Idź za śladami wilków. Potem wejdź po skałach na górę. Idź dalej prosto aż dojdziesz do pomieszczenia, którego ściany ozdabia bujna roślinność. Poszukaj zejścia do korytarza. Zejdź na dół i idź korytarzem prosto. Drzwi otwórz znajdującą się obok dźwignią. Teraz poszukaj dziury w suficie i wejdź przez nią na górę. Idź dalej aż dojdziesz do pomieszczenia z dwoma mostami. Użyj tych mostów, aby przedostać się na drugą stronę. Idź dalej - przeskocz nad przepaścią, w której znajduje się niedźwiedź i kieruj się schodami na dół. Teraz poszukaj dźwigni i przełącz ją. Otworzyły się wrota (lecz nie na długo)... musisz szybko w nie wbiec. Schodami wejdź na górę i poszukaj uszkodzonych kafli na podłodze. Niszcząc je do końca zeskocz na dół. Idź na północ aż do przepaści. Przeskocz nad nią i biegnij dalej do dźwigni... przełącz ja i zejdź na dół. Teraz biegnij do wrót, które się otworzyły.
Po walce z wilkami idź do pomieszczenia na środku, którego znajduje się woda. Rozejrzyj się - gdzieś w pobliżu znajdują się drzwi z dźwignią obok. Przełącz dźwignie i przejdź przez drzwi, które się otworzyły. Wejdź po schodach na górę i przeskocz do następnego pomieszczenia. Wpadniesz do małego pokoju... wydaje się jakby nie było stąd wyjścia. Rozejrzyj się po ścianach... znajdziesz wyróżniający się fragment (jest to kamień, który możesz przesuwać). Popchnij go kilka razy. W następnym pomieszczeniu weź srebrny klucz i złotą figurkę. Teraz po kamieniu, który pchałeś wejdź na górę i kieruj się do wyjścia z tego pomieszczenia. Teraz poszukaj kolejnych drzwi z wejściem na klucz. Otwórz je za pomocą srebrnego klucza, który zebrałeś. Idź prosto aż dojdziesz do budynku (coś w rodzaju świątyni). Będą tam trzy wejścia (w tym dwa zamknięte). Wejdź w to otwarte i biegnij korytarzem prosto. Gdy dojdziesz do pokoju z wodą użyj schodów i "półek" na ścianach, by dostać się do niewielkiego pomieszczenia z dźwignią. Przesuń dźwignię i idź do drzwi, które się otworzyły. Gdy dojdziesz do pokoju z wodą znowu czeka cię wspinaczka. Użyj "półek" na ścianach, by przedostać się do małego pokoju z dźwignią. Przełącz dźwignie i biegnij do kolejnych drzwi, które się otworzyły. Przebiegnij korytarz omijając ostrza i przesuń dźwignię (wpadniesz do wody). Wypłyń na powierzchnię w miejscu, gdzie biega niedźwiedź, lecz nie wychodź na ląd. Rozejrzy się... koło ciebie (w wodzie) znajduję się niewielki tunel. Wpłyń tam i szukaj miejsca, gdzie można wypłynąć. Wejdź po schodach na górę i przesuń znajdującą się tam dźwignię. Zeskocz na dół (tam gdzie znajduje się niedźwiedź) i otwórz drzwi (za którymi kończy się ten level), za pomocą złotej figurki.
Po wyjściu z korytarza kieruj się w prawo (do wodospadu). Zeskocz na dół (do wody). Wyjdź na brzeg i kieruj się na północ. Gdy dojdziesz do wysokich skał wejdź po nich na górę i idź prosto, aż dotrzesz do doliny. Teraz twoim zadaniem jest zebranie trzech zębatek. Na północy znajduje się wodospad koło, którego jest woda. Przepłyń nią do jaskini. Gdy dopłyniesz wyjdź na brzeg i wejdź po znajdujących się tam skałach na górę... znajdziesz pierwszą zębatkę. Teraz wróć do doliny i wejdź do świątyni, która znajduje się na wschodzie. Tam wskocz do wody... znajdziesz drugą zębatkę. Wyjdź ze świątyni. Zaraz koło niej znajduje się wejście do jaskini. Wejdź tam i biegnij korytarzem, aż do zniszczonego mostu. Przeskocz nad jego uszkodzoną częścią... po drugiej stronie znajdziesz trzecią zębatkę. Wróć do korytarza na początku tego etapu. Teraz zamiast w prawo, skręć w lewo. Przeskocz nad płynącą tam wodą i idź dalej (skacząc w podobny sposób jeszcze kilka razy). Po chwili dotrzesz do korytarza... biegnij nim, aż dojdziesz do mostu. Za mostem znajduje się niekompletny mechanizm. Uzupełnij go za pomocą zębatek, które zebrałeś i przesuń znajdującą się obok dźwignię. Teraz wróć do początku tego etapu. Znowu pobiegnij w prawo i zeskocz na dół (do wody). W miejscu, gdzie przedtem płynął wodospad znajduje się wejście do jaskini... wejdź tam i biegnij prosto (zamknięte drzwi otworzą się, gdy do nich podejdziesz).
Po wyjściu z korytarza poszukaj dźwignij i przesuń ją. Wejdź w drzwi, które się otworzyły i idź korytarzem prosto. Dotrzesz do skrzyżowania czterech korytarzy. Wejdź najpierw w północny. Biegnij prosto. Gdy dotrzesz do dźwigni nie przełączaj jej. Podłoga przy niej jest uszkodzona... zniszcz ją do końca i opuść się na dół. Poszukaj kamienia, który możesz przesunąć. Wysuń go tak byś mógł się dostać do korytarza znajdującego się za nim. Wejdź po schodach na górę i przesuń znajdującą się tam dźwignię. Wróć do skrzyżowania. Teraz wejdź w korytarz zachodni. Popchnij kamień tak, by się dostać do pomieszczenia za nim. Przesuń dźwignię i wróć do skrzyżowania. Wejdź w korytarz wschodni. Nie przesuwaj jeszcze dźwigni, do której dotrzesz, lecz zeskocz na dół. Wejdź w korytarz znajdujący się w pomieszczeniu, do którego zeskoczyłeś. Idź po schodach, aż dotrzesz do wysokiego (czerwonego) kamienia. Obok ciebie znajduje się korytarz.... wskocz tam i wspinając się idź dalej. Gdy zobaczysz dziurę w podłodze zeskocz nią na dół. Potem zeskakuj dalej, aż dojdziesz do kolejnego wysokiego (czerwonego) kamienia. Obok ciebie znajduje się wejście do kolejnego korytarza. Wejdź tam i przesuń dźwignię. Teraz wróć do dźwigni, obok której przebiegałeś (nie przesuwając jej) i teraz ją przełącz. Wejdź w korytarz obok tej dźwigni. Idź prosto... przeskocz na czerwony (wysoki) kamień. Z niego przeskocz na drugi taki sam głaz i wreszcie wskocz do niewielkiego pomieszczenia. Przesuń dźwignię i wróć do pierwszego pokoju jaki odwiedzałeś na tym levelu (ten, w którym się znajdujesz po wyjściu z korytarza na początku etapu). Wejdź w południowy korytarz i biegnij po schodach, aż dojdziesz do grobowca QUALOPEC'a. Weź SCION'a i wróć do samiutkiego początku tego etapu. Drzwi, które same ci się otworzyły na końcu poprzedniego levelu, są znowu otwarte, więc biegnij dalej, aż do wody. Wyjdź na brzeg... teraz rozegra się walka z Larson'em.
Przesuń ruchowy kamień na wschodni "przycisk" na ziemi. Wejdź do świątyni i przesuń znajdującą się na wprost dźwignię. Po schodach wejdź na górę i przełącz kolejna dźwignie. Wyjdź ze świątyni. Przesuń kamień na zachodni "przycisk". Teraz używając tego kamienia i znajdujących się w tym pomieszczeniu filarów przedostań się do drzwi, które się otworzyły. Po pochyłej powierzchni "zjedź" do wody. Wyjdź na brzeg w małym pomieszczeniu z dźwignią. Przesuń ją. Zejdź do korytarz, którym płynęła przed chwilą woda i po schodach wejdź na górę. Przeskocz na drugą stronę i zejdź jeden poziom niżej. Przesuń znajdującą się tam dźwignię. Znowu zejdź jedno piętro niżej i przesuń kolejną dźwignię. Opuść się piętro niżej i wejdź w drzwi, które się otworzyły (THOR). Stań na przycisku pod młotem (ale tylko na chwilę) i odskocz (musisz tak wyczuć ten mechanizm, żebyś stał na przycisku tyle, ile trzeba, by młot w niego uderzył). Użyj kamienia, by dostać się tam, gdzie leży drugi głaz. Z kolei drugie użyj, by dostać się wyżej. Przeskakując nad przepaścią dostać się do korytarza w, którym znajduje się klucz (weź ten klucz). Wyjdź z tego pomieszczenia. Idź piętro niżej i wejdź w kolejne drzwi (DAMOCLES). Stań na przycisk przed zamkniętymi drzwiami (drzwi się otworzą). Wejdź do środka i weź klucz. Teraz wyjdź z tego pomieszczenia. Piętro niżej znajduje się następna dźwignia... przełącz ją. Następnie zeskocz na sam dół i przesuń jeszcze jedną dźwignię. Wejdź do kolejnych drzwi (ATLAS), znajdujących się kilka pięter wyżej. Weź klucz z tego pomieszczenia i wyjdź z niego. Idź kilka pięter w górę i wejdź do następnych drzwi (NEPTUNE). Wskocz do wody i weź klucz. Wyjdź z tego pomieszczenia i zejdź na sam dół. Użyj czterech kluczy jakie zebrałeś do otworzenia drzwi kończących ten etap.
Pod wodą przepłyń do miejsca, gdzie znajduje się olbrzymi budynek. Użyj skał, by wejść na niego (najwyżej jak się da). Po nim przebiegnij do jaskini. Użyj szczeliny w skale, aby przedostać się nad przepaścią z krokodylami. Gdy dojdziesz do areny zejdź na dół (na arenę). Znajduje się tam wejście do pomieszczenia z lwami. Zejdź tam i przełącz obie dźwignie. Teraz wyjdź z tego pomieszczenia i idź tam, gdzie otworzyła ci się brama (tam za skałami). Zejdź do pokoju za bramą. Stań na wyróżniający się fragment podłogi w kącie pomieszczenia (taki srebrny schodek). Teraz szybko (ale naprawdę szybko) wbiegnij w lewą bramę - przesuń tam dźwignie i biegnij do bramy obok... wejdź i przesuń kolejną dźwignię. Teraz idź do drzwi, które się otworzyły (bramę otwórz stając na wyróżniający się fragment podłogi... ten srebrny). Wejdź po skałach na górę i przeskocz na balkon, znajdujący się naprzeciw. Odsuń kamień i przełącz dźwignię. Teraz idź do drzwi, które się otworzyły. Wejdź na górę i przesuń dźwignię. Idź do kolejnych drzwi. Po filarach wejdź na górę i przełącz znajdującą się tam dźwignię... biegnij do kolejnych drzwi. Przesuń dźwignię i wskocz do wody. Po wyjściu na brzeg popchnij kamień tak by dostać się do pomieszczenia znajdującego się za nim. Gdy już tam będziesz przesuń ten sam kamień w bok... za nim znajdziesz klucz. Teraz wróć na balkon i kluczem otwórz bramę... wskocz do wody. Wyjdź na brzeg w niewielkim pomieszczeniu, w którym znajduje się dźwignia. Przełącz ją i znowu wskocz do wody. Płyń prosto tunelem.
Po wyjściu z wody idź na północ. Wejdź po schodach na górę. Gdy dojdziesz do dużego pomieszczenia użyj znajdujący się tam słupów, by dostać się do pięciu dźwigni. Przełącz pierwszą dźwignie i zejdź po schodach na dół. Wejdź do drzwi, które się otworzyły. Skacząc po słupach przejdź na drugą stronę i weź srebrną sztabkę. Wróć do pięciu dźwigni. Ponownie przełącz pierwszą dźwignie, a także trzecią i piątą. Idź do drzwi, które się otworzyły. Przejdź ostrożnie koło ostrzy i wejdź w korytarz, do którego wejście znajduje się w tym pomieszczeniu. Przesuń kamień tak, by dostać się do dźwigni znajdującej się za nim. Przełącz tą dźwignie i wejdź na górę. Po słupach przeskocz do małego pokoju, w którym znajduje się druga srebrna sztabka. Wróć do pięciu dźwigni. Ponownie przełącz dźwignię piątą, a także i czwartą. Idź do drzwi, które się otworzyły. Wejdź w korytarz znajdujący się tam i zejdź na dół. Pociągnij kamień i biegnij po schodach na górę. Za pomocą wysokiego słupa i skał przeskocz do pomieszczenia znajdującego się naprzeciw. Idź dalej wspinając się po skałach. Gdy znajdziesz się przy wodzie opuść się jedno piętro niżej. Dokładnie się rozejrzyj. Na skałach cię otaczających znajduje się niewielka szczelina (znajduje się tam apteczka). Przeskocz w to miejsce i trzymając się rękami skał przesuwaj się w lewo. Idź tak do końca (dopóki będziesz mógł). Potem przeskocz ponownie nad przepaścią do ciemnego pomieszczenia. Biegnij dalej jedyną możliwą drogą, aż znajdziesz się na dachu budynku. Weź srebrną sztabkę, która się tam znajduje. Opuść się na dół i podejdź do drzwi. Gdy się otworzą wejdź do środka i przesuń dźwignię. Biegnij do ogrodu, do którego brama się otworzyła. Na znajdującym się tam "daszku" jest wejście do jaskini, w której znajduje się zniszczony posąg MIDAS'a. Pozłoć srebrne sztabki, kładąc je na ręce MIDAS'a. Teraz wróć do pięciu dźwigni. Przełącz pierwszą, trzecią, czwartą i piątą dźwignię. Biegnij do otwartych drzwi. Wejdź do pomieszczenia, gdzie znajdują się wejścia na trzy złote sztabki. Powkładaj w nie sztabki, które zebrałeś i wejdź w drzwi, które się otworzyły.
Zeskocz na dół i popchnij ruchomy kamień tak, by dostać się do pomieszczenia znajdującego się za nim. Przesuń kamień w takie miejsce, abyś mógł przełączyć znajdującą się w tym pokoju dźwignię. Teraz zeskocz na dół. Zaraz po wejściu do ogromnego pomieszczenia spójrz w prawo. Jest tam półka skalna, na której znajduje się klucz... zdobądź go. Wróć z powrotem na most. Na wschodzie znajdują się drzwi... otwórz je za pomocą klucza, który zdobyłeś. Wejdź na znajdujący się najwyżej most (wspinając się po pozostałych). Na ścianie przed tobą jest wąska szczelina - złap się jej i nie puszczając przejdź do pomieszczenia po prawej. Teraz musisz się dostać do dźwigni znajdującej się po prawej. Wejdź w otwarte drzwi i idź tunelem prosto. Gdy dojdziesz do pomieszczenia z zamkniętymi drzwiami (za nimi znajduje się klucz) rozejrzyj się. Musisz dostać się do dźwigni znajdującej się na samej górze (w tym pomieszczeniu). Przełącz ją i weź klucz. Wskocz do basenu obok i wróć do centrum tego levelu (tzn. do największego pomieszczenia w tym etapie... początek planszy). Teraz musisz się dostać do pomieszczenia znajdującego się na zachodzie (w górze). Przełącz znajdującą się tam dźwignię - level zaleje woda. Nie wychodź jeszcze z tego pokoju. Wskocz do wody, która znajduje się po tobą przez dziurę w podłodze. Płyń cały czas po wodą, aż dotrzesz do miejsca, gdzie można się wynurzyć. Po schodach wejdź na gorę i przeskocz po klucz. Wróć do głównego pomieszczenia. Idź do zamkniętych drzwi na wschodzie i otwórz je za pomocą klucza, który już posiadasz. Wskocz do wody i płyń pod wodą... po drodze znajdziesz klucz. Teraz wróć do głównego pomieszczenia. Gdzieś na środku głównego pomieszczenia znajduję się basen (co prawda teraz całe pomieszczenie jest zalane). Wpłyń tam - na którejś ze ścian basenu znajduję się wpływ do tunelu (1 z 3 - musisz znaleźć odpowiedni). Płyń nim, aż dostaniesz się do pomieszczenia z dwoma szczurami (tusz przy lądzie znajduję się "podwodna" dźwignia - przełącz ją. Weź klucz zza drzwi, które się otworzyły i wróć do głównego pomieszczenia na tym etapie. Idź na północ do pomieszczenia zamkniętego podwójnymi drzwiami (otwórz je za pomocą dwóch srebrnych kluczy, które posiadasz). Teraz musisz się dostać na górę do dziurki od klucza (znajduję się ona nad zamkniętymi drzwiami). Użyj złotego klucza. Wejdź do pomieszczenia, do którego drzwi się otworzyły. Idź na jego koniec i przesuń jeden z kamieni, tak by dostać się do wody znajdującej się za nim... wskocz do niej.
Płyń wodą prosto, aż do końca korytarza. Potem popłyń w dół i przesuń dźwignię pod wodą. Teraz płyń w górę i wyjdź na brzeg koło dźwigni. Przesuń dźwignie i idź do drzwi, które się otworzyły. Czeka cię teraz mała wspinaczka. Musisz się dostać do pomieszczenia z dźwignią, znajdującego się na górze. Przełącz tą dźwignię i zeskocz na dół (do wody). Poszukaj wejścia do korytarza (znajdującego się na lądzie) i wejdź tam. Wskocz do wody i popłyń na sam dół. Przełącz dźwignie i płyń prosto długim korytarzem, aż do miejsca, gdzie będziesz mógł wyjść na ląd. Użyj kamienia, by dostać się na górę. Wejdź na samą górę. Będą tam dwa korytarze - wejdź w lewy. Idź dalej. Przy przepaści opuść się na dół, ale nie puszczaj się! Trzymając się rękami przesuwaj się w bok - do pomieszczenia z dźwignią. Przełącz ją. Teraz zeskocz na dół do wody i poszukaj wejścia w korytarz na lądzie. Wejdź tam i ponownie wskocz do wody na końcu tego tunelu. Płyń jedyną możliwą drogą, aż dopłyniesz do lądu. Gdy wyjdziesz z wody będziesz widział trzy drogi. Wejdź w korytarz po lewej lub prawej (to jest jeden i ten sam korytarz). Przełącz dźwignie i idź do drzwi, które się otworzyły. Weź klucz. Idź do pomieszczenia z wejściem na klucz, które znajduję się niedaleko ciebie. Użyj klucza. Po kamieniach, które spadły przejdź na drugą stronę. Stawiając znajdujący się tam kamień na każdą płytę z napisem po kolei będziesz otwierał kolejne drzwi. Rób tak dopóki nie zdobędziesz dwóch kluczy. Otwórz nimi drzwi koło, których znajdują się dwa wejścia na klucz. Zjedź na dół do wody. Poszukaj miejsca, gdzie można wyjść na brzeg. Wejdź po skałach na górę. Potem przeskocz nad wodą do miejsca, gdzie jest dźwignia - przełącz ją i zeskocz do wody. Płyń do grobowca. Wpłyń pod niego i szukaj wejścia do korytarza, w którym otworzyły się drzwi po przełączeniu ostatniej dźwigni. Płyń tunelem, aż do pomieszczenia z dźwignią. Wyjdź na brzeg i przełącz ją. Teraz idź do drzwi, które się otworzyły (drzwi do grobowca). Rozwal Pierre'a i weź rzeczy, które ci zostawił. Wejdź jedno piętro wyżej (tam gdzie jest wejście na klucz). Kluczem, który zabrałeś Pierre'owi otwórz drzwi... idź do nich.
Biegnij prosto, aż do przepaści. Zejdź na dół. Na północnej ścianie jest wąska szczelina. Złap się jej i przesuwaj się w prawo. Dojdziesz do dźwigni... przełącz ją. Zejdź z powrotem na dół. Wysuń kamień znajdujący się za drzwiami, które się otworzyły. Ustaw go tak, aby drugi kamień (znajdujący się na północy) przysunąć do filara na południu. Wdrap się po kamieniu i filarze na górę. Idź dalej. W głowie sfinksa znajduje się klucz... weź go. Wróć przed posąg i wysuń kamień, tak by dostać się do pomieszczenia znajdującego się za nim. Otwórz drzwi za pomocą klucza, który zebrałeś. Idź prosto korytarzem. Wejdź na ostatni filar po prawej... znajduje się tam korytarz. Idź dalej. Gdy dojdziesz do wielkiego pomieszczenia wskocz do wody, która się tam znajduje. Wpłyń w tunel. Otwórz drzwi za pomocą dźwigni znajdującej się obok. Teraz wyjdź na brzeg i wdrap się na górę. Znajduje się tam ruchomy kamień. Przesuń go, aby wdrapać się po nim do pomieszczenia na północy. Wejdź na ostatni schodek i wskocz na górę. Przełącz dźwignię. Teraz wróć do ruchomego kamienia. Przesuń go tak by dostać się wyżej (do miejsca, gdzie jest drugi kamień). Teraz przesuń i ten głaz, odsłaniając tym samym wejście do pomieszczenia. Przełącz znajdującą się tam dźwignię. Wyjdź z tego pomieszczenia i za pomocą kamienia wskocz na "podłoże", które się wysunęło. Wdrap się do pomieszczenia nad tobą i przełącz dźwignię. Teraz zejdź na dół (tam gdzie się "rozstąpiła" podłoga). Gdy dojdziesz do przepaści, w której znajdują się pantery rozejrzyj się. Gdzieś obok znajduje się dźwignia... przełącz ją. Po czym podejdź do przepaści i opuść się na dół. Na południu znajduje się kamień (podobny do niskiego filara). Wejdź po nim do pomieszczenia znajdującego się na górze. Idź korytarzem, aż dojdziesz do dużego (pustego) pomieszczenia. Znajduje się tam wejście do kolejnego tunelu... idź tam. Gdy dojdziesz do kolejnego dużego "pokoju" rozejrzyj się. Znajduje się tam niewielki filar, a na nim klucz... weź go. Po piasku wejdź do kolejnego pomieszczenia. Za pomocą półek na ścianach przedostań się do dźwigni (przełącz ją) i wróć tą samą drogą. Wyjdź z tego pomieszczenia, zjeżdżając po piasku na dół (przez otwarte drzwi w podłodze). Obok drzwi przez które właśnie przeszedłeś (a raczej zjechałeś) znajdują się drugie... idź tam. Użyj klucza, aby otworzyć wrota kończące ten etap.
Idź przed siebie, aż do końca pomieszczenia. Po lewej znajduje się wejście do korytarza. Idź nim, aż dojdziesz do pomieszczenia z czterema ruchomymi kamieniami. Przesuń lewy (znajdujący się na południu). Wskocz do wody. Płyń tunelem, aż dopłyniesz do jakiegoś pomieszczenia. Nie wychodź z wody... gdzieś tu znajduje się klucz. Weź go i wracaj do pomieszczenia z czterema kamieniami. Przy wejściu do tego pokoju znajdowały się zamknięte drzwi. Otwórz je za pomocą klucza, który zebrałeś. Przesuń jeden z kamieni pod drzwi, które się otworzyły i wejdź do znajdującego się tam pokoju. Przełącz znajdującą się tu dźwignię. W tym samym pokoju znajduje się także wejście na most, który właśnie "rozłożyłeś". Idź tam i weź przedmiot. Teraz zeskocz na dół (do wody). Wynurz się - na południu znajduje się wejście do pomieszczenia - idź tam. Znajdziesz się w ogromnym pokoju. Po półkach na ścianach wdrap się na samą górę. Przełącz znajdującą się tam dźwignię. Wejdź po schodach na górę. Znajduje się tam dziura w podłodze - opuść się przez nią na dół. Teraz poszukaj dźwigni i ją przełącz. Po schodkach, które się "utworzyły" wejdź piętro wyżej. Znajduje się tutaj wyjście na most, który jest jeszcze nie rozłożony. Ale koło niego jest dźwignia - przełącz ją. Obok nie rozłożonego mostu jest i otwarty. Weź przedmiot znajdujący się na nim. Wróć do pomieszczenia i wejdź na górę po schodach. Złap się szczeliny w ścianie i przejdź do pomieszczenia po prawej. W dole znajduję się wejście do małego pokoju z dźwignią. Wejdź tam i przełącz ją, poczym wdrap się po schodach do pomieszczenia na górze (schody znajdują się przy wejściu do pokoju z dźwignią). Przełącz obie dźwignie w tym pokoju i wyjdź stąd przez drzwi, które się otworzyły. Teraz znowu opuść się na dół przez dziurę w podłodze i idź do mostu (przez wyjście znajdujące się pod tobą), który się rozłożył. Weź przedmiot. Na północy znajduje się nie rozłożony most i wejście do jakiegoś pomieszczenia. Idź tam. Za pomocą półek i szczelin w ścianach musisz się dostać do pomieszczenia, do którego wejście znajduje się pod tobą. Przełącz dźwignię i tą samą drogą wróć do mostu i weź znajdujący się tam przedmiot. Teraz zeskocz na sam dół (do wody) i wpłyń do pomieszczenia, do którego drzwi się przed chwilą otworzyły. Płyń, aż dopłyniesz do pokoju, w którym biega mumia. Wyjdź na brzeg i idź dalej jedyną możliwą drogą, aż dojdziesz do pomieszczenia z kolejną mumią. Teraz kieruj się do wyjścia na północy. Znajdziesz się w pomieszczeniu z pomnikiem sfinksa. Obok jest filar z czterema miejscami na posążki. Włóż w nie przedmioty, które zebrałeś. Otworzą się drzwi kończące ten etap.
Biegnij po schodach przed siebie, aż dotrzesz do pokoju z dziurą w suficie. Wdrap się na górę. Znajdujesz się teraz na ogromnym pomniku. Idź na jego północną stronę i "zjedź" po nim na dół. Idź na wschód (do miejsca, gdzie znajdują się ogromne skalne filary). Za ich pomącą musisz się dostać do dźwigni, która znajduję się na skałach u góry. Przełącz ją i zejdź na dół. Teraz kieruj się na południe. Naprzeciwko zamkniętych drzwi znajdują się skały. Są one na tyle niskie, że możesz się po nich wspinać. Wdrap się do drugiej dźwigni znajdującej się wysoko na skałach. Przełącz ją i nie schodząc ze skał idź na zachód do drzwi, które się otworzyły po przełączeniu pierwszej dźwigni. Przesuń kamień, tak by dostać się do pokoju na górze. Weź ANKH'a. Teraz wyjdź z tego pomieszczenia i idź do drzwi, które się otworzyły po przełączeniu drugiej dźwigni (znajdują się one na północy). Zjedź tyłem po pochyłej powierzchni (tak żeby nie wpaść do wody, tylko złapać się podłoża rękami). Przejdź do pomieszczenia po lewej. Weź klucz znajdujący się w wodzie i otwórz nim drzwi na moście, który znajduję się nad tobą (nad wodą). Weź ANKH'a. Teraz musisz dostać się na szczyt (na głowę) tego ogromnego pomnika znajdującego się na początku etapu (wejdź na niego po skałach). Z tyłu i z przodu jego głowy znajduje się miejsce na ANKH'a. Włóż je tam i idź do drzwi, które się otworzyły. Znajdziesz się w bardzo głębokiej wodzie. Na samym dnie są dwa tunele - wpłyń w prawy. Drzwi otwórz za pomocą znajdującej się obok dźwigni. Wyjdź na brzeg i po filarach przejdź do wyjścia znajdującego się na wschodzie. Zejdź na dół. Na jednym z pomników znajduje się dźwignia - przełącz ją. Teraz wskocz z powrotem do wody i wpłyń w lewy tunel. Wyjdź na brzeg i biegnij korytarzem na górę. Weź leżący na ziemi przedmiot i użyj go, aby otworzyć zamknięte kraty. W korytarzu przed tobą znajduje się wejście do pomieszczenia. Wejdź tam i "załatw" Larson'a, a następnie weź SCION'a.
Wpłyń pod wodospad i wynurz się za nim. Wejdź w znajdujący się tam korytarz i przełącz dźwignię. Wróć do wody... naprzeciw wodospadu jest ląd - wyjdź tam na brzeg. Idź do pomieszczenia, gdzie jest skrzynia... odsuń ją i przełącz znajdującą się za nią dźwignię. Teraz znowu wpłyń pod wodospad i idź korytarzem, aż do przepaści. Naprzeciw jest wejście do korytarza - przeskocz tam i idź dalej przed siebie. Musisz dojść do pomieszczenia z dwoma budynkami i skrzynią. Ustaw tak skrzynie, by dostać się na budynek (ten znajdujący się najbliżej skrzyni). Wskocz do niego, przez uszkodzoną część dachu. Idź korytarzem. Przełącz dźwignię, którą będziesz mijał i idź dalej. Przez dziurę w podłodze na końcu korytarza opuść się na dół. Wracaj do wody... wskocz na motorówkę a z niej na ląd na wprost. Za jedną ze skrzyni znajduje się wejście do pomieszczenia. Jest tam dużo skrzyni z napisem "NATLA TECHNOLOGIES". Odsuń uszkodzone skrzynie i przełącz znajdującą się za nimi dźwignię. Idź teraz do korytarza znajdującego się za wózkiem, który właśnie odjechał. Popchnij do końca skrzynie i wskocz po niej do pomieszczenia nad tobą... przełącz znajdującą się tam dźwignię i idź dalej korytarzem. Weź szybko bezpiecznik i biegnij na zachód (do przepaści naprzeciwko dźwigni). Skocz do niej, trzymając cały czas ALT i CTRL. Lara poskacze trochę po skałach a następnie złapie się szczeliny. Trzymając się jej przejdź do korytarza po prawej. Biegnij nim, aż dojdziesz do miejsca, gdzie znajdują się filary (stojące w lawie). Przeskocz po nich do korytarza na wschodzie. Idź nim, aż dojdziesz do pomieszczenia ze skrzyniami z napisem "TNT". Jedną ze skrzyni możesz przesuwać... postaw ją pod wejściem do korytarza w pomieszczeniu obok. Wejdź do środka i idź dalej, aż dojdziesz do dźwigni... przełącz ją. Teraz wróć do wody na początku etapu i wejdź do korytarza za wodospadem. Musisz się udać do pomieszczenia z dwoma budynkami i skrzynią. Jest tam (na południu) wejście do korytarza... idź nim, aż dojdziesz do taśmy. Przełącz dźwignię obok, aby odwrócić jej bieg. Teraz przy wagonie z węglem jest drugi bezpiecznik... weź go i wracaj do pomieszczenia, w którym znajdują się dwa budynki i skrzynia. Na wschodzie jest zamknięta furtka... podejdź do niej (wtedy się otworzy). Teraz musisz się złapać szczeliny po prawej i nie puszczając się przejść kawałek w lewo (ale nie za dużo, bo wtedy stoczy się kula). Wejdź na górę (na ścieżkę skalną) i idź do korytarza na wschodzie. Weź trzeci bezpiecznik i idź dalej. Na końcu tunelu jest dziura w podłodze - opuść się na dół. Gdy kula się stoczy wejdź do korytarza za nią. Musisz wrócić do pomieszczenia, w którym znajduje się budynek wiszący na dźwigu. Wejdź do budki sterowniczej i powkładaj wszystkie trzy bezpieczniki. W budynku, który opadł są pistolety. Teraz wróć do pomieszczenia, w którym są skrzynie z napisem "TNT". Stamtąd idź na zachód, aż do pomieszczenia z filarami. Na południu jest wejście do korytarza - idź tam. Na jego końcu jest dziura w suficie... wejdź na górę. Po półkach skalnych wdrap się do pomieszczenia znajdującego się u góry. Popchnij kamień, by dostać się do pokoju za nim. W suficie jest dziura... wejdź przez nią na górę. Jest tu kolejny głaz - przesuń go i wejdź do pomieszczenia za nim. Jest tu dziura w podłodze... opuść się przez nią na dół. Wysuń znajdujący się tu kamień i wracaj do głazu przy wyjściu na skały. Posuń go do przodu i przełącz dźwignię, którą odsłoni. Idź do drzwi, które się otworzyły. Idź korytarzem (posuwając kamień, zagradzający drogę) i przełącz znajdującą się w nim dźwignię. Otworzyły się drzwi znajdujące się koło poprzedniej wajchy... idź tam. Na wprost tego wyjścia są wrota do piramidy. Koło nich (w górze na skałach) jest wejście do małego pomieszczenia z dźwignią. Wejdź tam za pomocą dziur w pochyłej ścianie piramidy. Przełącz dźwignie i idź do drzwi, które znajdują się w jednym z budynków (tych żółtych). Weź figurkę przedstawiającą piramidę i użyj jej by otworzyć wrota.
Na południowej ścianie tego pomieszczenia znajdują się trzy pary drzwi. Podejdź do lewych... otworzą się same. Idź na górę. Poszukaj dźwigni i ją przełącz. Otworzyły się drzwi znajdujące się za tobą. Jest tam kolejna dźwignia... otworzą się następne drzwi (blisko Ciebie). Idź tam i przesuń znajdującą się tam wajchę... kieruj się do otwartych drzwi. Przeskocz nad lawą do pomieszczenia naprzeciwko. Na skałach znajduje się pomieszczenie z dźwignią otwierającą drzwi po drugiej stronie przepaści. Aby się tam dostać użyj szczeliny w skałach. Przełącz dźwignie i idź do drzwi, które się otworzyły. Przejdź korytarzem, aż do wody. Wskocz do niej i poszukaj dźwigni. Teraz szybko po dziurach w pochyłej powierzchni przejdź do drzwi, które się otworzyły (musisz się pospieszyć, ponieważ po pewnym czasie drzwi się zamkną). W następnym pomieszczeniu poszukaj dźwigni (przełącz ją)... idź do drzwi, które się otworzyły. Po półkach skalnych przejdź do jaskini z dźwignią... przełącz ją i wracaj do tego pomieszczenia, w którym przełączałeś poprzednią wajchę. Jest ono teraz zalane lawą... przeskocz po filarach do korytarza naprzeciwko. Wskocz do wody na jego końcu. Przełącz wajchę pod wodą i wpłyń w otwarte drzwi. Teraz wyjdź na brzeg (w małym korytarzu). Podejdź do krawędzi przepaści i przeskocz do pomieszczenia obok. Wskocz do wody... płyń, aż do pomieszczenia z kilkoma dźwigniami. Przełączaj je po kolei, aż otworzą się wszystkie drzwi pod wodą. Potem wejdź w korytarz na północy i wskocz do wody na jego końcu. Płyń do końca, a potem wyjdź na brzeg w następnym tunelu... idź dalej. Musisz dojść do zamkniętych drzwi z dźwignią obok. Otwórz je za pomocą tej właśnie wajchy. Gdy wbiegniesz do następnego pomieszczenia zobaczysz toczącą się kulę i ruchomy kamień. Ustaw kamień, tak by zablokował kulę, gdyby staczała się jeszcze raz. Teraz wejdź w korytarz na południu i idź do tych samych drzwi z wajchą. Powtórz tą samą operację co przed chwilą. Tym razem kamień zatrzyma kulę... idź do tunelu naprzeciwko. Przeskocz nad przepaścią do korytarza na wprost. Gdy znajdziesz się w pokoju z dwoma kokonami przeskocz nad ostrzami do korytarza naprzeciwko. W pomieszczeniu z dziwnym mostem wskocz na półkę skalną po lewej stronie (tą koło kokonu). Pobiegnij małym korytarzem do krawędzi i przeskocz na most. Teraz skocz na półkę skalną po prawej i przełącz znajdującą się tam wajchę. Odwróć się i biegnij "półką", aż do ruchomego kamienia. Odsuń go i wejdź w korytarz znajdujący się za nim. Wyjdź na most i przeskocz do jaskini na północy. Wdrap się na górę do małego korytarza. Podejdź do przepaści i przeskocz do następnego tunelu. Gdy dojdziesz do pomieszczenia z filarami stojącymi w lawie rozejrzyj się. Na wprost od wejścia jest korytarz z dźwignią (wiesz co robić). Teraz wróć do filarów i przeskocz po nich do tunelu na północy. Przełącz znajdującą się tam wajchę i znów skacząc po filarach kieruj się do wyjścia na zachodzie. Idź korytarzem na górę. Zaraz za drzwiami, które się same otwierają jest (w górze) wejście do tunelu. Znowu idź do krawędzi przepaści i przeskocz do następnego pomieszczenia. Idź cały czas przed siebie mijając latające strzałki, toczącą się kule i inne pułapki. Musisz dojść do pomieszczenia z trzema ruchomymi kamieniami... posuń lewy. Idź do pokoju z dwoma dźwigniami i drzwiami (wejście do niego jest za tym głazem). Przełącz lewą dźwignie. Jak zaczniesz zjeżdżać po pochyłej powierzchni szybko odskocz do tyłu (przeskoczysz kolce). Teraz idź dalej korytarzem... przełącz dźwignie i biegnij dalej (wróć do pomieszczenia z dwiema dźwigniami i wejdź w otwarte drzwi). W pomieszczeniu z trzema kokonami przełącz wajchę i idź do drzwi, które się otworzyły. Spotkasz tam potwora, który jest twoim lustrzanym odbiciem, tzn. robi dokładnie to co ty (nie strzelaj do niego!). Przełącz dźwignię na czarnych skałach. Teraz musisz spowodować, by potwór wpadł do dołu z lawą. OK. - teraz idź do otwartych drzwi na czarnych skałach. Gdy dojdziesz do miejsca, gdzie jest nie rozłożony most użyj znajdujących się tam dwóch wajch, by go rozłożyć i wejść do pomieszczenia za nim. Podejdź do SCION'ów i ich dotknij (aby to zrobić użyj klawisza CTRL).
Po rozwaleniu potwora idź do drzwi, które się otworzyły. Idź korytarzem, aż dojdziesz do pomieszczenia z dwoma ruchomymi kamieniami. Zaraz przy wejściu (w górze) jest wejście do następnego tunelu. Użyj kamieni, aby się tam dostać. Gdy dobiegniesz do dźwigni użyj znajdującego się tam głazu, aby się do niej dostać i ją przełączyć... idź do drzwi, które się otworzyły. Po dziurach w pochyłych powierzchniach w następnym pomieszczeniu przeskocz do korytarza po drugiej stronie lawy. Biegnij nim na górę... na jego końcu jest fragment uszkodzonej podłogi... opuść się na dół i strzel w SCION'y. Idź do drzwi prowadzących na most... w dole na skałach jest dziura... opuść się przez nią na dół. Złap się szczeliny w ścianie i przejdź do wyjścia. W następnym pomieszczeniu przeskocz nad dołem z lawą i ostrożnie mijając ostrza idź do wyjścia. Po pochyłych filarach przeskocz do szczeliny w skałach naprzeciwko i trzymając się niej przejdź do korytarza po prawej stronie. Biegnij nim w dół, aż dojdziesz do zamkniętych drzwi... otwórz je dźwignią znajdującą się obok. Idź dalej korytarzem. Gdy wejdziesz do pomieszczenia z płonącymi filarami zgasną one na chwilę. W tym czasie musisz szybko po nich przeskoczyć do wyjścia. Wskocz do wody na dole i płyń tunelem. Na jego końcu jest wyjście na brzeg... tutaj czeka cię mała niespodzianka. Za pomocą filarów, skał i korytarzy wejdź na półkę ścienną znajdującą się na zachodzie (wysoko w górze)... zjedź po pochyłej powierzchni. Koniec.
Solucje dodane przez: BuTcHeR
Chcesz dodać solucje do tej gry?
Opublikowane solucje będą nagrodzone darmowym kredytem którego ilość zależy od jakości solucji.
Musisz być zalogowany by dodawać solucje.