Wprowadzenie
Z powodu dość wyrafinowanej sztucznej inteligencji, którą cechuje się Swat 2, niemożliwe jest napisanie kompletnego wspomożenia w misjach, ponieważ żadna misja nie jest rozgrywana dwa razy w ten sam sposób, a do tego z misji na misję AI zmienia się. Generalnie jest zatem tak, że nieraz uda ci się rozwiązać daną rozgrywkę spokojnie i bez stresów, a nieraz może być naprawdę gorąco od ognia i znacznej ilości ofiar. A zatem to, co znajdziesz poniżej jest po prostu pewnego rodzaju przewodnikiem strategicznym, który nieraz może, a nieraz nie, pomóc ci przebrnąć przez kampanie w Swat 2.
Kampanie Swat
Lista dowodów
Oto lista dowodów dla kampanii w SWAT. Aby w pełni odsłonić fabułę kampanii Swat, trzeba zebrać wszystkie dowody.
MISJA 3 - narkotyki
MISJA 5 - pieniądze z banku i broszurki
MISJA 7 - broń i narkotyki
MISJA 8 - ładunki wybuchowe i detonatory podejrzanego
MISJA 9 - narkotyki i broń
MISJA 10 - ładunki wybuchowe podejrzanego lub na terytorium
MISJA 12 - pieniądze z banku
MISJA 13 - broszurka i komórkowiec - ten drugi na terytorium
MISJA 14 - broń snajperów i obecność majora
MISJA 15 - obecność majora
Misja 1 - Shooting House Training
CEL:
Ta pierwsza misja treningowa zaczyna się na strzelnicy SWAT-ów, gdzie nauczysz się procedury aresztowania podejrzanego, sposobów przychodzenia na pomoc zakładnikom, rekrutowania "elementów", tego, co ma znajdować się na obszarze prowadzonego śledztwa, taktyk ukrywania się i dynamiki, i różnych innych technik. Zakładnicy i podejrzani to inni policjanci - twoi koledzy z pracy, a amunicja jest używana bardzo ostrożnie - aby nikogo nie zranić przez przypadek.
STRATEGIA:
Najpierw musisz przyjąć element i sprowadzić go do wypełnienia danego celu, oraz wyposażyć jednostkę. Kiedy misja zacznie się, naucz się, jak poruszać się twoimi oficerami i wejdź do budynku. Radzę, abyś skupił się na drzwiach i narożnikach, aby zlokalizować podejrzanych, przypadkowych świadków i zakładników. Kiedy zlokalizujesz już podejrzanego, przemów do niego, a powinien się poddać. Aresztuj go i wyprowadź podejrzanych, a misja dobiegnie końca.
Misja 2 - Warehouse Training
CEL:
Druga z misji treningowych ma miejsce w pustym magazynie. Cywile odgrywają częściowo zakładników, a częściowo podejrzanych, zatem NIE MOŻESZ użyć tu ani granatów świetlnych, ani gazu łzawiącego. Wszystkie spluwy, które posiadasz są załadowane ślepakami, zatem możesz strzelać, gdy jest to konieczne. Misja ta ma za zadanie symulować sytuację z zabarykadowanymi zakładnikami, gdzie masz do czynienia z wieloma przestępcami i zakładnikami. Aby ukończyć ją, musisz wyprowadzić zakładników i aresztować podejrzanych.
STRATEGIA:
Ta misja treningowa umożliwia ci nawiązać łączność z terrorystami za pośrednictwem CNT. Zgódź się na telefon dotyczący rozpoczęcia negocjacji, a lider twojego "elementu" niech rzuci się w pobliże drzwi. W zależności od tego, w jaki sposób zachowuje się podejrzany (reaguje i ma jakieś żądania, albo jest pasywny), będziesz musiał działać albo dynamicznie (gwałtowne wtargnięcie), albo stosując taktykę podkradania się. Skieruj się do zakładników i weź ich z powrotem do transportera (nie wiem za bardzo jak to inaczej nazwać) SWAT. Sprawdź pomieszczenia, a następnie skieruj się do głównego magazynu. Uważaj na tyły, ponieważ podejrzani będą strzelali do ciebie - choć mają w magazynkach tylko ślepaki, twoi oficerowie będą udawali, że są martwi lub ranni, podobnie zakładnicy i podejrzani. Gdy znajdziesz podejrzanych, aresztuj ich i zabierz ich do transportera SWAT. Kiedy zebrałeś już wszystkich zakładników i wyczyściłeś teren z podejrzanych - misja kończy się.
Misja 3 - Father/Daughter Day
CEL:
No i masz nareszcie to, czego chciałeś - twoją pierwszą rzeczywistą misję. Pomylony facet zbił swoją żonę i podczas kłótni wyciągnął na nią spluwę, raniąc ją. Następnie zabrał ich sześcioletnią córkę jako zakładnika. Dziewczynka wybiega z domu i dzwoni na policję. Teren został wyczyszczony. Podejrzany i zakładniczka przebywają gdzieś w domu lub na podwórzu.
STRATEGIA:
Ponieważ podejrzany jest niezrównoważony psychicznie, musisz wziąć swoje "elementy" na podwórze lub do domu tak szybko jak to tylko możliwe. Ustaw snajpera, żeby miał dobry punkt obserwacyjny na wejściowe i wyjściowe drzwi. Jeśli to możliwe, postaraj się nawiązać kontakt za pomocą CNT. Zacznij negocjacje. Możesz dowiedzieć się dzięki temu czegoś bardzo pożytecznego. Podejrzany jest niepoczytalny, zatem musisz się liczyć z tym, że może on zdecydować się na otwarcie ognia w każdej sekundzie, zatem postępuj bardzo ostrożnie. W większości przypadków (z tego co widziałem, grając w tę misję), kiedy tylko podejrzany ujrzy SWAT wpada w szał i zaczyna strzelać. Kiedy tak się stanie, postaraj się go raczej zranić, a nie zabić. Czasem dobre rezultaty daje rozdzielenie "elementów" na dwie grupy. Jedna z nich próbuje wejść przez tylne drzwi, a druga przez frontowe - jak w czasie manewru oskrzydlania. To pomaga również w takim momencie, gdy grupa pierwsza przyjmuje na siebie ogień ze strony oskarżonego, a grupa druga oddaje ogień zanim ktokolwiek zostanie zraniony. Przede wszystkim jednak musisz zrobić wszystko, aby dziewczynka nie została zabita ani zraniona. Przeszukaj dom w celu odnalezienia dowodu. (Ponieważ ostatnia odprawa misji łączy ze sobą wszystkie elementy tej historii w jeden długi ciąg, i im więcej masz dowodów, tym bardziej szczegółowa jest ta odprawa. Oczywiście, możesz przejść przez całą grę bez zbierania większości dowodów, ale wówczas ostatnia odprawa nie załata wszystkich dziur w faktach, które zbierasz i jest dość nudna. Zatem postaraj się zebrać wszystkie dowody.) Kiedy już podejrzany zostanie aresztowany, lub unieszkodliwiony, a dziewczynka wyciągnięta z zagrożenia - misja kończy się.
DOWÓD:
Narkotyki
Misja 4 - Convenience Store
CEL:
Dwóch uzbrojonych podejrzanych próbuje zawładnąć małym sklepem z różnościami, ale właścicielka sklepu - Wietnamka - jest zdana sama na siebie, ponadto była w tym miesiącu nękana już w podobny sposób pięć razy i najwyraźniej ma już tego dość. Dwóch podejrzanych wchodzi do sklepu i zaczyna swoją "zabawę". Kobieta zaczyna krzyczeć na nich po wietnamsku. Aresztuj dwóch lub więcej podejrzanych i uratuj zakładników, a ukończysz misję. W każdym razie, niezależnie od taktyki, którą przyjmiesz i warunków, możesz rozegrać ją w jeden z trzech sposobów: podejrzanymi są albo ci dwaj uzbrojeni goście; podejrzaną jest właścicielka sklepu; wszyscy są podejrzani.
STRATEGIA:
W tej misji sugeruję ci użycie dwóch "elementów". Ustaw ogrodzenie kryzysowe, aby nikt nie mógł opuścić budynku nie wykryty. Dla namierzania podejrzanych i zakładników bardzo przydatny może się okazać helikopter. Ustaw snajperów, aby mieli dobry kąt widzenia na wejścia/wyjścia. Spróbuj nawiązać połączenie komunikacyjne z podejrzanymi. Jeśli chcą gadać, CNT będzie musiało postarać się o wietnamskiego tłumacza, aby odpowiednio rozmawiać z właścicielką sklepu. Jeśli to możliwe, postaraj się, aby podejrzani wyszli i poddali się z własnej woli. Jeśli komunikacja zostanie zniszczona ze względu na ostrzał, musisz jak najszybciej dostać się do środka, i jeśli podejrzani stanowią zagrożenie, musisz zdać się na siebie, aby zdecydować się, jaki ruch będzie w tej sytuacji najlepszy. Aresztuj lub zneutralizuj ich. Granaty świetlne w tej misji spisują się całkiem nieźle. Jeśli właścicielka sklepu zaczyna biec, rusz za nią przy pomocy dwóch lub trzech ludzi (gdy grałem w tę misję, wybiegłem za nią, leciałem aż do parkingu, gdzie nagle wyciągnęła broń i strzeliła, zabijając jednego z moich ludzi), ponieważ może się ona okazać uzbrojonym podejrzanym. Starając się jak najlepiej ocenić sytuację, aresztuj, uratuj lub zneutralizuj ją. Kiedy właścicielka sklepu i dwóch podejrzanych są (w zależności od okoliczności) złapani, zneutralizowani lub ocaleni - misja się kończy.
Misja 5 - Bank Robbery
(Oparte na prawdziwej interwencji SWAT)
CEL:
W tej misji napad na bank się nie powiódł i w efekcie trzech podejrzanych i mnóstwo zakładników zostaje zatrzymanych w banku. Żeby ukończyć pomyślnie tę misję, musisz doprowadzić do aresztowania wszystkich trzech podejrzanych. Ponadto musisz zebrać wszystkie dowody oraz uratować zakładników.
STRATEGIA:
Podczas trwania tej misji powinieneś wykorzystać od jednego do trzech "elementów". Zdecydowanie musisz się postarać o nawiązanie łączności pomiędzy CNT a podejrzanymi. Ustaw ogrodzenie kryzysowe, aby nikt się nie wymknął. Zwódź ich tak długo jak to tylko możliwe, aby twoje "elementy" miały wystarczającą ilość czasu, aby wejść do budynku przez tylne drzwi (mocno sugeruję właśnie takie rozwiązanie), działając w trybie skradania się, aby nie zwrócić na siebie uwagi. Jeśli okaże się, że drzwi te są zamknięte, użyj narzędzi chuliganów, aby je otworzyć. Jeśli są zabarykadowane, posłuż się taranem kilka razy, aby je rozwalić. Podejrzani przeważnie domagają się samochodu, którym mogliby uciec. Jeśli tak się stanie, musisz spełnić ich żądania, w przeciwnym razie zaczną mordować zakładników, aż nie dostaną tego, czego chcą. Uważaj, ponieważ zwykle przy niektórych drzwiach znajdują się bomby-pułapki. Odszukaj je i rozbrój. Kiedy samochód jest już w drodze, niech twoje "elementy" szybko wejdą do budynku i uratują zakładników. Zapewnij im bezpieczeństwo. Jeśli jakiś podejrzany wyjdzie ci naprzeciwko w podniesioną bronią, musisz zdać się na swój osąd, aby zdecydować się na odpowiednie działanie. Zwróć się do zakładników i uratuj ich, aby nie uciekli. Przemów do podejrzanych (daje to im szansę poddania się bez odniesienia obrażeń); jeśli wyciągną spluwy, znowu zdaj się na swój osąd; jedynie pamiętaj, żeby nie zranić zakładników lub, co gorsza, nie zabić któregokolwiek z nich. Pamiętaj, aby dokładnie zlustrować narożniki i drzwi, aby zorientować się, gdzie znajdują się zakładnicy i podejrzani. Jest trzech podejrzanych i czasami rzucają się do ucieczki, gdy którykolwiek z nich to zrobi, musisz go złapać, albo stracisz punkty za to, że zbiegł. Gdy wchodzisz do podziemi, bądź ostrożny, ponieważ podejrzany może cię zobaczyć, a gdy tak się stanie, zabije zakładnika. Użyj granatów świetlnych w swoim kierunku, oraz gazu łzawiącego. Poszukaj i zbierz wszystkie dowody. Kiedy już aresztujesz wszystkich podejrzanych, a zakładników ocalisz - misja się zakończy.
DOWODY:
Pieniądze z banku i broszurki
Misja 6 - Runway Shooter
CEL:
W hotelu na lotnisku melduje się mężczyzna. Wchodzi do pokoju z otwartymi drzwiami i zaczyna ustawiać karabinek snajperski w oknie. W pokoju przebywa wciąż pani, która sprząta pomieszczenie, mówi mężczyźnie, żeby stąd wyszedł. Ale ten nie zwraca na nią uwagi. Kobieta uważnie przygląda się mężczyźnie. Najwidoczniej skądś się znają. Powstrzymaj strzelca, aby nikogo nie ranił ani nie zabił. Uratuj zakładników.
STRATEGIA:
W tej misji powinieneś działać z jednym lub dwoma "elementami". Niech Alvarez dzwoni od pokoju do pokoju, i w ten sposób niech spróbuje znaleźć snajpera. Kiedy CNT znajdzie pokój, w którym przebywa strzelec, nawiąż połączenie i dowiedz się, czego chce snajper. Jednocześnie ustaw swoich własnych snajperów, a w międzyczasie niech twoi ludzie postarają się wejść do budynku. Jeśli chcesz, możesz przywołać helikopter, aby przeniósł lidera "elementów" na dach, skąd ma wejść do hotelu. Czasami snajper może stwierdzić błysk metalu, prawdopodobnie strzelby snajperskiej, i powiedzieć, że podejrzany znajduje się w danym pokoju. Niech określony "element" skieruje się do tego pokoju. Staraj się starannie obserwować przypadkowych ludzi, sprzątaczkę i podejrzanego. Jeśli brak informacji na temat tego, gdzie znajduje się snajper, zacznij przeszukiwania pokój po pokoju. Kiedy znajdziesz snajpera, zwróć się do niego; kiedy okaże się wrogo nastawiony, zdecyduj się na jakąkolwiek niezbędną akcję, po prostu starając się (to najważniejsze!), aby żaden z zakładników nie został ranny. Pamiętaj aby sprawdzać dokładnie drzwi, co pozwoli ci zlokalizować podejrzanych i zakładników. Oficer wyćwiczony w używaniu K-9 może okazać się tu bardzo przydatny, ponieważ K-9-tki mogą wywęszyć podejrzanego i mogą również ich zastraszyć, aby nie stali się nieprzyjaźni. Gdy znajdujesz sprzątaczkę, zaczyna coś bełkotać o strzelcu, i czasami ucieka policji, może też wyciągnąć broń przeciwko SWAT i zabić oficerów. Kiedy uratujesz zakładników, a podejrzany zostanie aresztowany, misja się kończy.
Misja 7 - High Risk Warrant
CEL:
Policjanci pracujący nad napadem na bank odkryli, że kamera bezpieczeństwa złapała furgonetkę, która wyjeżdżała z banku zaraz po tym jak zaczął się napad. System komputerowy dostarczył danych z tablicy rejestracyjnej i furgonetka była śledzona do Topaga Canyon. Aresztuj wszystkich podejrzanych, uratuj wszystkich zakładników i przypadkowych ludzi, starając się zminimalizować ofiary.
STRATEGIA:
Dla tej misji sugeruję, abyś użył od jednego do trzech "elementów". Ustaw ogrodzenie bezpieczeństwa, które całkowicie i dokładnie ma otaczać budynek, aby żaden podejrzany się nie wymknął. Przywołaj helikopter, który pomoże ci w sporządzeniu oceny sytuacji. Zdecyduj się apel za pomocą throw phone lub bullhorn. Bullhorn sprawia, że łatwiej jest pozbyć się z okolicy wszelkich gapiów, dzięki czemu będziesz miał prostsze zadanie. Ale z drugiej strony w tym momencie podejrzany dowie się, że już tu jesteś. Cóż - wybór należy do ciebie. Po krótkiej chwili z domu wychodzi dziecko. Uratuj je i zabierz je do transportera SWAT. Pytanie odsłoni informację o pozostających w budynku podejrzanych. Jeśli chcesz, możesz przywołać Berthę, aby przedarła się i zrobiła ci wejście do domu. Możesz też wejść do budynku wykorzystując tryb skradania się. Dzięki temu drugiemu sposobowi zaaresztujesz podejrzanych bez niepotrzebnego hałasu. Większość czasu podejrzani próbują uciekać w krzaki, zatem upewnij się, że twoje ogrodzenie naprawdę jest doskonałe, tak aby w razie czego złapać uciekających. Dodatkowo musisz bardzo uważać na pojemniki z benzyną, które mogą eksplodować pod wpływem uderzenia zabłąkanego pocisku. Kiedy zaaresztujesz wszystkich podejrzanych, a zakładników ocalisz - misja się zakończy.
DOWODY:
Broń i narkotyki w domu lub wokół niego
Misja 8 - Explosive Situation
CEL:
Daleko w pustynnym kamieniołomie spostrzeżono kilka podejrzanych postaci, które w całym kamieniołomie rozkładają ładunki wybuchowe. Jeden z podejrzanych, najwyraźniej amator, rozbroił urządzenie, które eksplodowało, zabijając go. Zawołano SWAT, aby uporał się z tą sytuacją, ponieważ w kamieniołomie może być ukrytych więcej ładunków wybuchowych. Aresztuj wszystkich podejrzanych, uwolnij każdego z zakładników, uratuj przypadkowych uczestników tego zdarzenia i zbierz wszystkie dowody.
STRATEGIA:
W tej misji polecam ci jednego lub dwóch "elementów". Ustaw ekipę snajperów, aby zdjęli każdego podejrzanego, który okaże się nieprzyjaźnie nastawiony. Przede wszystkim, zanim zaczniesz robić cokolwiek innego, musisz odnaleźć eksperta od ładunków wybuchowych, aby nie zaczął on detonować bomb, które jeszcze tu pozostały. Kiedy już się nim zaopiekujesz, rozbrój wszystkie znalezione ładunki, zdając się na wiedzę wykwalifikowanego eksperta od bomb. Następnie zaaresztuj wszystkich pozostałych podejrzanych. K-9-tki są tu nadzwyczaj pożyteczne, ponieważ mogą wywęszyć ładunki wybuchowe dla ciebie, sprawiając, że ta trudna część misji stanie się łatwiejsza. Jeśli podejrzany ma zakładnika, zdaj się na swoją ocenę sytuacji, aby zdecydować się na jak najbardziej sensowne rozwiązanie problemu. Uratuj zakładników i zaprowadź ich do transportera SWAT. Kiedy już pojmiesz wszystkich podejrzanych, a zakładników i przypadkowych uczestników wydarzeń ocalisz - misja się kończy.
DOWODY:
Ładunki wybuchowego i detonator podejrzanego
Misja 9 - Trailer Park OD
CEL:
Narkoman ma OD i podciął sobie żyły. Dzwoni pod 911 i przybywa karetka. Gdy lekarze wchodzą "na scenę" i zbliżają się do domu, nagle zostają ostrzelani z nieznanego miejsca. Któryś z nich jest ranny. Odrzucają udzielenie pomocy i wracają do szpitala, aby ratować siebie. Właśnie w tym momencie wkracza SWAT. Uratuj narkomana i zlokalizuj strzelca, który zranił poprzednio członków ekipy medycznej.
STRATEGIA:
W tej misji masz się posłużyć od 1 do 3 elementami. Gdy przybywasz, wydaje się, że wszyscy stąd uciekli... jest stanowczo zbyt cicho. Niech Alvarez posłuży się bullhorn. Ustaw snajperów, jednocześnie czekając, aż praca Alvareza przyniesie jakiś efekt. Poczekaj, żeby wszystkie kobiety i dzieci wyszły stąd. Kiedy już wyjdą, zostaną przesłuchane, ale najwidoczniej nie mają zielonego pojęcia o tym, co się tutaj dzieje. Uważaj na jedną z kobiet, która prawdopodobnie wyciągnie nagle na ciebie broń. Przeszukaj domy, aby odnaleźć samotnego mężczyznę. Kiedy natkniesz się na niego, przemów do niego sam i uratuj go. Podnieś także rewolwer i torbę z narkotykami. NIE WYCHODŹ JEDNAK JESZCZE Z TYM FACETEM Z DOMU. Jeśli to zrobisz, nagle pojawią się snajperzy, którzy ustrzelą ciebie i jego. Dobrą taktyką jest zabranie twoich ludzi (oprócz tego z narkomanem) i umieszczenie ich w tych miejscach (czerwone okręgi). To właśnie tu snajperzy wejdą i umieszczą swoje karabinki. Przywołaj helikopter, który jeszcze bardziej pomoże ci w rozpoznaniu sytuacji. Kiedy twoi ludzie są już na swoich miejscach, zabierz narkomana w bezpieczne miejsce pod osłoną i w ukryciu. Kiedy snajperzy przybędą, aresztuj ich lub zneutralizuj przy pomocy twoich ludzi, którzy znajdują się w pobliżu. Żaden z przypadkowych uczestników zajść nie może zostać zraniony. Oczywiście krzywda nie może się też stać narkomanowi. Teraz w końcu możesz już zabrać narkomana do transportera SWAT. Zabierz tam również wszystkich podejrzanych. Uratuj każdego świadka, o którym zapomniałeś. Uważaj na jedną z kobiet, która nagle okazuje się podejrzanym i otwiera ogień do oficerów SWAT. Jeśli to konieczne, zneutralizuj ją, lub aresztuj. Kiedy narkoman bezpiecznie powróci, a wszyscy snajperzy albo zostaną zneutralizowani, albo aresztowani - misja się kończy.
DOWODY:
Rewolwer i torba narkotyków
Misja 10 - Riot in the Valley
CEL:
Akcja tej misji toczy się w pewnym sklepie. Kilku terrorystów wszczęło rozruchy. Rozpoczęła się grabież. Bomby są wyrzucane w przypadkowe miejsca. Został wezwany SWAT, aby rozgonić tłum i aresztować prowodyrów, oraz zlikwidować wszelkie inne zagrożenia.
STRATEGIA:
Tutaj przyda się od jednego do czterech "elementów". Niech Alvarez użyje bullhorna, aby nakłonić ludzi do rozejścia się. Ale nie wygląda na to, żeby spodobało się to tłumowi. Dobra, niech im będzie. Ustaw snajperów na pobliskich budynkach, na wypadek, gdyby rzeczy przybrały zbyt gwałtowny obrót. Spróbuj rozstawić ogrodzenie kryzysowe, tak dokładnie jak to tylko możliwe. Jednostki K-9 na pewno są świetne do zastraszenia tłumu. Wezwij helikoptery, które pomogą ci przeprowadzić rozpoznanie sytuacji. Uważaj na bomby, terrorystów i wszystkich, którzy mają broń. Kiedy zlokalizujesz bombę, rozbrój i weź ją jako dowód. Kiedy będziesz się starał aresztować lub zneutralizować terrorystów, zakładnicy z Stockholm Syndrome spróbują wziąć stronę zbójów i pomóc im - zaatakują w tym celu SWAT. Zneutralizuj zagrażających podejrzanych i aresztuj ich tak wielu jak to tylko możliwe. Weź towar, który leży na ziemi, aby przeszkodzić grabieży i także, by na końcu misji uzyskać większą akceptację ze strony tłumu. Upewnij się, że nikt nie próbuje zbiec.
DOWODY:
Ładunki wybuchowe podejrzanego lub w okolicy
Misja 11 - Suburbia
CEL:
Podczas starcia SWAT otrzymał zgłoszenie o podejrzanych czających się w pobliżu. SWAT przemieszcza się do lokacji podanej w raporcie. Aresztuj lub unieszkodliw wszystkich podejrzanych i ocal przypadkowych świadków i zakładników, zminimalizuj ofiary i uszkodzenia dóbr publicznych.
STRATEGIA:
W tej misji powinieneś posłużyć się jednym lub dwoma "elementami". Jest tu kilka miejsc, w których podejrzani mogą się chować. Niech CNT przemówi do mieszkańców domów, aby wyszli, dając ci czas na przeniesienie ich w bezpieczne miejsce. Podejrzani mogą się kryć w niezamieszkanym budynku, na tym składowisku lub w domu. Jeśli zagnieżdżą się w domu, prawdopodobne jest, że wezmą jego mieszkańców jako zakładników. Ustaw połączenie, aby skomunikować się z terrorystami. Przywołaj helikopter, aby mieć lepsze rozpoznanie. Jednostki K-9 w tej misji, ze względu na umiejętność śledzenia, są nadzwyczaj przydatne. Kiedy podejrzani zaczną wysuwać żądania, tylko od ciebie będzie zależało, jak masz postąpić. Musisz się postarać, aby nikt ci nie uciekł, zatem ogrodzenie bezpieczeństwa musi być ustawione bardzo ściśle. Dobrym pomysłem wydaje się zdanie się na strategię dynamicznego i zdecydowanego natarcia na dom. Kiedy jesteś wewnątrz domu, przemów do podejrzanych i aresztuj wszystkich, którzy się poddali. Jeśli napastnik wyciągnie broń i stanie się nagłym zagrożeniem, zdaj się na swój rozum, aby zdecydować się na działanie, które będzie najlepsze w tych okolicznościach. Kiedy już aresztowałeś lub unieszkodliwiłeś wszystkich podejrzanych, a zakładnicy są bezpieczni - misja zostaje zakończona.
Misja 12 - Domestic Situation
CEL:
Anonimowy rozmówca zgłasza na numer 911 wiadomość, że w trakcie domowej kłótni została użyta broń i padł strzał, a następnie gwałtownie odkłada słuchawkę. Ponieważ odnotowano strzał, zostaje zawołany SWAT.
STRATEGIA:
W tej misji zalecane jest użycia jednego lub dwóch "elementów". Kiedy SWAT przybywa na miejsce, wszystko wydaje się spokojne, jakby nic się tu nie zdarzyło. Przed wejściem na werandzie śpi sobie pies i całe doniesienie o strzale wydaje się podejrzane. Ustaw snajperów. K-9-tki są tu bardzo poręczne, są dobre, jeśli chodzi o wytropienie przestępców, dzięki nim również pies domowy pozostanie na swoim miejscu. Jeśli chcesz, CNT może zadzwonić na telefon w domu, lub dokonać wezwania za pomocą tuby: obydwie możliwości oznaczają zawiadomienie ich, że tu jesteś. Ruch skradający się prawdopodobnie nie zwróci uwagi psa. Uważaj na puszkę z gazem w szopie. Spróbuj aresztować wszystkich i ocal dziecko. Staraj się nie wpaść w zastawioną w drzwiach domu pułapkę. Czasem naprawdę trudno jest stwierdzić, kto jest podejrzany, a kto pełni funkcję zakładnika. Jeśli podejrzany wyciągnie broń, znowu, jak zwykle, musisz zdać się na swoje zdolności, aby zdecydować się na odpowiednie działanie. Dokładnie wypatruj dowodów. Kiedy wszyscy podejrzani zostaną aresztowani, a zakładnicy ocaleni - misja się kończy.
Misja 13 - Law Firm
CEL:
Na teren recepcji dużej firmy wchodzi mężczyzna i żąda widzenia z prawnikiem. Kiedy kobieta odmawia, wyciąga broń i grozi, że ją zabije, jeśli nie spełni jego prośby. Ocal zakładników i aresztuj lub zneutralizuj podejrzanych.
STRATEGIA:
W tej misji dobrze będzie mieć jednego lub dwóch "elementów". Dobra, wiemy, na którym jest piętrze, ale nie znamy numeru pokoju. Ale... Nie ma problemu. Niech Alvarez dzwoni od pokoju do pokoju, aby zlokalizować podejrzanego. Chyba skądś już to znamy, prawda? Niech twoja ekipa wejdzie jak najszybciej do budynku. Podczas gdy Alvarez dzwoni do każdego pokoju, zacznij powolne i dokładne przeszukiwania pomieszczeń, po kolei. Bądź ostrożny, bo możesz wpaść na którąś z zastawionych tu pułapek. Kiedy tylko natkniesz się na jakąś, rozbrój ją, używając do tego celu wysoko wykwalifikowanego specjalisty z twojego zespołu.
Miej cały czas baczenie na dowody. Ocal wszystkich przypadkowych świadków i zakładników. Lustruj drzwi w celu wytropienia podejrzanych - kiedy znajdziesz któregoś z nich, od ciebie będzie zależało, co z nim zrobisz. Gdy ja grałem w tę misję, podejrzani strzelili do mojego człowieka, kiedy wszedłem, skradając się. Był on w pokoju, do którego udało mi się wejść. Musiałem zneutralizować podejrzanego. Jeśli to możliwe, postaraj się wziąć do żywcem. Uważaj na prawnika. To on jest teraz podejrzanym i przeważnie stara się zbiec. Złap go i aresztuj. Gdy aresztowałeś lub zneutralizowałeś wszystkich podejrzanych, a zakładników ocaliłeś - oznacza to koniec misji.
DOWÓD: Komórka (oskarżonego lub gdzieś w pobliżu) i broszurka.
Misja 14 - Assassination in the park
CEL:
Pewnego niedzielnego popołudnia przybywa major, żeby wygłosić mowę w Griffith Park. Chodzą pogłoski, że nadciąga też w to samo miejsce skrytobójca, a zatem zostaje wezwany SWAT, aby utrzymać spokój.
STRATEGIA:
W tej misji musisz się posłużyć od jednego do pięciu "elementami". Postaraj się nie spłoszyć przypadkowych widzów. Aby odnaleźć podejrzanych, możesz posłużyć się K-9-tkami. Rozmieść swoich ludzi po parku. Przemów do wszystkich i aresztuj podejrzanych. Kiedy major ma właśnie zacząć swoje przemówienie, uważaj na snajperów. Kiedy jeden z nich zaczyna strzelać, prawdopodobnie jedynym wyjściem jest zabicie go lub zneutralizowanie, aby uniknąć niepotrzebnej rzezi wśród cywilów. Mimo wszystko staraj się aresztować tak wielu terrorystów, jak to tylko możliwe. Za wszelką cenę major musi pozostać przy życiu. Możesz wezwać helikopter, aby mieć pewność, że teren będzie lepiej rozpoznany. Uważaj na jednego lub dwóch mężczyzn, którzy będą starali się wbiec, zastrzelić majora, a następnie zbiec. Z pewnością doskonałym wyjściem jest postaranie się, aby koło majora przebywał jeden z twoich "elementów". Pamiętaj - jeśli to konieczne, musisz użyć swojej zabójczej broni, aby zapobiec morderstwu. Uważaj na snajperów (jest ich dwóch lub czterech), a także na kolejnych dwóch lub trzech terrorystów, którzy krążą wokół. Kiedy aresztowałeś wszystkich podejrzanych (lub ich zneutralizowałeś) - misja zostaje zakończona. Sukces osiągasz tylko wtedy, gdy major uchodzi z życiem.
DOWÓD:
Broń snajperów i obecność majora.
Misja 15 - Metro Station
CEL:
Szef jest w swoim biurze, prasa robi z nim wywiad. Zaraz za moment słychać strzały z broni. Markossian dostaje się na PA, wystarczająco długo, aby donieść o ataku na metro. Obroń metro i ludzi, którzy się w nim znajdują.
STRATEGIA:
Tym razem nie idziesz do okna wyboru rekrutów, tylko od razu wpadasz do akcji. Dla tej misji zostaje powołanych pięciu "elementów". Szef teraz też znajduje się w grze jako jednoosobowy element. Za wszelką cenę musi on przeżyć. Musi być odpowiednio wyposażony, ponieważ jego Colt niezbyt da sobie radę z pancerzami, w które ubrani są terroryści. Twój priorytet tutaj to obrona szefa. Następnie musisz obronić ludzi z wiadomości - ocal ich, a jeśli to możliwe - wyprowadź ich na zewnątrz. Teraz to już tylko kwestia wyczyszczenia pomieszczeń i aresztowania lub zneutralizowania podejrzanych. Uważaj na pułapki. Nieoczekiwanie pojawia się major, machając bronią palną. Spróbuj go aresztować, ale on znienacka oddaje strzały do oficerów, zatem musisz go unieszkodliwić - zrań go, ale go nie zabijaj, ponieważ jego śmierć oznacza koniec gry. Kiedy już aresztowałeś (lub unieszkodliwiłeś) wszystkich podejrzanych, kończysz swoją przygodę. Gra ukończona. Żeby skorzystać z wyjaśnienia całej fabuły, musisz mieć zebrane wszystkie dowody, szef ma być żywy, przetrwać musi też major.
DOWÓD:
Obecność majora
Gratulacje, ukończyłeś z powodzeniem grę w misjach SWAT!
Kampanie terrorystów
Misja 1 - Indoctrination
CEL:
W tej pierwszej misji treningowej spotykasz Basho, lidera Five Eyes. Tutaj twoi terroryści są wyposażeni w ślepaki oraz granaty ogłuszające. Twoim celem jest nauczyć się, jak chwytać jeńców i powstrzymać oszukaną ekipę SWAT.
STRATEGIA:
Najpierw wywołaj rekrutowanie "komórek" i wykonaj każde zadanie w tym okienku. W kampanii terrorystycznej przymusowe jest użycie kamizelek kuloodpornych i innych takich. Przejdź przez budynek i weź zakładników. Zaraz zobaczysz przybywających ludzi ze SWAT, którzy również zaczną przetrzepywać budynek. Odeprzyj atak SWAT-ów i weź tak dużo zakładników jak to tylko możliwe. Kiedy wszyscy z oszukanej ekipy SWAT zginęli (na niby) - misja się kończy.
Misja 2 - Trailer Park Training
CEL:
Ta misja treningowa zabiera cię na parking przyczep kempingowych, który znajduje się w rękach Five Eyes. Broń załadowana jest pięcioma nabojami. Cel misji polega na wzięciu wszystkich zakładników i udanej ucieczce z nimi.
STRATEGIA:
W tej misji przyda się od jednej do dwóch "komórek". Cóż, w sumie jest to rozrywka związana z pędzeniem prosto przed siebie, wpadnięciem do domu, wzięciem wszystkich jako zakładników i ucieczką. Pozostaje jeden problem - tym razem przybywa prawdziwa ekipa SWAT, aby utrzymać porządek. Aby ukończyć tę misję z powodzeniem, musisz ocalić wszystkie dzieci, albo Basho zawiesi wszystkich biorących udział w tej misji na czas trwania jednej misji. A to nie jest przyjemne... A zatem spróbuj wziąć dzieci jako zakładników i daj nogę, zanim SWAT się pokaże. Jeśli to konieczne, strzelaj w kierunku SWAT, aby ich powstrzymać. Misja się skończy, gdy wszystkim terrorystom uda się uciec.
Misja 3 - Gangster Armoury
CEL:
Dokonaj napadu na magazyn gangsterów. Wewnątrz znajdziesz ich arsenał broni i amunicji. Włam się, zabij strażnika i zwiewaj z tak dużą ilością broni jak to tylko możliwe.
STRATEGIA:
W tej misji musisz mieć jednego lub dwóch członków. Ostrzegam cię jednak, że jeśli nie odzyskasz żadnej broni, Basho zawiesi wszystkich biorących udział w tej potyczce na czas trwania jednej misji. Najlepsza taktyka to szybkie wpadnięcie, zabicie uzbrojonych gangsterów, zabranie broni i ucieczka. Ale upewnij się, że zabiłeś wszystkich gangsterów, bo gdy przyjdą gliny, możesz znaleźć się w pułapce - z jednej strony policja, z drugiej - bandyci, a ty pośrodku. Postaraj się, aby żaden z terrorystów nie zginął. Ucieczka konieczna z użyciem wszelkich środków. Ale przedtem musisz wykraść przynajmniej jedną skrzynkę broni.
Misja 4 - Busted
CEL:
Basho bardzo się zdenerwował, że pojawili się pewni terroryści, którzy rosną w siłę i sprzedają marihuanę. SWAT dostał informację o tym, gdzie się pola marihuany, i wyruszyli na poszukiwania. Ty ich musisz wyprzedzić i zniszczyć pola wcześniej.
STARETGIA:
W tej misji musisz posłużyć się jedną lub dwoma "komórkami". Ponieważ w szopie masz tylko jeden pojemnik z gazem, dobrze będzie wyposażyć twoich ludzi w dodatkowe puszki z gazem. Weź zakładników, jeśli chcesz, ale pamiętaj, że twoim najważniejszym zadaniem jest zniszczenie pola marihuany. Jedź tam, nie zwlekając i rozstaw przez całe pole puszki z gazem; następnie strzel w nie, aby wywołać zapłon. Jeśli chcesz, zapewnij sobie "ucieczkowy samochód", aby lepiej zorganizować sobie odwrót po wykonanym zadaniu, albo leć na kraniec ekranu. Uważaj - spotkasz tu całą chmarę glin, ale powinieneś sobie z nimi dość łatwo poradzić. Aby ukończyć tę misję w sukcesem, pole marihuany musi zostać zniszczone.
Misja 5 - Hospital Takeover
CEL:
Podczas misji "marihuanowej" została zraniona mała dziewczynka. Dante mówi, aby wziąć ją do ER, a on bierze na siebie całą odpowiedzialność. Postaraj się, aby dziewczynka dotarła do lekarza, a ukończysz z powodzeniem misję.
STRATEGIA:
Dla tej misji rekomenduję jedną lub dwie "komórki". Zabierz dziecko do szpitala. Rozpoznaj lekarza i weź go/ją jako zakładnika/zakładniczkę. Przenieś dziewczynkę i doktora do pomieszczenia. Jeśli udało ci się nie zranić nikogo, uwięź ich obydwoje, a doktor powinien zaopiekować się dzieckiem. No, część pierwsza ukończona. Teraz, prędzej czy później, dostaniesz telefon z CNT. Jeśli masz zakładników, możesz zażądać jedzenie, aby się nim z nimi podzielić, z nadzieją, że poczują do ciebie trochę sympatii. Możesz też powiedzieć, że chcesz pieniędzy, samochód do ucieczki lub zainteresowanie ze strony mediów. Gdy już dziewczynka zostanie opatrzona, wynieś się stąd szybko, biorąc ze sobą wszystkich zakładników, których posiadasz. Uważaj na mnóstwo ekip SWAT, które przeczesują budynek. Jeśli zacznie się strzelanina, nie pozwól, aby dziewczynka została zraniona. Aby ukończyć tę misję z pełnym sukcesem, dziecko musi zostać opatrzone.
Misja 6 - Kidnapping Tammany
CEL:
Główny przemysłowiec, Samuel Tammany, ma być porwany za swoje zbrodnie przeciwko przyrodzie. Terroryści powinni włamać się do jego domu i uciec z nim.
STRATEGIA:
Posłuż się najlepiej jedną lub dwoma "komórkami". Szybko dostań się do domu. W drzwiach frontowych zainstalowany jest alarm, ale nie przejmuj się nim - nie powinieneś tu przebywać zbyt długo. Gdy już znajdziesz się w środku, odnajdź Tammany'ego, weź go jako zakładnika i wydostań się jak najszybciej to możliwe. Jeśli chcesz, możesz przywołać samochód do ucieczki, a jeśli zostaniesz przygwożdżony w domu, możesz zaproponować negocjację używając CNT. Przynajmniej jeden terrorysta musi uciec z Tammany'm. Jeśli tak się stanie - ukończyłeś misję.
Misja 7 - Ransom
CEL:
Basho wysłał do rodziny Tammany'ego żądanie okupu. Dokładnie o godzinie 14.00 następnego dnia prawnik Tammany'ego ma spotkać terrorystę z Tammany'm w kanionie. Ma być sam. Ale oto... niespodzianka! - oczywiście zjawiają się chłopcy ze SWAT. Komunikacja Basho nagle zanika. SWAT przybyli wcześnie. Aby z powodzeniem wyjść z opresji i szczęśliwie ukończyć misję, masz wymusić na Tammany'm wyznanie lub je nagrać, i uciec z tego nieprzyjaznego terenu.
STRATEGIA:
W tej misji powinieneś posłużyć się jedną lub dwoma "komórkami" Weź Tammany'ego jako zakładnika i przenieś się z nim na otwarty lub otoczony teren. Weź taśmę. Tego, kto ją trzyma, jak najszybciej wyprowadź stąd. Jeśli chcesz, wypuść Tammany'ego, aby dostać pieniądze z okupu, ale uważaj na snajperów, którzy zaczną strzelać, jeśli staniesz się zagrożeniem. Obecność snajperów sprawia dodatkowo, że właściwie niemożliwe jest pokonanie SWAT-ów w trakcie wymiany ognia. A zatem weź taśmę lub Tammany'ego i uciekaj. Aby szczęśliwie ukończyć tę misję, musisz posiadać taśmę lub zatrzymać Tammany'ego jako zakładnika.
Misja 8 - TV Station
CEL:
Przejmij kontrolę nad stacją telewizyjną i przekonaj szefa, aby odtworzył taśmę, zanim przybędzie SWAT i rozgoni was.
STRATEGIA:
Posłuż się w tej misji najlepiej jedną lub dwoma "komórkami". Wtargnij do budynku, biorąc zakładników. Odnajdź kierownika. Gdy się do niego zwrócisz, odpowie, że jest szefem. Zabierz go do jednego z pomieszczeń studyjnych i daj mu taśmę. Hmmm, nie wygląda na to, żeby chciał ją puścić i wydaje się, że jest raczej niewrażliwy na Stockholm Syndrome. Aby go przekonać, strzel w zakładnika i spróbuj dać mu taśmę jeszcze raz. Nooo, teraz lepiej. Uważaj, bo SWAT-owie zaczynają swoje podchody i spróbują się wedrzeć do środka. Jeśli musisz, spróbuj negocjacji. Strzeż się też strażnika, który włóczy się po korytarzu. Gdy już taśma zostanie nadana, zabierz swoich terrorystów w bezpieczne miejsce. Misja będzie wykonana tylko wtedy, gdy uda ci się wyemitować taśmę.
Misja 9 - Valley Vigilantes
CEL:
Basha chce, aby załatwić gang produkujący i sprzedający narkotyki. Zatem wtargnij do sąsiadów i przejmij gang narkotykowy.
STRATEGIA:
W tej misji przyda się od jednej do dwóch "komórek". Przenieś się do porzuconego domu i wyprowadź na zewnątrz członków gangu. Teraz, gdy już nie żyją, przejdź przez dom zabijając wszystkich ludzi z gangu; zbieraj też broń rozrzuconą wokół. Wyjdź na zewnątrz i wypatruj SWAT. Jeśli napotkasz jakiegokolwiek członka gangu, którego jeszcze nie załatwiłeś - zrób to teraz. Uważaj na gangsterów ulokowanych na niewygodnych pozycjach - są tak ukryci, że mogą strzelać do ciebie, podczas gdy ty do nich - nie. Najważniejsze jest, abyś odnalazł szefa gangu i go zabił. Kiedy SWAT się pokaże, możesz spróbować ich załatwić, ale pamiętaj, że priorytetem w tej misji jest rozprawienie się z gangiem. Udane zakończenie misji oznacza zabicie wszystkich gangsterów, włączając w to oczywiście ich szefa.
Misja 10 - College Recruitment
CEL:
Idź do college'u, aby zwerbować nowych studentów dla twojej sprawy. Musisz postarać się o nowy narybek złożony przynajmniej z trzech studentów.
STRATEGIA:
W tej misji najbardziej efektywne będzie użycie jednej do dwóch "komórek". Szybko przemieść się do środka i weź zakładników - dla każdego człowieka w danej "komórce". Daj każdemu zakładnikowi broszurkę. Nie strzelaj do żadnego z zakładników czy studentów. Do tego czasu CNT powinno dostarczyć ci na zewnątrz telefon do porozumiewania się z nimi. Idź i podnieś go. Zażądaj jedzenia, aby następnie podzielić się nim ze studentami. To pomoże dalej Stockholm Syndrome. Cały czas staraj się nawiązywać rozmowę ze studentami. Gadaj z nimi bez przerwy. Nie musisz ich ze sobą zabierać. Po prostu postaraj się, aby zostali wprowadzeni w stan Stockholm, a wtedy oni automatycznie zmienią się w interfejsie rekrutowania. Zatem, kiedy już ci się wydaje, że posiadają oni Stockholm Syndrome, spróbuj ucieczki. Jeśli chcesz, możesz przywołać samochód. Aresztowani terroryści wracają po dwóch misjach. Pamiętaj o tym, ponieważ być może poświęcenie któregoś z nich tutaj, aby wszystko dalej odbywało się już spokojnie i bez zakłóceń, jest grą wartą świeczki. Spróbuj uciec z tak wieloma terrorystami, jak to tylko możliwe. Gdy dojdzie do wymiany ognia, przede wszystkim osłaniaj studentów. To również pomoże Stockholm Syndrome. Aby misja zakończyła się sukcesem, do ekranu rekrutacyjnego do następnej misji musi przetrwać stąd przynajmniej trzech studentów. Basho powie ci, jak wielu przyszło.
Misja 11 - Loot, Shoot, and Recruit
CEL:
To jest zmaganie się przed ostatnią misja. Dante dzwoni, aby powiedzieć, że zakręcili studentów z college'u tak mocno, że zebrali się w lokalnym sklepie z różnościami. Wznieć zamieszki i spróbuj przeprowadzić indoktrynację studentów. Zbierz to, co zostało splądrowane.
STRATEGIA:
W tej misji najlepiej będzie, jeśli posłużysz się od jednej do trzech "komórkami". Przemów do tłumu i weź zakładników. Kiedy już ich masz, najlepiej jest zabrać ich dokładnie na tył mapy. Daj im broszurkę, a następnie zostaw, aby SWAT się nie wtrącił. Uważaj na uzbrojonych studentów, którzy mogą otworzyć ogień, zarówno do SWAT, jak i do ciebie. Jeśli nie ma innego wyjścia, zneutralizuj studentów, gdy tylko zaczną do ciebie strzelać. Uważaj na SWAT. Jest ich tu całkiem sporo. Rozłóż ładunki wybuchowe, jeśli uważasz, że tak będzie korzystniej, ale aby je przygotować, musisz użyć eksperta od materiałów wybuchowych, który je odpowiednio rozłoży. Zbierz wszystko z tego co pozostało z grabieży. Jeśli uda ci się zrekrutować przynajmniej trzech studentów, Basho nie powinien się zbytnio wściec. I w ten sposób zaliczysz też szczęśliwie misję.
Misja 12 - The Manifesto
CEL:
Basho mówi, że znowu nadszedł czas, aby zwrócić się do ludzkości. Napisał manifest, który chce wydrukować w LA Star Paper. Basho uważa, że jeśli jego terrorystom się uda, przekona bardziej opinię publiczną do Five Eyes. A zatem wyjdź z manifestem, znajdź redaktora Paper i przekonaj go do jego opublikowania.
STRATEGIA:
W tej misji najlepiej będzie, jeśli posłużysz się jedną lub dwoma "komórkami". Szybko przenieś się do budynku i weź zakładników. Odnajdź menadżera i weź ją jako zakładniczkę. Daj jej manifest. Hmmm, znowu. Ach, te media. Nie wygląda na to, żeby chciała opublikować waszą filozofię. Cóż, musisz załatwić, aby jednak przekonała się, że powinna. Niech pozostanie dalej zakładniczką, ale nie strzelaj w nikogo. Kiedy zadzwoni CNT, poproś o jedzenie. Kiedy zostanie dostarczone, daj je szefowej. Po pewnym czasie zdecyduje się wreszcie na wydrukowanie manifestu. Szybko weź paczki gazet i wynieś ją na zewnątrz, do czekającego na ciebie samochodu. W samochodzie może się zmieścić tylko taka ich ilość jak widzisz, więc zapakuj je i jedź. Zbierz wszystkie gazety, które jeszcze walają się w pobliżu i skieruj się w stronę wyjazdu. Uciekaj stąd. Jeśli SWAT zdecyduje się walczyć, ty również odpowiedz ogniem. Musisz zbiec przynajmniej z jedną paczką gazet z manifestem, aby zakończyć szczęśliwie tę misję.
Misja 13 - Ambush
CEL:
SWAT eskortują więźnia z Metro Station do Soledan Prison. Basho wydaje polecenie, abyś zastawił na konwój pułapkę i uwolnił więźnia. Daje ci instrukcje, jak to zrobić.
STARETGIA:
Powinieneś się tu posłużyć jedną-dwoma komórkami. Konieczne będzie wykorzystanie środków wybuchowych. A zatem wyposaż wykwalifikowanego eksperta od materiałów wybuchowych w odpowiednie "zabawki". Skieruj się w stronę drogi. Daj sobie tu spokój z braniem zakładników. Konwój nadjedzie z prawej strony ekranu, zatem zastaw ładunki wybuchowe dokładnie na drodze w pobliżu bramy. Umieść kolejne jeden lub dwa ich zestawy w małej odległości za pierwszymi (jakieś dwa, trzy centymetry) - szybko się dowiesz, dlaczego. Ukryj starannie swoich ludzi, aby znajdowali się w bezpiecznej odległości od ładunków. Kiedy ciężarówka transportowa zbliża się do pierwszej grupy materiałów wybuchowych, zdetonuj całe to żelastwo, gdy będzie nad nim - ciężarówka powinna się zatrzymać. Kiedy samochód policyjny zatrzyma się, a "elementy" SWAT-ów zaczną wyłazić ze środka, zdetonuj następną grupę środków wybuchowych - wrogowie zginą. Musisz dokładnie wymierzyć drugą eksplozję, albo więzień poniesie śmierć. Jeśli jeszcze jacyś gliniarze żyją, załatw ich ze swojej broni. Kiedy już uporałeś się ze wszystkimi, odnajdź więźnia i weź go jako zakładnika. Więzień musi przeżyć i być uwolniony (wzięty jako zakładnik), aby misja została ukończona z sukcesem i byś mógł kontynuować tę kampanię.
Misja 14 - Topanga Canyon HQ
CEL:
SWAT odkrył siedzibę główna Five Eyes. Basho oskarża Dante o kablowanie gliniarzom. Basho oddziela się od niego razem ze swoją prywatną armią, Cadre. Weź wszystkich lojalnych tobie terrorystów z Topanga Canyon. Zabierz ich do ostatniej misji.
STRATEGIA:
Tym razem nie ma interfejsu rekrutowania. Wiesz jak kierować sześcioma "komórkami", widzisz też, że teraz Dante jest sam jednoosobową "komórką". Jego bezpieczeństwo to dla ciebie najwyższy priorytet. W drugim rzędzie musisz zatroszczyć się o bezpieczeństwo terrorystów, którzy są po twojej stronie. Nie atakuj Basho ani jego Cadre. Niech idą. I tak spotkacie się znowu. Kiedy Basho już sobie poszedł, niech twoja "komórka" wyjdzie na zewnątrz i strzeże wejściowych drzwi, podczas gdy z innymi terrorystami będziesz się udawał na kraniec mapy. Z komórką, która pełni rolę strażników, powinno im się udać odpowiednio pogadać ze SWAT-ami, gdy inni terroryści pójdą.
Misja 15 - LAX
CEL:
Nie pozwól, aby Basho dostał się do prywatnego odrzutowca. Zrób to przy pomocy Dante i tak wielu lojalnych tobie terrorystów jak to możliwe.
STRATEGIA:
Odejdź od drzwi wejściowych. SWAT znajduje się dokładnie za nimi, mimo że nie próbują obecnie wejść do LAX. Przenieś swoich terrorystów z powrotem do sekcji T. Kiedy Basho zdecyduje się na ucieczkę, strzel w niego i zastrzel go. Zawsze chciałeś to zrobić. Teraz jego Cadre wpada w popłoch i rozpoczyna się trzystronna strzelanina pomiędzy tobą, Cadre i SWAT-ami. Z ekipą Cadre powinieneś sobie poradzić dość szybko - zabijesz ich bez problemu. Natomiast więcej kłopotów będziesz miał ze SWAT-ami. Musisz się bardzo starać. Niech Dante i pozostali terroryści, którzy ocaleli podczas starcia, rzucą się do odrzutowca - to ten, który swoim wyglądem nie przypomina niczego, co można by określić jako potężny odrzutowiec. Bądź ostrożny, ponieważ po drodze twojej ucieczki znajduje się kilku gliniarzy - jednak możesz się z nimi rozprawić w dość prosty sposób. Kiedy Dante i wszyscy terroryści, którzy wyszli cało z jatki znajdą się już w samolocie, misja dobiega końca. Aby ukończyć tę kampanię, Dante musi przeżyć.
Gratulacje!
Ukończyłeś grę w kampaniach terrorystów.
Solucja pochodzi z magazynu Cd-Action, autor Ghostwriter, Ltd
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.