Return to Egypt
Zeskocz na dół do wody. Na wschodzie jest podwodny korytarz... wpłyń do niego. W następnym pomieszczeniu udaj się do pomnika przedstawiającego kota. Wskocz do wody znajdującej się wokół niego... jest tam dźwignia - przełącz ją poczym idź do drzwi, które się otworzyły (znajdują się one na wschodniej ścianie tego pomieszczenia). Idź prosto korytarzem, aż dojdziesz do pokoju z kocami w dole. Ostrożnie zejdź na dół i idź za śladami panter, aż zobaczysz ruchomy kamień. Przesuń go (oraz głaz znajdujący się za nim) tak, by dostać się do pomieszczenia za nimi. Idź dalej, aż dotrzesz do mostu. Nieopodal niego (na skale) znajduje się klucz - weź go. Teraz wejdź na most i idąc nim kieruj się do pomieszczenia na górze. Wdrap się po skałach do niskiej jaskini (jest tam aligator). Złap się rękami podłoża i przedostań się do pomieszczenia, do którego wejście znajduje się za pomnikiem kota. Użyj klucza, który zebrałeś, aby otworzyć drzwi. Zeskocz na dół (między trzy pochyłe powierzchnie). Na zachodzie jest wejście do korytarza prowadzącego do pokoju z dźwignią... idź tam i ją przełącz. Teraz biegnij do drzwi, które się otworzyły. Znajdziesz się w pokoju z dwoma mostami. Przeskocz na drugi, a następnie skocz do wody na dole. Wpłyń w znajdujący się tam tunel. Gdy dopłyniesz do następnego pomieszczenia poszukaj dźwigni... przełącz ją i płyń w kierunku drzwi, które się otworzyły. Wyjdź na brzeg i idź na zachód. Gdy dojdziesz do mostu wejdź na niego i idź w kierunku mumii.
Temple of the Cat
Przełącz dźwignię znajdującą się za tobą i zeskocz na dół przez klapę w podłodze. Idź korytarzem przed siebie, aż dojdziesz do skał... wdrap się na górę. Idź dalej, aż dotrzesz do miejsca, gdzie znajduje się coś w rodzaju piramidy (w pobliżu biegają dwie mumie). Znajdują się na niej dwa ruchome kamienie... przesuń je tak, by dostać się do pomieszczenia za nimi. Zeskocz na dół i przełącz dźwignię... idź do drzwi, które się otworzyły. Biegnij korytarzem przed siebie... weź klucz, który się tam znajduję. Teraz wdrap się do pomieszczenia na górze. Wróć do piramidy. Nieopodal niej znajduje się woda. Wskocz do niej... przełącz znajdującą się tam dźwignie i płyń do drzwi obok. Weź klucz i wróć na brzeg. Teraz znowu wróć do piramidy. Poszukaj zamkniętych drzwi... użyj kluczy, które zebrałeś, aby je otworzyć... wejdź do środka. Na wprost jest ciemny kąt... znajduje się tam dźwignia - przełącz ją. Teraz poszukaj kolejnej dźwigni (jest ona gdzieś w tym korytarzu). Po jej przełączeniu idź do pomieszczenia, gdzie otworzyła się klapa w podłodze (jest to gdzieś w korytarzu). Opuść się na dół. Wejdź do korytarza na zachodzie. Są tam dwie dźwignie... przełącz je i zeskocz na dół do wody. Płyń do otwartych drzwi... wyjdź na brzeg (zaraz za drzwiami jest ląd). Weź klucz i wróć do wody... płyń dalej (do następnego lądu). Wyjdź na brzeg... w tym pomieszczeniu znajdują się kolejne cztery klucze. Zbierz je, a następnie wszystkie włóż w dziurki na północnej ścianie. Obok pierwszej dziurki na klucz (licząc od lewej) otworzyły się drzwi... idź tam. Przez dziurę w podłodze opuść się na dół. Poszukaj naboi do strzelby. Naprzeciwko znajduje się wejście do korytarza. Musisz się tam dostać. Na jego końcu jest zejście na dół... znajdziesz tam dźwignię. Przełącz ją i wróć do drzwi, które się otworzyły. Wskocz do wody i poszukaj dźwigni. Gdy ją przełączysz wróć na brzeg i idź do drzwi. Przejdź po obu wizerunkach faraona na podłodze... otworzą się wrota. Teraz poszukaj dwóch dźwigni... przełącz je i idź do pomieszczenia za kulą. Jest tam wejście do korytarza. Na jego końcu jest dziura w podłodze - zeskocz nią na dół (do wody). Wyjdź na brzeg i idź do otwartych drzwi na południu. Zejdź na dół po schodach. Gdzieś w górach piachu jest dźwignia... przełącz ją i idź do otwartych drzwi. Teraz po schodach idź na górę. Musisz się dostać do pomieszczenia za posągiem kota (do tego celu użyj filarów w dole). Przełącz znajdującą się tam dźwignię. Wróć po schodach na dół (do poprzedniego pomieszczenia) i wejdź przez drzwi, które się otworzyły. Na południu (w rogu) jest korytarz... idź nim do niewielkiego pokoju (jego ściany porośnięte są mchem). Wskocz do znajdującej się tam wody i przełącz dźwignię. Teraz wróc korytarzem do poprzedniego pomieszczenia. Na suficie otworzyły się dwa włazy (oba prowadzą do tego samego pokoju)... wejdź na górę. Poszukaj włazu na podłodze. Obok niego jest wzniesienie skalne, a na nim wizerunek faraona... stań na nim i zeskocz otwartym już włazem na dół. Są tam zamknięte (złote) drzwi. Przed nimi natomiast jest (na podłodze) wizerunek kota... stań na nim - otworzą się drzwi - wejdź do środka. Są tam trzy pary drzwi. Idź do pierwszych lub ostatnich licząc od wejścia (obie pary prowadzą w to samo miejsce). Otwórz je za pomocą dwóch dźwigni obok. Wejdź do środka i przejściem na wprost wejdź do następnego pokoju. Na jego środku jest olbrzymi posąg... kieruj się na zachód w poszukiwaniu wejścia to tego pomnika. Posuń kamień i wejdź na górę przez dziurę w suficie. Podejdź do krawędzi pomnika i przeskocz na drugą stronę (w kierunku krat). Idź na południe - jest tam korytarz... wskocz do niego i idź przed siebie, aż dojdziesz do małego pokoju, w którym jedną ze ścian stanowią kraty. Są tam też schody - wejdź po nich na górę. Gdy dotrzesz do kolejnego pomieszczenia poszukaj wyjścia na zewnątrz. Przejdź po filarach, wnękach w ścianach i półkach ściennych do posągu przedstawiającego kota. Na wprost niego jest także pomnik kota, lecz o wiele większy (olbrzymi). Skocz na podłoże koło jego oka. Teraz wdrap się wyżej - są tam schody. Na ich końcu jest dźwignia. Przełącz ją. Idź na most, który się rozłożył (ten czerwony). Są tam zamknięte drzwi... odwróć się - za tobą (w korytarzu) jest dźwignia... przełącz ją. Teraz wróć do drzwi (są już otwarte)... idź przed siebie.
Atlantean Stronghold
Gdy już zjedziesz po pochyłej powierzchni idź przed siebie, aż dojdziesz do dziury w podłodze. Opusć się przez nią na dół. Idź korytarzem, aż dotrzesz do czegoś w rodzaju wierzy. Wejdź do niej. Na środku jest dziura w podłodze... opuść się na sam dół. Na północy (w spadzistej powierzchni) jest zejście na dół... idź tam. W tym pokoju są dwie dziury w podłodze (obie prowadzą w to samo miejsce). Zeskocz na dół przez którąś z nich (musisz mieć na full energii). Skocz z takiego miejsca, żeby wysokość była jak najmniejsza. Idź do pomieszczenia na południu. Obok filara, z którego wylatują strzałki są schody... zejdź nimi na dół. Korytarzem musisz się dostać do pokoju z trzema "nie aktywnymi" jeszcze potworami. Po schodach wejdź na góre... jest tam kilka dźwigni. Przełącz tą na południu (koło szyby). Teraz wróć do pomieszczenia, które widoczne jest za tą szybą (tą samą drogą jaką tu dotarłeś). Kieruj się do pokoju na zachodzie. Idź po pochyłej powierzchni, aż dojdziesz do przepaści (w dole jest lawa). Nad tobą jest wejście wyżej... wdrap się tam. Idź prawą ścieżką skalną... zobaczysz wejście do korytarza (po prawej stronie)... wskocz do niego. Idź dalej przed siebie, aż dojdziesz do pokoju z dźwignią na środku. Jest tam wejście do pomieszczenia, w którym znajduje się woda i schody na górę. Wskocz do wody i przełącz podwodną dźwignię. Wróć na brzeg i przełącz lewą wajchę. Teraz wejdź po schodach na górę. Przejdź przez otwarte już złote wrota. Zeskocz do wody. Nad podwodnymi dźwigniami jest ląd. Wyjdź tam na brzeg i wdrap się na górę do wajchy. Po jej przełączeniu idź do wrót, które się otworzyły. Przeskocz na drugą stronę przepaści i idź do następnego pomieszczenia. Po lewej stronie jest wejście do korytarza... idź nim, aż do końca. Na wschodzie zobaczysz wyjście prowadzące na skały. Podejdź do krawędzi (stań na tym wzniesieniu w rogu). W dole widać (na tej pochyłej skale) wejście do pomieszczenia. Weź rozpęd i wskocz tam (używając WALK+JUMP). Wyjdź na brzeg i poszukaj korytarza, na którego końcu są zamknięte drzwi z dźwignią obok (jest on na północy). Przełącz tą dźwignię.
The Hive
Biegnij przed siebie omijając toczące się kule. Na wprost są dwie dźwignie - przełącz tą po prawej stronie... idź do drzwi, które się otworzyły. Na końcu korytarza jest przepaść... teraz czeka cię bardzo trudny manewr. Podejdź do krawędzi i z rospędu skocz przed siebie. Wylądujesz na pochyłej skale, z której będziesz się ześlizgiwać. Szybko odskocz do tyłu! Znowu zaczniesz zjeżdżać... gdy będziesz już przy lawie znowu skocz. No i jeszcze raz pochyła powierzchnia. Teraz skacząc w przód i w tył musisz dostać się do płaskiego gruntu po prawej. Na wschodzie są dwie pary drzwi. Przed nimi są dwa niewielkie filary stojące w lawie. Stań na prawy i biegnij (a raczej skacz) do drzwi, które się otworzyły (pospiesz się, bo zaraz się zamkną). Teraz musisz się przedostać na drugi koniec tego pomieszczenia. Są tam schody prowadzące do strzelającego potwora. Za nim jest dziura w podłodze - opuść się na dół. Idź do korytarza. Gdy znajdziesz się już w wodzie poszukaj złotych wrót z dwoma dźwigniami obok (są one gdzieś na południu). Przełącz obie wajchy i przejdź przez otwarte wrota. Znajdziesz się w pokoju z czterema dźwigniami. Odrazu po wejściu do tego pomieszczenia zobaczysz dwie wajchy. Po drugiej stronie ściany są kolejne dwie - przełącz lewą (z tych po drugiej stronie). Teraz wróć do wody. Na środku basenu są wysokie jasne skały. Na wschodzie jest miejsce, z którego możesz rozpocząć wspinaczkę na nie. Wdrapuj się, aż dojdziesz do korytarza. Idź nim, aż znajdziesz się na samej górze. Jest tam wejście do niewielkiego pokoju. W nim zaś znajduje się korytarz. Na jego końcu są zamknięte drzwi... podejdź do nich (otworzą się). Wejdź do środka i zbierz wszystkie naboje z podium znajdującego się na środku pomieszczenia. Teraz kieruj się do wyjścia. W korytarzu otworzyły się kolejne drzwi... wejdź do środka. Jest tam przejście do pomieszczenia, na którego ścianach wiszą kokony. Przełącz znajdujące się tam dwie dźwignie i idź do wrót, które się otworzyły. Na końcu następnego pokoju jest zejście na dół (zejdź tam). Przełącz dźwignię w tym pokoju i idź do otwartych wrót. Zjedź po pochyłej powierzchni do wody i płyń na północ. KONIEC.
Źródło: www.tombraider.website.pl
Solucje dodane przez: Juzbrig
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.