Nie ma żadnej wiadomości, na znak szefa zabij go.
Telefony w Southwest Greek Heighs:
- Pierwszy:
jeden z chłopców szefa coś wie, sprawdź to. Stoi koło jednego z basenów w Vice Beach. Masz powiedzieć Deever'owi, że w dokach w Richman Heights handlują dwa gangi. Szef chce mieć od nich limuzyny. Uważając na sześciu ochroniarzy, weź limuzyny i zawieź do garażu w Banana Grove.
- Drugi:
pewien doktor potrzebuje dobrego kierowcy. Wsiądź do limuzyny i jedź do kliniki w Little Dominica. Na miejscu okazało się, że to zasadzka przygotowana dla doktora. Szybko zawróć i jedź z powrotem do domu w Central Banana Grove.
- Trzeci:
wojny gangów. Weź auto z parkingu w Vice Shores. Jedź nim na kort tenisowy, zaparkuj przed wejściem. Zabij na nim wszystkich wapniaków. Potem weź auto z Northeast Little Bogota i jedź nim spowrotem na parking. Rozwal tam wszystkie samochody razem z budynkiem.
- Czwarty:
jedź za kurierem. Musisz bardzo uważać, żeby cię nie zauważył (nie podjeżdżaj za blisko, nie strzelaj w niego, nie trzaskaj go). Jak się zorientuje zacznie jeździć w kółko. Dojedziesz za nim do budynku w North Miramire, daj mu tam wejść. Teraz już wiesz gdzie jest siedziba gangu. Musisz jechać po cysternę do North Little Bogota. Jest tam trzech strażników, zabij ich. Wróć pod biuro i zdetonuj ciężarówkę.
Inne telefony:
- Northwest Vice Shores:
ludzie Burro są w mieście. Twój szef ma dla nich niespodziankę. Jedź po furgonetkę do Central Little Bogota, a nią do parku. Szef chce, żeby zginął Rastas. Najlepiej zaczepić ochroniarzy i odciągną ich od parku, a potem szybko wrócić i zabić Rastas.
- South Vice Beach:
w tej misji będziesz jeździł największymi złomami. Musisz wziąć cztery pojazdy i zaparkować je na parkingu w West Little Bogota. Najpierw trzy furgonetki: w Southwest Felicity, w East Felicity i w East Vice Beach. Potem jeszcze pickupa z Northwest Felicity. Na tym parkingu wysadź te pojazdy.
- Northeast Richman Heights:
masz 400 sekund na wysadzenie szpitala. Weź limuzynę stojącą koło niego w Northeast Little Dominica. Bronią jej dwaj faceci z pistoletami. Jedź do domu w Central Banana Grove, a potem po Ładunki wybuchowe. Wróć pod szpital. Musisz stanąć bardzo blisko ściany, odsunąć się i rozwalić ją. Szpital wybuchnie.
- West Banana Grove:
na początek zabij faceta z Internal Aftairs. Potem jedź po limuzynę do South Banana Grove, a nią na posterunek policji w Coral City. Zanim podjedziesz pod północne wejście, wyjdź z auta, weź sobie inne i przejedź wszystkich ludzi z bronią dookoła budynku. Dopiero potem wróć do limuzyny i jedź po człowieka czekającego przy wejściu. Jedź z nim do domu od szefa. Ten level jest dużo trudniejszy od poprzednich. Jednak jeśli nazbierasz trzy miliony dolarów, jedź na przystanek w South Banana Grove. Czeka tam na ciebie Deever.
Kill Frenzy:
- North Miramire, jechać na dach komisariatu policji w Southeast Coral City
- Northwest Miramire, jechać do doków w East Vice Shores
- East Felicity, jechać na most w Southeast Vice Shores - Southeast Vice Beach, jechać na kort tenisowy w Little Dominica
- Northwest Greek Heights, jechać do basenu w South Banana Grove - East Richman Heights, jechać na most w East Vice Shores
- Southwest Little Dominica, jechać na stację kolejową do North Banana Grove - Southwest Little Bogota, jechać do szpitalu w North Banana Grove
- Southwest Felicity, jechać na dach komisariatu policji w South Miramire
Multiplikatory: Central Little Dominica x2, Southwest Vice Beach, South Vice Beach, Central Greek Heights, Southeast Coral City, East Richman Heights
Życie: dach budynku w Northwest Little Bogota
Czołg: Northwest Miramire, jechać do West Vice Beach i wejść na przejście nad wodą dla pieszych, a następnie iść nim do Northeast Vice Shores
Baza wojskowa: wejście jest w Southeast Vice Beach, broni jej 9-ciu żołnierzy, jest tam czołg. Po uzyskani kilku tysięcy dolarów jechać do doków w South Felicity
2. Rasta Blasta
Ostatnie miasto. Misje są o wiele trudniejsze od poprzednich, a w dodatku musisz uzbierać pięć milionów dolarów. Wszystko jest bardzo skomplikowane. Pracujesz dla dwóch mafiozów Babylon i Jah, każdy chce wykończyć drugiego. Misji jest szesnaście, a zaczynasz w South Banana Grove.
Pierwszą misję zleca ci poprzedni szef:
- chce zrobić niespodziankę Rastas. Jedź do Richman Heights po auto, a potem masz 120 sekund na dojechanie do sklepu z bombami i wrócenie pod dom. Auto wybuchnie razem z Rastas. Uwaga, musisz to widzieć. Po wykonaniu tego drobnego zadania jedź do telefonu w Central Greek Heights, w South Miramire i na koniec do telefonu w Central Vice Beach. Stoją tam ludzie od Jah. Babylon powie ci przez telefon, żebyś wrócił do niego i opowiedział mu wszystko. Natomiast facet w białej koszulce będzie cię zachęcał, żebyś przeszedł na jego stronę. Jak się nie ruszysz będziesz pracował dla Babylon'a, a jak oddalisz się od telefonu, będziesz pracował dla Jah'a. W sumie obojętnie co zrobisz będziesz działał z korzyścią dla tego drugiego. Jakbyś jeszcze wcześniej ich zabił, to musiałbyś jechać zniszczyć limuzynę od Cuban. Po zniszczeniu okazałoby się, że to był podstęp i że zabiłeś żonę odBabylon'a. Teraz będziesz musiał walczyć dla Jah'a. Zacznij wykonywać misję z telefonów.
Telefony w East Vice Beach:
- Pierwszy:
jesteś potrzebny Jimmi'emu w Miramire. Zadanie jest proste, zabij drużynę Unrighteous, stojącą u góry.
- Drugi:
twój nowy szef ma problemy z pewną firmą. W ciągu 120 sekund musisz zabić prezydenta tej firmy. Uważaj na ochroniarzy, najlepiej zabij ich najpierw.
- Trzeci:
jedź po auto od brata Leroy do Southeast Miramire. W bagażniku jest bomba. Musisz zawieźć je pod biuro od Babylon'a w South Richman Heights. Masz na to 60 sekund. Podjedź blisko pod ścianę i szybko z niego wyjdź. Budynek wybuchnie razem z Babylon'em.
- Czwarty:
agent wroga chce zabić brata Zachary. Masz 100 sekund na jego uratowanie. Jedź po niego do hotelu w Greek Heights. Nie ma go tam, musisz go szybko znaleźć. Jest na dachu budynku na północ od hotelu. Okazało się, że Zachary pracuje dla Babylona. Zabij wszystkich stojących na dachu, jest ich pięciu.
Telefony w Southwest Vice Shores:
- Pierwszy (górny lewy):
Brethen pomagają Babylon. Misja jest prosta, wystarczy zniszczyć limuzynę w Central Banana Grove. Bronią jej ludzie z karabinami i pistoletami. Najlepiej jechać do West Banana Grove i wejść do furgonetki z małymi autkami. Potem jechać jednym pod limuzynę i zdetonować ją. Przy okazji wybuchnie budynek.
- Drugi (górny prawy):
Babylon działa. Musisz znaleźć trzech jego ludzi. Jeżdżą telewizyjnymi autami. Jeden jeździ po autostradzie w Banana Grove, inny gdzieś po Northwest Coral City, a jeszcze inny po North Little Bogota. Kolejność nie jest określona.
- Trzeci (dolny lewy):
musisz bardzo szybko jechać na parking w Richman Heights Ludzie od Babylon niszczą auta od twojego szefa, jest ich pięciu. Zabij ich. Najlepiej najpierw znajdź sobie motocykl i dopiero wtedy tam wjedź. Na wjechanie za ogrodzenie masz 60 sekund.
- Czwarty (dolny prawy):
twoi wrogowie odprawiają pogrzeb dla swoich ludzi na cmentarzu w Little Bogota. Musisz to zatrzymać. Zabij najważniejsze postacie, uważaj na ochroniarzy.
Telefony w Southwest Greek Heights:
- Pierwszy:
śledź Spindly Jim'a. Musisz robić to pieszo. Idź za nim, będziecie przechodzić koło różnych ludzi. Gdy dojdziesz do ostatniego koło cmentarza, zabij go. Potem możesz już używać aut. Musisz nakopać wszystkim ludziom z którymi gadał facet, którego zabiłeś. Nie możesz ich zabić, musisz używać pięści, nie jest to łatwe. Za każdego jest specjalny bonus.
- Drugi:
najpierw jedź na skrzyżowanie w East Vice Beach. Masz 200 sekund na zabicie sześciu ważniaków. Kilku siedzi w limuzynach, zniszcz je. Ochroniarzy nie musisz zabijać.
- Trzeci:
wróg zabił brata Aerol. Musisz wykonać zemstę. Weź busa z transportem jeżdżącego po Felicity. Potem jedź nim do doków w tej dzielnicy. Stoją tam faceci z karabinami. Zatrzym się przed nimi i uciekaj.Rozwalą pojazd.
- Czwarty:
masz 60 sekund na dojechanie do Southwest Vice Beach. Poczekaj tam aż wyjdzie facet, a potem idź za nim aż do brata Maelcum, do parku w Vice Shores. Nie możesz koło niego strzelać, ani go bić, bo się zorientuje. Na miejscu zabij go, a potem idź pogadać z Maelcum'em.
Inne telefony:
- Southeast Miramire:
Baldheads chcą zabić Madda. Musisz go uratować. Weź taksówkę i jedź po niego do Southwest Greek Heights. Zawieź go do domu w East Vice Shores.
- West Vice Beach:
ta misja ma związek z trzema cysternami. Jedna z nich wiezie transport do telewizji. Zniszcz ją i jedź po inną, stojącą koło cmentarza w Little Bogota. Jedź nią do telewizji w Felicity i wyładuj ładunek. Potem zawieź ją do garażu w Miramire. Na koniec weź trzecią cysternę z Little Bogota i jedź nią najpierw po bombę do specjalnego sklepu, a potem do budynku od Babylon w West Vice Shores. Musi być dużo ognia.
- Southwest Felicity:
ciekawa misja. Najpierw odbierz dwa telefony: w Little Bogota i w Greek Heights. Potem weź samochód z Miramire i jedź nim po Judge Alberts na cmentarz. Naraził się szefowi. Zawieź go przed posterunek policji w Vice Beach i rozwal go razem z samochodem. Jest to niezła demonstracja siły przed Babylonem. Ta ostatnia część gry Grand Theft Auto jest bardzo zwariowana.Na koniec, z pięcioma milionami dolarów, jedź do sklepu z bombami od Crazy Bob. Pogratuluje ci on ukończenia wędrówki po Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Kill Frenzy:
- South Vice Beach, jechać do parku w South Vice Shores
- Northwest Vice Beach, jechać do telewizji w East Felicity
- North Banana Grove, jechać do doków w South Vice Beach
- Southwest Banana Grove, jechać na przejście nad wodą w Southeast Vice Shores
- West Banana Grove, jechać na posterunek policji w North Vice Beach
- West Greek Heights, jechać na parking w Central Vice Shores
- West Little Dominica, jechać na posterunek policji Southwest Richman Heights
- East Little Dominica, jechać na cmentarz w Southwest Little Bogota
- Northwest Little Dominica, jechać do telewizji w West Vice Shores
- South Richman Heights, jechać do basenu w South Banana Grove
- North Vice Shores, jechać na dach szpitalu w Central Little Dominica
Multiplikatory: Central Little Dominica, North Banana Grove, Northeast Vice Beach, Northwest Vice Beach, South Coral City, baza wojskowa
Życie: dach budynku w Northwest Little Bogota
Czołg: Northwest Miramire, jechać na most w Southwest Vice Beach
Baza wojskowa: wejście jest w Southeast Vice Beach, broni jej 16-stu żołnierzy, jest tam multiplikator za ogrodzeniem i czołg. Jechać nim na posterunek policji w Southwest Greek Heights.
Grand Theft Auto: London 1969
Witajcie w solucji do najnowszego wcielenia GTA! Tym razem interesy przygnały was do kraju Wiecznej Mgły (niestety, nieuwzględnionej) oraz Kierownicy Po Prawej Stronie - a ten drobny szczegół uwzględniony już, niestety, został. Dlatego też przed rozpoczęciem robotki właściwej proponuję odbyć przynajmniej krótką przejażdżkę zapoznawczą - później na zastanawianie się nie będzie bowiem czasu...
1-1
1. Chcesz złapać pierwszą robótkę - skieruj się do telefonu w Northeast Chelsea.
2. Słyszałeś o bliźniakach Crisp (Crisp Twins), prawda? Chcą mod scooter dla swego starego. To zaś oznacza, że ty też chcesz. Zdobądź motor w Central Chelsea - zobaczymy, jak dobry jesteś.
3. Dowieź skuter do meliny Harolda Catwrwrighta w Southeast Mile End. Jeśli mu się spodobasz, może zlecić ci coś nowego.
4. Pięknie. Crispowie są wdzięczni. Powiedzieli Haroldowi, by się tobą zajął. A musisz wiedzieć, że kiedy któryś z bliźniaków pierdnie, Harold pyta "nowa woda po goleniu?". Wiesz, co mam na myśli? Teraz jedź się z nim spotkać! - udaj się do punktu 5.
TIP poziomu: Policja będzie próbować zrzucić cię ze skutera, więc raczej trzymaj się chodników - tam będziesz nietykalny.
1-2
1. Dobra, Harold powiedział, że gang Battersea zaczynają wkurzać Crispów. Odbierz telefon w Southwest City - mój kompan, Preety Charlie, poinstruuje cię.
2. (NAJDALSZY TELEFON PO LEWEJ) Cze, słodziku. Harold kazał powtórzyć, że masz pogadać z Keithem. Będzie twoim łącznikiem w tej sprawie. Jest na Northwest Bow.
3. Harold miał zamiar wklepać tym kolesiom z gangu. Jest jednak problem - ten alfons Chalkie zwinął jego towar. Weź motor w Northwest Angel i znajdź go.
4. Chalkie jest gdzieś w Soho. Kiedy go znajdziesz, spuść mu manto i zmuś go, by wykwiczał gdzie są narkotyki.
5. (ZACZYNA W TYM MIEJSCU I KRĘCI SIĘ WOKÓŁ) Ej, odwal się! Chcesz towar Harolda? Rzuciłem to w krzaki obok budynku w Northwest Soho, bo tam wszędzie kręcili się gliniarze.
6. Świnie mogą latać! Chalkie nie kłamał! Dobrze! On jednak wciąż będzie kwiczeć. Podpadł Charliemu. Jedź i spotkaj się z nim..
7. (ZACZYNA W TYM MIEJSCU I KRĘCI SIĘ WOKÓŁ) Harold twierdzi, że powinniśmy pokazać ludziom, że z nami się nie żartuje i nie przeszkadza. Jedź do pubu Chalkiego w West Soho, tam dowiesz się co zrobić.
8. Podrzuć ładunki wybuchowe pod drzwi pubu. Potem rwij w długą!
2-2
1. (DRUGI TELEFON PO LEWEJ) Mamy umówioną transakcję narkotykową z chłopakami Modów. Prawie tak koszerną jak kiełbasa z synagogi. Jedź do ich klubu w West Chelsea i spotkaj się z tymi młotkami.
2. Czego chcesz? Nie ma tu Modów i nie wiem gdzie są. A teraz zrywaj się, bo wezwę gliniarnię.
Kim jest ten koleś? Daj mu w zęby. Ooo, żaden z gówniarzy z Chelsea nie będzie tak mówił do chłopaka Harolda.
Ooou! Zabieraj łapy. No już, to powiem. Dobra, chłopaki są na dachu budynku w Southwest Westminster. Oczekują przesyłki od aniołków.
3. Rozwal ich! Harold chce ich widzieć martwych.
Jak na razie - łatwe. Chwytaj motor i jedź prosto. Musisz przeskoczyć na drugi dach, "bo tu coś śmierdzi".
Zjedź z dachu i skieruj się do garażu Lena w Northeast Westminster. Przyprowadź motor. Jest w nim coś, czego chcemy.
4. Dobra robota.
2-3
1. (TRZECI TELEFON OD LEWEJ) Mamy wpływ na mecz. Duży wpływ, a nie lubimy tracić wpływów. Na drodze Central Brixton leży wyrzutnia rakiet. Jedź tam i weź ją.
2. Dobrze, jedź i rozwal autokar Rangersów, następnie skombinuj zapasowy środek transportu dla drużyny. Bus jeździ wokół South Camberwell.
3. (AUTOKAR SIĘ PORUSZA, ZACZNIE W TYM PUNKCIE) Świetnie. Powiedzieliśmy drużynie, że powinni wziąć taksówki. A ty będziesz prowadzić jedną z nich. Taksówka stoi na Southeast Camberwell. Weź ją.
4. Dobrze, środkowi Rangersów czekają na transport w South Bermondsey. Zabierz ich, upewnij się, że wsiedli wszyscy.
5. Zawieź tych bezużytecznych pajaców do Auto Garażu Honest Raya w West Brixton. Przetrzymamy ich przez parę godzin, nic złego przecież się nie stanie.
6. Pięknie. Dzięki tobie Harold i ja wyszliśmy na swoje. Zrobiliśmy kupę kasy. Sprawiłeś się naprawdę dobrze.
2-4
1. (PIERWSZY TELEFON PO PRAWEJ) Bracia Noles ściągneli z nas pięć grandów i parę błękitnych.
Harold twierdzi, że jesteś odpowiednim człowiekiem do tej robótki. Jedź i weź samochód, który podstawiliśmy w East Camberwell.
2. Wiadome jest, że istnieje umowa w Northeast Bow, dotycząca tych kretynów Nolesów i naszego mienia. Jedź tam i zrób rzeźnię.
3. To ci od Nole'ów! Wykończ ich. Nikt nie będzie robić sobie przekrętów z rzeczami Harolda, albo nigdy nie zdołamy wykończyć Crispów.
Stary, znalazłeś się po uszy w gównie. Zabieraj się do meliny siostry Harolda, Beryl, w Central Camden Town.
4. Powinieneś tam się przyczaić, jednak bez żadnych... no wiesz.
2-5
Albert Crisp jest bardzo wykształconym człowiekiem. Kocha sztukę. Słyszeliśmy, że jest parę gorących płócien do zdobycia. Jedź spotkać się z łącznikiem Alberta w Nothwest Westmister, jakimś Niemcem, Dr Zel, i odkup je od niego.
1. Wunderbar! Szybko, bierz obrazy. I dzięki za funty szterlingi. Dzięki nim już za moment będę mógł napić się porządnego jasnego piwa.
Przywieź te trefne płótna do garażu w North Soho, zanim węszyciele zdołają cię pochwycić. Zel okradł to piekielne muzeum.
2. Jack Parkinson rzucił nam słówko, że wmieszała się w to specjalna grupa dochodzeniowa. Musimy podwiązać wszystkie luźne końcówki i powstrzymać mielenie jęzorów. A Zel gada, zwłaszcza po wypiciu. Użyj taksówki i zgarnij go spod pijalni.
3. Koleś wychodzący z mordowni w North Soho to Zel. Zaproś go do taksówki - nie zabijaj tego starego pijaczyny tutaj. Jack chce, by rzeczy były nieco bardziej splątane - grupa dochodzeniowa węszy w pobliżu.
4. Dobra, skieruj się do Northeast Bermondsey. Jack powie ci, co robić.
5. Ten wieprzowinożerca jest totalnie wlany. Świetnie.
Będąc na terenie wrogów, weź vana i użyj go, by wrzucić taksówkę do rzeki.
6. To jest to, mój synu, łatwo poszło, pożegnaj Dr Zela.
2-6
1. Odbierz telefon w East Westminster.
2. Kumpel Parkinsona, Sidney Moore, robi piknik, w trakcie którego omawiany jest skok na bank. Harold chce wziąć w nim udział, więc musimy zatroszczyć się o Sida. Jedź i weź vana dostawczego, którego zostawiliśmy w East Chelsea.
3. Dobrze, teraz musisz się śpieszyć. Po pierwsze, zdobądź trochę ciastek z kruszonką. I dużo likieru na kruszonce.
4. Prawidłowo, teraz trochę marynowanych jaj. Niezjadliwe, jeśli chcesz wiedzieć, ale Jack przepada za nimi.
5. A coś na deser? Trochę yorkshireskiego puddingu. Ruszaj.
6. A do puddingu? Sid kocha Spotted Dicka. Zdobądź trochę.
7. Znakomicie, mój synu! Teraz dostarcz jedzenie vanem Sidneyowi w North Hyde Parku.
Dzięki, dzieciaku, nieźle. Może trochę zbyt wymęczone. Tu jednak okropnie śmierdzi. Ci uciekający przed mydłem hippisi powinni zostać usunięci. Przejedź się po nich dla nas, panie szefie.
8. Sid skończył swój posiłek. Zbierz resztki i zawieź je do jego mieszkanka w Northeast Bow.
2-7
Mawiają, że Midnight został zmuszony dać sobie spokój z planowaną robótką z elektrownią. Jedź spotkać się ze starym Keithem w South Angel. Powie ci, jak to załatwić.
1. Tak, promyczku? Najlepszy człowiek Midnighta jest w pubie Książe Albert w Northwest Soho. Daj mu dobre bicie ode mnie i nas wszystkich.
2. To twój człowiek. Spierz go dobrze, to zmięknie.
Au, daj spokój. Nie bij. Mam anemię. Masz rację, Midnight mówi, że nie będzie wiązać się więcej z wami, amatorami. Jest profesjonalistą.
3. Wychodzi na to, że Midnight w ogóle nie planował wykonania robótki. Jest przy tej przeklętej elektrowni i zamierza wiać!
Jest Midnight. Zatrzymaj go i wykradnij mu z nasz samochód!
4. Dobrze. Wróć pod elektrownię i zaparkuj z tyłu.
Świetnie, teraz spadaj z samochodu. Wybuchnie.
5. Bardzo sprytnie... Całe miasto nie ma prądu. To powinno pomóc.
Teraz wyeliminuj tego dwulicowego skurczybyka Midnighta. (UCIEKA PIESZO ZACZYNAJĄC W TYM PUNKCIE).
2-8
1. Ciemności zapadły nad miastem, więc możemy obrobić kilka banków. Potrzebujemy ciebie, byś wywiózł stamtąd naszych chłopców. Przejmij autobus w Southeast Chelsea i pozbieraj ich.
2. Dobrze, udaj się i podbierz Fingersa w South Soho.
3. Fingers na pokładzie, teraz znajdź Lenny'ego w Southeast City.
4. Lenny w środku. Terry był w Northeast City. Zabierz go.
5. Pięknie, mój chłopcze. Teraz przyprowadź autobus i chłopaków do naszego garażu w East Mile End i robótka będzie skończona.
2-9
1. Dobrze, Bliźniacy Crisp powiedzieli Haroldowi, by robił, co będzie chciał Jack Parkinson. Chce trzech Beagle. Więc zdobądź je dla niego. Jest taki handlarz samochodami w Northwest Bermondsey, który ma parę. Jedź je zwędzić.
2. Przywieź ją do garażu w Northeast Bow.
3. Jedź z powrotem do handlarza i ukradnij kolejną.
4. Przyprowadź ją do naszego garażu.
5. Jeszcze jeden do wzięcia. Śpiesz się!
6. Tu wszędzie roi się od gliniarzy. Jedź do innego garażu.
Zadania specjalne:
1. Ważny człowiek natychmiast potrzebuje transportu. Znajdź jego limuzynę w North Chelsea.
CZERWONY 1: Hej, chłopcze! Jestem Lucan, lecz możesz zwracać się do mnie Sir. Zabierz mnie do lokalnego chirurga plastycznego w Southeast Soho. Muszę... zniknąć... Miałem pewien kłopot z nianią.
CZERWONY 2: Dzięki, chłopcze! Prawdopodobnie nie ZOBACZYSZ mnie już nigdy więcej, tak jak i inni.
2. Jeden z naszych chłopaków zaginął w North Soho. Sprawdź, czy nie uda ci się go odszukać. Prawdopodobnie ukrywa się gdzieś w wozie.
ZIELONY 1: To Gary! Jest ranny i ma gliniarnię na karku. Przywieź go do naszej kryjówki w East Bow, my się nim zajmiemy.
ZIELONY 2: Dobra robota, kumplu! Połatamy go, tak by był świeżutki jak wiosenny deszczyk, i mamy jego przesyłkę z samochodu.
3. W Northern Brixton jest wóz, którego chcemy użyć do wysadzenia Jehads'ów. Znajdź go.
NIEBIESKI 1: Świetnie! Zaprowadź to maleństwo pod dom towarowy Jehads'ów w Southwest Camden Town. Zaparkuj je i obserwuj fajerwerki.
NIEBIESKI 2: Lepiej się trochę odsuń!
3-1
1. Aby dziabnąć jakąś robótkę, udaj się do telefonów w Nothwest Bow.
2. (TELEFON PO LEWEJ) Chcemy przejąć kontrolę nad rynkiem. Jest jednak problem - gang, któremu wydaje się, że on to robi. Musisz pozbyć się ich dużych chłopców. Jeden z nich włóczy się bez celu samochodem. Jedź i rozwal go.
3. (SAMOCHÓD SIĘ PORUSZA ZACZYNAJĄC OD TEGO PUNKTU) Czysty interes. Jest jeszcze inna grupa, bawiąca w North Camden Town. Rozjedź ich wszystkich.
4. (PIĘCIU LUDZI PORUSZA SIĘ ZACZYNAJĄC OD TEGO PUNKTU) Dobra robota. Teraz rozpraw się z pozostałymi. Mamy dla ciebie specjalną przesyłkę do dostarczenia. Weź samochód, który zostawiliśmy w Northeast Chelsea.
5. Dobrze, zaparkuj go w garażu na mecie gangu w South Camden Town. Bądź ostrożny - jest naładowany bardziej niż stręczyciel w Earl's Court.
6. Zabieraj się spod drzwi! Wylecą!
7. Weź vana zza ich bazy i przyprowadź go tutaj, człowieku.
8. Zawieź tego vana do garażu w East Mile End, spryciarzu. I nie pozwól, by coś mu się przytrafiło.
3-2
1. Jedź spotkać się z łącznikiem w West Angel.
Jack chce, byś odebrał zapłatę od kupców na rynku. Udaj się do nich i odbierz ich polisy na życie w Central Camden Town. Tylko bez pogrzebów, please.
2. Jest pierwszy. Bierz druki i nie zabijaj nikogo.
Nie płacę już więcej za ochronę! Arthur mówi, że nie muszę! Teraz spadaj, zanim wezwę gliniarzy. Nie jesteście tak twardzi bez tych swoich goryli.
3. Zignoruj to nic. Jedź. Jedź i zamień słówko z tym oślizłym kretynem Arthurem w Southeast Camden Town. Zobaczymy, czy zdaje sobie sprawę z tego, z kim robi interesy.
Z powrotem wraz ze swym smrodem, wy pasożyty! No, zobaczymy - połknęliście haczyk raz, ale na dobre - prawo jest już w drodze.
4. Co? Wezwał glianiarnię! Piekielna wolność! Nauczmy tego debila dobrych manier - w West Soho czeka na ciebie samochód wypchany ładunkami wybuchowymi.
Podprowadź go z powrotem do nory Arthura. Masz zrównać ją do gruntu. Potem wszyscy inni będą płacić.
5. Wyłącz silnik i umieść dynamit pod jego frontowymi drzwiami. Następnie rwij w długą, dopóki nie poczujesz na plecach ciepłego wiaterku!
6 i 7 i 8. Dobrze, chwytaj druki i jedź. Zobaczymy, co sądzą pozostali. Wierzę, że już chcą płacić!
9. Tak jest. Wygląda na to, że nikt nie ma już oporów przed wykupowaniem bezpieczeństwa. Jedź do garażu w Southeast Mile End.
3-3
1. Jesteś światowym człowiekiem. Dobra, słuchaj: jakiś koleś zaopiekował się naszymi dmuchanymi lalkami. Zrobiliśmy je na specjalne okazje - wypełnione są TNT. Mieliśmy dać temu zboczeńcowi, gliniarzowi Colinowi, okazję, jaka zdarza się raz w życiu. Odzyskaj je! Znaleźliśmy je w Central Camberwell.
Za późno. Nieważne. Mieliśmy jeszcze kilka. Znajdź je dla nas. Są w Northwest Camberwell.
2. Bardzo zgrabnie. Przywieź je z powrotem.
Ty cholerny pętaku! Zaczynasz działać mnie i Jackowi na nerwy.
3. Znaleźliśmy pozostałe lalki. I żadnego... no wiesz - wiemy co lubisz.
4. (VAN PORUSZA SIĘ, ZACZYNAJĄC OD TEGO PUNKTU) W, niech to szlag, końcu! Te cudowne panienki różnią się, dla pewności - wybór należy do Colina. Go to East Chelsea i podstaw tam vana.
5. Dobrze, wysiadaj z vana i zaczekaj, dopóki nie wsiądzie do niego Colin. Trzymaj się jednak z tyłu, nie wiemy, jak porywcze może być jego serce, jeśli wiesz, co mam na myśli.
Co za huk! Nieźle zrobione, mój synu. Jack będzie zachwycony, a sądzę, że i chłopcy Crisp również nie będą czuć się rozczarowani.
3-4
1. (ŚRODKOWY TELEFON) Jeden z naszych ważnych klientów zaczyna mieć kłopoty przez jakiegoś ważniaka. Musimy go uciszyć. Przedstawiciel naszego klienta czeka na ciebie z kasą za robotę w Southwest Soho.
2. W West Brixton czeka na ciebie autobus. Użyj go do zabrania sprawiającego kłopoty. Sądzi, że ma wejściówkę dla VIPów na mecz. Zaoferujemy mu niezapomniane wrażenia.
3. Weź go. Jest w Southwest Southwark.
4. Teraz spokojnie. Zaczekaj na niego.
5. Dobrze, teraz zabierz go na alejkę w South Hyde Park, gdzie kilku przedstawicieli naszego klienta chce obgadać parę rzeczy, i pozostaw sprawy swemu biegowi.
Wysiądź z autobusu, jednak upewnij się, że jest dobrze widoczny.
6. Gdzieś w okolicy leży słoiczek po dżemie. Weź go i przywieź pieniądze tutaj.
7. Szybko. Czas to pieniądz, mój chłopcze. Jedź do garażu w Southeast Mile End.
3-5
1. Weź motor z Central City!
Jest tam Beefeater (strażnik londyńskiej Tower), który wisi nam kilka patyków i parę innych rzeczy, wszystko stracił w karty. Teraz nam powie, w jaki sposób możemy dobrać się do klejnotów koronnych. To powinno wyrównać dług.
2. Nie ma mowy, za żadne skarby, nie mogę ci pomóc, nic nie możesz z tym zrobić!
Pacnij go!
Auu! Zejdź ze mnie, gorylu! Pomogę ci, przysięgam. Co mam zrobić?
3. Kiedy wsiądzie, zawieź go do garażu w East Mile End. Bez przestojów.
4. Romeo powiedział nam wszystko. Wszyscy miękną przy spotkaniu z Razorami. Weź samochód stojący w West Mile End.
5. Podjedź pod Tower i zaparkuj w wyznaczonym miejscu.
Wysiądź, samochód wyleci w powietrze.
6. Nikt nie zwraca na ciebie uwagi! Wrzuć towar na tylne siedzenie i ulotnij się.
7. Cała miejska gliniarnia ma to miejsce na oku. Zabieraj się - jak najszybciej - z powrotem do garażu w East Mile End.
3-6
1. Dobrze, jest parę dużych dostaw zmierzających do North City Bank. Używane banknoty. Chcemy ich. Jedź i zbierz je.
Masz to. Teraz zabieraj się do cholery z vana. Wywali go w powietrze za parę chwil!
2. (ZWYKLE W POBLIŻU ZNAJDUJE SIĘ TAKSÓWKA) Dobra, wypożycz taksówkę i podprowadź ją pod dźwig portowy w North Battersea. Mamy zamiar przerzucić gotówkę do Jersey.
Pięknie. Teraz przechwyć drugą partię pieniędzy.
3. Zmykaj z vana! Za moment wyleci w powietrze!
4. (ZWYKLE W POBLIŻU ZNAJDUJE SIĘ TAKSÓWKA) Nieźle. Masz gotówkę, teraz rąbnij inną taksówkę i odwieź ją i siebie pod dźwig w North Battersea.
Znakomicie. Jack będzie miał sporo zabawy przepuszczając to, a pewnie nie zapomni i o tobie. Ma w stosunku do ciebie wielkie plany.
3-7
1. (PRAWY TELEFON) Jakiś urzędas uwziął się na jednego z ulubionych chłopców Alberta Crispa. Chcą oni, by Jack porwał kretyna z jego pałacu. Najpierw jednak musimy odwrócić uwagę prawa. Weź ciężarówkę z West Soho, co dalej powiemy ci w drodze.
2. Wróć do Big Bena w Southeast Westminster. Mamy zamiar zmienić czas, więc musimy zamienić słowko z jego strażnikiem, tak by powiedział nam jak.
3. Jest cerber. Sprawdź, co ma do powiedzenia.
Jeszcze czego, szefuniu. Nie mogę tego zdradzić, to może kosztować mnie tę przeklętą robotę, może, nie? Zresztą, nie po to walczyłem na wojnie, by teraz zawracać sobie głowę żądaniami młodych huliganów!
Niech mnie kule! Zbij mu szkła. Będzie gadać, jeśli go trochę zachęcimy.
Odejdź, łajdaku! Dobrze już, dobrze! Podejdź do panelu sterowniczego - jest elektyczny, jest? Przełącz czas na nim.
4. Wspaniale. Zmusiłeś autobusy wycieczkowe do wyniesienia się wcześniej, niż miały. Teraz znajdź jeden z nich i użyj go do pochwycenia paru turystów. Masz ich porwać. To powinno wystarczająco odwrócić uwagę gliniarzy.
5. (AUTOBUS WYCIECZKOWY PORUSZA SIĘ, ZACZYNAJĄC OD TEGO PUNKTU) Wracaj pod Big Bena. Na swój autobus czeka tam cała grupa niemieckich turystów. Ha ha!
6. Dobra, zaczekaj na fryców i ich przewodnika, następnie zwieź ich do garażu w West City.
7. Nieźle, synku, Gary da im teraz lekcję biegania, to będzie taki mały rewanż za finał w '66.
3-8
1. Dobrze, ten arystokratyczny cienias opuszcza Pałac Buckingham. Jest szpiegiem. Ukradnij jego limuzynę, gdy będzie wyjeżdżać, i sprowadź ją tu. Gliniarze są zajęci jakimiś zaginionymi Niemcami.
2. Chcemy uderzyć go tam, gdzie go najbardziej zaboli. W jego portfel. Potrzymamy go dla okupu. Sprowadź go do naszej bazy w Northeast Bow.
3. Świetna robota, stary. Będziemy w kontakcie, gdybyśmy cię potrzebowali by zebrać okup. On pojawi się na scenie niedługo po tym.
Dobrze. Pieniądze są gotowe do zebrania w Northeast Brixton. Jedź, mój synu.
Doskonale. Masz głowę do interesów.
4. Przywieź je tutaj, do East Bermondsey, i bez dowcipów. To jest praca, pamiętaj.
Doskonale. Masz głowę do interesów.
5. Jasny gwint! Paru cholernych gangsterów zwinęło przyjemniaczka i wiezie go do z powrotem do pałacu. Dają za niego sporą nagrodę. Wygląda na to, że chciał przywłaszczyć sobie Order of the British Empire. Za zasługi dla kraju, faktycznie...
6. Ślicznie! Teraz zabierz go z powrotem do pałacu w Central Westminster i... odbierz nagrodę.
3-9
1. Jack jest szalony. Jakiś palant nazwiskiem Endeavor Chambers zaliczył parę z jego kociaków. Zastanawiając się jak dobrać mu się do skóry odkrył, że jest on tajnym agentem, fotografem czy innym szpiegiem. Jedź do East Brixton zwinąć jego wóz.
Dzień dobry, panie Chambers. Zakończył pan bawienie dam? Mamy do pana niezwykle ważne zadanie. Hans Nemesis, ten oślizły austriacki megaloman, zwędził ICBM. Odzyskaj go. Za Brytanię!
2. (ICBM ZACZYNA TUTAJ I PORUSZA SIĘ WOKÓŁ TEGO PUNKTU) Aha! Raz jeszcze nabrał się pan na mój przebiegły plan, panie Chambers. Ma pan zaledwie 75 sekund by znaleźć się w moim garażu w Northwest Brixton. Powodzenia! Bomba jest ustawiona na eksplozję! Hahahahahaha!
3. Chambers! Twoją jedyną nadzieją jest zabicie strażnika i wywalczenie sobie drogi ucieczki! Powodzenia. Brytania polega na tobie! (TIP - ZABIJ DWÓCH BLOKUJĄCYCH PRZY DRZWIACH I WYSADŹ W POWIETRZE DWIE LIMUZYNY, OD KTÓRYCH POWINNY ZOSTAĆ UWOLNIONE).
4. Wracaj do swego wozu! Jest w Northwest Brixton.
Musimy powstrzymać Hansa Nemesisa raz na zawsze, albo świat nigdy nie będzie wolny od zła, jakie stanowi! Ukrył kody ICBM w dwóch samochodach. Znajdź je! I, Endeavor, bądź ostrożny!
5. (SAMOCHÓD Z KODEM ZACZYNA TUTAJ I PORUSZA SIĘ WOKÓŁ TEGO PUNKTU) To jeden zestaw kodów. Znajdź pozostały kod, Chambers. Dla Królowej!
6. (SAMOCHÓD Z KODEM ZACZYNA TUTAJ I PORUSZA SIĘ WOKÓŁ TEGO PUNKTU) Dobra robota, Endeavor! Teraz skieruj się do West Brixton i zdeaktywuj ICBM. Masz tylko 30 sekund na ocalenie świata!
7. Doskonale, Chambers. Jesteś bohaterem mężczyzn i obiektem pożądania kobiet.
Zadania specjalne:
1. Crispowie chcą, byś zdobył samochód policyjny niezbędny do robótki, jaką planują. Jeden stoi w Southwest Westminster.
NIEBIESKI 1: Bliźniaki chcą mieć to autko na robótkę. Przyprowadź je do garażu w Northeast City.
NIEBIESKI 2: Dobra robota! Doceniamy klasę, z jaką to zrobiłeś.
2. Potrzebujemy małej dywersji dla odwrócenia uwagi od poważnej roboty. Weź cysternę z Central Bow.
CZERWONY 1: Weź ciężarówkę i zaparkuj ją na skrzyżowaniu w Southwest City.
CZERWONY 2: Zabieraj się stamtąd, człowieku! Wybuchnie!
3. Crispom ukradziono ich wykładzinę ze skóry nosorożca. Złodziej był widziany ostatnio w Southwest Bermondsey.
ZIELONY 1: Przywieź dywan z nosorożca Bliźniakom w Southwest City.
ZIELONY 2: Dzięki, chłopie! Sprawiłeś się!
4-1
1. Kiedy będziesz gotowy podjąć się kolejnej robótki, skieruj się do telefonów w West Angel.
2. (GÓRNY TELEFON PO LEWEJ) Bliźniaki Crisp przygotowują jakąś dużą robótkę. Potrzebują do niej paru Myni. Rąbnij jednego z North Chelsea.
3. Jeden mniej. Przyprowadź go do garażu w Northeast Bow.
4. Następny stoi w East Bermondsey. Jedź.
5. Dobrze, przywieź go również.
6. Teraz przewieź swój tyłek do Northeast Bermondsey. Podkręciliśmy Myni i potrzebujemy cię, byś przeprowadził mały test.
7. Świetnie, zajeździj go. Pruj wokoło tak szybko, jak możesz, tylko bez psikusów, proszę.
8. Zaliczone. Samochód jest w porządku. Teraz będziesz potrzebny do sprawdzenia płyt pancerza założonych na tego drugiego. Pojedź po niego, wsiądź i ustaw zapalnik.
9. Zrywaj się! Kiedy znajdziesz się w bezpiecznej odległości, zdetonuj bombę.
Niech cię! Miałeś tylko wysadzić jego cholerne drzwi! Jesteś w porządku? Nie martw się, jesteś magik.
4-2
1. Odbierz telefon w Southwest City, synek. Albert ma robótkę dla ciebie.
2. 'Allo, Płatku, wiesz z kim mówisz? Masz zrobić coś dla mnie. Przejedź się na Trafalgar Square w Central Soho i rozwal kamery ochrony przez przewrócenie podstaw.
3. Jedna kamera sprowadzona do parteru. Śpiesz się aniołku.
4. Kolejna w dół! Dawaj dalej!
5. Wszystko. Weź wyrzutnię rakiet i użyj jej, by wysadzić Złoty Zbiornik.
6. Jest i cel. Rozwal, zniszcz!
7. Po prostu bajkowo. Teraz zbierz dobra z centrum placu... lub piazza, jak mawiają na kontynencie. Może wybierzemy się tam któregoś dnia.
8. Zebrałeś. Teraz pakuj się do Myni i zjeżdżaj stamtąd.
9. Pięknie, mój chłopcze, pięknie. Teraz pamiętaj to, co ćwiczyłeś. Unikaj miotającego się prawa!
Wyglądasz świetnie.
W porządku! Przywieź maleństwo tutaj do Southwest Bow, do garażu, i zrzuć mi całe to dobro. Potrzebuję trochę tego świństwa.
4-3
1. (DOLNY TELEFON PO LEWEJ) Albert postawił w wielkiej grze. Jest jednak problem, nieudolność bramkarza Roversów. Albert, zdaje się, stracił fortunę i ubranie. Chce, byś pojechał tam i rozwalił wszystkich piłkarzy na stadionie w Southwest Southwark.
2. Cze, pięknisiu. Jestem tu. Teraz załatw tych bezmyślnych osłów. Masz około 30 sekund na zabicie tak wielu ludzi jak to możliwe.
3 i 4 i 5 (GRACZE ZACZYNAJĄ W TYCH PUNKTACH I PORUSZAJĄ SIĘ) Nie pozwól uciec głównym graczom, zwłaszcza temu żałosnemu bramkarzowi. Zabij ich wszystkich. Chcę ich śmierci.
6. Niech to szlag! Paru huliganów tłucze kilku naszych w West Battersea. Dokąd zmierza ten świat? Jedź ich ocalić.
Doskonale. Będę to pamiętać.
4-4
Albert odkrył, że ten głąb Harold Cartwright zwinął trochę ich dobra. Jest osobistym dostawcą Alberta. Jeden z goryli Harolda, Cyprus Phil, jest w Northeast City. Z pewnością wie, gdzie można znaleźć tego kretyna.
1. Nie widziałem Harolda kupę czasu. Słyszałem, że zszedł do podziemia, kiedy dowiedział się, że Arch i Albert węszą za nim.
Dawaj telefon! Tu Albert. Rozwal mu łeb. I tak myśli tyłkiem.
2. Teraz jedź i spotkaj się z siostrą Harolda - Beryl. Ta stara rura łazi ulicami Central Soho.
Harold? Nie widziałam go. Zrywaj się, mam coś do zrobienia. A ty sprawiasz, że robi się tłoczno.
Ta głupia stara krowa kłamie! Zabij ją. Zrobisz przysługę wszystkim ludziom.
3. (SAMOCHÓD PORUSZA SIĘ, ZACZYNAJĄC OD TEGO PUNKTU) Archie słyszał, że Harold próbuje wybyć z Londynu, kryjąc się w samochodzie kumpla. Rozwal ten samochód i zabij tego sukinsyna!
4. To wyrównuje rachunek. A teraz, gdzie są moje nieszczęsne biele? Mogą być w kufrze jego auta, za jego mieszkaniem. Pojedź tam i weź samochód.
5. Przywieź je tutaj. Jesteśmy w East Mile End, jak zwykle. Śpiesz się.
Nie ma narkotyku? Sprawdziliśmy jego mieszkanie. No, nie wiem, może Harold wcale ich nie zwinął. Nieważne, i tak był bezużytecznym głupkiem.
4-5
1. (GÓRNY PRAWY TELEFON) MP powiązany z Archiem ma trochę problemów ze swymi wierzycielami. Nie lubimy ludzi robiących problemy naszym ludziom, więc będziesz musiał narobić im wokół piór. Jedź po call girl w West City. Czeka w limuzynie.
2. Ooo, jest naprawdę niezłą sztuką, nie? Zbyt dobrą, by ją marnować. Weź ją do Southeast Mile End. Mój kumpel zabawi się z nią.
3. Dokładnie na północ stąd, w Northeast Mile End, czeka dziwka. Weź ją, ona to zrobi.
4. Oho, obeszła blok już parę razy! Weź ją do garażu w Central Camden Town. Jeden z wierzycieli znajduje się w pobliskim hotelu. Ona się nim zaopiekuje. Jest żonaty. A w pokoju jest kamera.
5. Znakomicie. Kolejny wierzyciel dał w długą. Kieruje się na stację. Znajdź go i zabij!
6. Wygląda na to, że wyrównaliśmy rachunki. Ostatni z wierzycieli zgodził się na procent tego, co posiadał. W South City czeka na ciebie walizka gotówki.
7. Dobrze, on czeka na pieniądze w hotelu w Central Angel. Zawieź je mu.
8. Pięknie. Archie prawie się uśmiechnął. Wydajesz się bawić go w sposób, jaki lubi.
4-6
1. Shit. Ten stary alfons, Rubaszny Tony, dostał szału, kiedy dowiedział się, że używaliśmy jednej z jego dziewczyn jako przynęty. Porwał naszego kociaka. Masz ją odzyskać! Jest w West City.
2. Przywieź ją do mnie, tu, do East Mile End. Jest oszałamiająca, mam nadzieję, że nawet jej nie tknęli. Jeśli tak, zabijemy tego Tony'ego!
3. ...Przy okazji obili ją porządnie! Archie i Albert Crisp nie znoszą przemocy wobec kobiet. Jedź i zabij jego dziwki. Pierwsza jest w North City.
4. Kolejny szuka okazji w Southeast City, na południe od ciebie. Wywal ją z tego biznesu!
5. Kolejna stara rura jest w Northwest City. Ona obsługuje banki, ja zbieram. Jedź tam i wykończ ją.
6. (ZACZYNA W TYM PUNKCIE I PORUSZA SIĘ) Najwyraźniej Rubaszny Tony chce twojej głowy. Uważaj na plecy, mój chłopcze, jak ja. Jeśli go zobaczysz, rozwal tego nieudacznika.
7. To powinno mu powiedzieć, by nigdy więcej nie próbował podnieść ręki na naszego kociaka. Teraz rąbnij jego wóz z Central Angel. Jest znany jako dostawca najlepszego błękitu, a myśmy się z niego zrzucili.
8. Podprowadź go pod magazyn w North Bermondsey. Nasi ludzie rozbiorą go i odzyskają co trzeba.
4-7
1. (DOLNY TELEFON PO PRAWEJ) Jedź zamienić słówko z tym gadułą, Terry Dorkinsem. Powie ci, co robić. Szwenda się po North Southwark.
2. Długośmy się nie widzieli, przyjacielu. Crispowie stracili cierpliwość do tych klaunów Lenny'ego Smitha. Za bardzo wyrośli. Weź czołg i rozwal ich obóz w Southwark Way.
3. Śpiesz się. Jedź do tego cholernego obozu. Lenny jest głupkiem, który musi dowiedzieć się, kto gdzie stoi.
4. Zniszcz wszystko. Zabij wszystkich.
5. To powinno sprowadzić Lenny'ego, bałwana, do poziomu. Jesteśmy skonani.
4-8
1. Terry Dorkins wie coś o paru chłopcach Lenny'ego. Chcemy widzieć ich martwych. Wyeliminowawszy ich będziemy mogli rozkoszować się usunięciem Lenny'ego. Jedź spotkać się z Terrym w West Bermondsey.
2. (VAN ZACZYNA PORUSZAĆ SIĘ W TYM PUNKCIE) Spokojnie, tygrysie! Czuję w tobie krew Alberta. Taaa, jeden z klaunów Lenny'ego chce coś wtrząchnąć. Masz zatruć jego żarcie. Złap tego dostawczego vana zmierzającego do knajpki.
3. Dobrze, za magazynem Archiego w West Brixton jest trucizna. Weź ją.
4. Tyle trucizny mogło by powalić przeklętego słonia. Podrzuć go pod restaurację w North Brixton.
5. Wróć pogadać z Terrym w West Bermondsey. Powie ci, gdzie buja się kolejny chłopak od Lenny'ego - Gerald.
6. Tak, stary, wielki Gerald siedzi w domu w South Camberwell. Buchnij jego furgon, zaoferujemy mu rozrywkę życia.
7. Weź motor do bombiarza w East Brixton.
8. Teraz zawieź go do Geralda, zanim się zorientuje. Pamiętaj, zaparkuj tak samo!
9. Wysiądź z samochodu i zaczekaj w pobliżu, zobaczysz, co się stanie.
Buum! To da Lenny'emu do myślenia, a my możemy w spokoju odzyskać kontrolę nad Southwark.
4-9
1. Dobra, tym razem zajmiemy się samym Lennym. Bruździł zbyt długo. Jedź i spotkaj się z Terrym w Southwest Bermondsey, by dowiedzieć się więcej.
2. Brat pajaca Lenny'ego - Reg - zażywa przechadzki w Northeast Southwark. To gaduła. Daj mu bicie, a bez skrupułów powie nam, gdzie jest Lenny.
Aaaa! Lenny? Lenny zawsze siedzi w swej siedzibie na dachu w Central Southwark, na południe stąd. Nie róbcie mu krzywdy. Ma obowiązki wobec rodziny.
Ja mu dam obowiązki rodzinne. Obowiązki wobec rodziny Crispów. Załatw go. Zabij go natychmiast!
3. Znajdź wyjście przeciwpożarowe i pakuj się na górę do Lenny'ego.
Lenny jest na górze, nieuzbrojony. Nie zabijaj go tak po prostu. Posłuchajmy go, tak fajowo kwiczy. Zrób jednak, co masz zrobić!
Słuchaj, stary, Albert stał się niebezpieczny. Wiesz, że strugał na tobie kołki przez ostatnie parę miesięcy. Myśli, że zamierzasz go zrzucić z tronu. Chce twojej śmierci. Musisz przejąć kontrolę nad miastem i rządzić nim po swojemu.
Współpracuj ze mną, możemy wykopać Bliźniaków, przecież obaj chcemy ich śmierci.
Nie wkręcam cię. Musisz wyeliminować Bliźniaków. Albert chce twojej głowy, a to oznacza, że Archie mu ją poda.
Pracuj ze mną. Ja mam kontakty i know-how, ty jesteś najlepszy w tym mieście. Albo to, albo obaj zginiemy.
Nadaje bez sensu, poślij mu jedną miedzy oczy.
Misje specjalne:
1. W Southeast Bow na Bliźniaków czeka przesyłka z kapitalnym indyjskim żarciem.
ZIELONY 1: Zabierz tę przesyłkę wprost do Bliźniaków. Nie daj się złapać. Crispowie nie zjedzą, jednak ty nie będziesz mógł chodzić.
ZIELONY 2: Och, moja herbata, świetnie! O nie. Kto zamówił tę cholerną Bhajis? Przecież nawet łupiny cebuli są lepsze.
2. Chcemy byś ukradł vana z Southwest Southwark. Jest wypełniony rzadkim towarem.
NIEBIESKI 1: Ten towar nas ustawia. Bezcenny Dennis Brown. Zabierz to do sklepu naszego kumpla w North City.
NIEBIESKI 2: Znakomita robota, stary! Naprawdę świetna robota. Pozamiatane.
3. W Southeast Hyde Park stoi autobus należący do samozachowawczego towarzystwa. Rąbnij go. Jest wypełniony złotem!
CZERWONY 1: Zabierz ten opuszczony autobus do naszego garażu w Southeast City. Szybko i bez wstrząsów.
CZERWONY 2: Znakomicie zachowane, synu, naprawdę znakomicie.
Solucja pochodzi z magazynu Cd-Action, autor Gem.in
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.