Dzień 1
Z szuflady w sypialni wyjmij batonik, zdjęcie rodziców i śrubokręt. Przejrzyj się w lustrze, potem podejdź do drzwi wejściowych. Weź listy, idź do pokoju i przejrzyj je (kliknij listami na postaci Curtisa). Kliknij na klatce Bloba, ze stolika zabierz zdjęcie. Spróbuj opuścić mieszkanie - okaże się, że Curtisowi zginął portfel. Sprawdź w pokoju pod kanapą, potem weź Bloba z klatki i wpuść go pod kanapę. Użyj batonika, aby wywabić szczura z powrotem. Jedź do pracy (WynTech). Z portfela wyjmij kartę ID. Spróbuj przejść przez szklane drzwi, potem wejdź w pierwsze drzwi na lewo. Jesteś w biurze. Kliknij na automacie z wodą, potem na drzwiach biura Warnera (naprzeciwko automatu). Idź do boksu Jocilyn (pełen kwiatów), porozmawiaj z nią i pokaż jej kartkę pocztową. Idź do boksu Toma (łysawy facet). Pogadaj z nim, pokaż mu portfel i swoją kartę ID. Idź do boksu Theresy (na końcu). Porozmawiaj z nią i pokaż kartkę. Idź do boksu Boba, porozmawiaj z nim i wyjdź. Strzel sobie jeszcze jeden kubek wody, potem wejdź do biura Warnera. Kliknij na komputerze, potem na fotografii, później na szufladzie w biurku. Zostaniesz wyrzucony.
Wejdź do własnego boksu, usiądź na krześle, popatrz na zdjęcie Bloba, potem na notes z telefonami. Podnieś telefon i wykręć numer 6992, potem 6125, 6120, 3038 i wreszcie 6996. Włącz komputer, wpisz hasło BLOB. Zadzwoń ponownie do Trevora, później idź do jego boksu. Porozmawiaj z Trevorem, pokaż mu pocztówkę, potem swoją kartę ID. Wróć do swojego boksu i włącz komputer. Wejdź do katalogu Employees, później do swojego katalogu. Przeczytaj dokument, nad którym pracujesz. Przejrzyj akta pozostałych pracowników. Kliknij kilka razy na swoim dokumencie - Curtis będzie miał wizję. Kliknij na monitorze, potem zadzwoń do Trevora (6125). Włącz komputer i przejrzyj maile. Odpowiedz na listy Trevora i Jocilyn.
Idź do składu (drzwi naprzeciwko biura). Przesuń dwa razy kartonowe pudła w rogu - znajdziesz drzwiczki. Kliknij na nich, potem spróbuj użyć śrubokręta. Wróć do biura, idź do boksu Trevora i rozmawiaj z nim, aż zgodzi się pójść do restauracji Dreaming Tree. W restauracji porozmawiaj z nim, po chwili wrócicie do biura. Włącz komputer i spróbuj dostać się do swojego dokumentu. Ustaw hasło RATBOY, idź do boksu Boba i ochrzań go. Idź do boksu Theresy, porozmawiaj z nią, a potemudaj się do składu. Wróć do biura, włącz komputer i popracuj nad swoim dokumentem. Curtis uzna, że dość już pracy na dzieńdzisiejszy i pójdzie do Dreaming Tree. Porozmawiaj z Jocilyn i z kelnerem, użyj portfela na rachunku, żeby zapłacić i wracaj do domu. Kliknij na Jocilyn.
Dzień 2
Przejrzyj się w lustrze, wyjmij listy ze skrzynki i przejrzyj je. Kliknij na klatce Bloba, a potem na półce z książkami. Skorzystaj z wizytówki dr Harburg, aby umówić się na spotkanie. Jedź do pracy, porozmawiaj z Jocilyn, Trevorem i Theresą. Wejdź do biura. Gdy Cię wyrzucą, kliknij na drzwiach obok biura - trafisz do pokoju Warnera. Podnieś kawałek papieru z podłogi i wyjdź na korytarz. Wejdź do biura, porozmawiaj z policjantką i kliknij dwa razy na swoim boksie. Jedź do restauracji i porozmawiaj dwa razy z Jocilyn. Zagaduj Theresę, aż zaproponuje Ci randkę, potem wróć do domu. Rzuć okiem na szczura i półkę z książkami, spójrz też w lustro. Jedź do biura - policjantka znowu Cię wyrzuci.
Nie daj za wygraną i wejdź jeszcze raz. Zajrzyj do boksu Toma. Skorzystaj z telefonu i wykręć 6996. Idź do biura Warnera. Kliknij na biurku, spójrz na zdjęcie i dokument na monitorze. Potem rzuć okiem na napis CARPE DIEM na ścianie. Otwórz szufladę w biurku i weź kluczyk. Idź do boksu Boba. Kliknij na krześle i weź guzik. Idź do składu, odsuń pudła i otwórz drzwiczki kluczem. Wejdź do środka i kliknij na metalowej szafce. Ze środka wyjmij żelazne pudło i obejrzyj je z bliska. Wróć do domu, otwórz pudło i wyjmij z niego papier i sukienkę. Kliknij na zbliżeniu pudła - znajdziesz skrytkę.
Jedź do dr Harburg, popatrz na szklaną kulę na biurku, porozmawiaj z panią doktor i pokaż jej wszystkie możliwe przedmioty. Umów się na następne spotkanie, klikając wizytówką na dr Harburg i jedź do Dreaming Tree. Powiedz Maxowi o morderstwie i jedź do klubu Borderline. Bramkarzowi pokaż pocztówkę od Theresy i wejdź do środka. Odwróć się w lewo - znajdziesz Theresę. Rozmawiaj z nią, dopóki nie postawi Ci drinka. Wypij napój i kliknij na facecie, gdy będzie szukał ochotników do "zakolczykowania". Po filmie znajdziesz się w domu. Kliknij na swoim nowo nabytym kolczyku.
Dzień 3
Spójrz w lustro. Gdy zadzwoni telefon, odbierz. Kliknij na klatce Bloba, weź listy ze skrzynki i przejrzyj je. Rzuć okiem na półkę z książkami, a potem jedź do pracy. Wejdź do składu, odsuń paczki i przyjrzyj się drzwiczkom - są teraz zamurowane. Z biurka weź młotek i idź do biura. Włącz komputer, przeczytaj maile, odpowiedz na te, na które da się odpowiedzieć. Kliknij na katalogu Archive i wpisz hasło CARPE DIEM (koniecznie ze spacją). Przeczytaj dokument, kliknij na katalogu Memos. Kolejne hasła to: INFECTION (Access.doc), REVELATION (Energy.doc) i DESECRATION (Curtis.doc). Zadzwoń do Trevora, potem do Jocilyn. Idź do boksu Trevora, pogadaj z nim, potem idź do boksu Theresy i zagadnij ją dwa razy. Wejdź do boksu Boba i kliknij na pudle stojącym na stole. Idź do Jocilyn, porozmawiaj z nią dwa razy.
Pojedź do domu, spójrz na lustro i półkę. Wróć do biura, zajrzyj do siebie, a potem kliknij na drzwiach biura Warnera. Porozmawiaj z pielęgniarką, kliknij na Curtisie, potem na klamrze, żeby spróbować się uwolnić. Kopnij zieloną piłkę, potem szybko uwolnij się i wybiegnij przez drzwi. Jedź do domu. W zbliżeniu - połącz śrubokręt z młotkiem i za pomocą narzędzi otwórz skrytkę w metalowym pudle. Wyjmij list i przeczytaj go. Jedź do restauracji, porozmawiaj z Trevorem. Pojedź do dr Harburg, zagadnij ją, pokaż wszystkie możliwe przedmioty i jedź do Borderline. Kliknij na osobniku przy ladzie, potem jedź do domu. Kliknij na Theresie, w sypialni klikij na niej jeszcze kilka razy.
Dzień 4
Rozmawiaj z policjantką, aż wyjdzie (ale upierdliwy babsztyl, nie?). Zadzwoń do dr Harburg, aby się umówić, potem kliknij 3 razy na klatce Bloba. Popatrz na półkę, przeczytaj nowe listy i jedź do pracy. Spróbuj wejść do boksu Toma - znowu spotkanie z policjantką. Jedź do restauracji i porozmawiaj z Trevorem. Wróć do biura, spróbuj wejść do pokoju Warnera. Jedź do dr Harburg. Porozmawiaj z nią kilka razy. W końcu Curtis się wkurzy i wyjdzie. Wróć do mieszkania, otwórz drzwi, gdy ktoś będzie pukał. Pogadaj z Jocilyn. Gdy sobie pójdzie, weź ze stolika jej spinkę do włosów. Wróć do WynTechu, otwórz spinką drzwi do pokoju Warnera (te od strony korytarza) i wejdź do środka. Śrubokrętem otwórz szufladę w biurku, weź kartkę papieru i książkę z kodami. Włącz komputer i zaloguj się jako Curtis. Przeczytaj maile. Zaloguj się jako Warner (hasło CARPE DIEM). Włącz SecureCon, wpisz hasło BLACKLOTUS i nadaj sobie uprawnienia trzeciego stopnia. Wyjdź z pokoju. Teraz możesz już przejść przez szklane drzwi.
Zjedź windą na dół. Kliknij na drzwiach na końcu korytarza, potem na stercie szmat na podłodze. Idź dalej do przodu, kliknij na plastikowym samochodziku na podłodze. Idź dalej, kliknij na płachcie na ziemi, potem na drzwiach na prawo. Kliknij na pudełku przełączników pod literami B64 i wpisz kod 10958. Wejdź do centrum sterowania, włącz komputer, wpisz hasło ROSETTA. Porozmawiaj z Obcymi poprzez terminal. Niezależnie od tego, co powiesz, zaproszą Cię - możesz wejść w Treshold. Nie rób tego! Wyjdź z budynku i jedź do Borderline. Porozmawiaj z Theresą, wypij drinka i idź za nią na tył klubu (kołkowi na bramce pokaż kartkę). Kliknij na kolorowych płytkach - musisz ustawić tak, żeby zielone elementy były w środku. Potem kliknij na centralnej części wzoru i drzwi się otworzą. Kliknij na łańcuchu, potem na czerwonej kurtynie.
Dzień 5
Kliknij na policjantce i popatrz na klatkę Bloba. Porozmawiaj z nią, a gdy sobie pójdzie, ponownie spójrz na klatkę szczura. Idź do sypialni, kliknij 2 razy na lustrze. Weź z szuflady portfel, przeczytaj nowe listy. Zadzwoń do dr Harburg i pojedź do niej. Kliknij na wiszącej słuchawce, potem zajrzyj za biurko. Gdy strażnik nie będzie patrzył, ucieknij przez drzwi. Pojedź do biura, włącz komputer (2 razy). Idź do boksu Boba, kliknij na klawiaturze. Potem idź do boksu Toma i włącz jego komputer. Idź do pokoju Warnera. Włącz komputer i zaloguj się jako Curtis. Przejrzyj maile, potem zaloguj się jako Warner i przeczytaj dokument Goldmine.doc. Kliknij na guziku PRINT, aby wydrukować logo. Przeczytaj Bdaddress.doc, potem idź do składu.
Po niefortunnej śmierci Trevora kliknij na jego ciele 2 razy, aby wziąć kartę ID. Zejdź do podziemi, do centrum sterowania. Włącz komputer, wpisz ROSETTA, porozmawiaj z Obcymi,dopóki nie otworzą Tresholda. Podejdź do czytnika, użyj karty Trevora, naciśnij drugi guzik od lewej i wejdź do pomieszczenia. Kliknij na komputerze. Gdy pojawi się Paul, porozmawiaj z nim - po chwili dostanie w łeb od potworka. Zagadnij go, a gdy będzie Cię chciał przysmażyć prądem, kliknij na konsoli sterującej. Znajdziesz się w świecie Obcych.
Zbierz brązowy śluz z jednej z rur, potem zejdź na dół. Znajdziesz trzy żyjątka (jedno w kształcie podkowy, drugie okrągłe z ogonkiem, trzecie w kształcie gwiazdy). Weź trochę fluorescencyjnego mchu. Połącz podkówkowatego zwierzaka z gwiaździstym - otrzymasz nowe, zmutowane stworzenie. Przejdź przez dziurę w murze. Użyj mchu, aby zwabić świecące stworki i złap jednego z nich. Kliknij zmutowanym zwierzakiem na polu siłowym (kilka razy lewym klawiszem, potem prawym).
Przejdź przez dziurę i dotknij błyszczącej kolumny energii. Kliknij na zdeformowanym, prawdziwym Curtisie - czeka Cię teraz seria wizji. Kliknij na tacce z narzędziami i chwyć strzykawkę. Kliknij na pistolecie. Spójrz w dół, podnieś kartę ID. Użyj jej, aby dostać się do windy. Kliknij na drewnianej dźwigni, aby pozbyć się Theresy. Kliknij na matce Curtisa. Teraz kliknij na masce Curtisa, aby odłączyć go od systemu podtrzymującego życie. Z podestu weź błoto i zmieszaj je z wcześniej znalezionym śluzem.
Przejdź przez dziurę w murze. Mieszanki użyj do zatkania pękniętej rury. Wejdź na górę. Podejdź do bramy i wetknij świecące żyjątko w otwór. Kliknij na konsoli sterowania, aby uzyskać zbliżenie. Wykonaj teraz następujące czynności:
1. Spójrz na kolorowe złącza u dołu i po lewej. Skorzystaj z tej ściągawki, aby podłączyć kolorowe kabelki.
2. Kliknij na elemencie z małą, czerwoną strzałką.
3. Kliknij dwa razy na okrągłym elemencie z otworem tak, żeby otwór wskazywał mniej więcej na godzinę 9.
4. Kliknij na elemencie, znajdującym się nad tym z pkt. 3 - uruchomi się czerwony obwód u dołu.
5. Kliknij na okrągłym elemencie tak, aby otwór wskazywał na godzinę 3.
6. Kliknij na "działku" na prawo u góry, by naładować promień.
7. Kliknij na elemencie z czerwoną strzałką.
8. Trójkąt z kolorowymi kropkami ustaw tak, żeby czerwona była w prawym dolnym rogu.
9. Strzel promieniem.
10. Ustaw żółtą kropkę w prawym dolnym rogu, strzel promieniem.
11. Ustaw niebieską kropkę w prawym dolnym rogu, strzel promieniem.
12. Po prawej znajdziesz trzy kolorowe przełączniki. Kliknij na czerwonym, potem żółtym i wreszcie niebieskim.
13. Powtórz punkty 8-12.
Gdy obwody zaczną działać, wróć do zwykłego świata. Jeżeli chcesz zostać człowiekiem, kliknij na Jocilyn. Jeżeli wolisz być Obcym, kliknij na Tresholdzie.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.