:) WESOŁY DOMEK :)
Różowy budzi się nieco oszołomiony, ale nie przejmuj się, dojdzie do siebie. Wylądowałeś w domu, którym gospodarz miał chyba bliskie spotkanie z wiertarką dentystyczną.. Zejdź na dół po schodach i wejdź do pokoju po lewej. Kliknij na obraz, a przybiegnie hołota jakiś babek. Jedna z nich da Ci trochę drobnych. Idź z powrotem na górę i daj lokajowi napiwek a wpuści Cię do kibla. Kliknij na sracza (cool efekt), a potem na szafkę nad umywalką. Znajdziesz tam "uśmiechacze 2000". Wróć się na dół idź do tego pokoju po prawej i pogadaj z gościem w żółtych włosach. Wypuści on spinkę. Weź ją i biegiem do góry. Otwórz drzwi na końcu korytarza spinką. Pogadaj z dzieciakami (i ogrami). Kliknij na zasłony w oknach i wsiądź na ten czaderski pojazd. Teraz wejdź do chaty Wiadernego zabierz księgę i spadaj (dosłownie). Masz teraz nowego przyjaciela o imieniu Transfuś.
MARTWE (A JEDNAK ŻYWE!)
Na razie zabierz tylko szczypczyki i bryłę soli.
NO TO NA SIBRIJE!
Pogadaj z klownem i daj mu wspomagacz uśmiechu. Jak się położy to kliknij na niego jeszcze dwa razy :). Zabierz bukłak z mlekiem i idź do wiochy. Pogadaj z babcią i daj jej sól, a z ziemi podnieś meteoryt i pazurka. Zabierz antenę, która leży przed namiotem. Wejdź do niego i porozmawiaj z chłopaczkiem. Skasuj mu garnek i podgrzej mleko na piecu. Wyjdź na drogę i za chatą jest kupa śniegu żuć się na nią i wlej do formy wodę z garnka. Dostaniesz Zdzicha. Teraz podrzuć niedźwiedzicy bukłak z mlekiem. Postaw na spichrzu Zdzicha, a na nim antenę. Teraz wróć do namiotu i zabierz z niego kasety magnetowidowe. Wróć nad rzekę, a zobaczysz, że trzęsienie ziemi wyrzuciło na powierzchnię mamuta. Użyj paznokcia babuleńki na soplach znajdujących się nad klownem. Wejdź po nich dalej.
SZCZURZA NORA
Najpierw odpowiesz na kilka pytań. Odpowiedzi to: pchła, nie może się zestarzeć i 1984. Pogadaj z dużym, a potem z barmanem. Zada Ci pytanie odpowiedź to mysz. Teraz zabierz pinezkę i przybij kanapkę (po prawej stronie) do deski i przejdź na jej drugą stronę. Po chwili odlecisz do króla. Daj mu kasetę, a w zamian dostaniesz nową porcję wstrząsów.
ZNOWU MARTWE
Po lewej stronie jest jaskinia do której musisz się teraz udać. Połóż meteoryt na dzyndzlu po prawej i idź do dziewczyny. Daj jej szczypce (dostaniesz je za chwile z powrotem). Pożycz sobie teraz okulary spawacza. Wyjdź na powierzchnię i podaruj gogle gościowi na morzu. Teraz użyj szczypców na kamieniu (ten po prawej na samym brzegu). Zamień parę słów ze strusiem, a dostaniesz dorodneeeeee jajo.
ZNOWU MROZIK
Wsadź mamutowi jajo w trąbę i w podskokach przedostań się na drugi brzeg. Teraz klown się przyda (jak? zobaczysz).
:)JESZCZE WESELSZY DOMEK:)
Masz już składniki potrzebne do odczarowania ogra, ale... Jeszcze brakuje czegoś związanego z ninja. Idź na dół do salonu, weź czarny pas i fruuuuuuu na górę. Wrzuć wszystko do gara. Uśmiech sam wleci. No proszę! Mamy Śpiącą Nieśmiertelną Księżniczkę Syrenkę Ninja. Z dołu zwiń ciasteczko z wnęki i sałatkę grecką.
INDONEZJA
Zabierz worek z łodzi i wyskocz z łodzi. Pogadaj z rekinem i kliknij na rafę koralową, a wypłynie z niej murena. Daj jej ciacho i złap jej ząb (chlip, chlip ale to smutne). Do worka złap czarno-białego węża. Teraz podpłyń do statku i zeskrob z niego skorupiaki. Wróć na pokład i wrzuć do gara skorupiaki i zawiadom o tym chłopaków. Weź teraz płetwy i daj je rekinowi. Mash teraz nowy środek transportu. Z powrotem na pokład i kliknij na wyspę po lewej. Na wyspie waran będzie chciał zjeść sobie świnkę. Nie pozwól na to!!! Połóż na ziemi węża (tego z worka). Dostaniesz od świni kanapkę.
SAWANNA
Turystów na razie zostaw w spokoju. Przejdź do miejsca ze zwierzakami i zabierz stamtąd dziób tukana i owoc.
INDONEZJA
Teraz idź na wyspę po prawej. Wsadź dziób tukana do dziupli i daj kobiecie kanapkę. Tukana poczęstuj owocem, natomiast ząb daj babce od tatuażów.
SAWANNA
Daj turystom kółko, które dostałeś od Indianki, a w zamian dostaniesz szampana.
I ZNOWU DOM
Daj Filipowi bąbelki, a w zamian dostaniesz wątróbkę.
A TERAZ SAWANNA
Kolesiowi na sawannie w osadzie podaruj wątróbkę, a wtedy dadzą Ci Błagalną Pieśń Czerwonej Głowy.
DOMEK
W willi daj eksmagikowi wszystkie rzeczy potrzebne do odczarowania Japonki wraz z grecką (ale zabierz po niej miskę). No, a teraz mamy letko zieloną dziewczynkę. Przejdź się do jadalni i zakoś perfumy, lusterko z torebki i aparat z krzesła.
OLIMP
Daj afrodycie perfumy. Następnie zabierz trójząb i otwórz nim głowę Zeusa. Leć na pegazie do sióstr i poczęstuj jedną miską , a drugą lusterkiem. Zrób sobie z nimi fotkę i pokaż ją na Olimpie Zeusowi. Teraz odpowiedz na parę pytań.
Oto odpowiedzi:
1. włosy z węży
2. dary to drzewo i źródło
3. Zeus
4. kanapka
HAPPY END! Zabierz Posejdona w podróż czarną dziurą ,potem..., a zresztą sam zobaczysz!
Solucja pochodzi z Internetu, autor nieznany.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.