Gra inspirowana "gwiezdną" trylogią powinna oczarować wszystkich fanów dzieła Lucasa. Wcielasz się w Dash Rendara, awanturnika, który włóczy się po całej galaktyce. W swojej misji masz pomóc Lukowi uwolnić się od Xizora, księcia ciemności. Poziomy, w których kierujesz statkiem będą najprzyjemniejsze. Do tego dochodzą też etapy, gdzie musisz przemieszczać się tak jak w Doomie. W grze masz dostępne różne widoki, ale tylko dwa z nich są naprawdę przydatne. Szczególnie udany jest poziom, w którym prowadzisz skuter w mieście. Wrażenie "ślizgania się" jest tu wręcz doskonałe, choć zadanie nie należy do najłatwiejszych. W ogóle świat Jedi jest bardzo trudny - wielkie brawa dla tych, którzy skończą grę samodzielnie.
BATTLE OF HOTH
Etap 1
Twoim głównym celem jest unieszkodliwienie sond droidów (probotsy). Ich lasery są dość słabe, dlatego z wykonaniem zadania nie będziesz miał większych problemów - obiekty te są bardziej denerwujący niż groźne. Najpierw musisz je wszystkie namierzyć (są cztery) na swoim radarze, strzelaj zanim je zobaczysz - w ten sposób pozbędziesz się ich bez obawy, że przyjdzie im do głowy, aby wziąć cię na swój cel. Sondy wykończysz ostatecznie po dwóch, może trzech nalotach - uważaj jednak, aby się z nimi nie zderzyć i nie stracić niepotrzebnie jednego życia!
Etap 2
Tutaj pojawi się kilka probotsów, ale najgroźniejsze są AT-ST (chodzące mini roboty). Najlepsza strategia to pozostawanie ciągle za ich plecami. Unikaj ich laserów, celując jednocześnie w kark albo w głowę - miejsca najbardziej wrażliwe. AT-TSy można zniszczyć podczas jednego przelotu, pod warunkiem jednak, że przyjmiesz następującą strategię: strzelaj z odpowiedniej odległości, a w momencie zbliżania się użyj hamulców, aby mieć jak najwięcej czasu na atak.
Etap 3
Nareszcie coś zaczyna się dziać! Atak na AT-TA (to duże, chodzące). Najpierw oczyszczasz najbliższą okolicę z AT-STów, aby nie przeszkadzały ci w pracy. AT-TA możesz łatwo zniszczyć swoimi działkami impulsowymi (blaster), celując w główkę lub w kark - jednak wtedy nie zdobędziesz żadnych dodatkowych punktów. Jeśli chcesz je otrzymać, skorzystaj ze swoich harpunów. Kiedy je rzucasz, musisz latać gdzieś w okolicach połowy odnóży potworów, cały czas je śledząc po prostym torze. "Zakreśl" koło wokół ich łap, żeby złapać bandytę na lasso. Teraz zrób jakieś 3 okrążenia i już misie leżą sobie na glebie. Otaczając je, trzymaj cały czas odpowiedni pułap, aby harpuny się nie odczepiły. Uważaj też, aby nie latać zbyt blisko (o wypadek nietrudno) ani za daleko (wtedy możesz znaleźć się w zasięgu ich "głowowej" broni). Jeśli masz ochotę na odrobinę lotniczego szaleństwa, możesz spróbować pomanewrować między odnóżami AT-TA!!!
Etap 4
Prawie to samo, co poprzednio, z tym że tutaj najpierw musisz zniszczyć dwa roboty kroczące. Na tym etapie gra jest podobna do Dooma i akcja rozgrywa się przez pewien czas z widoku "subiektywnego" w korytarzach Echo Bazy. Do zdobycia masz tu 10 punktów Challengu. Podczas pierwszej wizyty musisz przelecieć jak bomba, aby zaznajomić się z okolicą i z wrogami, następnie wrócić i zdobyć punkty.
ESCAPE FROM ECHO BASE
Etap 1
Przybliż się, aby znaleźć drzwi do drugiego hangaru; w tym etapie przemieszczaj się powolutku i ostrożnie, i zawsze, zanim posuniesz się dalej, bacznie obserwuj i strzelaj do wszystkiego, co się rusza. Kiedy podejdziesz do hangaru, pokaże się Sokół Millenium, ale głowa do góry, nie musisz się bać - nie przestawaj strzelać z ukrycia, ładuj w skrzynie, aby wysadzić Power-Ups. Idź w przeciwnym kierunku do tego, z którego wbiegł Sokół, a po prawej stronie znajdziesz tunel. Strzelaj w skrzynie i we wrogów, potem uruchom drzwi i otwórz je (klawiszem R, oczywiście jeśli wcześniej nie zmieniłeś konfiguracji: możesz to sprawdzić w każdej chwili, przerywając na moment grę i zaglądając do opcji). Kiedy wejdziesz do pomieszczenia, dokładnie za rogiem będzie na ciebie czyhał wróg (zajmij się nim przed wyruszeniem po Power-Ups). Idź do korytarza, z którego strzelał ostatni bandyta i otwórz drzwi na prawo, wtedy otrzymasz dodatkowe punkty challengu #1. Dalej, wędruj między zamkniętymi drzwiami, aż dojdziesz do nowego tunelu lodowego. Schodząc w nim kilka kroków, spotkasz pierwszego Wombat, zablokowanego między skrzyniami. Około dwunastu ciosów i jest twój; musisz to zrobić, aby położyć rękę na Power-Ups i zdobyć challenge #2. W tunelu cały czas schodź na dół i idź na prawo, a znajdziesz innych wrogów, skrzynie i drogę na zewnątrz. Kiedy już się tam znajdziesz, strzelaj do wszystkich nieprzyjaciół w zasięgu wzroku, a potem popatrz na prawo - oto przed tobą challenge #3. Aby go zdobyć, musisz skoczyć, ale nie jest to zbyt skomplikowane i jeśli tylko posuwasz się w odpowiednim kierunku, Dash powinien go lada chwila chwycić. Przejdź przez most i idź na lewo, do ciemnego tunelu. Naprzód!, strzelaj do wrogów przy wyjściu, następnie idź koło prawej ściany, aby otrzymać challenge #4. Podążaj lewą stroną do końca, drogą nad urwiskiem, likwidując spotkanych bandziorów. Potem wejdź do następnego tunelu, znajdziesz tam windę, która zabierze cię do następnego etapu.
Etap 2
Wysiądź z windy i ruszaj do wyjścia - tunelem na dół. Idź cały czas przed siebie do stopni schodów. Na lewo będą okrągłe sale, a na prawo schody (centrum sali to w rzeczywistości mechanizm). Wejdź do pokoju na prawo i przeszukaj go, a znajdziesz challenge #5 i zapasy zdrowia. Wróć do stopni, tam gdzie jest skrzyżowanie prowadzące na lewo i prawo. Na wprost znajduje się mała sala, do której możesz skoczyć po challenge # 6. Wyląduj gładko na rusztowaniu, odzyskaj równowagę i dalej, na prawo lub lewo (obydwa kierunki prowadzą do tego samego miejsca). Kiedy dojdziesz do zamkniętych drzwi, nie otwieraj ich, tylko wejdź na mostek, który znajduje się za tobą. Mniej więcej w połowie drogi na rusztowaniu skocz na prawo. Ucierpisz troszkę podczas lądowania, ale to nic groźnego. Idź wokół mechanizmu, aby otrzymać challenge #7 i dodatkowe życie, następnie poszukaj otworu, przez który będziesz mógł zobaczyć inny mechanizm, wskocz na niego. Zrób rundę po maszynie, aby dostać challenge #8 i jeszcze jedno życie. Skacz z platformy na platformę wokół zębatego mechanizmu, żeby znowu znaleźć się na rusztowaniu. Wróć do drzwi, które prowadzą do sali kontrolnej, gdzie musisz uruchomić sześć wyłączników, co wprawi w ruch zębaty mechanizm. Kiedy już tam zrobisz porządek, możesz przejść przez cały mostek i wejść do następnej strefy. Staniesz na zamarzniętej ziemi, która pęknie i rozpadnie się na dwie części. Szybko wybierz jedną z nich i znajdź stabilny kawałek, gdzie będziesz mógł się schronić podczas "kataklizmu". Punkt challengu #9 wyjdzie ze ściany po lewej stronie, zaraz przy początku pęknięcia (dodatkowe życie - ze ściany po prawej stronie). Chwyć punkt i ostrożnie przejdź przez popękaną strefę, do następnego tunelu, strzelając do wrogów od razu, kiedy tylko się pokażą. Przyciśnij następny wyłącznik, aby uruchomić windę i udaj się na przejażdżkę. Podążaj dalej tunelem do dużej sali, w której znajduje się dwunożny AT-ST! Jeśli chcesz go pokonać najprostszym sposobem, to maszeruj blisko niego, najlepiej pod jego głową, bądź tuż za nim - aby nie wziął cię na cel. Wybierz "kamerę" FPP, następnie przytrzymaj wciśnięty klawisz Z (spust) i spójrz w górę, w kierunku głowy dwunożnego robota. Zatrzymaj grę, naciskając klawisz start i w opcjach wybierz View Lock - zachowa to widok skierowany do góry. Aby walka była jeszcze łatwiejsza, wybierz rakiety z głowicą samoszukającą i zacznij strzelać do AT-ST (jednak musisz tu trochę celować, bo system samoszukający nie działa na bossów). AT-ST wytrzyma wiele uderzeń, ale w końcu złamie się i spadnie na ziemię. Nie strzelaj do skrzyń znajdujących się we wnękach AT-ST - najpierw wykorzystaj je do wspinaczki na rusztowania po każdej stronie sali, gdzie znajdziesz najlepsze Power-Ups. Kiedy pokonasz AT-ST, przejdź przez drzwi wyjściowe (najwęższe z dwóch) i idź tunelem do stosu skrzyń. Zlikwiduj je, żeby znaleźć salę z Wombat'em, który strzeże punktu challengu #10. Walcz z Wombatem albo omiń go i skocz po punkt challengu. Opuść salę i idź na prawo, aby odnaleźć Outrider. Zlikwiduj wrogów z okolic i wejdź na statek, następnie skieruj się do kokpitu i uruchom go.
ASTEROID FIELD
Na tym poziomie jest sześć punktów challengu, które zbierzesz pod koniec lotu z czerwonych asteroidów. Znajdujesz się w wieżyczce dowódcy Outridera, a twój droid kieruje statkiem. Najlepszy tutaj jest widok zewnętrzny, ponieważ wewnętrzny zakrywa zbyt mocno ważną część pola widzenia. Aby znaleźć tu jakiekolwiek elementy prawdziwej strategii, będziesz musiał wysilić swą wyobraźnię, ponieważ poziom ten to przede wszystkim łupanina do wszystkiego co się rusza. Ładuj swoje rakiety za każdym razem kiedy się wyczerpią, co zajmuje około 15 sekund. Nie musisz oszczędzać (chociaż twoje rezerwy są ograniczone), ale lepiej będzie, abyś zawsze maksymalnie wykorzystywał siłę uderzeniową swoich pocisków, dokładnie celując w kierunku grup statków. Po ataku eskadry Tie-Fighterów będziesz bombardowany przez Tie-Bombery. Klucz do przetrwania to pozostanie żywym (cóż za odkrycie!) - miej to cały czas na uwadze i próbuj niszczyć KAŻDĄ bombę lecącą na ciebie, aby zbyt nie ucierpieć. Dzięki twojemu wiernemu pilotowi normalne asteroidy nie zniszczą twojego statku. Skoncentruj się więc na wrogach. Czerwone asteroidy mają jednak sześć punktów challengu, rozbij je więc wszystkie. Na każdą potrzebujesz mniej więcej 13 strzałów. Powinieneś tego dokonać, zanim one znikną z twojego pola widzenia. Strzelaj cały czas do Tie-Fighterów, bo pojawiają się w takich ilościach, że możesz sobie nie poradzić.
ORD MANTELL JUNKYARD
Na tym poziomie znajdziesz się w kolejce powietrznej, która przechodzi przez wysypisko złomu i pojazdów po wypadkach. Podczas pierwszej części podróży musisz skakać albo się zginać, aby unikać przeszkód znajdujących się na twojej drodze, łapiąc w tym samym czasie trzy punkty challengu. Wydaje się, że siła grawitacji jest tutaj mniejsza niż na Ziemi, co sprawia, że skoki Dasha są długie i wolne. Kiedy jesteś w zawieszeniu, uważaj żeby kolejka była dokładnie pod tobą, lepiej jest unikać skoków, kiedy kolejka jest na zakręcie (oglądaj drogę zawsze wcześniej). Jeśli skacząc masz trudności aby uniknąć małych belek, to spróbuj zrobić jeden lub dwa kroki do przodu w czasie skoku, aby przedłużyć lot. Jeśli nie udało ci się zebrać wszystkich punktów challengu w tym etapie, a wolałbyś jednak to zrobić (tak jak powinno być), poświęć jedno życie i zacznij na nowo tuż przed etapem, w którym nie powiodło ci się to. Aby ułatwić ci zadanie, podam ci parę wskazówek, jak zdobyć punkty. Na początku trasy znajdziesz punkt #1; bądź gotowy do skoku, od razu, gdy tylko ten poziom się zacznie. Następnie mamy punkt challengu #2 - możesz go zdobyć, jeśli się przesuniesz ze środka o jeden krok na lewo i skoczysz nad nową belką i potem jeszcze dwa razy. Stań całkowicie na prawo i skocz po punkt challengu #3. Skacz nad następnymi trzema belkami i potem idź na lewo i pochyl się (przyciśnij żółty klawisz C u dołu, aby kucnąć, jeśli nie zmieniłeś parametrów z góry ustalonych), aby zdobyć dodatkowe życie, ale i tak przejście pod tą belką cię nie ominie. Prześlizgnij się pod inną belką i przeskocz nad dwoma następnymi, i jeszcze raz pokonaj dwie inne. Skocz nad jeszcze jedną, następnie pochyl się, aby ominąć ostatnią i dojść do drugiej strefy (przejdziesz przez tunel). Pod koniec tej trasy z przeszkodami i tunelu, na swojej drodze zobaczysz nową kolejkę powietrzną - podbiegnij i skocz do góry. Strzelaj do myśliwców latających w okolicach i cały czas likwiduj nowych wrogów. Przez długi moment nie musisz skakać ani się pochylać. Ale po tej spokojnej podróży pochyl się, żeby uniknąć belki. I potem skocz do następnej kolejki powietrznej, która pojawi się po prawej stronie, abyś mógł zabrać dodatkowe życie. Poczekaj na niej aż nowa kolejka będzie przejeżdżać pod bardzo niską barykadą i w tym momencie wskocz na kolejkę powietrzną, która jest przed tobą, i kiedy tylko możesz, zacznij strzelać, żeby rozłożyć wrogów znajdujących się dalej na trasie. Biegnij aż do początku kolejki i weź jeden kompletny zapas zdrowia i ciesz się ze spokojnej podróży, do momentu, kiedy na lewo zobaczysz nową kolejkę poduszkową z przykrytym wagonem. Zlikwiduj robota wewnątrz i skocz do środka wagonu, aby uzyskać punkt challengu #4, następnie skacząc, wróć na ostatnią kolejkę (na tory z prawej strony). Strzelaj do myśliwców latających wokół ciebie. Z prawej strony zobaczysz konstrukcje zawieszone nad torami - zbliżając się do nich, strzelaj, aby trafić wroga, nim on trafi ciebie. W następnej kolejce, która pojawi się na torach po lewej stronie znajdziesz dodatkowe życie strzeżone przez robota. Zabierz je szybko i wróć do swojej kolejki. Zbliżając się do ogromnego budynku przesuń się do środka kolejki i skacz, żeby złapać punkt challengu #5 ( uwaga, trudno jest go dostrzec, gdyż jest on srebrzysty - na szarym tle). Pochyl się i pozostań w tej pozycji, żeby uniknąć strzałów wrogów, których widzisz przed sobą, nie zapominaj o strzelaniu do barier z każdej strony torów, aby zniszczyć czerwone belki, które blokują drogę. Podczas tej trasy dostań się na początek kolejki. W momencie gdy wyjedziesz z dużego budynku zobaczysz na torach długą kolejkę z kilkoma przykrytymi wagonami. Skocz na nią. Są tam 3 punkty challengu, ale twój czas jest ograniczony, bo musisz skoczyć do następnej kolejki, więc dalej do dzieła! Z przodu wagonu, do którego wejdziesz, znajdziesz punkt challengu #6. Skocz do następnego wagonu, nad którym zobaczysz wiszący punkt challengu #7. Wejdź do środka i wespnij się szybko na dach, potem idź ostrożnie do tyłu wagonu, aby zdobyć ten punkt. Skocz do wagonu, który znajduje się zaraz przed twoim i zejdź schodami, następnie skocz do pierwszego, przykrytego wagonu, gdzie masz ostatni punkt. Tam zobaczysz mur, za którym chowa się przeciwnik, strzelaj do niego i skocz po punkt challengu #8. Idź na początek swojego pociągu i skocz na następną kolejkę poduszkową, która teraz powinna być blisko ciebie. Używaj cały czas laseru, biegnąc do pierwszego wagonu kolejki i skacząc za każdym razem, gdy pociąg będzie jechał prosto. W płaskim wagonie towarowym na początku kolejki jest dodatkowe życie. Strzelaj cały czas do wrogów, czekając na następną kolejkę i skocz na nią. Szybko poruszaj się i skocz do następnego wagonu, potem idź drogą po prawej, aby znaleźć punkt challengu #9. Zobaczysz informację, że masz skoczyć do następnej kolejki, tej znajdującej się po lewej stronie. Zrób obchód wagonu, na którym jesteś i skocz do innej kolejki, w której znajduje się strażnik. I już! Teraz tylko czekaj na koniec trasy - po wejściu do ogromnego budynku, gdzie będziesz walczył przeciwko IG-88.
IG-88
Musisz pokonać IG-88 (robota), zdobywając 3 punkty challengu. IG-88 jest wyjątkowo agresywny i ma do swojej dyspozycji bardzo silną broń. Jeżeli masz system stereo dobrej jakości lub jeśli grasz ze słuchawkami, wtedy uciekając możesz określić, jak daleko znajduje się IG-88 i w którą stronę kroczy, dzięki hałasowi, który robi. W sali na środku znajduje się pociąg, dwa duże, czarne pojemniki po prawej stronie i stos odpadów po lewej. Na tym stosie właśnie znajdziesz punkt challengu #1. Idź od pociągu przez lewe przejście i wejdź na stos. Uważaj, aby nie spaść z wąskiej drogi. Kilka Power-Ups zdrowia znajduje się w pobliżu, w kącie sali. Punkty challengu #2 i 3 są w czarnych pojemnikach. Od tej strony sali wejdź na pomost, który biegnie wokół pojemników. Ześlizgnij się do ich środka na lewo i poszukaj punktu challengu. Tuż obok niego masz „NIETYKALNOŚĆ”, która będzie niezbędna w pojedynku z bossem, który czeka na zewnątrz. Wyjdź stamtąd szybko przez drzwi (które wyglądają raczej jak czerwone tarcze) i zaatakuj bossa, zanim twoja nietykalność zniknie. Możesz pokonać moc IG-88, jeżeli ruszasz się i strzelasz wystarczająco szybko, ale zanim go zabijesz, najpierw weź punkt challengu z drugiego pojemnika (możesz zdobyć go nawet wcześniej i dopiero potem spaść do pojemnika na lewo). Zanim użyjesz przeciwko IG-88 lasera, skorzystaj ze swojej najmocniejszej broni. Jeżeli nie pokonasz go za pierwszym razem, będziesz zmuszony bawić się z nim w chowanego. Najlepsze miejsce znajduje się w pobliżu czarnego pojemnika - biegaj wokół niego, unikając strzałów IG-88, i jak tylko go zobaczysz, strzelaj. Im jest słabszy, tym wolniej będzie uciekał i tym mniej będzie cię atakował, co oczywiście przedłuży z drugiej strony walkę.
GALL SPACEPORT
Ten poziom jest olbrzymi i długi, zamknij się więc na dziesięć spustów, wyłącz telefon, wyciągnij wiktuały. Musisz znaleźć w sumie 15 punktów challengu. Nie zapominaj o patrzeniu w górę przy wsiadaniu do windy, aby pozbyć się strażników .
Etap 1
Jeśli będziesz obserwować uważnie, kiedy kamera zwęży widok na twój statek, możesz zauważyć punkt challengu #1. Wyjdź ze statku i wejdź na skałę za nim. Następnie skocz na tył swojego statku, aby zdobyć punkt challengu #1. Od samego początku wydaje się, że są dwa możliwe kierunki, ale droga po prawej szybko okaże się ślepa - jednak jest wspaniałą kryjówką, z której możesz likwidować wrogów na odległość. Idź do przodu skacząc nad przełęczą, oczywiście jeśli to koniecznie. Przejdź przez most. Idź drogą wzdłuż klifu (u góry są drzwi, ale nie możesz do nich dojść) i skacz w górę nad szczelinami, aż znajdziesz drogę na lewo, do której możesz się dostać za pomocą jednego skoku. Wejdź i znajdź kilka Power-Ups zdrowia, potem wyjdź i idź do przodu, do następnego otworu, strzeżonego przez Wampa, który jednak nie wyjdzie z zagłębienia - musisz do niego strzelać z góry, aż się podda. Następnie przejdź przez tunel. Idź na lewo do wyjścia i podążaj drogą, która biegnie na prawo, aby zdobyć punkt challengu #2. Wymaga to dość precyzyjnego skoku na schody wykute po obu stronach skały, gdzie ten punkt się znajduje. Wróć na główną trasę i idź nią do dobrze pilnowanej groty. Wejdź do niej, otwórz drzwi i znajdź ciemne pomieszczenie. Posuwaj się dalej w stronę rogu, na prawo, aby znaleźć tunel, który biegnie do góry. Wspinając się do sali położonej najwyżej załatw strażników, potem podążaj, aż do zewnętrznego zagłębienia. Idź na prawo do zagłębienia po Power-Up zdrowia, następnie skieruj się na lewo i spadnij na teren położony niżej, aby otrzymać trzy dodatkowe Power-Ups zdrowia i jeden wyłącznik. Uruchom go, aby ponownie wejść na zagłębienie. Skieruj się do kąta i aby przejść, posłuż się platformą lewitacyjną. Uruchom wyłącznik i otwórz drzwi, następnie szybko, ale ostrożnie znów przejdź platformę i biegnij do wielkich drzwi na lewo i zanim się zamkną, znajdź windę i wejdź do środka, następnie przeszukaj okolicę, aby znaleźć Power-Ups zdrowia. Z tego piętra powinieneś zobaczyć punkt challengu. Znajdź najbliższą windę, która prowadzi na wyższe piętro, idź po platformie i skocz po punkt challengu #3, ale uważaj aby wylądować na platformie dokładnie poniżej tego punktu. Możesz na chwilę zostawić punkt challengu i wrócić po niego, gdy będziesz już miał swojego Jet-Packa, ale to zajmie ci dwa razy więcej czasu - na dole jest dodatkowe życie, które możesz zdobyć przy pomocy Jet-Packa. Wespnij się do góry i jedź windą aż na dach. Wychodząc na zewnątrz otrzymasz wiadomość dotyczącą komputera. Idź do wieży, wejdź do windy i wjedź do góry, następnie zbliżając się do szczytu strzelaj i zabijaj strażników, chwyć Power-Up zdrowia, uruchom wyłącznik na ścianie, która prowadzi do Jet-Packa! Weź go, odwróć się przodem do wieży i leć wzdłuż niej, na dach po punkt challengu #4. Nadszedł moment, abyś użył swojego Jet-Packa. Twoje paliwo jest ograniczone, ale tankujesz do pełna za każdym razem, gdy lądujesz, nawet na kilka sekund. Odwróć się w stronę przełęczy i znajdź małe wzgórze (platforma) w oddali. Leć do niego, pokonaj widocznych wrogów, którzy pilnują innych wzgórz, obróć się na prawo i zobacz jeszcze jedno wzgórze i punkt challengu #5, na samej górze drogi, która tam prowadzi. Zabierz go, leć do następnego wzgórza i wyląduj. Uważaj, aby nie marnować paliwa po drodze, bo inaczej nie dojedziesz do końca. Lataj od jednego wzgórza do drugiego i zbieraj Power-Ups, które unoszą się w powietrzu. Po pewnym momencie powinieneś zobaczyć drzwi w ścianie przełęczy - leć do niej i wejdź, aby zakończyć ten stage.
STAGE 2
Przejdź przez drzwi i przeleć szybem windy do następnego piętra. Pokonaj straż, spadnij z krawędzi przed tobą i użyj swojego Jet-Packa, aby wziąć punkt challengu #6 z dziury poniżej ściany (i dodatkowe zdrowie). Lecąc, wejdź ponownie do góry, uruchom wyłącznik na ścianie, aby poprzez drzwi w niej pojawiła się platforma. Wejdź na nią i uruchom ją, aby zrobić mały spacer. Przechodząc przez drzwi pilnuj ściany na lewo i miej na widoku zagłębienie u góry. Podleć do tego zagłębienia, aby znaleźć Punkt challengu #7. Lecąc, zejdź znowu do drzwi, gdzie znalazłeś ruchomą platformę, wejdź na nią i na nowo ją uruchom, tym razem udaj się na niej do drzwi na brzegu klifu. Kiedy się zatrzyma, leć na prawo, aby znaleźć inne zagłębienie przy klifie z punktem challengu #8. Leć prosto do drzwi, gdzie zatrzymała się ruchoma platforma, nie marnuj paliwa i przejdź przez nie. Wewnątrz znajdziesz nowego AT-ST. Wiesz co masz robić! Ulokuj się po prostu pod nim i celuj do góry, zablokuj twój celownik w opcjach i strzelaj. Kiedy już go pokonasz, możesz uruchomić wyłączniki, które znajdują się w wieżyce i które otwierają małe wnęki u góry ściany. W pierwszym schowku na prawo znajdziesz punkt challengu #9. Uruchom wyłącznik naprzeciwko miejsca, w którym właśnie pokonałeś AT-ST, następnie leć do otwartych drzwi i wejdź do nich. Możesz otworzyć inne drzwi dzięki wyłącznikom, ale wszystkie one prowadzą donikąd i jest w nich mało Power-Ups (kompletne zdrowie znajduje się w pierwszej dziurze). W drugiej dziurze idź tunelem do sali, gdzie znajduje się wielkie pionowe śmigło. Biegnij ostrożnie obok niego i znajdź salę z wieloma poziomymi śmigłami. Punkt challengu #10 znajduje się w studni pomiędzy dwoma z ostrzy. Jeśli spadłeś w odpowiednim momencie i prosto, możesz przejść między tymi niebezpiecznymi przeszkodami, ale musisz umieć dobrze prowadzić swojego Jet-Packa, aby chwycić punkt challengu. Idź tą drogą aż dojdziesz przed swoisty kamieniołom, gdzie na lewo zobaczysz punkt challengu #11. Leć w kierunku wyjścia, które znajduje się u góry tego pomieszczenia, aby znaleźć drogę, która prowadzi na zewnątrz, tam czeka na ciebie ruchoma platforma. Skocz na nią i podczas kiedy będziesz spacerował po niej, bądź gotowy do skoku, aby chwycić punkt challengu #12 (jeśli ci się nie uda, nie panikuj - platforma, może być użyta w przeciwnym kierunku, kiedy dojdzie do końca trasy). Skacz również podczas drogi i likwiduj wrogów, którzy latają w okolicach. Pojazd zaprowadzi cię do sali pełnej strażników, bądź więc gotowy do strzału. Leć na drugie piętro sali i uruchom wyłącznik, potem wyjdź przez drzwi z drugiej strony sali. Strzelaj, kiedy jesteś w windzie, aby załatwić straż u góry. W następnej sali zobaczysz duży wahadłowiec cesarski, punkt challengu #13 znajduje się na szczycie jego schowanych skrzydeł. Wejdź do wahadłowca, znajdź "seekers" i Power-Up zdrowia. Potem przeszukaj drugie piętro sali, aby znaleźć wyłącznik, a wreszcie przejdź przez drzwi i opuść salę. Przejdź przez korytarz likwidując wrogów, potem wejdź do windy, aby znaleźć się na szczycie (to długa podróż). Boba Fett będzie czekać na dachu, aby się z tobą rozprawić. Zanim go pokonasz, idź do otworu z boku dachu i wślizgnij się do szczeliny, potem użyj swojego Jet-Packa, aby dostać się bez problemu do zagłębienia u góry. Musisz wylądować na ciemniejszym i pochyłym zagłębieniu, nie na tym jasnego koloru. Idź w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, aby znaleźć Power-Ups i punkt challengu #14. Spadnij na jaśniejsze zagłębienie i cały czas idź tak jak poprzednio, aby znaleźć strefę głównej przełęczy, gdzie możesz spokojnie spaść. Użyj Jet-Packa, ale uważaj, aby dostać się na zagłębienie przed drzwi hangaru, gdzie możesz otrzymać dodatkowe życie i punkt challengu #15. Wróć na szczyt wieży drogą powietrzną i zmierz się z Boba Fett. Wzdłuż platform tego pomieszczenia znajdują się Power-Ups ze zdrowiem, ale mamy nadzieje, że nie będziesz ich potrzebował na samym początku, bowiem lepiej oszczędzić je na czas walki. Boba strzela tylko do obiektów, które stoją przez moment nieruchomo, więc im więcej będziesz strzelać do niego z góry, tym mniej ucierpisz. Lata z dołu do góry wokół areny. Celuj i strzelaj, ale nie zbliżaj się zbyt blisko - jeśli on zbliży się do ciebie, użyj swojego miotacza ognia. Nie żałuj swoich seekers, ale upewnij się, że celujesz prawidłowo, ponieważ twoje seekersy nie blokują się automatycznie na bossach. Kiedy pokonasz Boba Fett, pojawi się znowu w swoim statku - zostań za nim, aby uniknąć jego armaty laserowej i strzelaj bez ustanku w jego wrażliwy tył, aż padnie na ziemię.
MOS EISLEY AND BEGGAR'S CANYON
Ten poziom przejdziesz posługując się swego rodzaju latającym skuterem. Na początku polecenia wydają się niejasne, a pojazd trudny do opanowania, ale gdy już przywykniesz, nie będzie to stanowić żadnego problemu. Spróbuj tylko trochę popychać drążek, zamiast trzymać go w jednym kierunku - w ten sposób będziesz bardziej stabilny. Twoim celem jest uniemożliwienie członkom gangu dojście do Luke'a Skywalkera, na razie zapomnij o punktach challengu i zlikwiduj wszystkich wrogów. Kiedy już to zrobisz, możesz wrócić i zebrać wszystkie punkty. Uważaj, aby twój pojazd nie uderzył w ścianę, bo wtedy szybko się zniszczy.
STAGE 1
Od razu przejdź przez tunel, skręć na prawo, a potem w lewo, na pomoście znajdziesz dodatkowe życie, ale wykorzystaj moment, aby skoczyć po punkt challengu #1, który znajduje się na dachu, na prawo, potem skieruj się po dodatkowe życie i skocz z całej siły, aby zdobyć punkt challengu. Musisz przejść pomost na skos, z lewej strony na prawą. Ta operacja "zeżre" ci trochę nerwów. Idź cały czas prosto i szukaj wielkiego statku na ziemi, pochylonego jak wieża w Pizie. Obejdź go dookoła, aby znaleźć w jego cieniu punkt challengu #2. Dalej tą samą drogą dojdziesz prosto do punktu challengu #3, unoszącego się w powietrzu przy pomoście. Weź go, potem wróć na swoje poprzednie miejsce i wejdź drugi raz na pomost, aby na dachu, na prawo, zdobyć punkt challengu #4. Kilka kroków stamtąd, na prawo, znajdziesz duży czerwony budynek. Szukaj pod jego występami punktów challengu #5 i #6. Przejdź przez tunel i skręć na lewo, potem kieruj się cały czas prosto, do identycznego budynku jak ten, gdzie znalazłeś ostatnie punkty challengu. Innych tutaj nie ma, przejdź więc między dwoma łukami. Skręć na lewo, aby odkryć wielką zardzewiałą budowlę na środku drogi. Zbliżając się do niej skręć na lewo, aby uzyskać ukryty w alejce punkt challengu #7. Przejdź przez otwartą strefę, z której trochę wcześniej odleciał statek, wychodząc z niej skręć w lewo. Zobaczysz drugi z wielkich budynków - po jego prawej stronie masz punkt challengu #8. Skieruj się do strefy pustynnej i opuszczając miasto odwróć się, aby zobaczyć szczelinę na prawo z punktem challengu #9. Dwa następne (punkty #10 i #11) wznoszą się nad studniami Sarlacc na pustyni. Trudno jest je zdobyć bez wpadnięcia do wewnątrz - stań więc w pewnej odległości i kieruj się w ich kierunku, następnie z maksymalną prędkością celuj wysoko, aby przednią częścią skutera uderzyć w nie. Jeśli nie przyciśniesz gazu do deski, prawdopodobnie spadniesz do studni i stracisz życie. W przełęczy idź do przodu, znajdź punkt challengu #12 u góry drugiego mostu. Prowadź ostrożnie swój skuter wzdłuż pomostu i weź ostatni punkt. Będziesz musiał jeszcze tylko przejść przez pierścień z kamieni i dotrzesz do końca tego poziomu.
IMPERIAL FREIGHTERS SUPROSA
Etap 1
Jest to moment, aby powrócić do gry w ujęciu FPP. Tym razem spotkasz więcej wrogów, ale trasa nie jest bardzo długa. Nie spiesz się i likwiduj wrogów gdy tylko ich zauważysz, abyś nie został zaatakowany ze wszystkich stron. Otwórz pierwsze drzwi i załatw dwóch wrogów, potem wejdź do sali i idź na lewo do schodów, które prowadzą do punktu challengu #1. Następnie skręć na prawo, gdzie zobaczysz na środku pokoju mnóstwo czarnych kijów - idź między nimi do przodu, do następnej sali, zabijając strażników, których zauważasz. Dojdziesz do sypialnych dzielnic statku. Przeszukaj szafki każdej kabiny, aby otrzymać Power-Ups i nietykalność. Kiedy już ją będziesz miał, pobiegnij szybko do końca korytarza, aby znaleźć salę z działkiem. Zniszcz je, zanim twoja nietykalność przestanie działać i bierz punkt challengu #2 umieszczony tuż za działem. Na drugim końcu sali znajduje się winda, wejdź do niej i jedź do góry, aby uruchomić wyłącznik w następnej sali, potem zejdź po pomoście, aby znaleźć korytarz pełen uzbrojonych robotów. Idź nim dalej, a ukończysz ten stage.
Etap 2
Zaczynasz w sali o kształcie V. Zniszcz działa, które się znajdują w każdym końcu tego pokoju, następnie uruchom wyłącznik w środku pokoju, aby otworzyć ścianę. Następna sala ma cztery okna z żółtymi i czarnymi paskami - kiedy do niej wejdziesz, paski się odsuną odsłaniając działa, które będą strzelać do ciebie. Możesz wbiegnąć do środka, aby je uaktywnić i uciec jak najszybciej, żeby w nie celować z daleka, albo po prostu przejść całą salę bardzo szybko i uruchomić dwa wyłączniki na drugim końcu. Naciśnij wyłącznik i otwórz następne drzwi, potem strzelaj do dwóch robotów. Możesz zobaczyć punkt challengu, ale na razie jest on nieosiągalny. Następna sala będzie miała obrotowe drzwi, które mogą być bardzo niebezpieczne, jeżeli się w nich zablokujesz. Punkt challengu #3 znajduje się przy drzwiach po lewej stronie, w drugim szeregu drzwi. Zauważysz go, jeżeli trochę poszukasz. Biegnij po niego i idź dalej dookoła, następnie najszybciej jak tylko możesz rzuć się w kąt, gdzie będziesz bezpieczny. Przejdź następną salę, aby znaleźć nowe drzwi obrotowe. Nie ma tutaj punktu challengu. Najważniejsze jest to, aby przejść bezpiecznie. Punkt challengu #4 znajduje się nad komputerem, za drugą grupą drzwi (jest to ten sam punkt, który zauważyłeś wcześniej, ale nie mogłeś się do niego dostać). Bierz Power-Up zdrowia i skocz do windy, aby zjechać piętro niżej. W tej sali znajdują się dwie duże obracające się platformy. Kiedy skoczysz na jedną z nich, musisz się pochylić albo skakać, aby uniknąć ramion, które wystają z góry. Skocz na pierwszą platformę, która się obraca i zostań nad nią, dopóki nie znajdziesz się z drugiej strony, wtedy skocz na drugą platformę, która cię zaprowadzi do punktu challengu #5. Popatrz na lewo, a zobaczysz punkt challengu #6. Możesz go spokojnie otrzymać, wykorzystując w tym celu obracające się platformy. Możesz też zaryzykować wielki skok. Idź dookoła platformy aż dojdziesz do zagłębienia, gdzie jest jeszcze jedna winda, które skieruje cię do następnej strefy. Tam jest pełno strażników. Zamorduj wszystkich, idąc do przodu, do końca tego poziomu.
Etap 3
Ten poziom zaczyna się w hangarze z wysokim sufitem. Musisz zlikwidować małe działo poruszające się po torach u góry oraz droidy w pokoju. Na razie nie strzelaj do dużych skrzyń w głównej części sali. Wyłączniki znajdują się z każdej strony sali - one kierują wielkimi niebieskimi drzwiami, przesuwanymi w dwóch końcach hangaru. Z jednej strony znajdują się 3 wyłączniki, z drugiej dwa. Idź na tę stronę, gdzie są te 2 i wypróbuj je. Szukaj pomostu w dolnych kątach sali tam znajdziesz użyteczne Power-Ups. Zejdź na dół i uruchom wyłączniki parami, aby otworzyć drzwi na wyższym piętrze, po prawej stronie, najbliżej ciebie. Użyj grubych skrzyń jako schodów do drugiego piętra (strzel do dwóch skrzyni z jednego stosu i do jednej z sąsiedniego stosu). Wysadź jedną skrzynię na pierwszym piętrze w ostatnim przedziale od prawej, aby znaleźć punkt challengu #7. Pokombinuj, aby odpowiednio ustawić 3 wyłączniki i dostać punkt challengu #8. Znajdziesz go w strefie ładunku na drugim piętrze, najbliżej trzech wyłączników po przeciwnej stronie pokoju, gdzie znalazłeś poprzedni punkt. Aby znaleźć następny punkt challengu, idź do grupy trzech wyłączników i uruchom je w taki sposób, aby pierwsza grupa pokazywała drugą i trzecią, grupa w środku - te na prawo i lewo, zaś grupa na prawo - te ze środka i prawej. Podejdź do podwójnych wyłączników i ułóż je w następujący sposób: grupa po lewej pokazuje wyłącznik na lewo, ta z prawej - wyłącznik na prawo. Teraz wejdź na drugie piętro, przejdź przez most i przez drzwi po środku, potem wejdź na pomost wewnątrz. Przejdź przez most na trzecim piętrze i otwórz drugie drzwi, aby wpaść w sidła pięciu strażników i otrzymać punkt challengu #9, który znajduje się w skrzyni przez nich pilnowanej. Wejdź przez trzecie drzwi, aby znaleźć bonus z całkowitym zdrowiem, pilnowany przez dwóch innych strażników. Skręć w kąt przy trzecich drzwiach i strzelaj wokół skrzyń, aby odkryć, że pomost prowadzi w dół. Zlikwiduj straż i wejdź do następnej sali, aby zmierzyć się z bossem (loader droid).
LOADER DROID
Ten boss jest jeszcze raczej łatwy - tak długo jak obserwujesz jego system i pozostajesz za nim na odległość ramienia. Będzie się przemieszczał po pokoju i próbował cię chwycić swoimi długimi ramionami. I na tym, pokrótce, polega cały jego atak. Głowa i góra pleców są częściami najbardziej wrażliwymi. Naciśnij start, aby zatrzymać na chwilę grę i wyregulować w opcjach strafe mode, aby łatwiej obracać się wokół niego. Zostań za nim, kręć się w kółko i strzelaj mu w plecy. Cel możesz osiągnąć w kilka minut, używając tylko lasera bądź swoich seekers, aby skrócić walkę. Możesz jednak żałować, że nie skorzystałeś z nich później - nie marnuj ich więc na tym łatwym bossie. Jeśli ulokuje się w kącie, oddal się po prostu od niego i poczekaj, aż odejdzie od ściany i obejdź go bezpiecznie. Nie ma limitu czasu, nie warto więc przyspieszać wydarzeń. Kiedy zniszczysz LOADER DROID, otworzą się drzwi super komputera. Wejdź, aby zabrać ostatni punkt challengu #10, potem wjedź windą i uruchom wyłącznik, aby pokazał się Outrider.
SEWERS OF IMPERIAL CITY
Dash wejdzie do kanałów w poszukiwaniu przejścia, które prowadzi do pałacu księcia Xixora. Spodziewaj się eksploracji w widoku FPP, urozmaiconym nurkowaniem pod wodą. Ale nie panikuj... Dash może wytrzymać pod wodą dobrą chwilę. Zejdź szybko z pomostu w kształcie spirali i wejdź do kanału. W czasie drogi zatrzymuj się i likwiduj przeciwników na dole. Możesz również skakać z jednej strony na drugą, żeby zejść szybciej. W kanale używaj cały czas lasera, aby załatwić wrogów. Pod koniec pierwszego tunelu wejdź na drewniane koło, tak aby spadło na piętro niżej, potem powtórz tę czynność kilka razy, aż znajdziesz się na dnie. W następnym tunelu jest główne przejście, które pozwoli Dashowi poruszać się bez chodzenia w ściekach. Za rogiem znajduje się obracające się koło z ostrzem. Użycie widoku z góry może być przydatne, aby zsynchronizować twoje kroki i przejść bez problemu przez tę przeszkodę. Kiedy dojdziesz do drugiego koła, poszukaj tajnych drzwi w ścianie na lewo. Wewnątrz czai się strażnik oraz masz tam punkt challengu #1 oraz Power-Up ze zdrowiem, przejdź przez drugie koło, dalej idź tunelem, aby dojść do wielkiej sali. Zlikwiduj wrogów przed drzwiami, następnie zanurz się w wodzie i idź na lewo, aby znaleźć punkt challengu #2 (szukaj pod platformą). Pod innymi platformami znajdziesz bomby impulsowe, w końcu skieruj się do wylotu kanału i wejdź do środka. Zejdź tunelem, aby znaleźć wysoką salę w kształcie walca. Zanurz się w wodzie i uruchom dwa wyłączniki, które zobaczysz, następnie wejdź przez drzwi, które ukażą się u góry ponad wodą - znajdziesz punkt challengu #3 i dodatkowe życie. Wyjdź i leć aż do szczytu walca, żeby odkryć Power-Up ze zdrowiem i poszukaj tunelu, który prowadzi do wyjścia. Idź do końca tunelu, następnie wespnij się do góry, aż do sufitu i znajdź tunel prowadzący do punktu challengu #4. Wyjdź z tunelu i wróć do sali z platformą, następnie zejdź kilka pięter na dół, aby znaleźć tunel, który prowadzi do innej sali pełnej platform. Walcz z wrogami, spadnij na dno studni i wejdź do małego tunelu, aby znaleźć punkt challengu #5. Leć do góry studni i wejdź do tunelu, aby dostać klucze bezpieczeństwa - konieczne, aby otworzyć główne drzwi do ścieków. Kiedy wracasz do tunelu, możesz iść na skróty i dojdziesz do głównej sali ze ściekami (krata po prawej stronie tunelu jest już teraz otwarta). Leć aż do głównych drzwi, uruchom wyłącznik, aby je otworzyć, przejdź przez nie i skocz do wody, aby pokonać potwora. Idź na lewo, a znajdziesz punkt challengu #6, potem idź do góry i zaczerpnij powietrza. Zejdź drogą po prawej i płyń pod wodą do okrągłej sali z obracającym się ramieniem po środku. Kiedy jesteś zanurzony, popatrz do góry na ramię i omin je, kiedy wyjdziesz na powietrze. Pokonaj dwóch strażników przy sali i potem leć do studni, u góry, nad ramieniem, po punkt challengu #7. Przejdź przez drzwi, które byłe strzeżone i skieruj się do następnej sali, która jest taka sama jak ta okrągła, którą widziałeś na początku poziomu. Wejdź do wody, aby znaleźć punkt challengu #8, potem przeszukaj okolice, aby znaleźć kilka bonusów. Uruchom dwa wyłączniki na ścianie, żeby otworzyć drzwi, za którymi znajdziesz wyłącznik pola siły. Leć na sam szczyt walca i znajdź tunel, który prowadzi na zewnątrz. Powierzchnia walca kręci się wokół ciebie, a dziurka w powierzchni pokazuje małe działko po lewej stronie - wysadź je! Następnie, kiedy dziurka będzie się kręcić wokół niego, strzelaj do wyłącznika po prawej stronie, a dzięki temu otworzysz drzwi na końcu tunelu. Strzelaj do działka, następnie uruchom wyłącznik, aby zniszczyć pole siły. Przejdź przez otwór i uruchom następny wyłącznik, zaczynaj tę operację za każdym nowym polem siły, aż dojdziesz do sali, w której zamknięto wielu czerwonych strażników. Pokonaj ich, idź na drugą stronę sali i leć do tunelu, u góry. Uruchom wyłącznik i wróć do ostatniej sali. Leć do sufitu, żeby znaleźć inną salę ze strażnikami. Uruchom wyłącznik i bierz seekersy, następnie zejdź ponownie na dół do poprzedniej sali i wejdź do trójkątnego tunelu. Unikaj ostrza, jeśli chcesz dojść do drugiego końca tunelu i uruchom wyłącznik. Idź do okrągłej sali i kieruj się na prawo, potem przeleć kilka metrów szukając w dziurze ściany punktu challengu #9. Przejdź przez drzwi, gdzie spotkasz następnego bossa.
BIG DIANOGA
Ten boss jest straszny, ale nietrudny do pokonania. Skocz do wody uważając na czułki, zniszcz je dokładnie. Odwróć się do góry, musisz w coś trafić. Kiedy brakuje Ci powietrza, wróć na powierzchnię i potem zanurz się na nowo. Diagona może cię złapać, tylko kiedy jesteś blisko powierzchni, więc, zanim wrócisz do góry, spróbuj zniszczyć jak najwięcej czułków. Użyj na początek swojego laser, aby go osłabić, a następnie skorzystaj ze seekers, kiedy zwalnia albo kiedy potrzebujesz zaczerpnąć powietrza. Po pewnym momencie czułki znikną i oko stanie się łatwym celem. Załatw go i poleć do sufitu sali, aby ukończyć ten poziom.
XIZOR'S PALACE
Za kanałami, w ciemnym pałacu. To przedostatni poziom i ostatni, w którym użyjesz widoku FPP.
Etap 1
Przejdź pierwszą strefę, aby dojść do pierwszej wielopiętrowej sali. Skryj się za kolumną bądź podbiegnij do drugiej i znajdź bezpieczną strefę, skąd możesz zacząć strzelać do straży i droidów. Na drugim piętrze poszukaj i uruchom wyłącznik, który otwiera dwie pary drzwi w ciągu kilku sekund, potem od razu cofnij się pod ścianę i znajdź ukrytą salę zawierającą punkt challengu #1. Uruchom wyłącznik i pospiesz się do drzwi z drugiej strony sali, która jest otwarta na parterze. Idź drogą do drzwi, walcząc ze strażnikami. Otwórz je, wślizgnij się szybko za kolumnę - w tym pomieszczeniu jest dużo przeciwników. Kiedy opróżnisz już salę, wejdź do windy i strzel do straży, która czeka u góry. Wjedź do góry windą, naciśnij wyłącznik, aby spuścić ją na dół, cały czas używaj Jet-Packa, aby utrzymać się w powietrzu. Uruchom jeszcze jeden wyłącznik, a winda zjedzie o jedno piętro niżej, weź punkt challengu #2 oraz dodatkowe życie. Wyślij windę do góry, lecąc do ostatniego piętra i przejdź przez korytarz, aby znaleźć tablicę kontrolną. Naciśnij przycisk, żeby uruchomić pierwszy most. Poczekaj w rogu, aż ściana się otworzy i bądź gotowy do użycia laseru. Idź w inny koniec, wjedź windą do góry, potem wróć do kąta i naciśnij wyłącznik od drugiego mostu. Wróć na stare miejsce w korytarzu i znajdź nowy most. Gdy będziesz przez niego przechodził, spadnij na prawą stronę i zejdź piętro niżej. Skieruj się do kąta na prawo i leć do dziury u góry w ścianie, aby znaleźć straż, zdrowie, działo impulsowe, maczugę i punkt challengu #3. Wróć na most, przez który musisz przejść do następnej sali, aby zakończyć etap.
Etap 2
Kiedy będziesz wjeżdżał windą, przygotuj się do walki z robotem i droidem. Złap Powers-Ups, uruchom wyłącznik, żeby otworzyć drzwi w windzie. Zanim przez nie przejdziesz, wleć do szybu windy, aby w dziurze ściany zabrać punkt challengu #4. Spadnij przed nowe drzwi i wejdź. Kiedy schodzisz krętym korytarzem, uwaga na działa na ścianie. Gdy dojdziesz do dużego koła mechanizmu, trochę dalej zlikwiduj straż i szybko przejdź koło pierwszej mechanizmu. Drugie koło obraca się wolniej. Poczekaj na odpowiedni moment, aby spaść do dziury po punkt challengu #5. Naciśnij na mur, który jest dokładnie za items, znajdź ukryte drzwi i wejdź do tunelu. Wychodzi on na zewnątrz i stamtąd możesz lecieć po punkt challengu #6, który być może zauważyłeś jak unosi się na zewnątrz okna. Wejdź do tunelu i wróć do wielkiego koła, potem lecąc wejdź na nie i wróć do głównego korytarza. Przejdź obok ostatniego koła i znajdź wąską, wysoką salę z mechanizmami. Zejdź drogą powietrzną do najniższego piętra po punkt challengu #7 i wiele Power-Ups. Lecąc, dostań się do platformy na szczycie sali i przejdź ją na pieszo, poleć wreszcie do wyjścia (drzwi mające romb). Następny pokój jest niesamowicie wąski i wysoki, ze studnią pośrodku. Pokonaj najpierw straż, potem połóż bombę na każdym z trzech zielonych krzyżyków. Leć na piętro na dole i szukaj w studni punktu challengu #8 i działa impulsowego. Z dna poleć na następną platformę i wzdłuż ściany szukaj ukrytych drzwi. Wewnątrz znajduje się punkt challengu #9. Wejdź na trzecie piętro i biegnij do wyjścia, aby znaleźć tunel, który prowadzi do sali z mnóstwem strażników i droidów. Pokonaj ich, leć na most i idź na lewo przy ścianie, aby odkryć sekretne drzwi oraz punkt challengu #10, całkowite uzdrowienie i seekers. Przejdź przez most, wejdź do windy i stań do walki z następnym bossem.
GLADIATOR
Jeśli marzysz o prawdziwym wyzwaniu, oto nadszedł ten moment! Po długiej walce będzie ci się wydawało, że pokonałeś bossa, ale on znów powstanie i będzie walczyć, i tak dwa razy. Zacznie jako wielki robot i w tym momencie jest najbardziej wrażliwy. Teraz możesz skoncentrować się na tym, w jaki sposób go omijać i cały czas strzelać - nie musisz się martwić celowaniem w głowę. Spróbuj pozostać za nim i utrzymać najmocniejszą broń przez dwa następne etapy walki. W momencie kiedy pozbawisz go energii, upadnie na ziemię, potem górna część jego ciała oddzieli się od reszty i będzie się unosić w powietrzu. Podczas drugiego etapu walki jego głowa będzie strzelać promieniami laserowymi i to jest odpowiedni moment, abyś skorzystał z najmocniejszej broni, aby go osłabić. Zacznij walkę z dysrupterem, potem spadnij do labiryntu, aby uniknąć jego fali i wyłącz tryby Strafe et View Lock w opcjach. W labiryncie znajduje się kilku strażników i Power-Ups. Spróbuj zostać w korytarzu i czekaj, aż na niebie, nad tobą, pojawi się boss. Bombarduj go z mocnej broni i szybko wślizgnij się do pobliskiego korytarza, aby uniknąć jego odwetu. Jeżeli wpadniesz w ślepą uliczkę, posłuż się Jet-Packiem i uciekaj, nim boss zacznie strzelać. Kiedy pokonasz górną część jego ciała, głowa oddali się i zacznie nowy atak w ostatniej fazie walki. W czasie całej tej batalii nie będziesz mógł naładować ponownie swojego Jet-Packa. Używaj go więc oszczędnie! Spróbuj znaleźć miejsce, gdzie możesz ukryć się za ścianą albo przynajmniej schowaj się do połowy, ponieważ jego głowa będzie strzelać do ciebie. Jeśli masz jeszcze mocną broń, rozsądnie jej użyj (przede wszystkim na dysrupterów). Próbuj wykorzystać ściany jako tarcze, bawiąc się w chowanego z bossem.
THE SKYHOOK BATTLE
Oto ostatni poziom gry, nie ma w nim punktów Challengu do zbierania. Jest on podobny do tego z astroidami Field, ale znajdziesz tu więcej agresywnych wrogów. Kiedy zauważysz grupę wojowników, wystrzel kilka rakiet w sam jej środek. Używaj cały czas laserów i upewnij się, że celujesz przede wszystkim do wojowników z bombami, ponieważ od nich właśnie możesz najbardziej ucierpieć - używaj mocnej broni, aby pokonać ich jak najszybciej. Będziesz potrzebował ogromnej ilości życia, kiedy spotkasz się z Skhyhook w końcowej rozgrywce (po każdej dwudziestce pokonanych wrogów dostaniesz dodatkowe życie - 4 lub 5 na drodze, która zaprowadzi cię do Skyhook). Masz pięć uzbrojonych rakiet naraz, w momencie kiedy je wszystkie zużyjesz, naładują się po 10-15 sekundach. Gdy chcesz zaatakować z całej mocy, pozbądź się rakiet, które wykorzystujesz, aby na nowo zebrać broń i załadować cały zapas pięciu rakiet. Kiedy pokonasz Skyhook, skocz do kokpitu i kontroluj Outridera. Wrogowie już cię nie zaatakują, skoncentruj się więc na zniszczeniu wieżyczek Skyhooka. Gdy przestaniesz strzelać do wieżyczek, one powoli będą odzyskiwać swoją energię - zatem w twoim interesie leży, abyś wysadził je jak najszybciej (zachowaj w zapasie pięć rakiet i kiedy się zbliżasz, wystrzel je wszystkie naraz). Podejdź do wieżyczki, najwolniej, jak tylko możesz i trzymaj rakiety, aż do momentu, kiedy będziesz mógł dokładnie strzelić. Po odpaleniu pięciu rakiet oddal się od wieżyczki, żeby nie znaleźć się w strefie wybuchu. Możesz strzelać do Star Destroyer, ale mu nie zaszkodzisz. Po zniszczeniu wieżyczki musisz zlikwidować centrum Skyhooka. Statek ma kształt krzyża - centrum jest w jego środku. Trzeba wlecieć do wewnątrz ramienia, strzelać do centrum, potem musisz szybko skręcić i wyjść przez inne ramię. W każdym ramieniu są kawałki muru, które musisz obejść od góry, od dołu i z boku, posługuj się więc hamulcami, aby zwalniać. To dość delikatna trasa z przeszkodami i z trudnymi manewrami do wykonania w środku, musisz więc dobrze opanować umiejętność latania. Upewnij się, że pozbyłeś się rakiet, które ci pozostały, aby załadować nowy zapas pięciu rakiet, i udaj się do centrum. Każdy udany atak powinien odebrać 25% energii centrum. Nawet gdy cię trafią raz, leć ostrożnie nad Skyhookiem, aby się nie rozbić. Obojętnie jaki będzie koniec, zobaczysz scenę końcową, choć jest ona o wiele ciekawsza, jeśli udało ci się przeżyć inwazję!
Solucja pochodzi z magazynu Cd-Action, autor Lomig
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.