Etap 1
Zeskocz w dół i biegnij w kierunku ściany. Za Tobą zacznie zarywać się podłoga. Podejdź do miejsca, w którym oderwał się ostatni kawałek, przykucnij i zeskocz w dół, trzymając się krawędzi, po czym opuść się. Idź w lewo. Pod-ciągnij się do góry i przejdź do następnej komnaty. Z rozbiegu przeskocz nad dziurą. Wdepnij na kładkę podnoszącą kratę. Przejdź pod nią i zejdź na dół. Wduś kładkę po prawej i biegnij w lewo. Przeskocz nad dziurą, podciągnij się i przejdź pod kładką. Biegnij do końca korytarza. Ponownie podłoga zacznie się za Tobą zarywać. Zejdź i idź w lewo.Wduś kładkę i z rozbiegu przeskocz nad zapadnią. To samo zrób z kładką. Przejdź pod kratą i wykonaj długi skok, także z rozbiegu. Idź w lewo, a następnie zejdź na sam dół. Tam znajduje się miecz, który oczywiście musisz zabrać. Podciągnij się dwukrotnie do góry i idź w pra-wo. Przeskocz pierwszą dziurę, podejdź na skraj drugiej i skocz. Idź w prawo, zejdź i przeskocz nad dziurą. W następnej komnacie podciągnij się i idź do kra-wędzi posadzki. Stamtąd skocz na drugą stronę. Zejdź na dół i przeskocz nad dziurą. Podciągnij się w górę i idź w prawo. Przeskocz nad dziurą i zejdź na dół. Wówczas idź w prawo. Tam będziesz musiał stoczyć swój pierwszy pojedynek. Po odniesieniu zwycięstwa możesz iść w kierunku wyjścia. Otwiera je kładka z lewej strony.
Etap 2
Udaj się w lewo. Przy wejściu do następnej komnaty znajdują się zapada-jące kładki. Przeskocz nad nimi, zatrzymaj się i wyciągnij miecz. Pokonaj prze-ciwnika i idź w prawo. W następnej komnacie zeskocz i zabierz wino. Uważaj na dziwne otwory w ziemi. Możesz je przeskoczyć lub powoli przejść. Idź do końca korytarza i podciągnij się. Przeskocz na drugą stronę a potem idź w górę. Ponownie udaj się w lewo i pokonaj przeciwnika. Wejdź na kładkę podnoszącą kraty i wspinaj się w górę. Przejdź po nimi. Idź dalej przed siebie, aż podniosą się kraty. Przeskocz nad zapadnią i nad kładką zamykającą kraty. Przejdź pod nimi i idź dalej w lewo. Następnie zeskocz i wyeliminuj kolejnego wojownika. Przejdź pod kratami, które natychmiast zamkną się za Tobą. Nie pij niebieskiego napoju. Podciągnij się do góry i wejdź do pomieszczenia. Wykonaj skok na niższy poziom. Tutaj czeka na Ciebie kolejny przeciwnik. W następnej komnacie wejdź na górę. Znajduje się tam wino, które zwiększa potencjał Twojego życia. Następnie zejdź na dół i idź dalej w lewo. Powoli omiń kolce i przeskocz na drugą stronę korytarza. Dwukrotnie podciągnij się w górę i skocz w prawo. Na końcu podciągnij się na wyższy poziom. Tam pozbądź się kolejnego wroga i idź w lewo. Omiń wyjście i biegnij do przodu, aż dotrzesz do dziury. Przeskocz nad nią. Otworzą się drzwi do następnego etapu, musisz do nich tylko wrócić.
Etap 3
Idź w prawo i dwukrotnie w górę. Przeskocz na drugą stronę i idź aż do końca kładki. Trzykrotnie się podciągnij i skocz w prawo. Znajdziesz się na podeście. Przeskocz nad dwiema dziurami. Znajdziesz się na kładce otwierającej kraty. Musisz działać szybko. Biegnij w lewo, skacząc nad wszystkimi przepaściami. Ostatnią przepaść musisz pokonać chwytając gzyms i podciągając się. Skorzystaj z wina, a w następnej komnacie uważaj na zapadający się chodnik. Zejdź poziom niżej, podciągnij się i idź w lewo. Zobaczysz stalowe szczęki. Podejdź do nich i gdy się zamkną, zacznij biec. Powinieneś znaleźć się po drugiej stronie. Zejdź na sam dół i pobiegnij do końca w prawo. Otworzą się drzwi do następnego etapu. Skieruj się na górę, przebiegnij pod szczękami i wskocz do następnej komnaty, zanim zamknie się krata. Zeskocz na dół. Pojawi się szkielet, którego możesz ominąć lub zepchnąć w przepaść. Następnie zejdź na dół i ponownie walcz ze szkieletem. Tym razem, zepchnij go w kierunku zapadającego się chodnika. Przeskocz potem nad powstałą dziurą i zejdź na dół. Dalej biegnij w lewo do wyjścia.
Etap 4
Wykonaj dwa kroki w prawo, by podnieść kratę po lewej stronie. Przejdź pod nią i zeskocz na dół. Otworzy się krata po lewej. Nie przechodź nią, lecz idź dalej w dół. Skieruj się w lewą stronę i pozbądź się stojącego tam wojownika. Przeskocz nad dziurą, zanim opadnie krata i wduś kładkę. Cofnij się do miejsca, w którym zabiłeś wojownika i skieruj się w prawo. Przejdź pod otwartą kratą. W następnym pomieszczeniu zbierz wino. Idąc dalej, natkniesz się na stalowe szczęki wojownika. Gdy szczęśliwie pokonasz wroga, dwukrotnie idź w górę, wykonaj skok na prawo i uważając na kolce, powoli idź w prawo. Pozbądź się kolejnego wojownika pilnującego przejścia do następnego poziomu. Idź w pra-wo i weź wino. Podciągnij się i zejdź na dół. Miń stalowe szczęki i wduś kładkę. Otworzą się drzwi do kolejnego poziomu. Wróć za szczęki, wejdź na górę i kie-ruj się w lewą stronę. Zobaczysz zwierciadło. Musisz w nie wskoczyć. Następ-nie idź w lewo, aż dojdziesz do wyjścia.
Etap 5
Idź w lewo, aż dojdziesz do kładki w podłodze, otwierającej kraty po prawej stronie komnaty. Wówczas idź w prawo, wejdź na górę i pokonaj wojownika. Następnie idź dwukrotnie w górę i dalej w prawo. Zejdź na dół i podciągnij się w górę. Przebiegnij pod stalowymi szczękami. Udaj się w górę i w lewo. Następnie w dół i ponownie w lewo. Znajdziesz się w komnacie z kolumnami i dziurą w podłodze. Rozpędź się i skocz, chwytając się krawędzi. Później zejdź na dół i idź w lewo. Tam pokonaj wojownika i zeskocz. Podnieś kraty przy pomocy kładki i szybko przebiegnij pod nimi. Pokonaj kolejnego wroga i idź dalej. W pobliskiej komnacie znajdują się wina. Przeskocz nad dziurą i idź w lewo. Przeskocz przez zapadającą się kładkę i pozbądź się kolejnego wojownika. Następnie biegnij w lewo, przeskocz nad dziurą i przejdź pod kratami.
Etap 6
Wykonaj parę kroków w prawo, by podnieść kratę po lewej. Udaj się w jej kierunku, omiń wyskakujące z ziemi kolce. Gdy dotrzesz do dziury, prze-skocz ją. Następnie przejdź pod kratami. W komnacie zabij przeciwnika. Póź-niej udaj się w lewo, przeskocz nad dziurą, aż dotrzesz do komnaty, w której zobaczysz swój cień. Spróbuj go złapać. Znajdziesz się na następnym etapie.
Etap 7
Podciągnij się w górę, a następnie przeskocz z rozbiegu w prawo. W następnej komnacie czeka Cię walka z wojownikiem oraz stalowe szczęki. Idź w prawo i szybko przebiegnij przez zapadające się kładki. Przy ścianie podskocz. Skacząc zniszcz sufit, dzięki czemu będziesz mógł wspiąć się na wyższy poziom. Tam przebiegnij pod stalowymi szczękami i idź w prawo. Pokonaj napotkanego wojownika i ponownie podążaj w prawo. Przeskocz nad dziurą, po wino. Zejdź na dół i przejdź pod kratami w prawo. Wduś kładkę otwierającą kolejne kraty. Rozpędź się i skocz tak, by przelecieć nad kolcami i kładką znajdującą się przed nimi. W pobliskiej komnacie zejdź dwukrotnie na dół wykonując zwis, puszczenie się i złapanie gzymsu. Następnie idź w lewo. Przeskocz nad przepaściami z kolcami. Przejdź obok potrójnych kolców w komnacie obok. Podciągnij się dwukrotnie w górę, daj krok w lewo i ponownie w górę. Przejdź kawałek w prawo, wejdź na wyższy poziom i zlikwiduj wojownika. Biegnij w lewo, potem dwukrotnie w dół. Przejdź pod dwoma stalowymi szczękami i udaj się w lewo, aż dojdziesz do zielonego wina. Wypij je, a potem zeskocz na dół. Wduś kładkę po lewej, otworzą się kraty z prawej strony. Jak wejdziesz na kładkę otworzą się drzwi na następny etap.
Etap 8
Pójdź w lewo, podciągnij się w górę i biegnij przed siebie. Będziesz musiał stoczyć walkę z wojownikiem. Najskuteczniejszy sposób na pokonanie go, to atak z góry. Po walce, z rozbiegu musisz przeskoczyć na drugą stronę. Szybko przejdź pod kratami i zejdź poziom niżej. Zabierz wino i przeskocz na drugą stronę. Zejdź trzy poziomy niżej. Biegnij w prawo i uważaj na stalowe szczęki. W kolejnej komnacie uważaj na kolce. Zejdź na dół, znajdziesz się koło za-mkniętych drzwi, prowadzących do następnego etapu. Idź nadal w prawo, uwa-żając na kolce umieszczone w podłodze. Po drodze będziesz jeszcze musiał sta-wić czoła wojownikowi. Następnie przejdź nad kolcami, weź rozbieg i skocz na drugą stronę dziury. Nie uda Ci się przeskoczyć, więc złap się gzymsu, podcią-gnij i wejdź dwa poziomy wyżej. Idź w lewo i przeskocz na drugą stronę. Tam ponownie będziesz musiał pozbyć się wojownika. Później przeskocz nad dziurą. Przejdź pod kratami i idź dalej, uważając na stalowe szczęki. Omiń następne kraty, wykonaj długi skok i miń kolejne kraty, i znowu wykonaj skok. Uważaj na stalowe szczęki. Pokonaj następnego wojownika. Ponownie przejdź pod kra-tami, wykonaj skok, uważając na kolce. Musisz dotrzeć do pary stalowych szczęk. Za nimi jest kładka otwierająca drzwi na poziom dziewiąty. Jak ją naci-śniesz, to możesz wrócić do miejsca, w którym jest przejście do następnego po-ziomu.
Etap 9
Idź w lewo i przejdź pod stalowymi szczękami, a następnie pod kratami. Musisz przeskoczyć jedną kładkę, która powoduje zamknięcie kraty. Wejdź dwa poziomy wyżej i skocz w prawo. W komnacie obok znajdują się zamknięte drzwi do następnego poziomu. Idź w prawo, przeczołgaj się pod stalowymi szczękami. Tam czeka Cię walka z wrogiem. Jak już go pokonasz, podciągnij się czterokrotnie w górę. Dojdziesz do przejścia w lewo, zamkniętego kratami. Idź więc na górę i pobiegnij w prawo. Pozbądź się wojownika i skocz w prawo. Tam znajduje się kładka. Wduś ją i biegiem wracaj do miejsca, gdzie były kraty. Teraz kraty są podniesione, ale uważaj na kładkę znajdującą bezpośrednio przed nimi. Ona powoduje natychmiastowe zamknięcie przejścia. Udaj się więc w le-wo i przeskocz na drugą stronę. Tam zejdź na dół. W sąsiedniej komnacie zrzuć kładkę na dół. Następnie podciągnij się na samą górę. Skocz na prawo i wduś kładkę powodującą podniesienie krat po lewej. Przejdź pod nimi. Wbiegnij na środek następnej komnaty i pozbądź się stojącego tam wojownika.Podążaj dalej w tym samym kierunku i uważając na kolce, zejdź na dół. Weź wino stojące po prawej. Udaj się w lewo, a następnie dwukrotnie w górę. Przeskocz na drugą stronę i zawiśnij, trzymając się kładki. Kładka ta jest ruchoma i powoduje otwarcie kraty pod Tobą. Bezpiecznie spadnij na dół i przejdź w lewo. Prze-skocz przez dziurę i idź na górę. Nie pij zielonego wina. Jeśli to uczynisz, bę-dziesz widział wszystko odwrócone do góry nogami. W komnacie po prawej znajdziesz wino życia. Wróć do komnaty z zielonym winem i zejdź na dół. Mu-sisz się znaleźć w komnacie z kratami i szczękami. Za szczękami znajduje się kładka - wduś kładkę. Dzięki temu otworzą się kraty. Wejdź za nie i wduś ko-lejną kładkę. Udaj się następnie w górę i za kraty. Tam będziesz musiał stoczyć walkę z wojownikiem. Następnie przejdź pod kratami i naciśnij kładkę - otwo-rzą się drzwi prowadzące do następnego poziomu. Musisz mieć wystarczająco dużo energii, żeby wykonać zwis i spaść.
Etap 10
Zejdź poziom niżej i wduś kładkę. Udaj się w prawo. W sąsiedniej komnacie uważaj na zarywające się kładki. Pokonaj wojownika i idź dalej w prawo. Nie zatrzymuj się, tylko cały czas idź przed siebie. Podniosą się kraty, przejdź pod nimi i podążaj nadal w prawo. Gdy dojdziesz do końca korytarza, wduś kładkę i podciągnij się. Przebiegnij pod pierwszymi szczękami, przeskocz nad kładką zamykającą kraty, a następnie pod drugimi szczękami. Podciągnij się w górę w następnej komnacie. Przed szczękami podskocz do góry. Dzięki temu spadnie trochę stropu i zrobi się dziura. Wejdź w nią i biegnij w lewo. Spadniesz na dół, po lewej stronie wojownika. Pozbądź się go i idź w lewo. Nadepnij na wszystkie kraty, lecz nie zatrzymuj się, gdyż możesz spaść w dół. Musisz przedostać się za kraty po lewej stronie komnaty, w której zacząłeś etap. Za nią znajduje się wo-jownik, którego musisz pokonać. Bezpośrednio przed kratami uderzaj w sufit, by spadła jego część. Dzięki temu będziesz mógł podnieść kraty. Wówczas po-biegnij dołem i wduś kładkę. Następnie spadnij na dół. Tam musisz pokonać ostatniego wojownika na tym poziomie.
Etap 11
Pójdź w prawo, podciągnij się i z rozbiegu przeskocz na drugą stronę. Idź dalej w prawo, pod szczękami. Tam czeka Cię pierwsza potyczka, którą musisz wygrać. W sąsiedniej komnacie wybij w suficie dziurę i przejdź przez nią. Następnie biegnij do końca w prawo. Zejdź na dół i udaj się w lewy róg. Tam wciśnij kładkę, a następnie przebiegnij pod kratą na prawo. Biegnij dalej, by zdążyć przed opuszczeniem kolejnej kraty w komnacie obok. Następnie udaj się w górę. Tam musisz pokonać wojownika. Uważaj przy tym na zapadające się kładki. Później Weź rozbieg i skocz na prawo. Biegnij dalej w prawo, przejdź obok wyjścia do następnego poziomu. W sąsiedniej komnacie wejdź na wyższy poziom i pokonaj wojownika. Idź dalej w prawo. Ostatnia kładka zapadnie się. Wówczas wduś kładkę, dzięki czemu będziesz mógł przejść do następnego poziomu.
Etap 12
Idź w prawo i wejdź dwa poziomy wyżej. Przejdź na drugą stronę poziomu i ponownie dwukrotnie idź w górę. Następnie idź w lewo. Powoli przejdź przez kolce i szybko biegnij dalej w lewo. Musisz wykonać skok na drugą stronę. Wówczas wejdź dwa poziomy w górę. Przed Tobą kolejne trzy skoki, które mu-sisz wykonać z rozpędu. Jeśli już szczęśliwie przez nie przebrniesz, wejdź trzy poziomy wyżej, niszcząc po drodze sufit. Później przeskocz na drugą stronę i wejdź poziom wyżej. Biegnij w lewo i wykonaj długi skok. Ponownie idź po-ziom wyżej. Nad kratami znajdziesz kładkę, która otworzy drzwi. Wówczas zejdź i przejdź przez nie. Koniecznie weź rozbieg i skocz na prawo. Biegnij da-lej, następnie podciągnij się w górę, zniszcz sufit i wejdź wyżej. Idź w lewo i podciągnij się wyżej. Biegnij w lewo, gdzie zostaniesz zaatakowany przez swój cień. Nie walcz z nim, lecz szybko schowaj miecz i skocz w jego stronę. Na-stępnie wejdź na kolejną planszę i biegnąc skocz w przepaść. Jest to tylko po-zorna przepaść, gdyż pojawi się chodnik, po którym musisz szybko przebiec do kolejnego poziomu.
Etap 13
Musisz szybko uciec w lewo, gdyż za chwilę zawali się na Ciebie sufit. Stań na początku kolejnej planszy, zrób malutki kroczek naprzód i poczekaj, aż sufit spadnie. Wówczas biegnij dalej w lewo. Zacznij się wspinać w górę. Dotrzesz do drzwi prowadzących na następny poziom. Niestety, są one zamknięte. Skacz więc w prawo, aż znajdziesz się w pobliżu Jaffara. Dopiero pokonanie go spowoduje otwarcie drzwi. Walka nie będzie łatwa.
Etap 14
Wduś kładkę po prawej i biegnij w lewo. Odnajdziesz księżniczkę i w ten sposób szczęśliwie ukończysz grę. Gratuluję!
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.