Wszystko dobre, co się dobrze kończy - Eve wyrzuciła cię z domu. Trudno, trzeba będzie poszukać nowego lokum (i przyjaciółki). Przed odejściem obejrzyj garaż LOOK GARAGE - w leżących spodniach znajdziesz dolara TAKE DOLLAR. Dla kogoś w twoim położeniu jest to dość pokaźna suma pieniędzy. W Quicky Mart możesz zań kupić los na loterię BUY TICKET (podaj sześć liczb trzycyfrowych). W biurze telewizji zastaniesz sekretarkę, która bez okularów, które właśnie zgubiła jest ślepa jak kret. Poda ci numery wygrywające na loterii SHOW TICKET. Powiedz jej, że to ty właśnie jesteś zwycięzcą konkursu (po prostu wpisz liczby, które ci poda). Wejdziesz do poczekalni. Po krótkim relaksie SIT zostaniesz zaproszony do programu "Randka w ciemno". W jaki sposób będziesz odpowiadał na pytania Barbary nie ma najmniejszego znaczenia i tak wybierze właśnie ciebie. Właśnie wygrałeś ciekawy rejs, w jeszcze bardziej interesującym towarzystwie. Drugim programem, w którym wystąpisz będzie jakaś loteria. Dziwnym zbiegiem okoliczności wyjdziesz stamtąd z milionem dolców w kieszeni. Pora na zakupy przed podróżą. Zacznij od sklepu Molto Lira z kąpielówkami TAKE SWIMSUIT, PAY. Potem wstąp do Quicky Mart i kup galon wody sodowej TAKE SODA, PAY. Nieopodal w płocie jest dziura. Jeśli chcesz zyskać dodatkowy punkt, zerknij przez nią LOOK HOLE. W aptece zaopatrz się w olejek do opalania TAKE SUNSCREEN (albo LOTION - i tak wyrazów tych nie ma w większości słowników. Dla nas Polaków był to jeden z największych problemów dotyczących gier Sierry. Olejek leży na lewej szafce z lewej strony), PAY. Wróć do domu Eve i przeszukaj kosz na śmieci SEARCH GARBAGE. Całe szczęście, że razem z twoimi spodniami wyrzuciła paszport TAKE PASSPORT. Teraz wpadnij do fryzjera SIT. Nie ostatnia to twoja wizyta w tej instytucji. Zauważ, że otworzyli nareszcie sklep muzyczny. Wejdź tam i pogadaj ze sprzedawczynią TALK GIRL. Weźmie cię za kogoś innego i da ci jakiś instrument, w którym ukryte są pewne tajne informacje. Efekt tej omyłki będzie taki, że od tej pory priorytetem całego KGB i innych organizacji będzie schwytanie cię. Uciekaj na statek TALK MAN, SHOW TICKET. Ze swojej kabiny zabierz jabłko TAKE FRUIT. Teraz wszystkie czynności musisz wykonywać dość szybko, aby zdążyć opuścić statek przed zmrokiem. Zajrzyj do pokoju obok OPEN DOOR. Jeśli na łóżku siedzi starucha uciekaj czym prędzej i wróć po chwili. Jeżeli zaś jest pusto (baba ma niestety to do siebie, że czasami wraca, więc radzę zapisać grę), zajrzyj do szuflady OPEN DRAWER i zabierz przybornik do szycia TAKE KIT. W swoim pokoju, za szafą załóż kąpielówki WEAR SWIMSUIT i pędź na basen. Tam posmaruj się olejkiem RUB SUNSCREEN i hyc do wody SWIM. Zanurkuj DIVE i wyciągnij z dna basenu górną część bikini TAKE BIKINI TOP. Wyjdź z wody GET OUT, jeszcze raz się posmaruj RUB SUNSCREEN i na moment się połóż SIT. Gdy tylko będziesz mógł cokolwiek zrobić, wstań STAND i leć do swojej kabiny. Tam przebierz się CHANGE SUIT i idź do baru. Zabierz z lady miskę szpinaku TAKE DIP, a potem odwiedź fryzjera SIT. Pora zmykać ze statku. Udaj się na mostek i pociągnij za niebieską dźwignię FLIP SWITCH. Biegnij na górny pokład i wskakuj do łodzi ratunkowej JUMP. Gdy znajdziesz się na wodzie wyrzuć za burtę szpinak THROW DIP, posmaruj się olejkiem RUB SUNSCREEN i załóż perukę WEAR WIG. Dzięki temu przetrwasz na otwartym morzu dziesięć dni. Wylądujesz na plaży. Idąc przez dżunglę (w prawo) weź kwiatek doniczkowy TAKE FLOWER. Dotrzesz do restauracji. Zamów stolik TALK MAN i usiądź przy nim SIT. Nie dotykaj jedzenia, bo kelner jest agentem KGB i chce cię otruć. Wstań STAND, porozmawiaj z gościem TALK MAN i zabierz z bufetu nóż TAKE KNIFE. Tym razem wycieczka przez dżunglę zakończy się w pokoju hotelowym. Z szafki weź zapałki TAKE MATCHES, a z umywalki mydło TAKE SOAP. Następny przystanek to... oczywiście fryzjer SIT. Po powrocie na plażę idź w dół, do nudystów. Zabierz leżące na kamieniu majtki TAKE BIKINI BOTTOM i wróć do pokoju w hotelu. Tam przebierz się WEAR BIKINI, wypchaj stanik pieniędzmi PUT MONEY IN BIKINI TOP i ponownie udaj się do golibrody SIT. Teraz wyglądasz jak seksbomba. To wystarczy, aby przejść obok agentów KGB (na plaży w górę). Stojąc na klifach przebierz się we własne ciuszki. Na lotnisku daj agentom kwiatek GIVE FLOWER. Oczywiście zacznij od wizyty u fryzjera LOOK GIRL, SIT. Dostaniesz jakiś toksyczny płyn. Bilet nieprędko kupisz, straszne tu kolejki. Trzeba użyć podstępu. Celnikowi pokaż paszport SHOW PASSPORT, a potem przeglądaj wszystkie walizki TAKE SUITCASE, dopóki nie znajdziesz bomby. Mały wybuch i kolejek do kas nie ma. Kup bilet BUY TICKET i ponownie pokaż paszport celnikowi SHOW PASSPORT. Przejdź obok transportera z walizkami i podejdź do baru. Zamów jedzenie BUY FOOD, ale nie jedz go, tylko przeszukaj SEARCH FOOD. W środku znajdziesz szpilkę, TAKE PIN, której raczej byś nie strawił. Nim wstąpisz na ruchome schody weź jeszcze z maszyny spadochron LOOK MACHINE, TAKE PARACHUTE. Na drugim końcu schodów zabierz ulotkę TAKE PAMPHLET i okaż bilet SHOW TICKET. Wsiadaj do samolotu. W powietrzu twój sąsiad zacznie rozmowę. Właściwie to nie rozmowę, tylko monolog. Zamkniesz mu usta ulotką GIVE PAMPHLET (nie dosłownie). Wyjmij z siedzenia rzyg-torbę TAKE AIRSICK BAG, wstań STAND i przejdź do przedziału dla palących. Są w nim trzy pary drzwi, ale jedne z nich (i to najważniejsze) są zasłonięte przez dym z papierosów. Znajdują się w prawym dolnym rogu. Załóż spadochron WEAR PARACHUTE i używając jako wytrycha szpilki PICK LOCK, PULL LEVER, OPEN DOOR wyskocz z samolotu. Nie zapomnij otworzyć spadochronu OPEN PARACHUTE! Wylądujesz w dżungli. Odetnij spadochron nożem CUT PARACHUTE. Na następnej polanie znajdziesz patyk TAKE STICK. Przeczołgaj się pod krzakiem CRAWL UNDER BUSH i idź dalej. Węża unieruchomisz wkładając mu kij w paszczę USE STICK. Teraz czeka cię najtrudniejsza przeszkoda - ruchome piaski. Tu mogę ci tylko poradzić, abyś starał się iść za małpą. Oczywiście bez Save/Restore tego fragmentu przejść się nie da. Przez rzeczkę nie przechodź, chyba że chcesz, aby zjadły cię piranie. Zamiast tego pobaw się w Indianę Jonesa i skacz po lianach JUMP VINE (powtarzaj to polecenie, aż dotrzesz na drugi brzeg). Jedną lianę możesz podnieść TAKE VINE. Na plaży poznasz cud dziewczynę. Ty również się jej spodobasz i od razu będzie się chciała żenić. Jej ojciec jest jednak wodzem plemienia i ot tak nie możesz pojąć jej za żonę. Musisz przedtem wykonać dwa zadania: napisać program komputerowy w asemblerze (banał) i zabić doktora Nonookee, który rządzi tą wyspą. Jak już wspomniałem, pierwsze zadanie to pryszcz, więc nie będę się nad nim rozwodził. Gdy wódz pokaże ci przepaść, za którą mieści się kryjówka doktora, wróć do wioski. Z ogniska weź popiół TAKE ASHES, a z plaży piach TAKE SAND. Wróć nad przepaść i przeskocz ją używając liany THROW VINE. Niestety droga powrotna przestała istnieć. Nieważne. Lodowiec posyp popiołami THROW ASHES (lub piachem SPREAD SAND). Dojdziesz nad krater wulkanu. Czas stworzyć bombę. Najlepiej do tego celu nada się rzyg-torba i toksyczny płyn PUT AIRSICK BAG IN REJUVENATOR. Zapal tę mieszankę LIGHT BAG i zrzuć ją w głąb krateru THROW BOTTLE. W jaki sposób bomba wpłynęła na śmierć doktora Nonookee zobaczysz w końcowej sekwencji. Czyżby Larry miał się po raz drugi ustatkować?
Solucja pochodzi z magazynu Gambler
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.