Gra jest niezwykle zabawna, dobrze spolszczona, więc nie będziemy ci tłumaczyli wszystkiego po kolei, a tylko... wyliczymy przedmioty, niezbędne do ukończenia gry, powiemy także, gdzie możesz je znaleźć i jak ich użyć. Podpowiemy ci również, co ma robić Larry, a później dowiesz się, jak grać rolę Patti.
Larry
1. Kubek do kawy. Jest w automacie do kawy (sprytne, co?). Automat stoi obok drzwi w sali, gdzie na początku gry odbywa się spotkanie. Weź kubek i wracaj z nim do biura.
2. Cudownie odświeżająca woda. Znajdziesz ją w tym samym pomieszczeniu, gdzie znalazłeś kubek. Jeśli czujesz się nieco spragniony, naprowadź ikonę dłoni na wodę i kliknij.
3. Trzy Listy Motywacyjne. Znajdziesz je w pokoju, gdzie trzymane są wszystkie akta. Jeśli niektórzy z was nie potrafią znaleźć nawet pokoju z aktami... no dobrze. Gdy zaczynasz grę, masz do wyboru dwoje drzwi; jedne z nich wiodą do celu, zawężasz więc prawdopodobieństwo błędu do 50%. Za krótkim korytarzykiem są drzwi; szafka, która jest ci potrzebna, to pierwsza z prawej. Użyj ikony dłoni na aktach i masz to, czego ci trzeba.
4. Złota karta. Używasz jej, by dostać przepustkę na samolot. Znajdziesz ją na stole w pokoju, z którego zabrałeś listy motywacyjne. Użyj tej karty również po to, by dostać się do poczekalni na lotnisku - pokaż ją kamerze.
5. Taśmy wideo. Podejdź w górę i w lewo na ekranie, gdzie zaczynasz grę. Potem skręć za róg. Wprowadzenie Larry`ego do pokoju może być nieco kłopotliwe, musisz jednak klikać myszą aż do skutku. Podnieś taśmy, które leżą obok telewizora u dołu ekranu.
Gdy znajdziesz się w pokoju z taśmami, zrób, co następuje. Podejdź do wielkiej beki i kliknij ją ikoną dłoni: wysterylizuje to twe ręce. Zrób dokładnie to samo z taśmami. Potem włóż taśmę wideo do maszyny stojącej zaraz z lewej strony sterylizatora. Machiną trzeba wymazać wszystkie trzy taśmy. Włóż taśmę do odtwarzacza, który otrzymałeś na początku gry. Po każdym spotkaniu z dziewczyną upewniaj się, że załadowałeś nową taśmę do kamery. Tuż przed spotkaniem włóż kasetę, nagraj ją i włóż czystą do aparatu.
6. Prostownik do ładowania baterii. Znajdziesz go tam, gdzie znalazłeś taśmy wideo. Leży w jednej z szuflad pod odtwarzaczem. Na każdym lotnisku podłączaj do niego kamerę i wtykaj go w kontakty na ścianach. Gdy będziesz wychodził z Porn. Products Corporation, zalecamy, byś spojrzał na posąg - dostaniesz parę dodatkowych punktów.
7. Przepustka uprawniająca do wejścia na pokład samolotu. Wetknij ją w szczelinę obok drzwi w poczekalni, a będzie ci dane (ładny zwrot, no nie?) wejść na pokład samolotu.
8. Biuletyn Pokładowy Linii Lotniczych Dork. Znajdziesz go w samolocie, pod siedzeniem, podczas przelotu do Nowego Jorku. Przy wejściu do Hard Disk Cafe kliknij ikoną oka biuletyn. Dowiesz się z niego, że możesz włożyć taśmę telegraficzną do znajdującej się po lewej stronie na dole ekranu kawiarni szafy grającej.
9, Ćwierćdolarówki. Znajdziesz je na lotniskach. By je dostać, po prostu kilknij ikoną dłoni maszynę lub przedmiot. Pieniądze znajdziesz w automacie do sprzedaży cygar i papierosów, w Jednorękim Bandycie i w pudełku z datkami ofiar dla biednych. Pieniądze potrzebne są do telefonów na lotniskach. Aby znaleźć numer miejscowej firmy taksówkowej, wystarczy spojrzeć na wiszące nad telefonem tablice ogłoszeń.
10. Chusteczka reklamowa Hard Disk Cafe. Znajdziesz ją wewnątrz akt jednej z dam. By dostać się do kawiarni, musisz ją (chusteczkę, nie kawiarnię!) pokazać szoferowi limuzyny w Nowym Jorku.
11. Pieniądze, karty kredytowe i plany dnia. Wszystkie te rzeczy są w limuzynie, którą jedziesz z lotniska do kawiarni. Jeżeli ich nie zauważysz, nie martw się, nie omieszka tego uczynić Larry. Daj pieniądze facetowi przy biurku - on spyta cię, ile forsy zechcesz mu zostawić, połóż tyle, ile możesz. Możesz podjąć próbę ofiarowania kart kredytowych dość sympatycznej panience w kawiarni (pokaże ci ona coś, co nielicho cię zaskoczy).
12. Taśma telegraficzna. Dostaniesz ją od faceta przy ladzie, po tym jak go przekupisz. Włóż ją do grającej skrzyni. Przejdziesz w ten sposób jedne i drugie drzwi. Nie zapomnij porozmawiać z dziewczyną. Pamiętaj też, aby włączyć kamerę!
13. Zapałki. Znajdziesz je w jednej z teczek zawierających akta. Pokaż je kierowcy limuzyny w Atlantic City.
14. Srebrne dolarówki. Jeśli pogadasz z damą stojącą obok drzwi wejściowych do kasyna, założy się ona z tobą o dziesięć srebrnych dolarów, że nie zgadniesz, jaką liczbę ma ona na myśli. Powinieneś zapytać ją o to dwukrotnie. Pozostałą forsę musisz wygrać w kasynie - możemy życzyć ci jedynie powodzenia. Podpowiemy tylko, że gdy wygrasz jakąkolwiek sumę, rób SAVE GAME. Gdy będziesz już miał trochę forsy, co najmniej 700 buckazoidów (grałeś w Space Quest 1 i 3?), idź i obejrzyj spektakl, a nie zapomnij włączyć kamery.
15.Wrotki. Będziesz musiał kupić je w sklepie (niespodzianka, co?). Znajdziesz go idąc wzdłuż molo. Gdy je już kupisz, załóż na nogi i przejedź się tu i tam. Dama, której poszukujesz, pojawi się sama. Musisz z nią pomówić. Gdy już to zrobisz, jeśli zechcesz, możesz zdjąć wrotki. Wracaj do kasyna i obejrzyj następny spektakl. Upewnij się, że zostało ci 500 srebrnych dolarów, posłuż się maszyną do gry i nie zapomnij o kamerze. Gdy będziesz wychodził, poproś portiera, by wezwał ci taksówkę.
16. Wizytówka Doca Pulliama. Znajdziesz ją w aktach jednej z dziewczyn. Pokaż ją kierowcy limuzyny w Miami. By dostać się do Doca, zapukaj w szybę. Odpowiadając na pytania, rób to tak, jakbyś był sadystą.
17. Serweta. Na stole w pokoju u Doca. Zawiąż ją wokół głowy i zapukaj w okno. Zostaniesz natychmiast przyjęty. By powrócić na lotnisko, skorzystaj z telefonu w poczekalni u Doca. W samolocie zaś naciskaj po prostu każdy guzik na tablicy kontrolnej.
Patti
Na początku po prostu rozejrzyj się po laboratorium.
1. Elektroniczny notatnik. Znajdziesz go na biurku, gdy opuścisz pierwsze piętro. Włóż do niego cartridge. Możesz też pokazać go kierowcy, by pojechał, dokąd zechcesz.
2. Wystrzałowy biustonosz. Znajdziesz go na biurku, tuż przed opuszczeniem budynku. Aby się nim (biustonoszem, nie budynkiem!) posłużyć, przeciągnij nań ikonę dłoni (trzeba go dostosować do figury) i umieść go na Patti. To ważne!
3. Szampan. W limuzynie. Podaruj go mężczyźnie w studio nagrań (możesz mu go dać i w inny sposób, jeśli pojmujesz, co mam na myśli). Tak czy owak, dostaniesz taśmę. Gdy zjawisz się w studiu nagrań, spójrz na tablicę i kliknij prawy pokój, potem idź tam i pogadaj ze strażnikiem. Pokaż mu notes z cartridge'em, on zaś otworzy ci windę.
4. Złota płyta. Nad odtwarzaczem płyt, tuż przed wejściem do studia nagrań. Przegraj ją na odtwarzaczu. U Rapa spójrz na cartridge, aby znaleźć numer potrzebny ci przy wejściu do biura.
5. Klucz do biurka. Jest w doniczce (gdzieżby indziej). Otwórz nim biurko i poszperaj w szufladach. Znajdziesz w nich numerowe hasło, dzięki któremu będziesz mógł przejść do studia, wyszperasz także pewne dokumenty. Tych ostatnich nie zapomnij ponownie włożyć do szuflad.
6. Dokumenty. Obejrzyj je sobie i skopiuj w fotokopiarce. Pamiętaj, włóż je potem na miejsce.
7. Nóż do rozcinania papieru. Możesz posłużyć się nim do podważenia szuflad biurka, ale po użyciu odłóż go na miejsce.
8. Prysznic. Skorzystaj zeń, nielicho ożywi to grę.
9. Taśma. Znajdziesz ją w studiu w brązowej szafce (środkowy rząd, trzecia półka od góry). Włóż taśmę do aparatury w lewym dolnym rogu ekranu. Możesz ją (aparaturę) uruchomić po dostrojeniu mikrofonu i włączeniu konsoli obok mikrofonu. Musisz kilkakrotnie kliknąć łapą konsolę, dopóki nie złapiesz właściwego studia. Wychodząc, nie zapomnij zabrać ze sobą taśmy. Aby wydostać się ze studia, skorzystaj z mikrofonu. Nastaw konsolę na studio, w którym cię zamknięto, i zaśpiewaj do mikrofonu. Szkło pęknie i będziesz mógł wyprowadzić Patti na zewnątrz.
Na spotkaniu z wiceprezydentem we właściwym momencie posłuż się wystrzałowym biustonoszem.
Solucja pochodzi z magazynu Cd-Action, autor nieznany.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.