Idź w lewo, zabierz jagody. Idź do PGR. Zabierz z bagażnika śrubokręt. Idź w lewo zbierając po kolei: siekierę (w tartaku), lupę (przed bramą obozu) i talię kart (na placu apelowym).
Idź pod dom sołtysa (po drodze zabierz rozkład jazdy autobusów z przystanku). Podnieś śrubokręt i użyj go na tabliczce. Ponów próbę śrubokrętem z samochodu. Idź do sklepu (1 ekran w prawo), zabierz wszystko: zdrową wodę, butelkę niebieską, czerwoną farbę, głowę, „Skauta PC” i ser. Włóż karty do maszyny do liczenia pieniędzy. Idź do zamku. Na dziedzińcu użyj lupy na tablicy (tekst brzmi :”Do rozbicia atomu pod bramą zamku przyda Ci się młotek origami, zrobiony z kartki papieru”). Zabierz koło ratunkowe. Z holu zamkowego zabierz magiczną księgę. Powieś na świeczniku głowę i wejdź do tajnego przejścia. Daj magowi rozkład jazdy, zabierz: czachę, linijkę, wodę brzozową, wąż gumowy, kartę TPSA i butelkę czerwoną.
W drodze powrotnej z ogródka zabierz łopatę i płachtę. Idź do grobowca, wejdź i kilka razy otwórz i zamknij klapę (aż będziesz miał śrubkę).
Idź do budki telefonicznej i użyj kartę. Idź do krematorium i zabierz pizzę.
Idź na pomost do wędkarza i użyj kartę pływacką. Rzuć mu koło ratunkowe i zabierz wędkę. Napełnij niebieską butelkę wodą z kranu przy PGR. Idź do sołtysa, daj mu „Skauta PC”, w domu sołtysa otwórz klapę maszynerii po lewej na dole ekranu, użyj niebieskiej butelki (dostaniesz powstały destylat). Zabierz pędzel, dechę i kwasek cytrynowy. Wróć do sklepu, oddaj sprzedawczyni butelkę czerwoną, zabierz grzałkę.
Idź do kościoła. Weź kij i użyj lupy do przeczytania tekstu z tablicy („Turysta potrafi ugotować z jagód eliksir skoczności, przydatny na przystanku”). Idź pod ołtarz, weź krucyfiks i postaw go na środku ołtarza. Nabierz wody do butelki zielonej - woda brzozowa. Wyjdź przed kościół, zamknij drzwi i zabierz z nich papirus oraz rapier. Użyj odpadów radioaktywnych na serze.
Idź do jednostki wojskowej, użyj na bramie czerwonej farby i linijki. Wejdź do magazynu broni, użyj wędkę. Pozabieraj wszystko, na końcu kartkę papieru (nie zapomnij glanów).
Idź do czołgu. Użyj złamanego śrubokręta. Idź w lewo do latryny, użyj rapiera, weź nuty, wejdź do środka i użyj radiostacji. Idź do turysty i daj mu jagody (po pogadaniu). Zabierz kociołek z sokiem, skarpetę oraz palnik.
Idź do lasu. Użyj płachty na gnieździe os. Idź do sołtysa, pogadaj z nim, użyj gniazda os, następnie łopaty. Idź na przystanek, rzuć czachą w przystanek, otwórz klapę od śmietnika i wypij eliksir. Z mieszkania scenarzysty zabierz żarówkę. Gdy wylecisz na przystanek zamknij klapę śmietnika. Idź do tartaku i użyj żarówkę, weź tokarkę (kliknij WEŹ gdy bohater powie „o tokarka”). W maglu użyj grzałki i kłódki, a następnie zabierz magnes i kabel. Z karabinu zrób flet (przed maglem). Flet zabierz, a tokarkę wrzuć do czołgu przez zrobioną śrubokrętem dziurę.
Wróć do rupieciarni PGR. Zrób z plakatu młotek origami i idź przed bramę zamku, gdzie użyj go na odpadach radioaktywnych i zabierz oliwiarkę. Idź jeden ekran w lewo i podłącz wąż gumowy do fontanny i zasadź łańcuch. Idź do środka i w lewo, wlej do studni kwasek cytrynowy. Wróć do tablicy z tekstem Morsa i podważ ją kijem z kościoła, zabierz gwóźdź. Wróć do rupieciarni PGR i użyj oliwiarki (zabierz butelkę od śmietany), użyj odpady radioaktywne, ponownie oliwiarkę i zabierz pająka.
Idź do kopary. Użyj: magnesu, gwoździa, dechy i zdrowej wody. Zabierz sztachetę. Idąc do baru wdepnij do sołtysa i przedestyluj zawartość butelki zielonej. Idź pod bar, użyj sztachetę, wejdź do środka. Daj pijaczkom butelki: niebieską i zieloną, weź pióropusz i łuk.
Idź do lasu, daj papirus mrówkom faraonkom. Idź 1 ekran w prawo. Zagraj na flecie, użyj radioaktywnego sera. Idź do bramy obozu i złamaną łopatą wykop robaka. Wróć po kreta. Idź do pralni, otwórz skrzynkę zasilania i pralkę. Podłącz kablem pralkę do prądu i wypierz mundur. Idź przed grobowiec, użyj wiadra na krecie. Idź do lasu i pogadaj z drzewem, powieś na nim tabliczkę „high voltage” i ubierz pióropusz. Zabierz kawałek drzewa.
Idź do namiotu i użyj łuku na kawałku drewna (dostaniesz żar).
Idź do Pizza Hot, włóż skarpetę i pędzel, weź machorkę.
Idź do zamku, wrzuć do studni z kwasem pająka, idź pod fontannę i zabierz kwiatek.
Idź do baru (zostaw drzwi otwarte) i daj machorkę trzeciemu pijakowi. Zabierz prochy indianina.
Idź do rurowiska, użyj kranu i wiaderka (kubła). Wsyp prochy do kubła i zabierz powstały krochmal do magla. Tam otwórz klapę w maszynie, wlej tam krochmal i włóż mundur. Idź na poligon, zostaw Ruskowi glany, mundur i topór (za każdym razem wychodź z ekranu). Idź pod namiot i zabierz gacie (o ile nie zabrałeś wcześniej), wróć na poligon i zostaw je tam. Wyjdź i wróć, Ruskowi daj portret Lenina i zabierz ostry toporek.
Idź na plac apelowy, przetnij toporkiem sznurek, zabierz go i patelnię. Idź do grobowca, księgą magiczną przywołaj ducha i walnij go patelnią. Zabierz szczękę. Idź na cmentarz, zamknij bramę i użyj na niej szczękę, zabierz metalowy pręt.
Idź do latryny, użyj sznurka, weź but i użyj go. Wypij polocoktę i wrzuć złamany sztyl od łopaty do lufy czołgu. Idź pod czołg, poczekaj i zabierz konika. Idź pod bar. Użyj butelki po śmietanie na koniku i wrzuć je do skrzynki pocztowej. Idź do kasjerki przy przystani, ubierz maskę gazową i zabierz pieniądze.
Idź do baru i poproś o piwo (pieniędzmi). Gdy barman rzuci butelką, użyj pizzę i zabierz nożyczki.
Idź na plac apelowy, użyj nożyczki, zabierz okulary.
Idź do czołgu, postukaj w niego metalowym prętem, użyj palnika (żaru i okularów).
Daj Luizie kwiatek!
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.