Uwaga: przed każdą misją będziesz prowadzić rozpoznanie (trzeba pogadać z ludźmi). Chodzi o to, by przepytać każdego i dogłębnie (czyli tak długo, aż kwestie zaczną się powtarzać). Przed misją rozmawiasz też z dowódcami i partnerami z teamu.
Każda misja kończy się tak samo, tj. pojawieniem się okienka "Replay, Reload, Map" - więc bez paniki, w przypadku zakończenia pozytywnego wybieramy "Map". W poniższym tekście:
L: - oznacza komunikaty, które trzeba nadać przez LASH;
H: - sygnał ręczny;
G, D, P, Lewo - kierunki ruchu (strzałki na ekranie);
SP - "Slice Pie" (P/L określa, w którą stronę skierowany jest grot strzałki).
* - oznacza, że po zakończeniu misji zostanie wszczęte dochodzenie, ale wszystko się dobrze skończy.
Misja 1: Dom Lucy Long. Osłanianie tyłów.
Załaduj karabin (amunicja po lewej). Po rozkazie ustaw broń na "Full Auto". G - po rozkazie "Go". Lustro nisko na narożniku domu. Tutaj akcja może biec trójtorowo:
A. Lucy widoczna, bez broni.
H: Attention (na kolesiach wchodzących). H: Suspect (na rogu domu).
B. Lucy widoczna, z bronią.
Postępuj jak w punkcie A. Lucy nie odłoży broni. Wyceluje w Dentona i musisz ją zastrzelić (w chwili gdy już w niego mierzy, nie wcześniej). *
C. Lucy niewidoczna.
SP lewo. L. G. L: Ram side one two. Lustro na ścianie. SP prawo na rogu domu. Lucy chowa się za drzewem. Kliknij na niej strzałką raz, a potem drugi.
Misja 1A. Osłanianie zwiadowcy.
Załaduj strzelbę (amunicja z lewej). Po poleceniu inicjacji - P (na drzwiach). L. SP prawo (na drzwiach). SP prawo na szafkach. SP prawo (po tym jak Carmicael użyje lustra). Trzymaj celownik broni (nie strzelaj) na drzwiach, aż zmieni się widok. SP lewo. SP prawo. H: Suspect na zasłonie wanny.
Misja 2. Kipland Industries.
SP lewo na drzwiach. P. SP prawo po sygnale. P. SP lewo na drzwiach, gdy już wszyscy wejdą. G po rozkazie. P po rozkazie. P po rozkazie. G. Musisz trafić bandziora w łeb. *
Misja 3. Eastman Enterprises. Jako snajper.
Obserwuj sytuację. Gdy dostaniesz komunikat "green light", zastrzel bandziora (gość z tyłu). *
Misja 3A. Eastman Enterprises. Jako dowódca teamu.
Uwaga: wszystkie podane niżej polecenia należy wykonywać szybko i bez zbędnej zwłoki. Kilka zmarnowanych sekund najczęściej oznacza śmierć.
Odprawa - wybierz side one i stealth entry. Highground side 1/4. Inne ustawienia prędzej czy później zakończą się tragicznie.
Podejście do budynku - L: Team A open door. L: Team A breach door. L: Team A Initiate. L: Team A mirror door. Załaduj broń - dowolna amunicja, full auto. L: Team A move right, team B move left. L: Team A move, team B move.
W budynku - L: Team A clear right, team B clear left. L: Team B clear right. L: Team B clear left. SP lewo na biurku. L: Hostage down. Kliknij kursorem na Eastmanie. Czekaj na sanitariusza. L: Team B clear left. L: Team A open door. L: Team A mirror door. L: Team A move right, team B move left. L: Team A move, team B move. L: Team A clear right, team B cover left. L: Team A mirror. L: Team A move. Lewo. Zaczekaj na team A. L: Team A clear. L: Team A hold, team B hold. L: Team A clear right, team B cover left. L: Team A move, team B move. L: Team A hold, team B hold. L: Team A mirror. L: Team A flashbang. SP prawo. Zastrzel gościa, który pojawi się w lewym górnym rogu. *
Solucja pochodzi z Gambler Pack
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.