Z - jak zwykle niezwykle zabawnego w grach, których bohaterem jest poczciwy niezguła Larry Laffer - wprowadzenie do gry dowiadujesz się, że nasz bohater, spacerując po Plaży Muskułów został zaczepiony przez atrakcyjną blondynkę (przybyła ona na plażę w kaaaaaapitalnej hollywoodzkiej limuzynie). Dziewczyna szuka nowego zawodnika do teleturnieju OGIERY. Po usłyszeniu tej wieści rozentuzjazmowani początkowo mięśniowcy wycofują się, zostawiając na placu boju Larry'ego. Werbowniczka, stwierdziwszy że na bezptasiu i żaba słowikiem, zabiera Larry'ego do studia. Na miejscu Larry dowiaduje się, że nie powinien robić sobie przesadnych nadziei, wyniki turnieju i tak ustala się z góry a jego dowcipne odpowiedzi już zostały napisane przez telewizyjnych tekściarzy. Tak, czy owak, Larry'emu jako zwycięzcy Numer Dwa (w tej sprawie też niewiele miał do powiedzenia) telewizja funduje dwutygodniowy pobyt w luksusowej miejscowości wypoczynkowej La Costa, gdzieś na Karaibach czy Pacyfiku, z opłaconymi niektórymi rozrywkami. Larry marzy już o tym, jak to przybędzie tam w luksusowym samochodzie. Niestety, rzeczywistość odbiega nieco od jego wyobrażeń.
Połaź po okolicy, by odnaleźć wszystkie miejscowe atrakcje. Musisz odszukać bar i kuchnię, kwiaciarnię, saunę, błotny basen, kawiarnię (wejście do niej odnajdziesz tam, gdzie poręcz przy ścianie skręca w lewo i w dół), salę w której damy siedzące w głębokich fotelach poddają się zabiegom kosmetycznym (jak wyżej, jeno w prawo i w dół), swój pokój (na pięterku drzwi po prawej - otwiera się je kluczem otrzymanym w recepcji), basen kąpielowy z którego możesz przejść do sali ćwiczeń siłowych (aby tego dokonać powinieneś w sali gimnastycznej skierować Larry'ego w małe drzwiczki z lewej i u dołu ekranu), budkę strażnika i zamknięty wybieg dla personelu, Gabinet Zabiegów Odchudzających (wchodzi się do niego z szatni w której siedzi ręcznikowy Gary) i mały pawilon na dachu (aby tam dotrzeć wejdź do kuchni i skorzystaj z podajnika potraw - w głębi i po prawej, naciśnij guzik - ciekawski Larry sam wpakuje się do środka, każ mu wdusić czerwony przyciski i jazda!).
Dziewczyna mieszkająca w pawilonie na górze, znudzona życiem oddaje się medytacjom transcendentalnym, nie odcięła się jednak od świata całkowicie, czeka na mężczyznę o głębokiej osobowości (oczywiście jest nim Larry), nie imponują jej już bowiem urodziwi a głupi muskulaci. Larry powinien ją sobie zjednać niezwykłymi darami, które znajdzie łażąc po zakamarkach kompleksu La Costa. Aby zdobyć niektóre z nich, będzie musiał wykazać się diabelską wręcz przebiegłością, ty zaś ucieszysz oczy niezwykle zabawnymi animacjami (kuracja elektrowstrząsowa, czy skoki na uwięzi na przykład pobudziłyby do śmiechu chyba nawet Ojca Zadżumionych, choć Larry na pewmo oceniłby rzecz inaczej). W miarę rozwoju akcji, nadzieje Larry'ego na obłapkę rozwiewają się zresztą coraz żwawiej, okazuje się też, że nie wszystko jest takie, jakim się wydaje. Ale nie uprzedzajmy wypadków.
UWAGA! Niekoniecznie musisz robić wszystko w podanej przez nas kolejności. Przedstawiamy ci raczej sposób na rozwiązanie problemów - jeśli chcesz, możesz niekiedy - choć nie zawsze - zmieniać kolejność wyczynów Larry'ego.
Pogadaj z dziewczyną w recepcji. Biedaczka ma pecha, przyjechała do La Costa licząc na to, że jako pracownica kompleksu załapie się darmo na Celulinitową Kurację Odchudzającą, niestety, wynalazca tej metody na kilka dni przed przyjazdem Gimmie oskarżony o nadużycia musiał zrezygnować z pracy i z zemsty uszkodził swą machinę. Larry nie byłby sobą, gdyby nie zaproponował biedaczce, że naprawi aparat, ona zaś obiecuje, że Larry jako pierwszy pozna uroki jej nowego (jeśli dotrzyma obietnicy oczywiście) ciałka. Weź klucz i idź do swego pokoju.
W pokoju zainteresuj się łazienką (drzwi w głębi i po prawej). Okaże się, że po odkręceniu kurka leci wstrętna rudej barwy woda. Trzeba coś z tym zrobić. Jak każdy prawdziwy mężczyzna Larry woli wezwać hydraulika. Wyjdź z łazienki i spójrz na stolik. Zobaczysz na nim telefon i trzy tabliczki z wiadomościami o rodzajach usług, jakich dostarczyć może kompleks La Costa. Obejrzyj wszystkie trzy, po czym podnieś słuchawkę i wykręć numer 75. Zgłosi się recepcjonistka z zarządu hotelu i ciekawski Larry zamówi coś ekstra (później zobaczysz, co to takiego). Wybierz 75 jeszcze raz, a gdy dziewczyna zgłosi się ponownie Larry poskarży, że w jego łazience brak podstawowych, utensyliów, takich jak papier toaletowy, mydło itp. Recepcjonistka obieca, że zaraz coś podeśle, aby jednak odebrać przesyłkę Larry musi wyjść z pokoju (żelazną zasadą obsługi w La Costa jest NIE PRZESZKADZAĆ GOŚCIOM, chodzi również o to, iż niektórzy z jurnych wczasowiczów zaczepiali dzieweczki z obsługi w dość obcesowy i niedwuznaczny sposób). Wyjdź więc z pokoju i jeśli na korytarzu nie zobaczysz wózka, zejdź na dół i wróć po krótkiej chwili.
Obejrzyj wózek (ikona oka) z obu stron. Możesz (i powinieneś - nie oszukuj się, Larry nie jest szczególnie mile widzianym gościem, bo Telewizjoniści opłacili mu najniższą z możliwych stawek hotelowych, musisz więc dbać sam o swego bohatera) zabrać z wózka następujące przedmioty: zestaw do mycia zębow (dental floss), krem do dłoni (hand creme), mydło (soap), podkładeczki na sedes (seat covers), papier toaletowy, (toilet paper), ręcznik (towel) i ściereczkę (washcloth). Zabrawszy to wszystko wracaj do swego pokoju. Ze stolika weź kwiat.
Ponieważ trzeba zrobić coś z łazienką, każ Larry'emu wetknąć do klopika papier toaletowy. Niech Larry wyjdzie z łazienki i zadzwoni pod numer 76. Zgłosi sie obsługa hotelowa i Larry poinfornuje pracowników o awarii agregatu. Wyjdź z pokoju, zejdź na parter i przejdź w lewo. Otwórz drzwi i wejdź do łaźni. Łaziebny to pederasta, jeśli wziąłeś ręcznik z wózka nie musisz z nim gadać, jeśli nie, weź od niego ręcznik i wejdź w drzwi drugie z lewej. Trafisz do pomieszczeń szatni, gdzie otwórz szafkę ostatnią w głębi na dole. Weź ręcznik i użyj go do owinięcia swych hm... wdzięków. I ruszaj dalej. Nie musisz korzystać z pryszniców, przejdź raz jeszcze w głąb, trafisz do błotnej łaźni. Pogadaj z siedzącą tu dziewczyną. Okaże się, że nade wszystko w świecie pragnie ona kompletu baterii do swego Nocnego Przyjaciela. Jeśli ktoś dałby jej owe baterie, ona dałaby z siebie wszystko w gabinecie Elektrycznej Rozkoszy. Larry oczywiście obiecuje, że zrobi co może, aby dać jej odrobinę radości. Jeśli chcesz, możesz wykąpać Larry'ego w błocku i opłukawszy go pod prysznicem, każ mu się ubrać i wyjść z pomieszczeń łaźni.
Wróć do swego pokoju - na poduszce powinieneś znaleźć prezent od dyrekcji (dość szczególny zresztą - ale co kraj, to obyczaj). Wejdź do łazienki, ciężko tyra tu hydraulik, który klnie, na czym świat stoi (no, na czym, na czym?) idiotę, co zapchał spłuk. Pogadaj z nim przez chwilę i świśnij mu (ikona brania) klucz (wrench) i pilnik (file). I zostaw durnia jego losowi. Wyjdź z łazienki i z pokoju.
Zejdź na dół i ruszaj w lewo. Zajrzyj do gabinetu kosmetycznego, (schodkami w dół, obok poręczy) i podnieś z ziemi uszkodzony sznur z wtyczką. Pogadaj z dziewczyną (ma ona na imię Shablee) siedzącą w fotelu z prawej. Dziewczyna marzy o oryginalnej sukni, Larry oczywiście i tej ślicznotce obiecuje, że ją uszczęśliwi. Wyjdź z salonu piękności i idź na basen. Przyjrzyj się pływającemu w wodzie barkowi i weź okulary, które ktoś zostawił na poręczy. Odejdź od barku, otwórz pokrowiec okularów, znajdziesz w nim okulary i małą szmatkę do ich czyszczenia. Weź też oklapnięty pływak w kształcie bobra (leży na drugim brzegu basenu). Wejdź w małe drzwi po prawej i przejdź przez salę ćwiczeń aerobiku do salonu siłowego. Pogadaj z dziewczyną siedzącą na siłowni. Okaże się, że zwycięzca turnieju OGIERY wygrywa jeden tydzień pobytu w La Costa, podczas gdy zdobywca drugiego miejsca otrzymuje pobyt na dwa tygodnie. Dziewczyna ma jedną słabostkę, chciałaby pobawić się kajdankami. Larry i jej oczywiście obiecuje spełnienie życzenia. Zajmijmy się więc działalnością charytatywną. Kajdanki ma strażnik w budce. Niestety, jest czujny niczym Winnetou, musisz więc odwrócić jego uwagę. Wyjdź z siłowni przez drzwi po prawej. Znajdziesz się w błotnej saunie. Weź i zestaw na ziemią kwiatki ze schodków po lewej i posłużywszy się kluczem zabranym hydraulikowi Markowi przekręć kamerę tak, by pokazywała pomieszczenia damskie. Teraz wyjdź i udaj się ku budce strażnika (w tym celu musisz wyjść na zewnątrz, potem idąc cały czas w lewo trafić przed kompleks budynków i naprowadzić ikonę oka na budkę). Strażnik zajęty podglądaniem dziewczynek nie zauważy nawet, że świsnąłeś mu kajdanki.
Wróć do Thunder i daj jej kajdanki. Thunder każe ci iść za sobą. ale aby ją odnaleźć, będziesz musiał połązić po całym hotelu i postukać we wszystkie drzwi, teksty zaś, jakie wtedy usłyszysz są przezabawne (jeden z pokojów na przykład mieści w sobie jedną panią i... jedną drużynę futbolową, która to drużyna oczywiście wieje pod łóżko). W końcu znajdujesz Thunder, po chwili jednak orientujesz się, że dla Larry'ego lepiej byłoby, gdyby nie szukał jej zbyt intensywnie. JAUUU!
Tak czy kwak rankiem Larry znajduje przy sobie obrożę, którą zniewoliła go Thunder, a otworzywszy sprzęt znajduje w niej diament. No i dobrze. Wyjdź z pokoju i zejdź do recepcji. Weź (ikona brania) z kosza po lewej klucz. Nie jest twój wprawdzie, ale co tam.
Przejdź do sali aerobicu i stań na wolnym miejscu. Larry ćwiczy tak nierytmicznie, że prowadząca zajęcia dziewczyna zdenerwowana bezskutecznymi wysiłkami zaprowadzenia porządku wśród ćwiczących kończy sesję. Porozmawiaj z nią i podczas rozmowy uparcie klikaj ikoną brania na plakietce identyfikacyjnej instruktorki. Okaże się, że dziewczyna uważa zdjęcie za nieudane i pozwoli w końcu namolnemu samcowi na wzięcie plakietki, umówi się też z nim w saunie na randkę (choć Larry zdziwi się mocno słysząc propozycję, by przyprowadził ze soba jakąś przyjaciółkę). Zakończywszy rozmowę przejdź do sali ćwiczeń siłowych i weź pas elastyczny z jednej z machin (prawo i dół). Wyjdź z budynku i przejdź do stołówki (pogrzebawszy w stercie lodu weź z niej samotną jak pingwin w Arktyce pomarańczę) a z niej do kuchni. W kuchni stoi samochód dostawczy - napompuj bobra korzystając z wentyla w oponie. Przejdź na basen. Łącząc ściereczkę do okularów z tubką pasty do zębów uzyskasz mały wprawdzie, ale wystarczający całkowicie do zakrycia skąpych w końcu wdziękow Larry'ego kostium kąpielowy. Wejdź w krzaki pośrodku i w dole ekranu i załóż Larry'emu slipy. Teraz używszy nadmuchanego bobra wejdź do wody i podpłyń do pływającego barku.
Aby coś wypić, spytaj o sposób składania zamowień siedzącego tam Kenny'ego. Dowiesz się, że powinieneś użyć bobra (bóbr, nawiasem mówiąc, to w amerykańskim slangu synonim nazwy tej części damskiej anatomii, na którą dawniej w Polsce mówiono kiep). Kiepnij więc wodę ogonkiem bobra i pokaż kelnerce klucz, który świsnąłeś rano w recepcji (na kluczach są numery pokojów, a dyrekcja kompleksu powiadomiła personel, że ten idiota, co jest gościem programu Ogiery ma opłacony tylko pobyt i nic ponadto - sam na swój rachunek nie mógłbyś zamówić niczego). Zobaczywszy klucz nieznajomego ci bliżej a mimowolnego dobroczyńcy, kelnerka zrealizuje zamówienie (forsa pójdzie z jego rachunku). Poczęstuj drinkiem dziewczynę z prawej i oczywiście zabaw ją rozmową. Byłaby zupełnie szczęśliwa, gdyby mogła do woli skakać z hotelowej trampoliny. Larry obiecuje, że załatwi jej duplikat klucza.
Podejdź do ratownika siedzącego w lewym górnym rogu ekranu i pogadaj z nim. Ratownik chętnie da ci klucz od trampoliny. Otworzywszy kluczem beczkę, wejdź na wieżę - dopiero tam będziesz mógł, przyłożywszy klucz do kawałka mydła, zrobić odcisk klucza ratownika. Następnie porównaj klucz, który świsnąłeś z recepcji z odciskiem, a potem podszlifuj ten klucz pilnikiem Marka-hydraulika. Nietety, na dół możesz dostać się tylko w jeden sposób.
Wydostawszy się z basenu i posłużywszy się bobrem podpłyń jeszcze raz do barku na wodzie. I daj klucz nudzącej się piękności.
Wieczorem zaś...
Na wieży raźno zabierz się do pieszczot, potem szybko zrzuć z Larry'ego ubranko i ponownie chwyć dziewczyną w objęcia. Zanim jednak Larry przejdzie do działań zasadniczych, dziewczyna zechce wyjawić mu wielką prawdę o miłości, życiu i seksie. Prawda ta wywrze na Larrym piorunujące wrażenie... JAUUU!
Aby zacząć dzień od pozytywów, zejdź do kawiarni i wyciągnij z gniazdka kabel od mikrofonu. Śpiewaczka przerwie występ. Pogadaj z nią, dowiesz się że lubi piwo, niestety w La Costa oferują jedynie napoje bezalkoholowe. Oczywiście i tej dziewczynie Larry obiecuje spełnienie jej zachcianki. Weź zapałkę ze stolika przed barem. Teraz idź na plażę i pogrzeb w piachu gdzie znajdziesz starą lampę naftową. Czas spełnić pragnienia miłośniczki błocka. Przejdź do kawiarni i weź ze stolika zapałkę. Udaj się przed wybieg przeznaczony tylko dla personelu i poczekaj, aż nadjedzie wózkarz Al. Możesz też poszukać go i pojechać z nim razem. Przed ogrodzonym drutem kolczastym wybiegiem dla pracowników kompleksu La Costa, Al zsiada z wózka i powiada, że chętnie by zapalił, niestety skończyły mu się zapałki. No to daj mu zapałczunię - ucieszony Al skoczy na dyma, ty zaś zabierz sie za jego wózek. Pogrzeb w nim i kluczem hydraulika rozłącz zasilanie. Gdy Al wróci, zacznie gmerać w silniku, niestety nie potrafi niczego zdziałać po ciemku, przemów więc do niego a uczynny Larry ofiaruje się, że potrzyma latarkę. Gdy naprawa zostanie dokonana, szybko otwórz latarkę i wyjmij z niej baterie (przyznam, iż zdobycie baterii było piekielnie trudne - w opisie wygląda to łatwo, ale pomyśl, czy mógłbyś wpaść na to sam... ). Al pojedzie, ty zaś - skoro już tu jesteś, otwórz drzwi po prawej plakietką otrzymaną od instruktorki aerobiku i wejdź do zamkniętych do tej pory dla ciebie pomieszczeń. W namiociku trwa orgietka pracowników, nie przejmuj się, właź do środka i weź z beczki chłodzące się w niej piwo. Wróć do kawiarni, ponownie rozłącz kabel zasilający mikrofon i daj Burgundy piwo. Ponieważ dziewczyna ma spust jak Zagłoba, musisz raz jeszcze przejść do wesołego namiociku, wziąć piwo, wrócić do kawiarenki i poczęstwoać Burgundy chłodnym napojem. No tak, tyle na raz to i słonica by nie wytrzymała. Weź raz jeszcze zapałkę z pudełka i idź za Burgundy. W garderobie bez skrupułów zabierz suknię śpiewaczki - i tak nie będzie jej potrzebowała przez dobrą chwilę. Wyjdź z kawiarni.
Przejdź do salonu piękności i daj suknię Shablee.
Wieczorem na plaży zagadnij kilkakrotnie dziewczynę, potem hm... no, weź w dłonie to, co ci ofiarują i daj Shablee prezencik, który znalazłeś na swej poduszce. I oto... Nie, to musisz zobaczyć sam... JAUUU!
Rankiem wróć na plażę i weź szampana. W końcu uczciwie na niego zapracowałeś. Potem udaj się do łaźni parowej, czeka już tam na ciebie Burgundy (szansonistka z kawiarni), zaraz też zjawia się instruktorka aerobiku. Pogadaj z paniami, puść w ruch ręce, Larry poleje wodą rozgrzane kamienie i w łaźni zrobi się parno i porno... Gdy para rozwieje się w nicość, weź leżącą na ławie srebrną bransoletę. I wyjdź z łaźni.
Udaj się do pomieszczeń z kąpielą błotną i używszy kabla z wtyczką na gniazdku w ścianie i drzwiach z prawej (zanim wetkniesz kabel w jedno i drugie pogmeraj przy nim, by odizolować końcówki) otwórz je, następnie pogadaj z siedząca w błocku pięknością i daj jej baterie. Wejdź do pomieszczenia, które się otworzyło i... Urocza wielbicielka elektryczności zrobi ci tak dobrze, że dobrze ci tak! JAUUU!
Rankiem wróć do gabinetu grozy (takim przynajmniej stał się dla Larry'ego) i weź leżącą przed opalaczem perłę. I wynoś się, bo nie polubiłeś tego miejsca!
Czas najwyższy spełnić obietnicę daną recepcjonistce Gimmie. Udaj się do kuchni i pogrzeb łapą w koszach do śmieci (z prawej i u dołu). W jednym z nich znajdziesz pojemnik z łojem (lard). Weź go i idź do szatni przed łaźnią. Wejdź w drzwi ostatnie z prawej. Trafiłeś do Gabinetu Odchudzania, w którym niegdyś królował dr Świńskizadek (Swinebutt). Niestety, zanim się wyniósł, uszkodził machinę. Wentyl (w głębi i z prawej) uszczelnij elastycznym pasem (rubber band) zabranym z siłowni. Tłoki (pistons) - z lewej i u dołu - nasmaruj łojem, potem kluczem hydraulika otwórz klapę w środkowej części urządzenia, wyjmij filtr i wróciwszy do kuchni wymyj go w urządzeniu do czyszczenia brudnych naczyń. Wróć do Cellulinitowego Odchudzacza i włóż oczyszczoną część na miejsce, po czym zamknij klapę i zakręć ją kluczem na głucho. Uruchom ustrojstwo pociągając za dźwignię w prawym dolnym rogu ekranu. Sprawdziwszy że działa ruszaj z radosną wieścią do Gimmie.
Podekscytowana niczym nastolatka przed pierwszą obłapką Gimmie pójdzie przodem (tył ma zaiste imponujacy). Wejdź za nią do Odchudzacza a gdy dziewczyna z hukiem legnie gdzie trzeba, przykrępuj ją do stołu i uruchom machinę. Pogadaj z nią, by dowiedzieć się, że zjadłaby świeżą pomarańczę. Daj jej owoc rąbnięty z kuchni. Jeśli zagadniesz ją po raz drugi, dowiesz się, że brak jej orzeźwiającego okładu na czółko. Doprawdy, osóbka z takim zadem powinna mieć mniejsze wymagania wobec życia. Ale niech jej będzie. Pójdź do swej łazienki i zmocz ściereczkę (washcloth) pod kranem, potem przejdź do restauracji i wetknij mokrą chusteczkę do lodu. Wróć do Gimmie i daj jej okład. Teraz dowiesz się, że wypiłaby nieco wody mineralnej. Niech ją byk powącha! WEyjdź na zewnątrz i połaź wzdłuż kompleksu, przed jednym z pokojów stoi wózek, z którego bezwzględnie rąbnij rzeczoną wodę. I wróć do Gimmie. Daj jej napój. No, już!
Psiakość, tak to jest z kobietami! Zamiast kląć, spożytkuj wysiłek machiny i napełnij cellulinitem lampę naftową (ikona lampy na kurek pośrodku ekranu, przed stołem). I wyjdź stąd, nic tu po tobie. Wejdź w drzwi pierwsze z lewej i pogadaj z kwiaciarką. Dziewczyna chciałaby, aby ktoś choć raz w życiu jej ofiarował kwiat. Daj jej kwiatek zabrany z twego pokoju. Ona też ci da... do wiwatu. JAUUU!
Po kilkugodzinnej i dość męczącej, acz nie pozbawionej wrażeń sesji dostaniesz od Rosie orchideę. Teraz przejdź na pięterko przed twoim pokojem i używszy kubełka z szampanem (znalazłeś go na plaży, po niefortunnie zakończonej randce z Shablee) na lodówce napełnij go kostkami lodu. Najwyższy czas zrobić coś dla samego siebie. Udaj się do kuchni i poprzez windę żywnościową wjedź do pawilonu na dachu. Mieszkanka tego pomieszczenia doznała w życiu rozmaitych wrażeń (choć, jak się wkrótce okaże, zestaw jej doświadczeń nie jest zupełny). Pomów z nią więc i podawaj kolejno: srebrną bransoletę, stopiona złotą plakietkę, która po eksperymencie z elektrowstrząsami przypomina współczesną rzeźbę, perłę, diament, zapaloną lampę z celulinitem (lampę zapal zapałką, którą uprzednio zażegnij w płonącym obok palenisku), cytat, który usłyszałeś na wysokości i wreszcie zmrożonego szampana. Zaraz też dowiesz się, dlaczego nie uważamy, by piękna partnerka Larry'ego była wyedukowana do końca.
Popatrz sobie, kotusiu, popatrz...
Uwaga! Jeśli chcesz, podczas gry możesz jeszcze zrobić parę rzeczy. I tak na przykład: jeśli Larry w łazience położy pokrowiec na sedesik we właściwe miejsce, siada zaraz i... No właśnie. Każ mu tylko potem użyć papieru toaletowego, bo brzydki zapaszek Larry'ego może uniemożliwić ci dalszą zabawę. Jeśli zaś posadzisz bohatera jak przed chwilą, potem każesz mu wziąć do ręki broszurę reklamową La Costa (znajdziesz ją w szatni u Gary'ego - są w niej zdjęcia roznegliżowanych piękności), potem zaś polecisz, by w odpowiedni sposób skorzystał z kremu do dłoni, to... Nie, to również zobacz sam!
Solucja pochodzi z magazynu Cd-Action, autor Patryk Sawicki, manu ipso.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.